GR-G60 Posted March 8, 2006 Report Share Posted March 8, 2006 (edited) Ηρθε η ωρα μαλλον για επισκευη του G και δεν γνωριζω καποιον στην Ελλαδα που να αναλαμβανει. Edited March 8, 2006 by GR-G60 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted March 8, 2006 Report Share Posted March 8, 2006 στείλτο γερμανία καλύτερα και ρίχτου και το stage1 παράλληλα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted March 8, 2006 Report Share Posted March 8, 2006 Ηρθε η ωρα μαλλον για επισκευη του G και δεν γνωριζω καποιον στην Ελλαδα που να αναλαμβανει. Στείλτο σε κάποιον στην Γερμανία. Πάρε τον Μαρίνο τηλ. Αυτος θα σε συμβουλέψει σωστά Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted March 8, 2006 Report Share Posted March 8, 2006 ελλάδα κάποιον είχα διαβάσει ότι αναλαμβάνει τα gladder πάνω στην θεσσαλονίκη. Στο forum των 4τροχών νομίζω το είχα βρει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GR-G60 Posted March 9, 2006 Author Report Share Posted March 9, 2006 280-300 ευρω μονο για μεταφορικα τι σας λεει? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted March 9, 2006 Report Share Posted March 9, 2006 bit δες ποιος αναλαμβανει στη θεσσαλονικη και αν τον ξερω να παω να κανω μια ερωτηση Link to comment Share on other sites More sharing options...
GR-G60 Posted March 12, 2006 Author Report Share Posted March 12, 2006 Αμεσα charger bypass. Το εχει κανει κανεις? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted March 12, 2006 Report Share Posted March 12, 2006 τι σημαίναι αυτό; Link to comment Share on other sites More sharing options...
GR-G60 Posted March 14, 2006 Author Report Share Posted March 14, 2006 τι σημαίναι αυτό; Βγαζω τον κομπρεσορα και με ενα ποιο κοντο ιμαντα δουλευει σαν απλο 8V. Μονο που δεν πηγαινει καθολου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted March 14, 2006 Report Share Posted March 14, 2006 α έτσι δουλεύει και το δικό μου τώρα. Ντάξει παλεύεται μη νομίζεις. Από τις 3500-4000 και πάνω πεθαίνει όμως. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GR-G60 Posted March 16, 2006 Author Report Share Posted March 16, 2006 α έτσι δουλεύει και το δικό μου τώρα. Ντάξει παλεύεται μη νομίζεις. Από τις 3500-4000 και πάνω πεθαίνει όμως. δεν ειναι 16V το δικο σου? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted March 16, 2006 Report Share Posted March 16, 2006 Όχι ακόμα. Το 16ν υπάρχει αλλά ακόμα είναι g60. Link to comment Share on other sites More sharing options...
