Jump to content
Guest Stelakis

Aναζήτηση κατάλληλης ανάρτησης για το Polo 6n2

Recommended Posts

Guest Stelakis

Θα ήθελα να ρωτήσω ποια θα ήταν η κατάλληλη ανάρτηση για το polo μου....

Τώρα φοράει bilstein sprint με ελατήρια vogland 3,5mm.

Αλλά έχω κανει πολλά χιλιόμετρα και πρέπει να αλλαχτούν. Μια λύση είναι να βάλω τα ίδια αλλά με ελατήρια eibach.Όσο για τα koni τα κίτρινα ποιά είναι η γνώμη σας, και για το koni sport suspension kit που περιλαμβάνει και τα ελατήρια μέσα...???

Link to comment
Share on other sites

Guest super savvato!!!

αν δε θες να ανεβεις σε κοστος τοτε μεινει με τα bilstein κ αλλαξε τα ελατηρια με κατι αλλο opws apex i hr

Link to comment
Share on other sites

Guest kathgti

Λοιπόν, αντιμετωπίζω ακριβώς το ιδιο δίλημμα, τι αναρτηση να βάλω στο GTI και κατέληξα στις εξης 2 λύσεις αφήνοντας τα bilstein εντελως εξω μην έχοντας ακούσει και τα καλύτερα

(sorry Andrew :blush: ):

1. Κw variant 2

2.Koni sport (ta kokina)

και τα δυο με HR ελατήρια!!!!!!!!!!!!

Παρακαλώ όλους όσους κατέχουν κάποια γνώση στο θέμα να εκφράσουν την γνώμη τους τεκμηριωμένα, γιατί είμαι ακόμα υπό σκέψη!!!!!!!!

Eυχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!!!!!! :):blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Scorpio

Παιδιά πείτε της κάτι και εσείς γιατί έχει μαλιάσει η γλώσσα μου...!

Μπορεί η KW2 να είναι κορυφαία όντως ανάρτηση.

Για τον μέσο οδηγό/αυτοκίνητο πιστεύω ότι είναι υπερβολή.

Η Κατερίνα θέλει απλά να έχει καλύτερο κράτημα από ότι τώρα.

¶ρα για εμένα είναι πεταμένα λεφτά να βάλουμε στο polo μια πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση, που στην τελική δεν θα χρησιμοποιηθεί ποτέ για ον λόγο που κατασκευάστηκε. (Αγωνιστικό στήσιμο θα κάνουμε στο polaki? ....Χμμ λες? tongue.gif )

Για εμένα καλύτερος συνδοιασμός είναι κόκκινα ΚΟΝΙ με ελατήρια, που ρυθμίζονται και κατά σκληρότητα, για να τα σκληρύνουμε όσο θέλουμε...

Είχα και μια σκέψη για τα μαμά αμορτισέρ με ελατήρια χαμηλώματος. Και δεν θα κοπανάει και θα έχει χαμηλότερο βάρος και όμορφο θα είναι και πιο φθηνα είναι. Και στην τελική τα αλλάζουμε και πάλι μετά από 2 χρόνια και έχεις πάλι νέο αμορτσέρ...

Για πείτε γνώμες...

Pit! τα φώτα σου ρε φίλε, έχουμε θέμα εδώ...

Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian

weitec ρυθμιζομενη 600 ευρω που ειναι απο το εργοστασιο kw κ τελειωσες κ εχεις τιμες των νορμαλ με αποδοσεις της kw κ ρυθμιζομενη

Link to comment
Share on other sites

Guest kathgti
weitec ρυθμιζομενη 600 ευρω που ειναι απο το εργοστασιο kw κ τελειωσες κ εχεις τιμες των νορμαλ με αποδοσεις της kw κ ρυθμιζομενη

Eίναι μια πάρα πολύ καλή πρόταση υπό σκέψη επίσης...... Τhanks super sayian tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, αντιμετωπίζω ακριβώς το ιδιο δίλημμα, τι αναρτηση να βάλω στο GTI και κατέληξα στις εξης 2 λύσεις αφήνοντας τα bilstein εντελως εξω μην έχοντας ακούσει και τα καλύτερα

(sorry Andrew :baby: ):

1. Κw variant 2

2.Koni sport (ta kokina)

και τα δυο με HR ελατήρια!!!!!!!!!!!!

Παρακαλώ όλους όσους κατέχουν κάποια γνώση στο θέμα να εκφράσουν την γνώμη τους τεκμηριωμένα, γιατί είμαι ακόμα υπό σκέψη!!!!!!!!

Eυχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!!!!!! :baby::cry:

Το ίδιο δίλλημά έχω και εγω. :baby::heart:-_-

Link to comment
Share on other sites

βασικα το 6n2 εχει το μεγαλο μειωνεκτημα οτι για να μπορεσει να στρειψει ΚΑΛΑ πρεπει να γινει τρελλη δουλεια..

με μια απλη αλλαγη αμορτισερ και ελατηριων θα σου προτεινα οτι και οι πιο πολλοι.

Bilstein με H&R....

βαλε και μια μπαρα θολων με την ευκαιρια και καμια μπαρα ψαλιδιων.. (αν υπαρχει για το πολακι μπαρα ψαλιδιων)

με ενα ζευγαρι αποστατες και μια μοιρα αρνητικη camber θα δεις μεγαλη διαφορα στο πολο :baby:

Edited by NforN_xronis
Link to comment
Share on other sites

Eίναι μια πάρα πολύ καλή πρόταση υπό σκέψη επίσης...... Τhanks super sayian tongue.gif

Αυτη η προταση του Χρηστου ειναι ουσιαστικα η πιο οικονομικη λυση για KW αναρτηση.

