Content: Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Background: Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Pattern: Blank Waves Notes Sharp Wood Rockface Leather Honey Vertical Triangles
Welcome to VWClub.GR Forum

Καλώς ήλθατε στην ανοικτή κοινότητα συζητήσεων VWClub.GR Forum. Εδώ μπορείτε να βρείτε θέματα που αφορούν τα οχήματα της Volkswagen και έχουν αναρτηθεί απο διάφορους φίλους και κατόχους VW οχημάτων. Για την ανάρτηση των δικών σας απόψεων, σχολίων, προτάσεων κλπ θα χρειαστεί να εγγραφείτε ως απλά μέλη. Η διαδικασία αυτή γίνεται σε λίγα μόλις λεπτά και δεν απαιτεί την πληρωμή χρημάτων. Ωστόσο θα πρέπει να συμπληρώσετε κάποια βασικά στοιχεία επικοινωνίας.

Εγγραφόμενοι στην κοινότητα μας θα μπορείτε να :

  • Δημιουργείτε θέματα και να απαντάτε σε άλλα μέλη
  • Λαμβάνετε ενημερώσεις για τα θέματα που θέλετε να παρακολουθείτε
  • Ορίσετε τις δικές σας προσωπικές ρυθμίσεις και να διαχειριστείτε την λίστα φίλων
  • Αναρτήσετε τις δικές σας αγγελίες

Welcome to VWClub.GR Forum, like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of VWClub.GR Forum by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get automatic updates
  • Get your own profile and make new friends
  • Customize your experience here

Δημοσίευση Εικόνας Δημοσίευση Εικόνας Δείτε εδώ βίντεο από τις συναντήσεις του Hellenic VWClub

** Αγγελίες **
Ενεργοποιήθηκε το νέο σύστημα αγγελιών. Στην ενότητα Οδηγίες Απορίες υπάρχει σύντομο βοήθημα για την ανάρτηση αγγελιών.

 

turbomaniac

Members
  • Content count

    117
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

turbomaniac last won the day on March 24

turbomaniac had the most liked content!

Community Reputation

35 Excellent

About turbomaniac

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Ηπείρου - Ιωαννιτών
  • Νομός
    Ιωαννίνων