g60_16v_turbo Posted March 18, 2006 Report Share Posted March 18, 2006 FILE GIA OTI XREIASTEIS ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΕΛΑ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΒΕΡΟΙΑ Κ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΡΙΕΣ ΘΑ ΛΥΘΟΥΝ.ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GR-G60 Posted March 18, 2006 Author Report Share Posted March 18, 2006 FILE GIA OTI XREIASTEIS ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΕΛΑ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΒΕΡΟΙΑ Κ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΡΙΕΣ ΘΑ ΛΥΘΟΥΝ.ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ? Ειμαι Αθηνα. Όχι ακόμα. Το 16ν υπάρχει αλλά ακόμα είναι g60. τι? πως? δεν καταλαβα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted March 18, 2006 Report Share Posted March 18, 2006 Τώρα έχει πάνω ένα g60 μοτέρ χωρίς τον gladder. Όταν θα τελειώσω με το σασσί επειδή θέλει κάτι μαζέμματα, θα κάνω την μετατροπή σε 16ν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GR-G60 Posted March 18, 2006 Author Report Share Posted March 18, 2006 (edited) Τώρα έχει πάνω ένα g60 μοτέρ χωρίς τον gladder. Όταν θα τελειώσω με το σασσί επειδή θέλει κάτι μαζέμματα, θα κάνω την μετατροπή σε 16ν. Αρα δουλευει με charger bypass και το δικο σου. Μπορεις να ανεβασεις φωτο απο το μοτερ σου? (οσο γρηγορα μπορεις) Edited March 18, 2006 by GR-G60 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted March 18, 2006 Report Share Posted March 18, 2006 δυστηχώς δεν έχω ψηφιακή φωτογραφική. Πάντως δεν είναι τπτ. Ο τύπος απλά ένωσε το φιλτροκούτι με την εισαγωγή με μια σωλήνα εμπορίου και κατήργησε την βαλβίδα του ρελαντί. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GR-G60 Posted March 19, 2006 Author Report Share Posted March 19, 2006 (edited) 1.Σωληνα εμποριου? Πλαστικη η' ευκαμπτη? Η πλαστικη σωληνα επιστροφης απο την εισαγωγη στο G? 2.Βαλβιδα ρελαντι? Εννοεις τον μετριτη αερα?(co-pot) Τι εννοεις κατηργησε? Μηπως κατι οπως η φωτο? Edited March 19, 2006 by GR-G60 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted March 19, 2006 Report Share Posted March 19, 2006 1) εμένα μια εύκαμπτη έχει 2) όχι εννοώ αυτό που βλέπεις ακριβώς πίσω από το καπάκι της κεφαλής, μεταξύ δλδ κεφαλής και καθρέφτη ακριβώς ότι έχει κάνει ουσιαστικά ο άλλος στην φωτογραφία μόνο που αυτός έβαλε σωλήνα υδραυλικού!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
GR-G60 Posted March 19, 2006 Author Report Share Posted March 19, 2006 bit ποια λες βαλβιδα ρελαντι? αναθυμιασεις απο καπακι που πηγαινουν? τον μετρητη αερα δεν το εχεις κουμπωμενο? ρωταω πολλα γιατι σε λιγες μερες θα φτιαξω και το δικο μου οπως το δικο σου. λενε οτι καιει πολυ. ειναι αληθεια? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted March 20, 2006 Report Share Posted March 20, 2006 1) 2) στο φιλτροκούτι 3) φυσικά τον έχεις, χωρίς αυτόν δε λειτουργεί τπτ. Έχω κράτησει από την μαμά σωλήνα ένα μικρό κομμάτι από την πεταλούδα μέχρι τον αισθητήρα, όλο το υπόλοιπο είναι η εύκαμπτη σωλήνα που σου ανέφερα πιο πριν. 4) τα αντερά του, άλλα δε γνωρίζω ακριβώς γιατί δε του κάνω χιλιόμετρα Link to comment Share on other sites More sharing options...
GR-G60 Posted March 20, 2006 Author Report Share Posted March 20, 2006 Ευχαριστω bit. '' Όταν θα τελειώσω με το σασσί επειδή θέλει κάτι μαζέμματα, θα κάνω την μετατροπή σε 16ν.'' Δηλαδη G60 16V? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted March 20, 2006 Report Share Posted March 20, 2006 ατμοσφαιρικό 16ν θα είναι. αν είχα τα $ ίσως του έριχνα κομπρέσσορα τον bbm αλλά με gladder δε θέλω να μπλέξω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GR-G60 Posted March 21, 2006 Author Report Share Posted March 21, 2006 Η πρωτη μου σκεψη ηταν 2.0 16V ABF οταν εψαχνα μοτερ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted March 21, 2006 Report Share Posted March 21, 2006 το μοτέρ υπάρχει, να μπει πρέπει πλέον. Καλό το abf πάντως, ίσως χρησιμοποιησω το καπάκι του. Link to comment Share on other sites More sharing options...