Content: Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Background: Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Pattern: Blank Waves Notes Sharp Wood Rockface Leather Honey Vertical Triangles
Welcome to VWClub.GR Forum

Καλώς ήλθατε στην ανοικτή κοινότητα συζητήσεων VWClub.GR Forum. Εδώ μπορείτε να βρείτε θέματα που αφορούν τα οχήματα της Volkswagen και έχουν αναρτηθεί απο διάφορους φίλους και κατόχους VW οχημάτων. Για την ανάρτηση των δικών σας απόψεων, σχολίων, προτάσεων κλπ θα χρειαστεί να εγγραφείτε ως απλά μέλη. Η διαδικασία αυτή γίνεται σε λίγα μόλις λεπτά και δεν απαιτεί την πληρωμή χρημάτων. Ωστόσο θα πρέπει να συμπληρώσετε κάποια βασικά στοιχεία επικοινωνίας.

Εγγραφόμενοι στην κοινότητα μας θα μπορείτε να :

  • Δημιουργείτε θέματα και να απαντάτε σε άλλα μέλη
  • Λαμβάνετε ενημερώσεις για τα θέματα που θέλετε να παρακολουθείτε
  • Ορίσετε τις δικές σας προσωπικές ρυθμίσεις και να διαχειριστείτε την λίστα φίλων
  • Αναρτήσετε τις δικές σας αγγελίες

Welcome to VWClub.GR Forum, like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of VWClub.GR Forum by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get automatic updates
  • Get your own profile and make new friends
  • Customize your experience here

Δημοσίευση Εικόνας Δημοσίευση Εικόνας Δείτε εδώ βίντεο από τις συναντήσεις του Hellenic VWClub

** Αγγελίες **
Ενεργοποιήθηκε το νέο σύστημα αγγελιών. Στην ενότητα Οδηγίες Απορίες υπάρχει σύντομο βοήθημα για την ανάρτηση αγγελιών.

 

turbomaniac

Members
  • Content count

    125
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

turbomaniac last won the day on March 24

turbomaniac had the most liked content!

Community Reputation

36 Excellent

About turbomaniac

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Ηπείρου - Ιωαννιτών
  • Νομός
    Ιωαννίνων

