Jump to content
Alonso

Σκούπα Simota ή Green?

Recommended Posts

για golf iv σκούπα simota i green???θα δω διαφορά,κ αξίζει να βαλω μαζί με τη σκούπα κ έναν ρυθμιστί καυσίμου?(πιστέυω θα τον χρειάζεται για να μου δωσει τα άλογα με τον αέρα που θα πάίρνει,).υπάρχει κάποιος κίνδυνος με τον ρυθμιστή καυσίμου????

Edited by Alonso
Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian

μεταξυ των 2 διαλεγω green που τις εχω δοκιμασει κ τις 2 στο πολο

τωρα για τον ρυθμιστη οχι απαραιτητα δουλευει μια χαρα κ ετσι

Link to comment
Share on other sites

το βαρελακι με ρυθμιστη ΜΑΖΙ εδωσε σε golf 4 5,7 ιππους και 3.1Νm ροπη σε αυτοκινητο που πριν μπουν αυτα πηγαιναμε μαζι.ο ρυθμιστης κανει καλη δουλεια.βαλτον.

Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian

οχι ρυμθιζει την πιεση που θα ριχνει καυσιμο στο θαλαμο καυσης(απο τα μπεκ)

Link to comment
Share on other sites

Guest kokito

Sto diko mou exw balei kai rithmisti kai filtro kai programma kai ola mazi pigan 400 eurw alla me filtroxoani oxi skoupa.

Tha deis diafora me to riyhmisti

Link to comment
Share on other sites

Πού τον βρίσκουμε αυτόν τον ρυθμιστή ρε αγόρια; και πόσο κοστίζει περίπου;

Καλημέρα!

Link to comment
Share on other sites

kokito 1.4 exeis esy???ti programa apo pou??k poso(timi)???ksereis akrivws posa aloga pires mono ap to programa??

Marine τον ρυθμιστη τον βρισκεις παντου,που πουλανε φανάρια,τιμ΄΄ονια,τελικα,φίλτρα κτλ.Ακομα μπορεις να βρεις με 70-80 ευρω αλλα υπάρχουν κ αλλοι που αρχίζουν απο 140-160 κ σου έχουν κ οργανάκι που σου δείχνει τι ακριβώς πίεση ρίχνει..Ακυρη η ερώτηση αν αξίζει.Τελικά αυτο είναι σίγουρο,το διασταύρωσα.Τώρα, απλά, simota ή green?

Link to comment
Share on other sites

οχι φιλε danichro δεν ήταν για σένα το άκυρη(ήταν πως κ καλά δεν ρωτάω εγώ πια για τον ρυθμιστή γιατί τώρα δεν αμφιβάλω για την δουλειά που κανει)...τελοσπάντων άστο..σου απάντησα πιο πάνω εντάξει φίλε μου??

Link to comment
Share on other sites

Και πώς ρυθμίζετε αυτός ο ρυθμιστής;;;

Ευκολο;;

Ρωτάω γιατί έχω το βαρελάκι και περιμένει...οπότε αν είναι όταν θα το βάλω να βάλω και ρυθμιστή;

Thanks :D

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω οτι μπορει να κανει δουλεια ο ρυθμιστης σε αυτοκινητα με ελευθερη εισαγωγη(σκουπες -βαρελια) αλλα σιγουρα κανει πολυ καλυτερη δουλεια ενα σωστο προγραμμα. Στην ουσια ειτε με το ρυθμιστη ειτε με προγραμμα δινουμε περισσοτερη βενζινη η οποια σε συνδυασμο με τον παραπανω αερα απο τη νεα εισαγωγη μας δινει καλυτερη αποδοση. Στην πρωτη περιπτωση ομως κανουμε το μιγμα πλουσιοτερο παντου ακομα και εκει που δεν χρειαζεται. Ενω με το προγραμμα επεμβαινουμε και αλλαζουμε το μιγμα μονο οπου χρειαζεται. Η διαφορα ειναι σημαντικη στην αποδοση και κυριως στην καταναλωση. Οσοι σκοπευουν να βαλουν αργοτερα προγραμμα ας μην δωσουν πεταμενα λεφτα για ρυθμιστη. Οσοι παλι για καποιον λογο δεν θελουν να φτιαξουν προγραμμα τοτε ο ρυθμιστης ειναι μια καλη λυση αν και με αυξημενη καταναλωση. Οσο για τις σκουπες εχω Simota και ειναι μια χαρα, αλλα δεν εχω δοκιμασει αλλη για να κανω τη συγκριση. Παντως δεν νομιζω να υπαρχουν αξιολογες διαφορες.

Link to comment
Share on other sites

Θα μπορούσα μαζί με τον ρυθμιστή κ τη σκούπα να βάλω κ chipακι.Θα έχω καλύτερη απόδοση,από κάποιο απ τα προγράμματα που κυκλοφορούν στιν ίδια τιμή(300ευρώ), απλά θα αυξυθεί αρκετα πιστεύω η κατανάλωση..Τελικά θα αξίζει??

