Content: Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Background: Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Pattern: Blank Waves Notes Sharp Wood Rockface Leather Honey Vertical Triangles
Welcome to VWClub.GR Forum

Καλώς ήλθατε στην ανοικτή κοινότητα συζητήσεων VWClub.GR Forum. Εδώ μπορείτε να βρείτε θέματα που αφορούν τα οχήματα της Volkswagen και έχουν αναρτηθεί απο διάφορους φίλους και κατόχους VW οχημάτων. Για την ανάρτηση των δικών σας απόψεων, σχολίων, προτάσεων κλπ θα χρειαστεί να εγγραφείτε ως απλά μέλη. Η διαδικασία αυτή γίνεται σε λίγα μόλις λεπτά και δεν απαιτεί την πληρωμή χρημάτων. Ωστόσο θα πρέπει να συμπληρώσετε κάποια βασικά στοιχεία επικοινωνίας.

Εγγραφόμενοι στην κοινότητα μας θα μπορείτε να :

  • Δημιουργείτε θέματα και να απαντάτε σε άλλα μέλη
  • Λαμβάνετε ενημερώσεις για τα θέματα που θέλετε να παρακολουθείτε
  • Ορίσετε τις δικές σας προσωπικές ρυθμίσεις και να διαχειριστείτε την λίστα φίλων
  • Αναρτήσετε τις δικές σας αγγελίες

Welcome to VWClub.GR Forum, like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of VWClub.GR Forum by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get automatic updates
  • Get your own profile and make new friends
  • Customize your experience here

turbomaniac

Members
  • Content count

    75
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

turbomaniac last won the day on December 12 2016

turbomaniac had the most liked content!

Community Reputation

16 Good

About turbomaniac

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Ηπείρου - Ιωαννιτών
  • Νομός
    Ιωαννίνων