Αν καποιος δεν θελει να δωσει λεφτα για KW αλλα θελει καλη ρυθμιζομενη αναρτηση πιστευω ειναι απο τις καλυτερες επιλογες.

Link to comment
Share on other sites

Guest kathgti
βασικα το 6n2 εχει το μεγαλο μειωνεκτημα οτι για να μπορεσει να στρειψει ΚΑΛΑ πρεπει να γινει τρελλη δουλεια..

με μια απλη αλλαγη αμορτισερ και ελατηριων θα σου προτεινα οτι και οι πιο πολλοι.

Bilstein με H&R....

βαλε και μια μπαρα θολων με την ευκαιρια και καμια μπαρα ψαλιδιων.. (αν υπαρχει για το πολακι μπαρα ψαλιδιων)

με ενα ζευγαρι αποστατες και μια μοιρα αρνητικη camber θα δεις μεγαλη διαφορα στο πολο B)

Για την θολόμπαρα να είμαι ειλικρινής το σκέφτόμουνα και εγώ...... B)

Link to comment
Share on other sites

Είχα και μια σκέψη για τα μαμά αμορτισέρ με ελατήρια χαμηλώματος. Και δεν θα κοπανάει και θα έχει χαμηλότερο βάρος και όμορφο θα είναι και πιο φθηνα είναι. Και στην τελική τα αλλάζουμε και πάλι μετά από 2 χρόνια και έχεις πάλι νέο αμορτσέρ...

αυτό που λες Scorpio το είχε κάνεο ενασ φιλος σε ενα 6ν και μέσα σε ενα χρονο το αμαξι ηταν χειροτερο απο βάρκα, ητάν για πέταμα τα μαμα αμορτισερ, δεν το προτείνω , ναι μεν ειναι οικονομικο αλλα δεν συνεργαζεται καλα το μαμα αμορτισερ με το ελατηριο χαμηλωματος. Οσο για τα Koni ειχα φορεσει και ηταν υπερβολικα σκληρό. Αυτα Εγω θα πρότεινα τη δοκιμασμενη λυση των Bilstein-Η&r κατερίνα. Λογικό κόστος και στήσιμο πολύ καλυτερο απο το εργοστασιακο. B)

Link to comment
Share on other sites

Για την θολόμπαρα να είμαι ειλικρινής το σκέφτόμουνα και εγώ...... B)

φτανει τοσο που το σκεφτηκες...

απλα πηγαινε και βαλε.κατα προτιμηση αλουμινιου και ριθμιζομενη B)

Link to comment
Share on other sites

Για την θολόμπαρα να είμαι ειλικρινής το σκέφτόμουνα και εγώ...... B)

Aπο την στιγμη που θα βαλεις αναρτηση βαλε και θολομπαρα.

Η διαφορα που θα δεις ειναι απλα Χ Α Ο Τ Ι Κ Η.

Και για να καταλαβεις ακομα καλυτερα τι θα σου προσφερει,θα σου προτεινα να βαλεις πρωτα αναρτηση και μετα απο κανα μηνα να βαλεις και την θολομπαρα. B)

Link to comment
Share on other sites

και γιατι οχι και τα 2 μαζι;
ο κωστας το ειπε για να δει η κατερινα τι διαφορα θα εχει η θολομπαρα απο μονη της.. :thumbsup:

Ακριβως γιαυτο.

Αμα τα βαλει και τα δυο μαζι θα δει ουτως ή αλλως διαφορα μεγαλη οποτε δεν θα καταλαβει το τι εδωσε η θολομπαρα. B)

Link to comment
Share on other sites

Guest kathgti
Ακριβως γιαυτο.

Αμα τα βαλει και τα δυο μαζι θα δει ουτως ή αλλως διαφορα μεγαλη οποτε δεν θα καταλαβει το τι εδωσε η θολομπαρα. B)

Σωστός :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Guest kathgti
το ζητουμενο ειναι να δει διαφορα ΓΕΝΙΚΑ και οχι μονο με τη θολομπαρα η μονο με τα αμορτισερ-ελατηρια

Απλά θέλω να ξέρω τις διαφορές τμηματικά όπως όταν έβαλα την χοάνη και είδα κάποια διαφορά έτσι θέλω να δω τι μπορεί να κάνει η ανάρτηση και τι η θολόμπαρα ξεχωριστά για να μπορώ να τα εκτιμήσω σωστά....... :D

Link to comment
Share on other sites

το ζητουμενο ειναι να δει διαφορα ΓΕΝΙΚΑ και οχι μονο με τη θολομπαρα η μονο με τα αμορτισερ-ελατηρια

Ρε Χρονη,διαφορα θα δει.

Αλλα αν τα βαλει ξεχωριστα θα γινει και πιο συγκεκριμενα τι εκανε και που προσφερε το καθενα!!

Αυτο λεω.

Link to comment
Share on other sites

Guest Stoilas
Λοιπόν, αντιμετωπίζω ακριβώς το ιδιο δίλημμα, τι αναρτηση να βάλω στο GTI και κατέληξα στις εξης 2 λύσεις αφήνοντας τα bilstein εντελως εξω μην έχοντας ακούσει και τα καλύτερα

(sorry Andrew :) ):

1. Κw variant 2

2.Koni sport (ta kokina)

και τα δυο με HR ελατήρια!!!!!!!!!!!!

Παρακαλώ όλους όσους κατέχουν κάποια γνώση στο θέμα να εκφράσουν την γνώμη τους τεκμηριωμένα, γιατί είμαι ακόμα υπό σκέψη!!!!!!!!

Eυχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!!!!!! :):)

Να επισημάνω ότι με την πρώτη επιλογή δεν θα χρειαστείς τα ελατήρια που λες καθώς η Var2 είναι coilover που σημαίνει ότι είναι μαζί με τα ελατήρια.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.