Content: Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Background: Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Pattern: Blank Waves Notes Sharp Wood Rockface Leather Honey Vertical Triangles
Welcome to VWClub.GR Forum

Καλώς ήλθατε στην ανοικτή κοινότητα συζητήσεων VWClub.GR Forum. Εδώ μπορείτε να βρείτε θέματα που αφορούν τα οχήματα της Volkswagen και έχουν αναρτηθεί απο διάφορους φίλους και κατόχους VW οχημάτων. Για την ανάρτηση των δικών σας απόψεων, σχολίων, προτάσεων κλπ θα χρειαστεί να εγγραφείτε ως απλά μέλη. Η διαδικασία αυτή γίνεται σε λίγα μόλις λεπτά και δεν απαιτεί την πληρωμή χρημάτων. Ωστόσο θα πρέπει να συμπληρώσετε κάποια βασικά στοιχεία επικοινωνίας.

Εγγραφόμενοι στην κοινότητα μας θα μπορείτε να :

  • Δημιουργείτε θέματα και να απαντάτε σε άλλα μέλη
  • Λαμβάνετε ενημερώσεις για τα θέματα που θέλετε να παρακολουθείτε
  • Ορίσετε τις δικές σας προσωπικές ρυθμίσεις και να διαχειριστείτε την λίστα φίλων
  • Αναρτήσετε τις δικές σας αγγελίες

Welcome to VWClub.GR Forum, like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of VWClub.GR Forum by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get automatic updates
  • Get your own profile and make new friends
  • Customize your experience here

Δημοσίευση Εικόνας 1η Πανελλήνια Συνάντηση 2017 - Μετέωρα - 18 ~ 19 Μαρτίου

Δημοσίευση Εικόνας Δείτε εδώ βίντεο από τις συναντήσεις του Hellenic VWClub

** Αγγελίες **
Ενεργοποιήθηκε το νέο σύστημα αγγελιών. Στην ενότητα Οδηγίες Απορίες υπάρχει σύντομο βοήθημα για την ανάρτηση αγγελιών.

 

turbomaniac

Members
  • Content count

    109
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

turbomaniac last won the day on March 24

turbomaniac had the most liked content!

Community Reputation

28 Excellent

About turbomaniac

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Ηπείρου - Ιωαννιτών
  • Νομός
    Ιωαννίνων