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 4
  1. δεν αξιζει η βαβούρα για 2-3 άλογα που θα πάρεις. σιγα τ' αυγά... και για πρόγραμμα 250 κατοστάρικα για 5 άλογα, πάλι δε λεει. Δωστο και παρε leon/skoda 20VT και θα σαι άρχοντας. 5 κατοστάρικα θα ναι η διαφορά.
  2. πραγματι ήταν το radiator fan control unit - J293. https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRHfQ7rOn7TJdyHnFjpdDcGuy-Jh_6ekGWbKnwZEupieMOq1EZZbA βρίσκεται πάνω απο τις φίσες των βεντιλατέρ. Η μια φίσα απλα ξεκουμπώνει, η άλλη είναι τυπου vag κολόφισα, πρέπει να χώσεις ένα αλενάκι απο το πλάι για να βγεί ή το κατάλληλο κλειδί για φίσες vag. Αν δε βγαζει καποιο σφάλμα το vag com, έχετε σωστές πιέσεις (μεγάλη και μικρή - οχι δε λεω για τη συστολική και διαστολική σας πίεση, αλλα για τις πιέσεις του φρέο - lol), και δεν έχει χαλάσει ο συμπλέκτης του κομπρέσσορα, τοτε μάλλον αυτη θα είναι η θεραπεία στο πρόβλημά σας. τα VAG με κλιματρόνικ και R134a έχουν σωστή μεγάλη πίεση περίπου 15-20 bar και μικρή περίπου2-3 σε θερμοκρασία περίπου 20οC.
  3. δεν είναι μηχανικό πρόβλημα του συμπλέκτη του κομπρέσσορα. έδωσα ρευμα κατευθειαν στον κομπρέσσορα και ξεκλείδωσε. Το πρόβλημα μάλλον είναι ο "εγκέφαλος" απο τα βεντιλατέρ (fan control unit Ξ293). θα δοκίμασω ένα άλλο και μαλον θα είναι εντάξει.
  4. Το ερωτηματικό στο προτζεκτ μπήκε γιατι δεν είμαι σιγουρος ακόμα τι να κανω. Το πειραματόζωο(?): Καποια στιγμή έπεσε στην τεχνική μου επίβλεψη ένα πολύ όμορφο AUDI 80 1.6 του 1984. Και εκεί άρχισαν να με τρώνε τα καινά δαιμόνια για τετρακίνηση, 5 κύλινδρα μοτερ με κόφτες 10.000 και γενικά AUDI QUATTRO GROUB καταστάσεις. Μέχρι να αρχίζω να το ψάχνω λίγο, άλλαξα το ραγισμένο παρμπρίζ απο κάποιο ρετάλι που βρήκα στην ανακύκλωση (πανέυκολο, δε θελει κόλες καθώς έχει μόνο λάστιχα). Έκανα επίσης και ένα φτηνό DIY service (λαδια-φιλτρο λαδιού, μπουζι,φίλτρο αέρα, σετ χρονισμού και δυναμού - όλα τα ανταλλακτικά μου πήγανε κανα 50αρικο). Του κανα και ένα γερό καθάρισμα μέσα έξω και το τέρας (στο μυαλό μου) πήρε μπροστα σα να το βαλε πρωτη φορά μπροστα ο αντιπρόσωπος. Όσο προχώραγε το servrice σκεφτόμουν τι ωραία αμάξια φτιάχνανε τότε και τι γερά δεσίματα έχει το σασι, το οποίο έχει και ελάχιστες μόνο σκουριές. Σε δεύτερο στάδιο (να σφίξουν και λίγο οι ζέστες, καθώς δεν έχω και φουρνο να ψήνω τα φτερά), το μενού περιλαμβάνει φρεσκάρισμα χρώματος (έχει ένα ποντικί που πρασινίζει? δε μπορω να καταλάβω, ουτε καν κωδικούς χρώματος δε βρίσκω). Η τεχνική ανάλυση βέβαια έχει ήδη γίνει και τα αποτελέσματα είναι άκρως ενδιαφέροντα: Κατ΄αρχην κοιταζοντας το μπλοκ αναρρωτιόμουν τι μουθυμίζει. Τελικά σωστά μαντεψατε, το μπλοκ απο αυτο το μοτερ ζει ακόμα σε VΑG 1.6 8V. Επίσης, το ίδιο μπλοκ φόραγε το audi quattro 1.8, το οποίο είχε 1781κ.