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 4
  1. γενικά δεν είμαι υπέρ πολύ ακριβών λύσεων για τα φρένα, εκτός αν μιλάμε για ιπποδυναμεις πάνω απο +150% και εφόσον ο κατοχος (κακώς) τρέχει υπερβολικά και βλακωδώς συνέχεια, σε δημόσιους δρόμους. Ενα αμάξι με καλή κατασταση αμορτισερ, άριστα λάστιχα και ένα σετ τρυπητων brembo με καλά τακάκια (tarrox, ferodo premier, κλπ) σε όλους τους τροχούς, όταν τα εργοστασιακά παραδώσουν πνευμα, έχει πραγματικά θεαματικά αποτελέσματα στο φρενάρισμα, ως και 10 - 15 μέτρα διαφορά στο φρενάρισμα 100-0 χ.α.ω. Πολλοί βάζουν κάτι πανάκριβα 4απίστονα και κυκλοφορούν με λαστιχα γουλί ή αμορτισερ 10ετίας ανύπαρκτα, με αποτελεσμα να μην έχει νόημα.
  2. μην ασχολείστε με φιλτρα-χουανες και ασπίδες. Τα λεφτα που θα δωσετε για επώνυμα προϊόντα τα οποία τα βάζετε και παίρνετε 3, άντε 4 άλογα, βαζετε ενα πρόγραμμα και παίρνετε 50. Ενα πλενομενο φίλτρο γαζας βαλτε μονο για να μη πληρωνετε κάθε φορά για νέο χαρτινο. Παντα όμως στα πλενόμενα φίλτρα να βάζετε το ειδικό για τα φίλτρα γαζας λάδι. Αν δε βρικσκετε ή δεν εχετα λεφτα να πάρετε, αναμείξτε σε ένα βαποριζατερ μιση ποσότητα βενζίνας και μισή λάδι ATF (κοκκινο) και έτοιμο το σπρέυ λαδιού για φίλτρα γάζας.
  3. είναι δύσκολη απάντηση σε αυτή την ερώτηση, αλλά (ΠΑΝΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ) υπάρχουν προγραμματιστες με χρόνια στο χώρο, όπως etunners, k-tech, ο γνωστός προγραμματιστής που το παρατσούκλι του παραπέμπει σε σιελόρροια, powerlogic, κλπ αλλά έχω δει και κάποια καλά νέα ονόματα όπως ο microchips tuning, πιθανόν ο ECUCENTER, ΚΛΠ. φυσικά είναι και άλλοι και σίγουρα θα έχω ξεχάσει και κανέναν καλό, αλλά γενικά έχω αποσυρθεί χρόνια από το χώρο της βελτίωσης οπότε ότι θυμάμαι (και χαίρομαι) σας λέω... Σε καμία περίπτωση δε θέλω να κάνω καμία διαφήμιση γι' αυτό και προσπάθησα να δώσω αρκετά ονόματα, οποτε και μπορεις να διαλέξεις, αναλόγως την τιμή/ποιότητα που θα σου πούνε. Σαν γενικό κανόνα, ΕΠΙΘΥΜΗΤΟ είναι να κανονίσετε με τον προγραμματιστή ότι αν δε μείνετε άμεσα ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα μπορεί να σας βάλει πάλι το μαμά πρόγραμμα με επιστροφή χρημάτων και καλό θα είναι εφόσον ο προγραμματιστής συμφωνήσει σε αυτόν τον όρο να είστε ΑΠΟΛΥΤΑ εντάξει με τις πληρωμές 'η τυχόν διακανονισμό που θα κάνετε. Μπορείτε επίσης να συμφωνήσετε να τροποποιήσει το πρόγραμμα μέχρι να μείνετε ικανοποιημένοι. Αν και αν βάλετε πρόγραμμα από 75 ή 90 στα 140 άλογα η διαφορά ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να μη γίνει άμεσα αντιληπτή.