Edited by Alonso
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω οτι μπορει να κανει δουλεια ο ρυθμιστης σε αυτοκινητα με ελευθερη εισαγωγη(σκουπες -βαρελια) αλλα σιγουρα κανει πολυ καλυτερη δουλεια ενα σωστο προγραμμα. Στην ουσια ειτε με το ρυθμιστη ειτε με προγραμμα δινουμε περισσοτερη βενζινη η οποια σε συνδυασμο με τον παραπανω αερα απο τη νεα εισαγωγη μας δινει καλυτερη αποδοση. Στην πρωτη περιπτωση ομως κανουμε το μιγμα πλουσιοτερο παντου ακομα και εκει που δεν χρειαζεται. Ενω με το προγραμμα επεμβαινουμε και αλλαζουμε το μιγμα μονο οπου χρειαζεται. Η διαφορα ειναι σημαντικη στην αποδοση και κυριως στην καταναλωση. Οσοι σκοπευουν να βαλουν αργοτερα προγραμμα ας μην δωσουν πεταμενα λεφτα για ρυθμιστη. Οσοι παλι για καποιον λογο δεν θελουν να φτιαξουν προγραμμα τοτε ο ρυθμιστης ειναι μια καλη λυση αν και με αυξημενη καταναλωση. Οσο για τις σκουπες εχω Simota και ειναι μια χαρα, αλλα δεν εχω δοκιμασει αλλη για να κανω τη συγκριση. Παντως δεν νομιζω να υπαρχουν αξιολογες διαφορες.

:D ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ!!!!!! :blink:

Θα μπορούσα μαζί με τον ρυθμιστή κ τη σκούπα να βάλω κ chipακι.Θα έχω καλύτερη απόδοση,από κάποιο απ τα προγράμματα που κυκλοφορούν στιν ίδια τιμή(300ευρώ), απλά θα αυξυθεί αρκετα πιστεύω η κατανάλωση..Τελικά θα αξίζει??

Όχι

Ο ρυθμιστής προσπαθεί να κάνει τη δουλειά του προγράμματος, αλλά όχι αρκετά καλά. Και τα δύο μαζί είναι άχρηστο να τα βάλεις. Βλέπε και τί είπε ο dimitrisk. Βάλε σκούπα και πρόγραμμα, και όχι ρυθμιστή πίεσης. Η μόνη περίπτωση που μπορεί να χρησιμεύσει είναι αν τερματίζουν τα μπέκ. Ρώτα αυτόν που θα σου φτιάξει το πρόγραμμα αν χρειάζεται στο αυτοκίνητό σου να γίνει κάτι τέτοιο (μπορεί να γίνεται και με VAG-Com να δείς πώς δουλεύουν τα μπέκ στις ψηλές στροφές, αν πάνε πάνω απο 85% τότε ναί, αξίζει να βάλεις ρυθμιστή και πρόγραμμα!)

Edited by Quasar
Link to comment
Share on other sites

Ουσιαστικα το προγραμμα δινει εξτρα καυσιμο μονο εκει που χρειαζεται ενω ο ρυθμιστης δινει παντου και παντα με αποτελεσμα να εχεις πολυ πλουσιο μιγμα χαμηλα.

Καλυτερα προγραμμα και οχι ρυθμιστη,κατα την γνωμη μου.

Link to comment
Share on other sites

στη green υπάρχει μεγάλη κ μικρή σκούπα???γιατί εχω δεί 2 τιμές μια 165 κ μια 255 ξέρει κανείς??(πάντως η πιο ακριβή μήπως ειναι μόνο λόγω carbon?αν έχει???).

Edited by Alonso
Link to comment
Share on other sites

στη green υπάρχει μεγάλη κ μικρή σκούπα???γιατί εχω δεί 2 τιμές μια 165 κ μια 255 ξέρει κανείς??(πάντως η πιο ακριβή μήπως ειναι μόνο λόγω carbon?αν έχει???).

Αν δεν κανω λαθος η Green βγαζει και carbon σκουπα οποτε λογικα η δευτερη τιμη αντιστοιχει σε αυτην.

Link to comment
Share on other sites

Guest kokito

Tο δικό μου εκτός από ρυθμιστή πρόγραμμα και φίλτρο φοράει και πεταλούδα 17 mm μεγαλύτερη από την κανονική(πράγμα το οποίο δεν συνιστώ γιατί ακόμα δεν έχω καταφέρει να την ρυθμίσω σωστά και έχω προβλήματα).

Το πρόγραμμα είναι της powerchips και κόστισε περίπου 300 ευρώ.

Ο ρυθμιστής είχε 70 ευρώ και τον έβαλα γιατι φοβήθηκα ότι με την πεταλούδα την μεγάλη θα ήθελα πολύ καύσιμο.Δεν ήταν αναγκαίο όμως.

Με το πρόγραμμα η διαφορά είναι στα 7 άλογα περίπου.

Αλλά όλα αυτά είναι ανούσια αφού σε λίγο έρχεται ο 1,8Τ............... :D:D

Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian
στη green υπάρχει μεγάλη κ μικρή σκούπα???γιατί εχω δεί 2 τιμές μια 165 κ μια 255 ξέρει κανείς??(πάντως η πιο ακριβή μήπως ειναι μόνο λόγω carbon?αν έχει???).

καπου μου το ειχαν πει κ μενα αυτο αλλα τελικα δεν εμαθα τι παιζει

εγω φανταζομαι οτι θα ειναι οντως μεγαλυτερη μπροστα αλλα δε ξερω κατα ποσο κ αυτο αξιζει τη διαφορα των χρηματων

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.