εκ, με άλλο στρόφαλο-μπιέλες-πιστόνια. Είπαμε 1781? Και πάλι σωστά μαντέψατε, ναι στο ταπεινό μοτερ 1.6 απο το audi 1984 μπάινει κατευθείαν στρόφλος 1.8 με μπιέλες πιστόνια απο το γνωστό μοτερ 1.8Τ, καθώς έχουν ακριβως τα ίδια έδρανα στροφάλου, μπιελών και διάμετρο πιστονιών, ενω βγαίνουν just "πρόσωπο" με την κεφαλή (αυτο γιατι παρόλο που ο στρόφαλος απο το 1.8 έχει μεγαλύτερη διαδρομή, τα πιστόνια απο το 1.8 έχουν μικρότερο compression height, δηλαδή κάθονται "πιο κάτω" απο του 1.6. Φυσικά οι κατάλληλες μετρησεις plastigauge είναι επιβεβλημένες για να μη μείνουμε απο στρόφαλο στο 1ο πάτημα. ερχόμαστε λοιπόν στο δίλημμα: Ιστορικό μαμά και να πηγαίνω τις κυριακές στις εκθέσεις με τα γερόντια ή τουμπανο πολιτικό 1.8 quattro με 400+ και ενισχύσεις παντού? To κόστος είναι ελεγχόμενο,καθώς: Τα χέρια μου "πιάνουν" (αν και αργά, αν ημουν μηχανικός αγώνων, θα είχα γίνει ήδη ανέκδοτο), οπότε ότι έχει να κάνει με πολλαπλές, εξατμίσεις, βάσεις μοτερ, υποπλαίσια, πλέξούδες, προγραμματιμούς, κλπ, το χω, που λέει και ο Μάρκος. τετρακινηση και σωθικά 1.8Τ βρίσκεις στον παλιατζή. Μπιέλες πιστόνια υπάρχουν και οικονομικά αν είναι να ξεφύγουμε πάνω απο τα 400. ενα Simple Digital System ΕΜ4D ή megasquirt stand alone έχει 300 δολάρια, περιλαμβάνει 3μπαρο μαπ και έυκολα αλλάζεις το καρμπυρατέρι με ένα σετ injection απο τον παλιατζή (που να μπλέξεις με KJetronic, τουρμπο-καρμπυρατέρι και λοιπές αρχαιολογίες!) H catcams έχει επίσης για αυτό το μοτερ εκκεντροφόρους για όλα τα γούστα και είναι μόνο ένας. έχω απο καιρό λοκάρει μια ωραία TD04HL-19T κινεζιά με 150 ευρώ που δε παθαίνει τίποτα. Βεβαια τώρα έχει περάσει καιρός απο τότε που είχα το μικρόβιο της τουρμπίνας (είμαι 40 τώρα) και σκέφτομαι οτι είναι λίγο λαλακία το όλο project, το χρόνο μου θα χάσω, για να χω τί? Ένα φτηνό τετρακίνητο 1150 κιλά με 400 άλογα? και τι μ' αυτο? Πολλά έγραψα, απο τη μία να δωσω καμια ιδέα σε κανα συναδελφο που έχει κανα 80αρι παλιό στην άκρη, απο την άλλη θα ήθελα τη γνωμη σας για το project.
  5. να πας στο συνεργείο που στα αλλάξανε όλα και να απαιτήσεις ευγενικά να το φέρουν στην πρωτέρα καλή κατάσταση χωρις καμία επιπλέον χρέωση. Και άλλη φορά να κάνεις καλύτερη έρευνα αγοράς για να επιλέγεις συνεργεία.
  6. όπως λέει και ο τίτλος, όταν ανοίγει το climatronic V.1.0.0 (golf 4), δεν ακούγεται το "τακ" κλειδώματος του συμπλέκτη του κομπρέσσορα και φυσικά γυρίζει μόνο η τροχαλία και όχι όλος ο κομπρέσσορας. Πιέσεις φρέον κανονικές, κανένα σφάλμα στο HVAC control module, ασφάλεις/βεντιλατερ όλα οκ, το κοντρόλερ του κλιματισμού διαβάζει οτι είναι ανοιχτός ο κομπρέσσορας (τιμή "0" δηλαδή), παρόλο που αυτος δεν είναι. Παρελθόν: τυπικός έλλην μηχανικός που έβαλε κομπρέσορα απο ανακύκλωση πέρσι (λόγω του οτι ο προηγούμενος τα φτυσε), έβαλε κομπρέσσορα απο Α3 που είχε μεγαλύτερη τροχαλία, με τον ίδιο ιμάντα με αποτέλεσμα απο το ζόρι να χαλάσει "τρελό" γρανάζι και γρανάζι τεντωτήρα, τα οποία τα άλλαξα μόνος μου μόλις άρχισαν να σφυρίζουν σα τρελά. Ενδεικτικό είναι οτι τρόμαξα να βγάλω τον παλιο ιμάντα απο πάνω και ας έχει τεντωτήρα, ενω για να είναι εντάξει χρησιμοποίησα τελικά ιμάντα 1.5 