Content: Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Background: Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Pattern: Blank Waves Notes Sharp Wood Rockface Leather Honey Vertical Triangles
Welcome to VWClub.GR Forum

Καλώς ήλθατε στην ανοικτή κοινότητα συζητήσεων VWClub.GR Forum. Εδώ μπορείτε να βρείτε θέματα που αφορούν τα οχήματα της Volkswagen και έχουν αναρτηθεί απο διάφορους φίλους και κατόχους VW οχημάτων. Για την ανάρτηση των δικών σας απόψεων, σχολίων, προτάσεων κλπ θα χρειαστεί να εγγραφείτε ως απλά μέλη. Η διαδικασία αυτή γίνεται σε λίγα μόλις λεπτά και δεν απαιτεί την πληρωμή χρημάτων. Ωστόσο θα πρέπει να συμπληρώσετε κάποια βασικά στοιχεία επικοινωνίας.

Εγγραφόμενοι στην κοινότητα μας θα μπορείτε να :

  • Δημιουργείτε θέματα και να απαντάτε σε άλλα μέλη
  • Λαμβάνετε ενημερώσεις για τα θέματα που θέλετε να παρακολουθείτε
  • Ορίσετε τις δικές σας προσωπικές ρυθμίσεις και να διαχειριστείτε την λίστα φίλων
  • Αναρτήσετε τις δικές σας αγγελίες

Welcome to VWClub.GR Forum, like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of VWClub.GR Forum by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get automatic updates
  • Get your own profile and make new friends
  • Customize your experience here

turbomaniac

Members
  • Content count

    97
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

turbomaniac last won the day on December 12 2016

turbomaniac had the most liked content!

Community Reputation

19 Good

About turbomaniac

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Ηπείρου - Ιωαννιτών
  • Νομός
    Ιωαννίνων