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 4
  1. ξερω εγω τι να πω.... αν είναι οκ ο θερμοστατης και τον άλλαξε, μήπως έχει πεθάνει η αντλία νερού και δε σηκώνει πίεση το κύκλωμα να πάει νερο στο καλοριφέρ?. Αυτο ίσως θα εξηγούσε γιατι το αμαξι ανεβαζει πάνω απο τους 90 όταν είναι σταματημένο, εκτός απο το πρόβλημα με το κρυο καλοριφέρ. Ελα με το καλό σιγά-σιγα και μη πολυκυκλοφορεις. Εχει και καράβι απο βενετία νομίζω καποια μέρα τη βδομάδα... θα σου συστησω ενα καλό μηχανικό με pm και θα σου πει αν συμφερει να το κρατησεις ή να βρεις κανα μοτεράκι άλλο απο ανακύκλωση (μπάινει και απο leon 1.6 16V), με το δικό σου εγκέφαλο/πλεξούδα/πολλαπλή/πεταλούδα/σασμαν)
  2. ωραιο topik. λογικα θα κανε σαν σφυριγμα ή σύρσιμο, έτσι ακούγονται τα ρουλεμαν που την ακούνε. αλλη μια φορά που φαίνεται η ανεπαρκεια των συνεργείων στη χωρα μας. Γιατι δυστυχώς για μια τόσο δύσκολη δουλεια που σε σοβαρες χώρες θέλει πολύ αυτηρες εξετασεις για να την κάνεις, εδω αρκεί ενα απλό διπλωμα απο επαγγελματικό λύκειο με πολύ χαμηλό κατα κανόνα επίπεδο...
  3. σορρυ, δε θα πω ψεματα, σε ξεχασα τελειως, ελπίζω να κανες δουλεια σου. το ΑΗW προκαταλύτη δεν εχει. όμως απο την πολύ κατανάλωση λαδιού που έχεις μπορει να έχει βουλωσει και ο καταλύτης. μονο με ειδικό όργανο που βιδωνει στη θεση του λαμδα φαινεται, απο την πιεση των καυσαερίων. Αν είναι πανω απο 1.5 μπαρ, κάτι είναι βουλωμένο (πιο πιθανό καταλύτης απο τα λάδια) αλλα τόσο πολλα μαζεμενα, βαλβιδες καμένες, καιει και ενα τονο λάδι, προφανώς δε συμφερει ουτε για ανακατασκευη. προσωπική μου γνώμη ελα σιγα σιγα πίσω και μολις ερθεις με το καλό, αλλαξε συνεργείο ή καλύτερα... άλλαξε αμάξι. Ο καταλύτης σου μαλλον είναι για πεταμα και το αμαξι θελει παλι λύσιμο. Καλύτερα βαλε ενα μεταχειρισμένο καταλύτη απο ανακύκλωση, πουλα το, και παρε κατι πιο καινούργιο. τηλεφωνα, συγνωμη δε μπορω γιατι στο τελος κατανταω να σηκωνω τηλεφωνα συνεχεια καθε φορα που χαλαει κατι..
  4. το χω πει 2 φορές. Η άδεια σου τι μοτερ γράφει?
  5. δεν υπάρχει απολύτως κανένας λόγος να γίνει αυτό. Το GT, έχει κομπρεσσορα επειδη η τουρμπίνα του είναι σχετικά μεγάλη (για εργοστασιακή) για τα κυβικά του, οπότε βάζουν και τον κομπρέσσορα να το βοηθήσει λίγο μέχρι τις 3000 στροφές. το αμαξι σου είναι 2λιτρο, δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να μπει κομπρεσσορας, ότι και να σου πει ο οποιοσδήποτε μαστορας.
  6. λιωμένες βαλβιδες εξαγωγής. Μεγάλη θερμοκρασία στο θαλαμο καύσης. εχεις το 1.4? κοιτα την άδεια σου τον αριθμό μοτερ. Αν είναι ο αριθμός μοτερ ΑΚQ, ΜΗ το ζορίζεις ΚΑΘΟΛΟΥ μεχρι να πας σε έναν εξατμισα να κόψει τον προκαταλύτη και στη θεση του να βάλεις σκέτο σωλήνα (είναι περίπου διπλα απο το καρτερ). Μαλλον δε σου άλλαξαν θερμοστατη. 'Η δε το κατάλαβαν ή είναι λαμόγια και εκεί όπως και εδω. Πήγαινε με ζεστό αμάξι εκει που στον αλλάξανε και πες του να το κάνει δοκιμή στο δρόμο με εσένα μεσα. Να οδηγάει αυτος με εσένα μέσα.
  7. για το θεμα που δε ζεσταινει είναι σίγουρα ο θερμοστατης. Είναι πολύ ευκολο να τον αλλάξεις και μόνος σου. βαλε video στο youtube ("vw golf mk4 thermostat replace") και θα δεις πως γινεται, είναι μονο δυο βιδούλες 8άρες Για το θεμα με τη θερμοκρασία που ανεβαίνει, δεν είναι θεμα θερμοστατη. Ο θερμοστατης είναι κλειστός κρύος και ανοιγει μόλις πιασει 75 περίπου θαθμούς. Εσενα είναι μόνιμα ανοιχτός, ΔΕ θα πρεπε να επηρεάζει τη θερμοκρασία λειτουργίας, είναι σχεδόν απίθανο να έχει αντιθετη λειτουργια (ανοιχτός κρύος, κλειστός ζεστός), αλλα έχω δει και πιο παράξενα. Οπότε ξεκινας σίγουρα με άλλο θερμοστατη. επειδη όμως βλέπω αλλαγή σε βαλβίδες, κλπ και πολύ δουλειά στο αμάξι, χρειάζεται να ξερω ΓΙΑΤΙ αλλαξανε τις βαλβίδες? Είχανε λιώσει? Μήπως έχεις μοτερ AKQ που είναι το μόνο που έχει έναν προκαταλύτη μετα το χταπόδι, οποτε και αυτος ως συνήθως έχει βουλώσει και γι' αυτο σου χάλασε τις βαλβίδες? (και γι' αυτο σου ανεβαζει και θερμοκρασία?). Αυτο που σου λέω θέλει προσοχή γιατι εαν έχεις το μοντελο με τον προκαταλύτη θα σου ξαναχαλάσει τις βαλβίδες.
