Jump to content
Guest TRiBaL_23

P2015 και παίξιμο στο ρελαντί

Recommended Posts

Guest TRiBaL_23

Καλησπέρα. Τις τελευταίες δυο ημέρες, σταματώντας σε φανάρι παρατηρώ ανέβασμα στροφών στις 1200 και μετά ρελαντί κανονικό. Επίσης εχω την αίσθηση μικρής πτώσης στην απόδοση του κινητήρα χωρίς να είμαι και απόλυτα σίγουρος . Μετά απο έλεγχο στο διαγνωστικό μου έβγαλε τα παρακάτω

 

008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1)
               P2015 - 000 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 87618 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2043.14.26
                    Time: 12:37:30

             Freeze Frame:
                    RPM: 1880 /min
                    Load: 10.2 %
                    Speed: 50.0 km/h
                    Temperature: 104.0°C
                    Temperature: 43.0°C
                    Absolute Pres.: 1000.0 mbar
                    Voltage: 13.335 V

008825 - Leak in Air Intake System
               P2279 - 000 -
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 87618 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2043.14.26
                    Time: 12:37:30

000369 - Fuel Trim; Bank 1
               P0171 - 000 - System Too Lean
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 87618 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2043.14.26
                    Time: 12:39:04

             Freeze Frame:
                    RPM: 808 /min
                    Load: 15.3 %
                    Speed: 1.0 km/h
                    Temperature: 102.0°C
                    Temperature: 63.0°C
                    Absolute Pres.: 1000.0 mbar
                    Voltage: 13.335 V

001287 - Idle Control System RPM
               P0507 - 000 - Higher than Expected. - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 87618 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2043.14.26
                    Time: 12:39:04

008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1)
               P2015 - 000 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 0
                    Reset counter: 0
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    Raw, Form. N/A: 000 000 000
                    Raw, Form. N/A: 000 000 000
                    Raw, Form. N/A: 000 000 000
                    Raw, Form. N/A: 000 000 000
                    Raw, Form. N/A: 000 000 000
                    Raw, Form. N/A: 000 000 000
                    Raw, Form. N/A: 000 000 000
                    Raw, Form. N/A: 000 000 000

008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1)
               P2015 - 000 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 0
                    Reset counter: 0
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication: 0

 

PCV valve άλλαξα σχετικά προσφατα. Να υποθέσω πάω για πολλαπλή;

Επίσης, γνωρίζει κανείς πού μπορεί να γίνει εδω Αθήνα καθαρισμός βαλβίδων με μέθοδο τυπου αμμοβολή αντι τριψίματος με υγρο καθαρισμου;

Ξέρω οτι το κανει η apr θεσσαλονίκης.

Link to post
Share on other sites

Σβήσε τις βλάβες και ξαναδες τι σου βγάζει αύριο, καθώς και τι αμαξι έχεις και το ξαναβλεπουμε. Οι περισσότερες απο αυτές θα είναι παλιές βλάβες

Edited by turbomaniac
Link to post
Share on other sites
Καλησπέρα. Τις τελευταίες δυο ημέρες, σταματώντας σε φανάρι παρατηρώ ανέβασμα στροφών στις 1200 και μετά ρελαντί κανονικό. Επίσης εχω την αίσθηση μικρής πτώσης στην απόδοση του κινητήρα χωρίς να είμαι και απόλυτα σίγουρος . Μετά απο έλεγχο στο διαγνωστικό μου έβγαλε τα παρακάτω
 
008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1)
               P2015 - 000 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 87618 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2043.14.26
                    Time: 12:37:30
             Freeze Frame:
                    RPM: 1880 /min
                    Load: 10.2 %
                    Speed: 50.0 km/h
                    Temperature: 104.0°C
                    Temperature: 43.0°C
                    Absolute Pres.: 1000.0 mbar
                    Voltage: 13.335 V
008825 - Leak in Air Intake System
               P2279 - 000 -
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 87618 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2043.14.26
                    Time: 12:37:30
000369 - Fuel Trim; Bank 1
               P0171 - 000 - System Too Lean
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 87618 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2043.14.26
                    Time: 12:39:04
             Freeze Frame:
                    RPM: 808 /min
                    Load: 15.3 %
                    Speed: 1.0 km/h
                    Temperature: 102.0°C
                    Temperature: 63.0°C
                    Absolute Pres.: 1000.0 mbar
                    Voltage: 13.335 V
001287 - Idle Control System RPM
               P0507 - 000 - Higher than Expected. - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 87618 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2043.14.26
                    Time: 12:39:04
008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1)
               P2015 - 000 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 0
                    Reset counter: 0
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication: 0
             Freeze Frame:
                    Raw, Form. N/A: 000 000 000
                    Raw, Form. N/A: 000 000 000
                    Raw, Form. N/A: 000 000 000
                    Raw, Form. N/A: 000 000 000
                    Raw, Form. N/A: 000 000 000
                    Raw, Form. N/A: 000 000 000
                    Raw, Form. N/A: 000 000 000
                    Raw, Form. N/A: 000 000 000
008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1)
               P2015 - 000 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 0
                    Reset counter: 0
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication: 0
 
PCV valve άλλαξα σχετικά προσφατα. Να υποθέσω πάω για πολλαπλή;
Επίσης, γνωρίζει κανείς πού μπορεί να γίνει εδω Αθήνα καθαρισμός βαλβίδων με μέθοδο τυπου αμμοβολή αντι τριψίματος με υγρο καθαρισμου;
Ξέρω οτι το κανει η apr θεσσαλονίκης.
Δες από κάπου τραβάει αέρα γι αυτό σου ανεβάζω στροφές. Τι κινητήρας είναι;

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to post
Share on other sites
Guest TRiBaL_23

gti παιδιά. είμαι σχεδόν βέβαιος για την πολλαπλη ειναι γνωστο πρόβλημα σε αυτα απλά έλεγα μηπως εχει κάποιος απο εδω ανάλογη εμπειρία

Link to post
Share on other sites
gti παιδιά. είμαι σχεδόν βέβαιος για την πολλαπλη ειναι γνωστο πρόβλημα σε αυτα απλά έλεγα μηπως εχει κάποιος απο εδω ανάλογη εμπειρία
Κοίταξε τον άξονα τον κλαπετον εισαγωγής εάν έχει ξεκουμποση και τραβά αέρα. Εάν είναι έξω άλλαξε την πολλαπλή. Εάν όχι κοίταξε από που αλλού τραβά αέρα.

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.