εκατοστό μεγαλύτερο. Επίσης ενδεικτικό είναι οτι μόλις έβαλα το σωστό ιμάντα μου φάνηκε οτι το αμάξι πήρε 20άλογα, τόσο πολύ "φρέναρε" το μοτερ. Όμως ενα βουητό τύπου "ουουουυ" συνέχιζε να ακουγεται προς τη μερια του κομπρέσσορα, είτε ήταν ανοιχτο το A/c ή όχι. Μόλις σταμάτησε το βουητό αυτό, ως δια μαγείας σταμάτησε και η σύμπλεξη του κομπρέσσορα. Σκεφτομαι να το πάω στο μαστορα που έβαλε τον τσιτα ιμάντα και να του πω "τσεκαρε γιατι δε φέρνει ψύξη" και άμα μου πει οτι έχει πρόβλημα το σύστημα γρανάζι κομπρέσσορα-ρουλεμάν-συμπλέκτης να του πώ "φτιαξτο και δε σε πληρώνω μια". Υπ όψιν οτι μόλις αντιλήφθηκα το πρόβλημα με τον ιμάντα του το ανάφερα, όπως και του ανέφερα οτι αναγκάστηκα να πληρώσω 20 ευρώ δύο τροχαλίες. Υ.Γ. τελικά και γι' αυτο DIY ? μάλλον ναι καθώς βρήκα και φτηνό όργανο ελέγχου πιέσεων A/C και έτοιμο φτηνό κιτ πλήρωσης φρέον με λάδι και φθορίζον υλικό για έλεγχο διαρροών και φτηνή λάμπα υπερύθρων.
  7. μη το πολυ ψαχνεις. 15ετίας αμάξι, όλο και κατι θα ναι λάθος για να ψιλοπαίζει το ρελαντι. Το πιο συνηθισμένο (αν δεν είναι κακές βενζίνες, αρχαία μπουζί, και καραβρώμικο φίλτρο βενζίνης) είναι βρωμικη πεταλούδα και αν δε στρώσει map-IAT (αισθητήρας 2 σε 1 πάνω στην πολλαπλή).
  8. γενικά δεν είμαι υπέρ πολύ ακριβών λύσεων για τα φρένα, εκτός αν μιλάμε για ιπποδυναμεις πάνω απο +150% και εφόσον ο κατοχος (κακώς) τρέχει υπερβολικά και βλακωδώς συνέχεια, σε δημόσιους δρόμους. Ενα αμάξι με καλή κατασταση αμορτισερ, άριστα λάστιχα και ένα σετ τρυπητων brembo με καλά τακάκια (tarrox, ferodo premier, κλπ) σε όλους τους τροχούς, όταν τα εργοστασιακά παραδώσουν πνευμα, έχει πραγματικά θεαματικά αποτελέσματα στο φρενάρισμα, ως και 10 - 15 μέτρα διαφορά στο φρενάρισμα 100-0 χ.α.ω. Πολλοί βάζουν κάτι πανάκριβα 4απίστονα και κυκλοφορούν με λαστιχα γουλί ή αμορτισερ 10ετίας ανύπαρκτα, με αποτελεσμα να μην έχει νόημα.
  9. μην ασχολείστε με φιλτρα-χουανες και ασπίδες. Τα λεφτα που θα δωσετε για επώνυμα προϊόντα τα οποία τα βάζετε και παίρνετε 3, άντε 4 άλογα, βαζετε ενα πρόγραμμα και παίρνετε 50. Ενα πλενομενο φίλτρο γαζας βαλτε μονο για να μη πληρωνετε κάθε φορά για νέο χαρτινο. Παντα όμως στα πλενόμενα φίλτρα να βάζετε το ειδικό για τα φίλτρα γαζας λάδι. Αν δε βρικσκετε ή δεν εχετα λεφτα να πάρετε, αναμείξτε σε ένα βαποριζατερ μιση ποσότητα βενζίνας και μισή λάδι ATF (κοκκινο) και έτοιμο το σπρέυ λαδιού για φίλτρα γάζας.
  10. είναι δύσκολη απάντηση σε αυτή την ερώτηση, αλλά (ΠΑΝΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ) υπάρχουν προγραμματιστες με χρόνια στο χώρο, όπως etunners, k-tech, ο γνωστός προγραμματιστής που το παρατσούκλι του παραπέμπει σε σιελόρροια, powerlogic, κλπ αλλά έχω δει και κάποια καλά νέα ονόματα όπως ο microchips tuning, πιθανόν ο ECUCENTER, ΚΛΠ. φυσικά είναι και άλλοι και σίγουρα θα έχω ξεχάσει και κανέναν καλό, αλλά γενικά έχω αποσυρθεί χρόνια από το χώρο της βελτίωσης οπότε ότι θυμάμαι (και χαίρομαι) σας λέω... Σε καμία