  4. 1500 ευρω είναι υπερβολή. ο κυπαρισσης έχει καλο στοκ σε ανταλλακτικά VAG, εσυ δε θελεις παρελκόμενα, κλπ, για να πληρώσεις ολόκληρη μετατροπή, το μόνο που θέλεις είναι μπλόκ-κεφαλή. δοκιμασε και στο γνωστό διαδικτυακό site με αγγελίες. τέλος ένας καλός μηχανικός ή ανακύκλωση με διασυνδέσεις σε τρακαρισμένα απο τράπεζα, κλπ, μπορει να βρει κατι οικονομικό για την περίσταση. γενικά πιστευω οτι με 500 ευρω θα βρεις σκετο μοτερ ευκολα και καινούργιο σχετικά, αλλά θέλει τρέξιμο και ψάξιμο. το 10W40 αντι 5W30 μπορεί θεωρητικά να προκαλέσει πρόβλημα σε μακροχρόνια χρήση, αλλα δε πιστευω οτι ήταν μόνο εκεί το πρόβλημα. Γενικά το θέμα λαδιού και πως συντηρούν οι αντιπροσωπειες ύστερα απο οδηγίες των κατασκευαστών δε με αφήνει και πολύ σύμφωνο και βλέπω και πολλά σχετικά με το δικό σου προβλήματα σε καινούργια αμάξια. Δε μπορει να αφήνουν αμαξι για 15000-30000 χλμ με τα ίδια φτηνά λάδια του 20αρικου το 4λιτρο, δε στεκει. Μπορει να γίνεται για λόγους μαρκετινγκ, κλπ ("τα δικά μας αμάξια δε χρειάζονται service"), αλλα εγω για 20000 χλμ θα εμπιστευόμουνα λάδι longlife επιπέδου mobil1 και πάνω (που έχει και 60 ευρω το 4λιτρο) και όχι λάδι του κ@λου, συγνωμη κι΄ολας...
  5. δεν ειναι τόσο πρόβλημα όσο νομίζεις, ειδικα αμα έχει τενγτωτήρα όπως στο golf4. Αμα δεν εχει τεντωτήρα έχει λίγο θέμα, θα σε παιδέψει. Επίσης θέλει να απομνημονεύσεις καλά πως είναι ο παλιός πριν τον βγαλεις (ζωγραφισε το κι όλας σε ένα χαρτι) γιατι πολλοί μπερδέυονται μετα. νομίζω καλύτερα πήγανε σε καταστημα με ανταλλακτικά με την άδεια κυκλοφορίας, πάρε έναν ιμαντα δυναμό gates ΙΝΑ ή SKF με 15 ευρω το πολύ και κανε έρευνα αγοράς σε συνεργεία πόσα θέλουνε να στον τοποθετήσουνε. Δε νομίζω να σου πούνε πάνω απο 10-20 ευρω. ερωτηση: Πως ξέρεις οτι ήρθε η ώρα για αλλαγή? Το διαβασες στο manual/το έμαθες απο φίλο/διαπίστωσες οτι "γυαλίζει" πολύ/λείπουν κομμάτια?
  6. συνήθως είναι καλυτερα ερευνα αγοράς για άλλο μοτερ, αν είναι επιβεβαιωμένα απο τρακαρισμένο αμάξι, ακόμα καλύτερα, αλλα εξαρταται επίσης απο τη ζημιά, πχ για μια χτυπημένη βαλβίδα, δεν αξιζει αλλαγη μοτερ. Μια βαλβίδα κανει 5 ευρω. Το θεμα είναι να είναι τιμιος αυτος που έχει το συνεργείο και να κανει μια σωστή ενημέρωση του πελάτη. Αν είναι απατεωνας μπορεί να σε κοροιδεψει ανα πασα ωρα. Μια δικλίδα ασφαλείας είναι να ζητήσεις όλα τα φθαρμένα ανταλλακτικά που θα αντικαταστήσει απο το αυτοκίνητο και να είσαι παρών (διακριτικά) όταν τα βγάλει. Αυτο που δείχνεις στη φωτογραφία είναι τα μέταλα της μπιέλας? Αυτη η ζημια πιθανον να προκύψει επειδή το ξεχασες χωρις λαδι, ή έβαλες τελείως ακαταλληλο λάδι ή χτύπησε πιστόνι - βαλβίδα, στράβωσε η βαλβίδα και ζορίστηκαν και τα μέταλά της μπίελας απο το φορτίο. Απο το ζόρισμα αυτο μπορει να προκληθεί και "σκαψιμο" στα χιτώνια με αποτελεσμα να σκαμπιλίζει και το πιστόνι. Μπορει επίσης να έχει στραβώσει και η μπιέλα. Ζόρισμα σε μέταλλα μιας μπιέλας σημαίνει επίσης οτι θα πρεπει επίσης να ελεγθούν τα διάκενα απο όλα τα μέταλλα μπιελών και όλα τα μέταλλα στροφάλου (αυτο που είπε ο nic να σου μετρήσουν το στρόφαλο και τις μπιέλες). Γενικά όλα αυτά που προανέφερα είναι σοβαρές δουλειες και δίνω ένα ποσοστό 10% των συνεργείων να μπορεί να τις κάνει τέλεια, οπότε γι΄αυτο και συνήθως ψηφίζω άλλο μοτερ.