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 4
  1. οτι λέει και ο φίλος... Ειναι πολλά τα χιλιόμετρα και δε προλαβαίνουμε να πούμε κιχ αμα γίνει η παραμικρή βλακεία. Και μιλάμε για σοβαρές επιπτώσεις όπως το να είμαστε με καθετήρα στο έντερο μια ζωή, να μην έχουμε χέρι ή πόδι (συνήθως πόδι στα τροχαία), πολλά παιδία έμειναν παράλυτα απο το λαιμό και κάτω, δεν είναι αστεία πραγματα αυτά. Και σκέφτειτε να γινει κάτι και εμείς να μη πάθουμε τίποτα, αλλά να πάθει κάποιος άλλος που απλά έτυχε να περναει απο το σημείο, όπως η κοπέλα με το παιδί της δίπλα στο πάρκιν της εθνικής οδού στην ευθεία της Θήβας, ενα σημείο που θεωρείται ασφαλές κατα τ'αλλα για πολλά χιλιόμετρα. Και το παληκάρι δεν ήξερε καν τι θα πει δείκτης ταχύτητας ελαστικού και δυστυχώς ΚΑΝΕΝΑΣ δε του το είπε.
  2. τα sachs είναι πολύ καλά και μπορεις να βρεις μια τετραδα με 150-180 ευρω. Εγω έβαλα τα kayaba excel G. Ειναι περίπου 20-30 % πιο σκληρά απο τα sachs, λίγο πιο ακριβα επίσης, αλλα πραγαμτικά είναι σκυλια δε "πέφτουν" με τιποτα. Τα χω 3 χρόνια και είναι ακόμα όλα πάνω απο 75% (μετρηση ΚΤΕΟ)
  3. καταλαβαινω καλά τι θελεις να πεις, αλλα δε χρειάζεται να ανοιξεις απο 2ες/3ες μπορεις και με τετάρτες 100 - 180 περίπου. Σε κακή ασφαλτο και με 4η θα σπινιάρει, αλλα σε τύπου αττικής οδού δε θα σπινιάρει τόσο. Εντάξει, για πάνω απο 400-500 άλογα μπροστοκίνητο μιλάμε ούτως η άλλως για δυναμη που μονο για να κατεβαίνεις dragster με μπαλόνια έχει νόημα, στο δρόμο είναι σχεδόν άχρηστο (πρακτικά) να έχεις τοση δύναμη σε μπροστοκίνητο. δεν είσαι ο πρώτος, ούτε ο τελευταίος που τρεχει αδικαιολόγητα γρήγορα σε δημόσιο δρόμο, απλα ελπίζω για το καλό σου και το καλό τυχόν συνανθρώπων μας να περιορίσεις σιγά-σιγά αυτη τη συνήθεια, τόσο εσύ όσο και οι υπόλοιποι που την έχουν. Στην τελικη, η επιλογή που έχει ο καθένας είναι δική του υπόθεση (όπως και οι συνέπειες της) και δε μπορει κανένας να μας επιβάλει με το ζόρι κάτι, πρέπει να το θέλουμε μόνοι μας.
  4. τοτε δυστυχώς θα δεχτεις να σου βαλουν λίγο "χέρι" τα μαστόρια. Κανε μια ερευνα αγορας για να σου βάλουν τουλάχιστον το λιγότερο δυνατό "χέρι".
  5. 357 σε δημοσιο δρόμο, ότι και να είναι αυτός είναι απλά μια μεγάλη ανοησία, δείγμα χαμηλής ευφυίας, απίστευτη ανευθυνότητα και πληρης, βλακώδης άγνοια κινδύνου. Στην Ελλάδα ισχύει το παραπάνω για ταχύτητες πάνω απο 160 για κλειστούς αυτοκινητόδρομους και πάνω απο 100 χλμ για επαρχιακούς/φαρδείς δρόμους εντός και εκτός κατοικημένων περιοχών. Ενώ ουτε οι καλύτεροι οδηγοί αγωνων δε προλαβαίνουν ουσιαστικά να αντιδράσουν με ταχύτητες άνω των 120-130, γιατι οι περισσότεροι νομίζουν οτι μπορούν να το κάνουν? είναι πραγματική ανοησία και χαμηλός δείκτης ευφυίας.