περίπτωση δε θέλω να κάνω καμία διαφήμιση γι' αυτό και προσπάθησα να δώσω αρκετά ονόματα, οποτε και μπορεις να διαλέξεις, αναλόγως την τιμή/ποιότητα που θα σου πούνε. Σαν γενικό κανόνα, ΕΠΙΘΥΜΗΤΟ είναι να κανονίσετε με τον προγραμματιστή ότι αν δε μείνετε άμεσα ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα μπορεί να σας βάλει πάλι το μαμά πρόγραμμα με επιστροφή χρημάτων και καλό θα είναι εφόσον ο προγραμματιστής συμφωνήσει σε αυτόν τον όρο να είστε ΑΠΟΛΥΤΑ εντάξει με τις πληρωμές 'η τυχόν διακανονισμό που θα κάνετε. Μπορείτε επίσης να συμφωνήσετε να τροποποιήσει το πρόγραμμα μέχρι να μείνετε ικανοποιημένοι. Αν και αν βάλετε πρόγραμμα από 75 ή 90 στα 140 άλογα η διαφορά ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να μη γίνει άμεσα αντιληπτή.
  11. 1500 ευρω είναι υπερβολή. ο κυπαρισσης έχει καλο στοκ σε ανταλλακτικά VAG, εσυ δε θελεις παρελκόμενα, κλπ, για να πληρώσεις ολόκληρη μετατροπή, το μόνο που θέλεις είναι μπλόκ-κεφαλή. δοκιμασε και στο γνωστό διαδικτυακό site με αγγελίες. τέλος ένας καλός μηχανικός ή ανακύκλωση με διασυνδέσεις σε τρακαρισμένα απο τράπεζα, κλπ, μπορει να βρει κατι οικονομικό για την περίσταση. γενικά πιστευω οτι με 500 ευρω θα βρεις σκετο μοτερ ευκολα και καινούργιο σχετικά, αλλά θέλει τρέξιμο και ψάξιμο. το 10W40 αντι 5W30 μπορεί θεωρητικά να προκαλέσει πρόβλημα σε μακροχρόνια χρήση, αλλα δε πιστευω οτι ήταν μόνο εκεί το πρόβλημα. Γενικά το θέμα λαδιού και πως συντηρούν οι αντιπροσωπειες ύστερα απο οδηγίες των κατασκευαστών δε με αφήνει και πολύ σύμφωνο και βλέπω και πολλά σχετικά με το δικό σου προβλήματα σε καινούργια αμάξια. Δε μπορει να αφήνουν αμαξι για 15000-30000 χλμ με τα ίδια φτηνά λάδια του 20αρικου το 4λιτρο, δε στεκει. Μπορει να γίνεται για λόγους μαρκετινγκ, κλπ ("τα δικά μας αμάξια δε χρειάζονται service"), αλλα εγω για 20000 χλμ θα εμπιστευόμουνα λάδι longlife επιπέδου mobil1 και πάνω (που έχει και 60 ευρω το 4λιτρο) και όχι λάδι του κ@λου, συγνωμη κι΄ολας...
  12. δεν ειναι τόσο πρόβλημα όσο νομίζεις, ειδικα αμα έχει τενγτωτήρα όπως στο golf4. Αμα δεν εχει τεντωτήρα έχει λίγο θέμα, θα σε παιδέψει. Επίσης θέλει να απομνημονεύσεις καλά πως είναι ο παλιός πριν τον βγαλεις (ζωγραφισε το κι όλας σε ένα χαρτι) γιατι πολλοί μπερδέυονται μετα. νομίζω καλύτερα πήγανε σε καταστημα με ανταλλακτικά με την άδεια κυκλοφορίας, πάρε έναν ιμαντα δυναμό gates ΙΝΑ ή SKF με 15 ευρω το πολύ και κανε έρευνα αγοράς σε συνεργεία πόσα θέλουνε να στον τοποθετήσουνε. Δε νομίζω να σου πούνε πάνω απο 10-20 ευρω. ερωτηση: Πως ξέρεις οτι ήρθε η ώρα για αλλαγή? Το διαβασες στο manual/το έμαθες απο φίλο/διαπίστωσες οτι "γυαλίζει" πολύ/λείπουν κομμάτια?