  7. βρίσκεις και με 250-300 ευρω και καλό προγραμμα και 50 ευρω αφαίρεση του dpf κάντε λιγο πιο καλή έρευνα αγοράς. το dpf πραγματι μακροπρόθεσμα μπορεί να αποτελέσει πρόβλημα όταν έχουμε αύξηση ιπποδύναμης πάνω απο 30-40% (πχ απο 100 στα 140 άλογα). Βουλώνει και δε μπορει να καθαρίσει με την αναγέννηση προκαλώντας ως πρώτο σύμπτωμα λιωμένες βαλβίδες εξαγωγής. υπαρχουν στο εμπόριο ειδικά προϊόντα καθαρισμού dpf τα οποία δε θελουν ακριβό εξοπλισμό για να χρησιμοποιηθούν, ενω υπαρχουν και εταιρίες (ακόμα και εδώ στην Ελλάδα) που αναλαμβάνουν τον καθαρισμό του με χαμηλό συγκριτικά κόστος.
  8. συμφωνω σε όλα όσα λεει ο darkx σχετικά με το θεμα πίστας, οδηγικης παιδείας απο το σχολείο, βιομηχανίας και μαρκετινγκ που στις διαφημίσεις δειχνουν οδηγούς να κινουνται στο δρόμο σε ρυθμούς πίστας, κλπ και σίγουρα προτιμώ να βλέπω στο δρόμο το συνειδητοποιημένο κοντράκια που επιλέγει που θα τρέξει απο τον άσχετο πιτσιρικά που τρέχει σα μουρλός όπου σταθει και όπου βρεθεί. όμως όπως είπα και πριν τα χιλιόμετρα είναι πολλα και θελει προσοχή και η αναπηρια δε θα κοιταξει αν είσαι ο συνειδητοποιημένος κοντράκιας ή ο άσχετος πιτσιρικάς. Ισα-ισα που πιστευω οτι η κουβεντα που έγραψα έχει πολύ περισσότερες πιθανότητες να πιάσει τόπο στο συνειδητοποιημένο κοντράκια (όπως ελπίζω να ναι τα περισσότερα παιδια εδώ), απ' οτι στο βλάκα που τρέχει σα μουρλός όπου σταθεί και όπου βρεθεί. Ο βλάκας είναι ανίκητος, ότι και να του πεις παλι θα τρεχει πάντα και παντού σα μουρλός μέχρι να μείνει ανάπηρος. Απλά έκανα αυτη την παρένθεση (και κλεινει εδω για μένα, αγαπητοί mod) επειδή βλέπω και συνειδητοποιημένος κοντράκηδες πολλές φορές να παρασύρονται στο δρόμο για να "τιμωρήσουν" ή να "παίξουν" με τον βλάκα που τρεχει σα μουρλός όπου σταθεί και όπου βρεθεί. Προσπαθήστε να μη πέφτετε στην παγίδα.
  9. οτι λέει και ο φίλος... Ειναι πολλά τα χιλιόμετρα και δε προλαβαίνουμε να πούμε κιχ αμα γίνει η παραμικρή βλακεία. Και μιλάμε για σοβαρές επιπτώσεις όπως το να είμαστε με καθετήρα στο έντερο μια ζωή, να μην έχουμε χέρι ή πόδι (συνήθως πόδι στα τροχαία), πολλά παιδία έμειναν παράλυτα απο το λαιμό και κάτω, δεν είναι αστεία πραγματα αυτά. Και σκέφτειτε να γινει κάτι και εμείς να μη πάθουμε τίποτα, αλλά να πάθει κάποιος άλλος που απλά έτυχε να περναει απο το σημείο, όπως η κοπέλα με το παιδί της δίπλα στο πάρκιν της εθνικής οδού στην ευθεία της Θήβας, ενα σημείο που θεωρείται ασφαλές κατα τ'αλλα για πολλά χιλιόμετρα. Και το παληκάρι δεν ήξερε καν τι θα πει δείκτης ταχύτητας ελαστικού και δυστυχώς ΚΑΝΕΝΑΣ δε του το είπε.
  10. τα sachs είναι πολύ καλά και μπορεις να βρεις μια τετραδα με 150-180 ευρω. Εγω έβαλα τα kayaba excel G. Ειναι περίπου 20-30 % πιο σκληρά απο τα sachs, λίγο πιο ακριβα επίσης, αλλα πραγαμτικά είναι σκυλια δε "πέφτουν" με τιποτα. Τα χω 3 χρόνια και είναι ακόμα όλα πάνω απο 75% (μετρηση ΚΤΕΟ)