  6. βαλε ενα bluetouth ELM 327 after market με torque android λογισμικό για να έχεις ανα πάσα στιγμη στο κινητό σου με κόστος 5-10 ευρω, οτι πληροφορία τραβάει η ψυχή σου. Η αναβάθμιση που θελεις σίγουρα θα γίνεται, αλλα με τεράστιο αναλογικά κόστος που δεν αξίζει κατα τη γνώμη μου.
  7. να πω κατι ξενερωτικό τελείως για το τοπικ, αλλα κατα τη γνωμη μου θα πρεπει να αποφεύγονται να γινονται πατήματα στο δρόμο χύμα και απρογραμμάτιστα με αγνώστους, για 2 λόγους: πρώτον δεν μπορούν να βγούν ασφαλή συμπεράσματα γιατι ως γνωστον οι περισσότεροι έχουν όλη την ΑΒΤ και HKS επάνω και δήλώνουν "φίλτρο-τελικό" (αγνωστο γιατι, μάλλον για να το παίξουν έξυπνοι οτι έχουν πολύ γρήγορο αμάξι χωρις να εχουν ξοδεψει τιποτα?) Δευτερον, γιατι είναι κρίμα για λίγες δόσεις αδρεναλίνης να παίζεις κορώνα-γραμματα το να μείνεις ανάπηρος για την υπόλοιπη ζωή σου. Εφοσον δεν υπαρχει οικονομική δυνατότητα για δοκιμες σε πίστες, καλό είναι για δοκιμες να προτιμώνται κλειστοί αυτοκινητόδρομοι και με ταχύτητες όχι μεγαλύτερες απο 160-180 χλμ. Σε πάτημα 80-160 χλμ, σε κλειστό αυτοκινητόδρομο μπορούν να βγουν ασφαλή συμπεράσματα για τη δυναμη του αυτοκινήτου, με συγκριτικά πιο χαμηλές πιθανότητες σοβαρού τροχαίου/θανάσιμου δυστυχήματος. Φυσικά σα νέος και εγω πάταγα όπου έβρισκα και με ότι έβρισκα, αλλα τοτε νόμιζα οτι είμαι άτρωτος και οτι 2000 νεκροί και 4000 ανάπηροι το χρόνο δε με αφορούσανε.
  8. Επιδιωκω να μη γραφω ποτε κατι που δε ξερω ή μισο-ξέρω. Εχω φαει τα μούτρα μου πολλές φορές για να φτασω στο σημείο να γραψω μια απλή περιγραφή.
  9. διαρροη λαδιού δεν είναι ποτε καλό σημαδι για ενα αμορτισερ (αν είναι όντως απο κει και όχι απο πουθενα αλλου που με τον αέρα παει και εκεί). εντοπίζεις τον dealer της αναρτησης που έχεις και τον ρωτας αν παίρνει επισκευή (οι περισσότερες παίρνουνε). Αν σου πει οχι προσπαθεις να εντοπίσεις ποιανου κατασκευαστή αμορτισερ χρησιμοποιούνται και αναλόγως κινείσαι (πχ οι KW έχουν KONI). Oι περισσότερες ρυθμιζόμενες έχουν καποιο επώνυμο αμορτισερ μεσα (bilstein-koni), τα οποία δεχονται service (αλλαγη τσιμούχων, κλπ) Τελος κατα τη γνωμη μου θα πρέπει να αποφευγονται οι πανακριβες αναρτήσεις με τους δρόμους που έχουμε, η αν επιλέγονται τελικά πανάκριβες ρυθμισόμενες αναρτήσεις, να έχουν οικονομικό service.
  10. το παιξιμο στο ρελαντι ποτε δεν είναι φυσιολογικό, αλλα συνηθως δεν είναι κάτι σοβαρό αμα δε συνοδεύεται απο καποια βλάβη στο ταμπλώ (OBD). To καθαρισμα πεταλούδας είναι μια συνηθισμένη πρακτική που σε αρκετες περιπτώσεις φέρνει αποτελέσματα. Δυστυχώς το να εισαι "ψείρας" αν δεν έχεις μηχανολογικές/ηλεκτρολογικές γνώσεις είναι ανάλογο με τις οικονομικές δυνατότητες, οπότε το πρώτο πράγμα πο κάνεις είναι διεξοδική μελέτη-ερευνα αγοράς για να εντοπίσεις μάστορα της προκοπής που να ξερει το αυτοκίνητο καλά, να είναι τίμιος και να στροφάρει. Όταν βρεθει λοιπόν ο καλός μάστορας, του λες να ελέγξει στο πρώτο service και κάτι απο τα παρακάτω: 1. κατασταση αμορτισερ. Ο περισσότερος κόσμος στην Ελλάδα, παραμελεί τελείως ένα τόσο σημαντικο για την οδική ασφάλεια παράγοντα. 