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 4
  1. να παει να καψει καμια βαλβίδα ή να φλαντζάρει?... μπορει, αλλα... εμενα για τροφοδοσια μου κανει μιας και γενικά η shell κανει πολλα νερα. για αρχη θα βαζα καποιο καθαριστικο για μπεκ και θα το γεμιζα καμια κατοστάρα σε EKO/BP. Αν δε στρωσει σε καμια 300αρια - 400αρια χλμ, παίρνεις καμια κομπρεσσιον που λεει και ο nickdev, ωστε να αποκλειεις ενα-ενα σιγά-σιγά... αν έχεις παντου καλή συμπίεση, μαλλον είναι κατι άλλο, μαλλον με τα ρεύματα (μπουζοκαλώδιο, πολλαπλασιαστής? καμια γείωση που κουνιέται? τρόμπα βενζίνης?)
  2. καλή παρατηρηση και το ξεχασα τελείως οτι μπορει να είναι η άλλη τσιμουχα. Αν πραγμαται είναι η τσιμουχα απο το βολάν πρεπει να κατεβάσει ούτως η άλλως σασμαν, οποτε (και εφόσον ο συμπλέκτης είναι στα τελευταία του) θα ήταν μαλλον άστοχο να μην αλλαχθεί και ο συμπλεκτης εφόσον κατέβει το σασμαν. Αν είναι απο τον καθρέφτη, δε θα φαίνεται η διαρροή, ενω αν είναι απο το βολάν , λογικά πρέπει να φαίνεται η διαρροή μεταξύ σασμαν και μπλοκ.
  3. Προσωπική μου γνώμη, αμα εχεις οδική βοήθεια και δε πατιναρει το αμαξι, άσε να φαει το συμπέκτη μέχρι να μείνει, μπορει να σου κρατησει μέχρι και 20.000 χλμ ακόμα. Δεν ειναι κακό αυτο που σου πε ο μηχανικός αλλα δεν ειναι εποχη για προληπτικά έξοδα, ειδικά για συμπλέκτη οσο για την τσιμουχα στροφάλου, βρισκω το 75αρι μεγάλο ποσο, βρισκεις και σε skf με παρα πολύ λιγότερα χρήματα, ενω τα εργατικα που ζητάει λιγο ακριβα μου φαίνονται... καθρεφτη θα λύσει, κάρτερ και θα βγαλει τροχαλίες και καδένα, δε ξερω αν δικαιολογεί αυτη η δουλεια τα χρηματα που ζηταει. Αν όμως στα λεφτα που ζηταει είναι και αλλαγη του συμπλέκτη, μου ακούγεταιπολύ καλύτερο
  4. απ' οτι είδα η πολλαπλή δε κανει απο το 2λιτρο στο 1.8 20VT. οποτε για να γινει η πατεντα πρεπει: α. ή να βγει το τurbine housing (κελυφος του μαντεμιου, να κοπεί η πολλαπλή του 2λιτρου και να κοληθεί νεο πλακάκι (δεν είναι δύσκολο, με inox ηλεκτρόδιο, κολαει καλά, αν κοληθεί εσωτερικά και εξωτερικά), έτσι ώστε να ταιριάζει με το πλακάκι της πολλαπλής απο το 1.8 20vt. β. ή να κοληθεί το πλακάκι πολλαπλής - κεφαλής απο το 1.8 20VT στην τουρμποπολλαπλή απο το 2λιτρο. Πιο πολύ δουλεια έτσι, αλλα θα είναι πιο γερή η κατασκευή. Πάλι με INOX ηλεκτρόδιο κολλαει καλά τομαντέμι γ. μπορει βεβαια να υπαρχει στην αγορά έτοιμο κέλυφος τουρμπίνας για την κ04 064 με έξοδο για πλακάκι κ03 αποτο 1.8 20VT, ή (δ) να κουμπώνει και κατεθείαν το μαντέμι απο την κ03 στην Κ04 064 (με λίγο πατέντα "φαγωμα") πρεπει να λυθει και να υπάρχει η κ04 064 για να εξεταστει το πως συμφερει καλύτερα να γίνει. σε φορουμ του εξωτερικού έχει γινει αυτο πάντως με τον τρόπο (β) και έβγαλε περίπου τα άλογα που λεει ο darkX, με καλή ροπή απο χαμηλά.
