dgiannak Posted February 1 Report Share Posted February 1 (edited) Kαλησπέρα, εχω ενα Golf TSI GT sport 140 hp και θελω να ρωτησω αν μπορω να αλλάξω κιβωτιο να βάλω αυτόματο. Μου εχει πει ειδικο συνεργείο που αναλαμβάνει τετοια οτι γίνεται απλα ηθελα τη γνωμη σας αν αξίζει/συμφερει και πόσο περίπου παει το κόστος, και τι ακριβως αλλαγες χρειαζονται περαν του κιβωτιου? Εννοω απο ηλεκτρολογικα, εγκεφαλους κτλ κτλ Ευχαριστω Edited February 2 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted February 2 Report Share Posted February 2 (edited) Υπολόγιζε 3Κ€ τουλάχιστο αν είναι σε άριστη κατάσταση. Όχι στα λόγια, όμως. Για DSG6: Λεβιέ, Μίζα, Κιβώτιο + Mechatronic, Ημιαξόνια, Σέρβις DSG+Update, κι αν έχει >150.000 θέλει και δισκάκια καινούργια. Αν βρεις και αντίστοιχη μονάδα ECU από αυτοκίνητο με DSG ακόμα καλύτερα για τη συνεργασία του κιβωτίου - μοτέρ. Το είχα σκεφτεί κάποτε και είχα όλα τα πράγματα μπροστά στα πόδια μου. Για δικούς μου λόγους (όχι οικονομικούς) δεν το έκανα. Καθένας βάζει τις προτεραιότητές του και αποφασίζει τη δεδομένη στιγμή. Edited February 2 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dgiannak Posted February 2 Author Report Share Posted February 2 2 hours ago , nikdev said: Υπολόγιζε 3Κ€ τουλάχιστο αν είναι σε άριστη κατάσταση. Όχι στα λόγια, όμως. Για DSG6: Λεβιέ, Μίζα, Κιβώτιο + Mechatronic, Ημιαξόνια, Σέρβις DSG+Update, κι αν έχει >150.000 θέλει και δισκάκια καινούργια. Αν βρεις και αντίστοιχη μονάδα ECU από αυτοκίνητο με DSG ακόμα καλύτερα για τη συνεργασία του κιβωτίου - μοτέρ. Το είχα σκεφτεί κάποτε και είχα όλα τα πράγματα μπροστά στα πόδια μου. Για δικούς μου λόγους (όχι οικονομικούς) δεν το έκανα. Καθένας βάζει τις προτεραιότητές του και αποφασίζει τη δεδομένη στιγμή. Ωραιος! Τα πες ολα! Δε περίμενα κατι λιγότερο απο σενα!! Θα μπορούσαμε να τα πούμε με κάποιον τρόπο κατ ιδίαν για να σε ρωτήσω και κάποια εξτρα πραγματακια? Φιλικά, Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dgiannak Posted February 5 Author Report Share Posted February 5 On 2/2/2024 at 7:15 ΠΜ, nikdev said: Υπολόγιζε 3Κ€ τουλάχιστο αν είναι σε άριστη κατάσταση. Όχι στα λόγια, όμως. Για DSG6: Λεβιέ, Μίζα, Κιβώτιο + Mechatronic, Ημιαξόνια, Σέρβις DSG+Update, κι αν έχει >150.000 θέλει και δισκάκια καινούργια. Αν βρεις και αντίστοιχη μονάδα ECU από αυτοκίνητο με DSG ακόμα καλύτερα για τη συνεργασία του κιβωτίου - μοτέρ. Το είχα σκεφτεί κάποτε και είχα όλα τα πράγματα μπροστά στα πόδια μου. Για δικούς μου λόγους (όχι οικονομικούς) δεν το έκανα. Καθένας βάζει τις προτεραιότητές του και αποφασίζει τη δεδομένη στιγμή. Αν με 3κ εξτρα βρω το ιδιο αυτοκινητο dsg apo μαμα , πιστευεις οτι ειναι καλυτερο να δωσω το δικο μου και να το παρω ? Δεν μπορω να ζυγισω πιο ρισκο ειναι μεγαλύτερο να παρω(DSG απο μαμα αλλα αυτοκίνητο που δε ξερω την ιστορια του ή μετατροπή το δικό μου που ξέρω τι επισκευες εχουν γινει αλλα δεν ξέρω ποιο θα είναι το αποτελεσμα σε μια τετοιας εκτασης αλλαγη) μιας και το οικονομικο ειναι μια η αλλη... Πάντως υπάρχουν αρκετά τετοια συνεργεια που έχουν μεγαλη εμπειρια σε VAG και αναλαμβανουν υπευθυνα τετοιες μετατροπές...ενα απο αυτα εχω βρει κι εγώ μέσω γνωστών που το εχουν δοκιμασει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted February 20 Report Share Posted February 20 Αν το σασί είναι καλό και φορτωμένο με εξτρά, καλοδιατηρημένο και το μοτέρ καλό (πχ: λίγα χλμ, πάντα ανελλιπής συντήρηση, μεγάλο setup) ναι ίσως αξίζει. Αν βρεις καλύτερο σύνολο δώστο και πάρε έτοιμο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...