Jump to content

turbomaniac

Members
  • Posts

    333
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

turbomaniac last won the day on April 2

turbomaniac had the most liked content!

1 Follower

About turbomaniac

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Ηπείρου - Ιωαννιτών
  • Νομός
    Ιωαννίνων

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 4

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

turbomaniac's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

105

Reputation

  1. Ρώτα κάποιον που χει ξαναβάλει ridex, ξέρω είναι η φτηνή σειρά ανταλλακτικών, κοίτα και σε ακριβότερη, αρκεί να είσαι σίγουρος ότι είναι EGR και δεν την πάρεις τσάμπα. Sent from my A80Pro using Tapatalk
  2. turbomaniac

    Polo1.0 6n1

    Έχει αναιμικο μοτέρ αυτό το πόλο αλλά όχι και έτσι. Τροφοδοσία μου κάνει αυτό. Γέμισε το ρεζερβουάρ, βάλε καθαριστικό injection και άμα ακόμα στο κάνει πήγαινε το εκεί που το αγόρασες, πες τους να στο φτιάξει. Sent from my A80Pro using Tapatalk
  3. Τώρα εγώ τι να πω; Μετά από 15000 και μια απολυθηκα Sent from my A80Pro using Tapatalk
  4. Είναι γνωστό το θέμα ψάξε καδένα στο forum να δεις τι και πως Sent from my A80Pro using Tapatalk
  5. Δε νομίζω να χρειάζεται ούτε η ΕGR ούτε η πεταλουδα Sent from my A80Pro using Tapatalk
  6. Πιο φτηνά θα σου πάει να το δώσεις και να πάρεις το1.8Τ. Μη συνδέστε συναισθηματικά με τα ερείπια, σίδερα είναι και μάλιστα σιδερένια φέρετρα που λέει και ο καημένος ο Ιαβέρης.Κανε και έρευνα αγοράς γιατί μπορείς να βρεις και φτηνότερα για τροπετο. 3500 βρίσκεις ολόκληρο το αμάξι πες τους χαιρετίσματα και μάλιστα μοντέλο 2004-2005 Sent from my A80Pro using Tapatalk
  7. Γενιά όλα τα λάδια καλά είναι όταν τα βάζεις το θέμα είναι ποσά διατηρούν τις αρχικές ιδιότητες και εκεί είναι το πρόβλημα οι προδιαγραφές και οι δοκιμές όλες βγαίνουν όταν τα λάδια είναι καινούργια. Η μόνη μελέτη που βρήκα και διάβασα σχετικά με την αντοχή των λαδιών στο χρόνο ήταν από την ΑΜsoil η οποία βέβαια έβγαζε τα δικά της καλύτερα (μη αξιοποιήσιμο εύρημα) και από τα ξένα έβγαζε τα Mobil 1 και τα motul και λίγο τα CASTROL. Δεν είχε όμως τα liquimolly. Γενικά πάντως οι μελέτες αυτές δε συμφέρουν τις εταιρείες και έτσι δεν πολύ γίνονται, ενώ οι εταιρείες που βγάζουν τα πρότυπα (Αpi, ΑCEA) τα μετράνε καινούργια και έτσι δε βγαίνει συμπέρασμα για την αντοχή στο χρόνο. Για τις προδιαγραφές των κατασκευαστων είναι και εκεί ομιχλώδες το τοπίο όπου παίζουν επίσης διάφορα συμφέροντα, ενώ πάλι δε γίνονται μετρήσεις με τυποποιημένη φθορά των λιπαντικών. Sent from my A80Pro using Tapatalk
  8. Πολύ χρήσιμο topic, σώζει μοτέρ (και τσεπες) Sent from my A80Pro using Tapatalk
  9. Αν δε βγάλανε άκρη εκεί, πως θα βγει εδώ; Μπορείς να πας στην αντιπροσωπεία που σου αλλάξανε την Εgr και να τους πεις "σας παρακαλώ να βρείτε τη βλάβη και όταν αποκατασταθεί θα πληρώσω μόνο το εξάρτημα που προκαλεί τη βλάβη, όχι όλες τις δοκιμές που θα κάνετε, αλλιώς δώστε μου πίσω τα χρήματα που σας έδωσα για την αχρειαστη αντικατάσταση του Εgr να πάω κάπου αλλού" Το ότι ανάβει συνεχώς η προθέρμανση ίσως είναι κάποια ένδειξη ότι κάποιος αισθητήρας θερμοκρασίας (καυσίμου ίσως τα χει παίξει. Θέλει καλό έλεγχο όλων των σημάτων από τους αισθητήρες για να εντοπίσετε τη βλάβη. Sent from my A80Pro using Tapatalk
  10. Μπορεί να πάρεις και 2 ολοζώντανα άλογα άμα τη βάλεις τη χοανα Sent from my A80Pro using Tapatalk
  11. Αυτός ο μεταβλητός φταίει για όλα. Αυτό είναι χαζό γιατί να έχει μεταβλητό με τόσο μικρή τουρμπίνα; Να έχει το τούρμπο για τις χαμηλές στροφές και πιο άγριο set up στους εκκεντροφορους για δύναμη 5 με 7500 στροφές. Η μήπως το κάνουνε για τους ρύπους ; Δε μπορώ να καταλάβω. Βάλανε την καδένα για να γλιτώσουμε κάθε 5 χρόνια ιμάντες..... Τα Toyota (βλέπε Yaris) έχουν μεταβλητό και καδένα εδώ και πολλά χρόνια και ούτε κιχ δεν κάνουν. Sent from my A80Pro using Tapatalk
  12. Πούλα το και πάρε πιο καινούργιο αυτό το ψάξε ψάξε θα σου φάει τη ζωή. Η αλλιώς κάνε σοβαρή έρευνα αγοράς να βρεις έναν μηχανικό της προκοπής να μην είσαι συνέχεια στο ψάξιμο. Υπάρχουν εδώ παιδιά να σου προτείνουν, αλλά και αυτοί που βάζουν προγράμματα σε VaG ξέρουν ποιοι είναι καλοί μηχανικοί. Ρώτα τους όλους και κατέληξε σε δύο τρεις κοντά σε σένα. Αν τσιμπάει και λάδια και ο θόρυβος χαμηλώνει λίγο όταν ζεσταθεί μπορεί να είναι και αρπαγμενο ελατήριο πιστονιού και αυτό πολύ ακριβή επισκευή επίσης. Sent from my A80Pro using Tapatalk
  13. turbomaniac

    Audi a3

    Πήγαινε εκεί που το άλλαξες να στο φτιαξουνε, αλλιώς πες τους "δώστε μου πίσω τα εργατικά να το πάω αλλού". Sent from my A80Pro using Tapatalk
  14. Κάτι πρέπει να έκανε και το χτύπημα στη ζημιά με την εξαέρωση.. πήγαινε στο φαναρτζη που στο έφτιαξε και πες του να συνεννοηθεί με το μηχανικό που συνεργάζεται. Μάλλον θέλει πάλι λύσιμο όλο. Sent from my A80Pro using Tapatalk
  15. Πολύ λάδι σου καίει, δεν αξίζει η επισκευή δωστο και πάρε κάτι πιο καινούργιο και σε πετρέλαιο, αν έχεις δυνατότητα ηλεκτρικό. Άσε να παιδευεται ο επόμενος που θα αναλάβει και το ρίσκο μιας και θα αγοράσει αμάξι με 350000 χλμ Sent from my A80Pro using Tapatalk
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.