Jump to content
Niki Koutsoukou

Bilstein eibach

Recommended Posts

Καλησπέρα και από εμένα ήθελα να πω την γνώμη μου σχετικά με την ανάρτηση που φοράω. Πριν 12 χρόνια που απέκτησα το scirocco μου (1.4 tsi cav) μαζί με τις 18αρες ζαντες απο το 2λιτρο έβαλα στα μαμά αμορτισερ 3,5 πόντους ελατηρια χαμηλωματος hr. Το αποτέλεσμα πολύ καλό αλλά για λίγο γιατί μετά από λίγα χιλιόμετρα χάλασαν τα αμοστισερ και κοπανάνε το αμάξι παντού. Τοποθέτησα bilstein κίτρινα sprint χοντρομπουκαλα χαμηλωματος με τα ίδια ςλατηρια και το αποτέλεσμα ήταν καλό σε ανοιχτό δρόμο κακό στην καθημερινότητα. Μετά από 30.000 χλμ περίπου τα hr παρέδωσαν πνεύμα αφού πίσω το αμάξι είχε κάτσει ποιο πολύ και μονοπάτια. Δηλαδή μπροστά ποιο ψιλό και στον πίσω άξονα αριστερά ποιο ψιλο από δεξιά. Επίσης μπροστά είχαν χαλάσει οι βάσεις. Πήρα την απόφαση και έβαλα coilover ανάρτηση d2 που είχε και βασεις με ρυθμιζόμενο καμπερ καστερ. Το αποτέλεσμα πολύ καλό αλλά όταν την έσφιξα γινόταν Κούτσουρο το αμάξι χειρότερο από bilstein-hr. Με τον πρώτο χειμώνα και υγρασία κόλλησε ο ένας μπροστά ρυθμιστής όπου σκοτώθηκαν τον πωλητη να μου βγάλει όλο το φυσιγγι εγγυηση . Μετά από λίγο καλησε και το άλλο. Αφού μόνο προβλήματα είχα μόνο και μετά από ακινησία κόλλησε κλειστό το πισω αμορτιερ με αποτέλεσμα ο τροχός να είναι μέσα στον θολό. Πήρα λοιπόν τα bilstein που τα είχα αποθηκεύσει σε όρθια θέση για κάνα 4αρι χρόνια έβαλα 5αποντα eibach ελατηρια χωρίς καμία επισκευή και ησύχασα. Όχι πως δεν είναι σκληρό αλλά υποφερετε ,κρατάει και έπεσε αρκετά χαμηλά σε σχέση με την άνεση που προσφερει. Την τελευταία φορά που το έριξα τόσο χαμηλά με την d2 θυμάμαι πως τον χειμώνα ήταν θεοσκληρο και όμως δεν είχε κρατήματα γιατί επερνε κλήσεις αφού την είχα στις 5 πρώτες ποιο μαλακές ρυθμίσεις από τις 36 που είχε. κααλλο ένα πρόβλημα ήταν πως έβρισκαν και οι σπειρες των ελατηρίων μεταξύ τους. Τον χειμώνα λίγο το καλοκαίρι που μαλακώνε το λάδι πανηγύρι......επίσης μετά την τοποθέτηση της d2 παρέλειψα να σας πω πως έβαλα αντιστρεπτικες kw μπρος πίσω για να μειώσω το παλατζαρισμα δεξιά αριστερά αφού λόγο του πολύ χαμηλωματος το αμάξι σκληρενε και αναγκαζόμουν να μαλάκωσω τα αμορτισερ για να μην κοπανάει. Οποτε οποίος θέλει πολύ χαμήλωμα και καλή λειτουργία να βρει coilover με ρύθμιση απόσβεσης και όχι μόνο ύψους και σκληρότητας γιατί αλλιώς θα πέσει σε λούμπα. Ευχαριστώ για την κουραστική εξομολόγηση μου αλλά πιστεύω να βοηθήσω κάποιους πριν πετάξουν 1000 + euro για πολύ υποσχόμενες αναρτήσεις που μόνο κακό θα κάνουν όπως σε εμένα.

Υ/Γ : εάν τα bilstein μου ήταν καινούργια πιστεύω πως το αποτέλεσμα θα ήταν καλύτερο. Εαν τα επισκευάσω κάποια στιγμή γιατί τα έβαλα πρόσφατα και είμαι ικανοποιημένος από την απόδοση τους για την ώρα θα επανέλθω για εντυπώσεις.

 

 

Στάλθηκε από το SM-G975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.