2. Ευθυγράμιση. Εκει μπορούν να προκύψουν διάφορα προβλήματα, συνήθη σε golf IV όπως μπαλάκια, ημίμπαρα-ακρόμπαρα-μπαράκια ζαμφόρ. 3. Μοτερικά τα 8V δε παρουσιάζον ιδιαίτερα θέματα και εφόσον συντηρούνται κανονικά, απλά ο μηχανικός ελέγχει κατάσταση ιμάντα χρονισμού (έυκολο). Σημαντικό είναι επίσης να αναγνωστεί καλά το βιβλίο service (αν τυχόν υπάρχει) και να το διαβάσει καλά ο μηχανικός που θα αναλάβει τη συντήρηση.
  11. τραγικό, αλλα δυστυχώς έτσι είναι και σε άλλους κατασκευαστες. Εγω θα έστελνα επίσημη επιστολή και φωτογραφίες όπου μπορούσα.
  12. πριν βαλεις το καινούργιο φίλτρο, καλό είναι να ψεκασεις απο εκεί που μπαίνει το φίλτρο καποιο ειδικό σπρεύ για air conditon αυτοκινήτου. Πιανει μύκητες μέσα στο κύκλωμα του αέρα και βρωμάει ακόμα και φλτρο καμπίνας να αλλάξεις. Ακολούθησε τις οδηγίες απο το σπρευ και αφου στεγνώσει καλά το κύκλωμα, τότε βάλε το νέο φίλτρο. επίσης τσεκαρε για τυχόν υγρασία κάτω απο τα πατακια. Επίσης πιάνει μούχλα και βρωμαει. Αν δεις υγρασία κατω απο τα πατάκια, πιθανον να μην φευγουν γρήγορα τα νερά στη σκάφη κάτω απο τους υαλοκαθαριστηρες οπότε κάνε αυτό
  13. ναι θελει και κανονική μέτρηση, δεν έχει σημασία ζεστό και κρύο, αμα χάνει πολύ φαίνεται και ζεστό και κρύο! Κανονικά πρεπει να βγαζει απο 150 psi (10.3 bar) και πάνω. Αν σε καποιο βγάζει αρκετά κάτω απο αυτο το πιο πιθανό είναι να την έχει ακούσει καποια βαλβίδα/εδρα ή να εχει στραβωσει το καπάκι και να μη παταει καλά. Ελατήριο πιστονίου είναι κατα τη γνώμη μου το τελευταίο πο μένει να βγάλει.
  14. να παει να καψει καμια βαλβίδα ή να φλαντζάρει?... μπορει, αλλα... εμενα για τροφοδοσια μου κανει μιας και γενικά η shell κανει πολλα νερα. για αρχη θα βαζα καποιο καθαριστικο για μπεκ και θα το γεμιζα καμια κατοστάρα σε EKO/BP. Αν δε στρωσει σε καμια 300αρια - 400αρια χλμ, παίρνεις καμια κομπρεσσιον που λεει και ο nickdev, ωστε να αποκλειεις ενα-ενα σιγά-σιγά... αν έχεις παντου καλή συμπίεση, μαλλον είναι κατι άλλο, μαλλον με τα ρεύματα (μπουζοκαλώδιο, πολλαπλασιαστής? καμια γείωση που κουνιέται? τρόμπα βενζίνης?)
  15. καλή παρατηρηση και το ξεχασα τελείως οτι μπορει να είναι η άλλη τσιμουχα. Αν πραγμαται είναι η τσιμουχα απο το βολάν πρεπει να κατεβάσει ούτως η άλλως σασμαν, οποτε (και εφόσον ο συμπλέκτης είναι στα τελευταία του) θα ήταν μαλλον άστοχο να μην αλλαχθεί και ο συμπλεκτης εφόσον κατέβει το σασμαν. Αν είναι απο τον καθρέφτη, δε θα φαίνεται η διαρροή, ενω αν είναι απο το βολάν , λογικά πρέπει να φαίνεται η διαρροή μεταξύ σασμαν και μπλοκ.

VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.