gianniskar Posted April 6, 2021 Report Share Posted April 6, 2021 εχει καποιος καμια τιμη για γενικο σερβις για το πολακι μου που να περιλαμβανει και γενικο ελεγχο ολου του αυτοκινητου?Στο περιπου τιμες μαζι με το σερβις,συν παιζει να θελει αλλαγη ιμαντα,δισκοι και τακακια και η μπαταρια παιζεται να θελει αλλαγη(γιατι πριν κανενα 4μηνο μου ειπαν ειχε χαμηλο βολταζ) .ποσο παιζει ν πληρωσω για ολα αυτα?μν μου ερθει ολα στ κεφαλι.Εδώ είναι τοπικ για passat. Γράψε στη σωστή ενότητα και γίνε πιο αναλυτικός, που να ξέρουμε τι polo έχεις?Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted April 14, 2021 Author Report Share Posted April 14, 2021 (edited) Καλημέρα! Σημερα εγινε και το ετήσιο service στο passat . Κόστος 135€ στην επίσημη αντιπροσωπεία φιλοσιδη στην λεωφόρο Αθηνών. Το service περιελαμβανε τα εξής ΝΕΑ Λάδια Castrol Α3 5w-40 με τεχνολογία Dualock technology Φίλτρο λαδιού. Φίλτρο καμπίνας Α/C Ταπα Κάρτερ +ροδέλα. Για άλλη μια φορά όλα άψογα ! Και από άποψη αυτοκινήτου, και απο εξυπηρέτηση αντιπροσωπείας. Και πάνω απ'όλα γρήγορο service. ΥΓ Καλά σήμερα στην αντιπροσωπεία πάθανε την πλάκα τους με την τάπα του δοχείου τον Υαλοκαθαριστηρων και εδώ τα πράγματα που πήρα πίσω. είπαμε ότι βγαίνει το ζητάμε πάντα! Edited April 14, 2021 by OMINUS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted April 22, 2021 Author Report Share Posted April 22, 2021 Καλησπέρα! Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση και σχετικά με συμπίεση μοτερ. Και θα ήθελα να ρωτήσω τους ποιο μυημένους στο θέμα αυτό. Θέλω να μετρήσω συμπίεση στο μοτερ μου (CAXA TSI 1400 ) Όχι οτι έχω κάποιο πρόβλημα η θέμα, απλος περιέργεια θα το έλεγα για να έχω μια εικονα σε τι κατάσταση είναι το μοτέρ μου μετά από 85.000 χιλιόμετρα. Θα πρέπει να γίνει κάποια προεργασία ποιο πριν για να γίνει η μέτρηση της συμπίεσης??? Το μοτέρ θα πρέπει να έχει πιάσει κάποια συγκεκριμένη θερμοκρασία? (Να είναι ζεστό Κρύο) Δεν έχει τύχη να κάνω άλλη φορά και δεν ξέρω? Το μοτέρ αυτό το CAXA πόσο έχει από καινούργιο όταν είναι το μοτέρ, και πόσο πρέπει είναι το ανώτατο. Και αν έχετε κάποια γνώμη, που θα πρέπει να την κάνω την συγκεκριμένη διαδικασία?? Έχετε να προτείνεται κάποιον? Επαναλαμβάνω ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΆΠΟΙΟ ΠΡΌΒΛΗΜΑ απλός περιέργεια έχω. Το αμάξι είναι μπόμπα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...