  5. ειμαι μελος σε ελληνικά και ξενα forum απο το 2002. Τωρα αυτο είναι το μοναδικό forum που μπαίνω (και ενα αμερικάνικο KTM 390 forum - επειδή στα ελληνικά forum μοτοσυκλέτας είναι λίγο κάγκουρες) μιας και δεν εχω πια παρα μόνο το golf 4 (της συζύγου) και ένα ΚΤΜ duke 200 για μενα. γενικά πιστευω πως τα forum πρεπει να και λίγο λάσκα, μονο να προσπαθούν τα μελη να μην ανεβαζουν λαθος post σε threads. και το spam έχει λίγο την πλάκα του, απλα να μη χανεται η συνοχή του thread. οι administrators επίσης πρεπει να αποφευγουν "δικτατορικές πρακτικες",δηλαδη ας αφήνεται και κατι να πέσει κάτω, δε χρειάζεται να σβηνονται συνεχεια post και όταν γινεται καλό είναι να υπαρχει και καποια στοιχειωδη αιτιολόγηση. γενικά μιλάω, εμενα δε μου χει τυχει να μου σβησουν post μεχρι σήμερα...
  6. μπορει να είναι πολλες αιτιες που δε παιρνει ευκολα μπροστα όχι μόνο μίζα. Τα μπουζι σου πόσο καιρό έχεις να τα αλλάξεις? αν έχεις πάνω απο 30-40.000 χλμ, πιθανό να ναι και απο αυτό. θα έλεγα να μπεις στον κόπο για μεταχειρισμένη, αμα δοκιμάσεις μια και διαπιστωσεις οτι πράγματι είναι αυτο το πρόβλημα.
  7. αν ειναι όπως τα λετε κακώς δεν έχει κανει ανακληση η vw, ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ζημια για 100000 χλμ αμάξι... Tελικά δεν υπαρχει εταιρεία με μεταβλητό που να μην εχει βγαλει πρόβλημα το γρανάζι του μεταβλητού... το σίγουρο είναι οτι απ' οτι φαίνεται μπορει να βρεθει πιο οικονομική λύση απο τα 1100 που ζητησανε. όσο για το πηδημα δοντιου, νομίζω οτι πρεπει να κροταλίζει πολύ όταν είναι κρύο για να γινει, είναι πολύ δυσκολο ακόμα και τελείως λάσκα να ναι η καδένα, αλλα δυστυχώς δεν είναι τελείως απίθανο να γίνει... οποτε καλο είναι να μην πολυκινείται το αμάξι μεχρι να λυθει και να διαπιστωθεί αν είναι τόσο λάσκα πράγματι η καδένα. κατα τη γνωμη μου παρε την αντιπροσωπεία στη Καβαλα και πες τι σου είπανε για την πιθανή βλάβη και ρωτα εαν στον έλεγχο διαπιστωθεί οτι είναι όντως αυτο πόσο θα κοστίσει. Αν σου πουνε και αυτοί οτι να ναι τιμες, ρωτα σε αλλη αντιπροσωπεία (Σερρες/θεσσαλονίκη) ξαναλέω, ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ βλαβη
  8. Εφοσον ξαναναψει, οταν με το καλο πας Καβάλα η θεσσαλονίκη, κλείσε ραντεβου αντιπροσωπεία να το δουνε. πιθανόν να μην ήταν τιποτα, στη χειρότερη (αν επιμείνει η βλάβη και δε σβήνει το λαμπάκι) έχει απλά πρόβλημα ο αισθητήρας. ο αισθητήρας αυτος μπορει να αναψει ακόμα και αν απλα καθυστερήσει να παρει μπροστα το αμάξι, ενω μιζαρει.
  9. η Κ04 απο το S3 225hp (δεν ξερω αν ειναι η 064, μάλλον), ειναι μια χαρα για το μοτερ 1.8 20VT, παραπάνω είναι πλεονασμός. Η μένεις εκεί και το χεις για καθε μερα ωραίο στα 300 περίπου αλογάκια ή βαζεις το χερι βαθια στη τσεπη (τη δικιά σου ή καποιου άλλου) και πας για σφυρήλατο GTX3076. και το χεις για κοντρες (και πετας και τα λεφτα σου, προσωπική αποψη παντα) Αντι για GTX3076 μπορεις να βαλεις holset ΗX35 για 600 στο 1.5 μπαρ που είναι και πιο οικονομικη . Σκυλί τουρμπίνα και δε θελει και νερα
