Jump to content
GR-G60

ΕΠΙΣΚΕΥΗ G60

Recommended Posts

στείλτο γερμανία καλύτερα και ρίχτου και το stage1 παράλληλα

Link to comment
Share on other sites

Ηρθε η ωρα μαλλον για επισκευη του G και δεν γνωριζω καποιον στην Ελλαδα που να αναλαμβανει.

Στείλτο σε κάποιον στην Γερμανία. Πάρε τον Μαρίνο τηλ. Αυτος θα σε συμβουλέψει σωστά

Link to comment
Share on other sites

ελλάδα κάποιον είχα διαβάσει ότι αναλαμβάνει τα gladder πάνω στην θεσσαλονίκη. Στο forum των 4τροχών νομίζω το είχα βρει.

Link to comment
Share on other sites

α έτσι δουλεύει και το δικό μου τώρα. Ντάξει παλεύεται μη νομίζεις. Από τις 3500-4000 και πάνω πεθαίνει όμως.

Link to comment
Share on other sites

FILE GIA OTI XREIASTEIS ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΕΛΑ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΒΕΡΟΙΑ Κ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΡΙΕΣ ΘΑ ΛΥΘΟΥΝ.ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ?

Ειμαι Αθηνα.

Όχι ακόμα. Το 16ν υπάρχει αλλά ακόμα είναι g60.

withstupid.gif τι? πως? δεν καταλαβα...

Link to comment
Share on other sites

Τώρα έχει πάνω ένα g60 μοτέρ χωρίς τον gladder. Όταν θα τελειώσω με το σασσί επειδή θέλει κάτι μαζέμματα, θα κάνω την μετατροπή σε 16ν.

Link to comment
Share on other sites

Τώρα έχει πάνω ένα g60 μοτέρ χωρίς τον gladder. Όταν θα τελειώσω με το σασσί επειδή θέλει κάτι μαζέμματα, θα κάνω την μετατροπή σε 16ν.

Αρα δουλευει με charger bypass και το δικο σου.

Μπορεις να ανεβασεις φωτο απο το μοτερ σου? (οσο γρηγορα μπορεις)

Edited by GR-G60
Link to comment
Share on other sites

δυστηχώς δεν έχω ψηφιακή φωτογραφική. Πάντως δεν είναι τπτ. Ο τύπος απλά ένωσε το φιλτροκούτι με την εισαγωγή με μια σωλήνα εμπορίου και κατήργησε την βαλβίδα του ρελαντί.

Link to comment
Share on other sites

1.Σωληνα εμποριου? Πλαστικη η' ευκαμπτη? Η πλαστικη σωληνα επιστροφης απο την εισαγωγη στο G?

2.Βαλβιδα ρελαντι? Εννοεις τον μετριτη αερα?(co-pot)

Τι εννοεις κατηργησε?

Μηπως κατι οπως η φωτο?

Edited by GR-G60
Link to comment
Share on other sites

1) εμένα μια εύκαμπτη έχει

2) όχι εννοώ αυτό που βλέπεις ακριβώς πίσω από το καπάκι της κεφαλής, μεταξύ δλδ κεφαλής και καθρέφτη

ακριβώς ότι έχει κάνει ουσιαστικά ο άλλος στην φωτογραφία μόνο που αυτός έβαλε σωλήνα υδραυλικού!!

Link to comment
Share on other sites

bit ποια λες βαλβιδα ρελαντι?

αναθυμιασεις απο καπακι που πηγαινουν?

τον μετρητη αερα δεν το εχεις κουμπωμενο?

ρωταω πολλα γιατι σε λιγες μερες θα φτιαξω και το δικο μου οπως το δικο σου.

λενε οτι καιει πολυ. ειναι αληθεια?

Link to comment
Share on other sites

1) Gervais140514277.jpg

2) στο φιλτροκούτι

3) φυσικά τον έχεις, χωρίς αυτόν δε λειτουργεί τπτ. Έχω κράτησει από την μαμά σωλήνα ένα μικρό κομμάτι από την πεταλούδα μέχρι τον αισθητήρα, όλο το υπόλοιπο είναι η εύκαμπτη σωλήνα που σου ανέφερα πιο πριν.

4) τα αντερά του, άλλα δε γνωρίζω ακριβώς γιατί δε του κάνω χιλιόμετρα

Link to comment
Share on other sites

ατμοσφαιρικό 16ν θα είναι. αν είχα τα $ ίσως του έριχνα κομπρέσσορα τον bbm αλλά με gladder δε θέλω να μπλέξω.

Link to comment
Share on other sites

το μοτέρ υπάρχει, να μπει πρέπει πλέον. Καλό το abf πάντως, ίσως χρησιμοποιησω το καπάκι του.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.