  11. καταλαβαινω καλά τι θελεις να πεις, αλλα δε χρειάζεται να ανοιξεις απο 2ες/3ες μπορεις και με τετάρτες 100 - 180 περίπου. Σε κακή ασφαλτο και με 4η θα σπινιάρει, αλλα σε τύπου αττικής οδού δε θα σπινιάρει τόσο. Εντάξει, για πάνω απο 400-500 άλογα μπροστοκίνητο μιλάμε ούτως η άλλως για δυναμη που μονο για να κατεβαίνεις dragster με μπαλόνια έχει νόημα, στο δρόμο είναι σχεδόν άχρηστο (πρακτικά) να έχεις τοση δύναμη σε μπροστοκίνητο. δεν είσαι ο πρώτος, ούτε ο τελευταίος που τρεχει αδικαιολόγητα γρήγορα σε δημόσιο δρόμο, απλα ελπίζω για το καλό σου και το καλό τυχόν συνανθρώπων μας να περιορίσεις σιγά-σιγά αυτη τη συνήθεια, τόσο εσύ όσο και οι υπόλοιποι που την έχουν. Στην τελικη, η επιλογή που έχει ο καθένας είναι δική του υπόθεση (όπως και οι συνέπειες της) και δε μπορει κανένας να μας επιβάλει με το ζόρι κάτι, πρέπει να το θέλουμε μόνοι μας.
  12. τοτε δυστυχώς θα δεχτεις να σου βαλουν λίγο "χέρι" τα μαστόρια. Κανε μια ερευνα αγορας για να σου βάλουν τουλάχιστον το λιγότερο δυνατό "χέρι".
  13. 357 σε δημοσιο δρόμο, ότι και να είναι αυτός είναι απλά μια μεγάλη ανοησία, δείγμα χαμηλής ευφυίας, απίστευτη ανευθυνότητα και πληρης, βλακώδης άγνοια κινδύνου. Στην Ελλάδα ισχύει το παραπάνω για ταχύτητες πάνω απο 160 για κλειστούς αυτοκινητόδρομους και πάνω απο 100 χλμ για επαρχιακούς/φαρδείς δρόμους εντός και εκτός κατοικημένων περιοχών. Ενώ ουτε οι καλύτεροι οδηγοί αγωνων δε προλαβαίνουν ουσιαστικά να αντιδράσουν με ταχύτητες άνω των 120-130, γιατι οι περισσότεροι νομίζουν οτι μπορούν να το κάνουν? είναι πραγματική ανοησία και χαμηλός δείκτης ευφυίας.
  14. βαλε ενα bluetouth ELM 327 after market με torque android λογισμικό για να έχεις ανα πάσα στιγμη στο κινητό σου με κόστος 5-10 ευρω, οτι πληροφορία τραβάει η ψυχή σου. Η αναβάθμιση που θελεις σίγουρα θα γίνεται, αλλα με τεράστιο αναλογικά κόστος που δεν αξίζει κατα τη γνώμη μου.
  15. να πω κατι ξενερωτικό τελείως για το τοπικ, αλλα κατα τη γνωμη μου θα πρεπει να αποφεύγονται να γινονται πατήματα στο δρόμο χύμα και απρογραμμάτιστα με αγνώστους, για 2 λόγους: πρώτον δεν μπορούν να βγούν ασφαλή συμπεράσματα γιατι ως γνωστον οι περισσότεροι έχουν όλη την ΑΒΤ και HKS επάνω και δήλώνουν "φίλτρο-τελικό" (αγνωστο γιατι, μάλλον για να το παίξουν έξυπνοι οτι έχουν πολύ γρήγορο αμάξι χωρις να εχουν ξοδεψει τιποτα?) Δευτερον, γιατι είναι κρίμα για λίγες δόσεις αδρεναλίνης να παίζεις κορώνα-γραμματα το να μείνεις ανάπηρος για την υπόλοιπη ζωή σου. Εφοσον δεν υπαρχει οικονομική δυνατότητα για δοκιμες σε πίστες, καλό είναι για δοκιμες να προτιμώνται κλειστοί αυτοκινητόδρομοι και με ταχύτητες όχι μεγαλύτερες απο 160-180 χλμ. Σε πάτημα 80-160 χλμ, σε κλειστό αυτοκινητόδρομο μπορούν να βγουν ασφαλή συμπεράσματα για τη δυναμη του αυτοκινήτου, με συγκριτικά πιο χαμηλές πιθανότητες σοβαρού τροχαίου/θανάσιμου δυστυχήματος. Φυσικά σα νέος και εγω πάταγα όπου έβρισκα και με ότι έβρισκα, αλλα τοτε νόμιζα οτι είμαι άτρωτος και οτι 2000 νεκροί και 4000 ανάπηροι το χρόνο δε με αφορούσανε.

VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.