  10. hall sensor είναι ο αισθητήρας θέσης του εκκεντροφόρου. ρωτα και σε άλλη αντιπροσωπεία, καπως μου φαίνεται αυτο το αλλάζουμε καδένα.... Καδένα πρέπει να αλλάζει κανονικά κάθε 250.000 χλμ, έχεις τόσα πολλα? Αν ναι, και εφοσον διαπιστωθει οτι ο G40 (hall sensor) ΔΕΝ ΕΧΕΙ πρόβλημα, τοτε μόνο είναι πιθανό να βγαζει σφαλμα ο αισθητήρας επειδη είναι πολύ χαλαρά η καδένα και χανει τα σημαδια χρονσμού της (σχεδόν απίθανο, έπρεπε να κροταλίζει πολύ και όταν είναι κρύο) Εφοσον δεν σου κανει κανένα συμπτωμα και δεν έχεις πάνω απο 150-180.000 χλμ, πήγαινε και αλλού και πες τους το σου είπανε οι πρώτοι. Μπορει και να βάλουν και τα γελια...
  11. η egr απλα βουλώνει και δεν βγαζει πρόβλημα. αμα ξανανάψει, σημείωσε ακριbως τους κωδικούς της βλάβης και ανέβασε τους εδω Υποψιάζομαι οτι καποιο πρόβλημα έχει η πεταλούδα σου δοκίμασε να την καθαρίσεις καλά και να ρίξεις σπρευ επαφών στη φίσα της. αν δε στρώσει και παλι, δοκιμασε για λίγο καιρό καποια άλλη πεταλούδα. Αν με τη νεα πεταλούδα δε κανει πρόβλημα, αγόρασέ τη.
  12. δε σου πα οτι φταίς κι όλας , απλα άμα ήξερε ο κόσμος (όπως δυστυχώς έμαθες εσύ) πόσο έυκολο είναι να γίνει η στραβή θα πήγαινε με 20-30 χλμ το πολύ μέσα στην πόλη...ή θα οδηγούσε μόνο αν υπήρχε απόλυτη ανάγκη. Αλλωστε βλεπετε τι οδηγάνε εκεί έξω. Το 1/10 περίπου είναι για ψυχιατρικό εγκλεισμό... αυτα με τα νωρις κοκκινα είναι 75αρια μιας και τα 75 αρια έχουν κόφτη στις 6 και κάτι το πολύ . για το κοντερ δε ξερω.
  13. με τους οδηγούς που κυκλοφορούνε στην Ελλάδα, καλύτερα να φρεναρανε μόνα τους τα αμαξια και ας χαλαγε και 1 στα 100 το σύστημα...
  14. περαστικα. μπορει να ακούγεται τετριμένο, αλλα όπως είπε και το άλλο μέλος, θα μπορούσε να ταν πολύ χειρότερα, απο το να μεινεις ανάπηρος σε καροτσάκι για όλη σου τη ζωή μέχρι και να σε κλαίνε τα προσφιλή σου άτομα... ολοι μας θα πρέπει να προσαρμόζουμε την ταχύτητα μας έτσι ωστε να είμαστε έτοιμοι να ακινητοποίησουμε το αμάξι μας ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ και να παρουσιαστεί στο δρόμο (απο αδέσποτο γαϊδουράκι, μέχρι άλλα ζωάκια που κυκλοφορούν στους δρόμους) και πίστεψε με μόνο το 3% απο εμας κινείται με ταχύτητα τόσο χαμηλή ωστε να προλάβει να αντιδράσει έγκαιρα) στο θεμα μας τώρα το 100αρι μοτερ έχει λιγο διαφορετικό καπάκι εκκεντροφόρων απο το 75αρι (σαν να ναι πιο φουσκωμένο). λειτουργικά, το 100αρι έχει μεγαλύτερη πεταλούδα, πιο ογκώδη πολλαπλή εισαγωγής και πιο άγριους εκκεντροφόρους. με το νουμερο κινητηρα βεβαια, είναι το πιο αξιοπιστο να δεις, όπως είπε και ο φίλος απο πάνω.
  15. κατ' αρχην ελπίζω να μην πληρωνεις τα πραγματα που σου αλλάζουνε "μήπως είναι εκέινο, ή το άλλο"... όσο μπορεις προσπαθησε να αποφύγεις απο το μηχανικό σου την πρακτική "να αλλάξουμε και κεινο μήπως φταίει", κλπ Ο καλός μηχανικός σιγουρέυει το είδος της βλάβης και λεει στον πελάτη, "αυτό φταίει, το αλλάζουμε και τέλος". Εφοδον βλαβη δε βγάζει, πρεπει να αναλάβει κάποιος μηχανικός με εξειδίκευση στη real time διαγνωση ώστε να εντοπίσει το πρόβλημα τη στιγμή που το κάνει (υπεροδιορθώνουν τα μπεκ? υπάρχει misfire σε κάποιο κύλινδρο?) To πιο πιθανό είναι απο το τρακάρισμα, καποιο αισθητηρα να μην κουμπώσαν καλά...

VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.