  8. μην ανησυχείς, πιθανόν απο βενζίνα θα ναι. Αμα το συνεχίσει, χρειάζεται προσεκτικός διαγνωστικός έλεγχος και αν δε δειξει τιποτα, το ξαναβλέπουμε.
  9. αν δεν ανεβαζει εύκολα θερμοκρασία ή όταν κινείσαι με πολλα χιλιόμετρα την κατεβαζει και δε ζεσταινει το καλοριφέρ, είναι ένδειξη ή ότι ο θερμοστάτης σου δε δουλευει καλά (είναι συνέχεια ανοιχτός και δεν κλείνει οταν είναι κρύο), ή πιθανόν να έχεις πρόβλημα και στον αισθητήρα θερμοκρασίας νερού, ή ακόμα και στα δυο. Φτηνός είναι και ο αισθητήρας και ο θερμοστατης, αρκει να μην τα παρεις απο την αντιπροσωπεία, αλλα απο κάποιο on line καταστημα με καινουργια ανταλλακτικά. Εγω θα ξεκίναγα πρωτα απο τον αισθητήρα. Τον θερμοστατη μπορεις να τον δοκιμάσεις και μόνος σου. Αν ο θερμοστατης είναι ανοιχτός όταν είναι κρύος, είναι σίγουρα για άλλαγμα.
  10. αφου με καθαριστικό και κατοσταρα δουλευει καλά, κατι δεν γινεται καλα με το υγραέριο.... καποια ρυθμιση θέλει.... βουλωμενα μπεκ δε νομιζω. μπερδεμα. Πηγαινε το εκει που σου περάανε το υγράεριο να τσεκαρουν μιγμα η καμια διαροούλα απο υγραέριο. δουλεψε το μονο με βενζίνη, μεχρι να βρει ο μαστορας τι φταει στο υγραέριο. μπορει να ναι πολυ πλουσιο με το υγρέριο και μετα με το γύρισμα σε βενζινει να το διαβάζει πολύ φτωχό και έτσι να βγαζει το σφάλμα.
  11. ουτε καν να το συζηταμε. ΔΕΝ αξίζει
  12. ευχάριστο αυτό! και προς τιμή του που δε πηρε φράγκο. Το ξερω είναι αυτονόητο ότι δε θα παιρνε, αλλα τα αυτονόητα στην Ελλαδα δεν ισχύουν
  13. δε θα το προχωρήσω παρακάτω αλλα απλά σκέψου: και αμα βλεπεις 0.1 παραπάνω ή παρακάτω, τι έγινε? (γιατι 0.2 διαφορά βλέπεις μόνο με κινέζικο μπαρόμετρο του ευρω (που πουλανε εδώ 20, εγω δεν ειπα για τετοιο) ή μηπως με αυτό που χάνει 0.1 δε θα δεις ότι χανει η πολλαπλή ? ή μήπως δε θα καταλάβεις ότι δε τουρμπίζει ή ότι χάνει καντάρια πίεση από κολάρο?
  14. προσεξτε μη χασετε κανα +/-0.01 μπαρ που χανει το κινέζικο και σας πέσει έξω η κόντρα.... μη πετατε τα λεφτα σας σε μπαρόμετρα. Παρτε κανα widband, της προκοπής για να μη σας μεινει το μοτερ στα χέρια με τους προγραμματιστες που κυκλοφορούνε εκεί έξω και αφήστε τα ακριβά μπαρόμετρα γι΄αυτους που δεν έχουν τι να κάνουν τα λεφτά τους.
  15. το elm327 obd2 ή eobd κανει για όλα τα αμαξια απο το 2003 και μετα (και καποια 2002-2001) που έχουν πρωτοκολλο OBD2 (on board diagnistics 2, οι ευρωπαίοι το ΟΒΔ2 το λένε EOBD, δηλαδη european on board diagnostics). πιρν το 2002 που υποχρεώθηκαν όλοι οι κατασκευαστες να βαλουν την ίδια φισα και καλώδιο, υπηρχε το OBD1 πρωτόκολλο με φισες ότι να ναι, καθε κατασκευαστης έβαζε όποια ήθελε. Στα Group VAG που έχουν obd1 (1995-2002) η φίσα μοιάζει με την obd2 οπτικά και ΜΟΝΟ, αφου έχουν τελείως διαφορετικό πρωτόκολλο και έτσι οι συσκευες που "διαβαζουν" OBD2 ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΣ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ Η ΦΙΣΑ. to elm327 κανει μονο τα απαραίτητα, δηλαδή διάγνωση και παρακολούθηση τιμών απο αισθητήρες σε πραγματικό χρόνο (real time block measurments). Δεν κανει programing για να παιζεις με φωτεινοτητα ταμπλώ, κλπ. Programming (και καλό) κανει το VCDS της RossTech αλλά αυτα τα πράγματα θελουν προσεκτικά βήματα, ειδικά αμα βαζεις χέρι σε παραμετρους του κινητήρα/ABS/ESP/αερόσακους. Tα VAG OBD1 διαβάζονται με cloned καλώδια VAG KKL απο το ebay με κόστος 7 ευρώ που συμπεριλαμβάνονται drivers και σπασμενο software VAG COM 409.1, αλλα μπορείτε να παρετε και το γνήσιο της rosstech με το VCDS που διαβάζει όλα τα VAG (obd1 και OBD2) με κόστος περίπου 100 ευρω (καλώδιο+drivers+licenced software)

VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.