  13. συνήθως είναι καλυτερα ερευνα αγοράς για άλλο μοτερ, αν είναι επιβεβαιωμένα απο τρακαρισμένο αμάξι, ακόμα καλύτερα, αλλα εξαρταται επίσης απο τη ζημιά, πχ για μια χτυπημένη βαλβίδα, δεν αξιζει αλλαγη μοτερ. Μια βαλβίδα κανει 5 ευρω. Το θεμα είναι να είναι τιμιος αυτος που έχει το συνεργείο και να κανει μια σωστή ενημέρωση του πελάτη. Αν είναι απατεωνας μπορεί να σε κοροιδεψει ανα πασα ωρα. Μια δικλίδα ασφαλείας είναι να ζητήσεις όλα τα φθαρμένα ανταλλακτικά που θα αντικαταστήσει απο το αυτοκίνητο και να είσαι παρών (διακριτικά) όταν τα βγάλει. Αυτο που δείχνεις στη φωτογραφία είναι τα μέταλα της μπιέλας? Αυτη η ζημια πιθανον να προκύψει επειδή το ξεχασες χωρις λαδι, ή έβαλες τελείως ακαταλληλο λάδι ή χτύπησε πιστόνι - βαλβίδα, στράβωσε η βαλβίδα και ζορίστηκαν και τα μέταλά της μπίελας απο το φορτίο. Απο το ζόρισμα αυτο μπορει να προκληθεί και "σκαψιμο" στα χιτώνια με αποτελεσμα να σκαμπιλίζει και το πιστόνι. Μπορει επίσης να έχει στραβώσει και η μπιέλα. Ζόρισμα σε μέταλλα μιας μπιέλας σημαίνει επίσης οτι θα πρεπει επίσης να ελεγθούν τα διάκενα απο όλα τα μέταλλα μπιελών και όλα τα μέταλλα στροφάλου (αυτο που είπε ο nic να σου μετρήσουν το στρόφαλο και τις μπιέλες). Γενικά όλα αυτά που προανέφερα είναι σοβαρές δουλειες και δίνω ένα ποσοστό 10% των συνεργείων να μπορεί να τις κάνει τέλεια, οπότε γι΄αυτο και συνήθως ψηφίζω άλλο μοτερ.
  14. βρίσκεις και με 250-300 ευρω και καλό προγραμμα και 50 ευρω αφαίρεση του dpf κάντε λιγο πιο καλή έρευνα αγοράς. το dpf πραγματι μακροπρόθεσμα μπορεί να αποτελέσει πρόβλημα όταν έχουμε αύξηση ιπποδύναμης πάνω απο 30-40% (πχ απο 100 στα 140 άλογα). Βουλώνει και δε μπορει να καθαρίσει με την αναγέννηση προκαλώντας ως πρώτο σύμπτωμα λιωμένες βαλβίδες εξαγωγής. υπαρχουν στο εμπόριο ειδικά προϊόντα καθαρισμού dpf τα οποία δε θελουν ακριβό εξοπλισμό για να χρησιμοποιηθούν, ενω υπαρχουν και εταιρίες (ακόμα και εδώ στην Ελλάδα) που αναλαμβάνουν τον καθαρισμό του με χαμηλό συγκριτικά κόστος.
  15. συμφωνω σε όλα όσα λεει ο darkx σχετικά με το θεμα πίστας, οδηγικης παιδείας απο το σχολείο, βιομηχανίας και μαρκετινγκ που στις διαφημίσεις δειχνουν οδηγούς να κινουνται στο δρόμο σε ρυθμούς πίστας, κλπ και σίγουρα προτιμώ να βλέπω στο δρόμο το συνειδητοποιημένο κοντράκια που επιλέγει που θα τρέξει απο τον άσχετο πιτσιρικά που τρέχει σα μουρλός όπου σταθει και όπου βρεθεί. όμως όπως είπα και πριν τα χιλιόμετρα είναι πολλα και θελει προσοχή και η αναπηρια δε θα κοιταξει αν είσαι ο συνειδητοποιημένος κοντράκιας ή ο άσχετος πιτσιρικάς. Ισα-ισα που πιστευω οτι η κουβεντα που έγραψα έχει πολύ περισσότερες πιθανότητες να πιάσει τόπο στο συνειδητοποιημένο κοντράκια (όπως ελπίζω να ναι τα περισσότερα παιδια εδώ), απ' οτι στο βλάκα που τρέχει σα μουρλός όπου σταθεί και όπου βρεθεί. Ο βλάκας είναι ανίκητος, ότι και να του πεις παλι θα τρεχει πάντα και παντού σα μουρλός μέχρι να μείνει ανάπηρος. Απλά έκανα αυτη την παρένθεση (και κλεινει εδω για μένα, αγαπητοί mod) επειδή βλέπω και συνειδητοποιημένος κοντράκηδες πολλές φορές να παρασύρονται στο δρόμο για να "τιμωρήσουν" ή να "παίξουν" με τον βλάκα που τρεχει σα μουρλός όπου σταθεί και όπου βρεθεί. Προσπαθήστε να μη πέφτετε στην παγίδα.

VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.