Jump to content
pliktras

"Μεγάλο" Service

Recommended Posts

Γεια σε όλους!!

Πριν λίγο καιρό αγόρασα ένα POLO 6n (67000km).

Θα ήθελα να ρωτήσω:

1)Πότε πρέπει κανονικά να γίνει το "μεγάλο service"?(το αμάξι θα το πάω σε αντιπροσωπεία της MAZDA λόγω συγγένειας και συνεπώς καλής τιμής στο service)

2)Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είχε κάνει service στα 63000km.Εγώ άλλαξα λάδια στα 70000km και μέχρι τότε δεν είχε κάψει σταγόνα(δυστυχώς δεν ξέρουμε τη μάρκα του λαδιού).Τώρα,κοντά στα 75000km που το τσέκαρα έχει κάψει(κάπου στα 4 τετραγωνάκια του δείκτη).Θα ήθελα αν μπορούσε κάποιος να μου προτείνει κάποιο καλό λάδι που να μην το καίει.

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Guest pappoulis

Το μεγάλο service (όπου αλλάζονται και οι ιμάντες εκκεντροφόρων) υπό κανονικές συνθήκες γίνεται στα 60.000χλμ. Λογικά θα πρέπει να τους έχει αλλάξει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης.

Σε κάθε περίπτωση όμως, μπορείς να το ελέγξεις σε ένα συνεργείο. Φίλος έχει στα χέρια του κάτι έγραφα που αναφέρουν μεταξύ άλλων ότι στα 60.000χλμ χρειάζεται απλά ένας οπτικός έλεγχος στους ιμάντες και αν δεν έχουν φθαρεί περισσότερο από ένα συγκεκριμένο πάχος (υπάρχει δηλαδή το ελάχιστο επιτρεπτό πάχος) δεν χρειάζονται απαραίτητα αλλαγή.

Επίσης, είχα διαβάσει κάπου παλιότερα ότι υπάρχει η δυνατότητα να αλλάζουν οι ιμάντες κάθε 90.000χλμ και ότι έχουν σημειωθεί περιπτώσεις που έχουν αντέξει και για περισσότερα χιλιόμετρα.

DISCLAIMER: Μεταφέρω καθαρά προσωπικές απόψεις και δεν προτρέπω κάποιον σε ενέργειες που είναι αντίθετες με τεχνικές οδηγίες που τυχόν υπάρχουν σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία. Βασικά ανταλλακτικά της λειτουργίας των κινητήρων (όπως πχ. οι ιμάντες) είθισται να αντικαθίστανται ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ στον χρόνο που τους αναλογεί βάσει των τεχνικών οδηγιών προς αποφυγή ατυχημάτων.

Link to comment
Share on other sites

Γεια σε όλους!!

Πριν λίγο καιρό αγόρασα ένα POLO 6n (67000km).

Θα ήθελα να ρωτήσω:

1)Πότε πρέπει κανονικά να γίνει το "μεγάλο service"?(το αμάξι θα το πάω σε αντιπροσωπεία της MAZDA λόγω συγγένειας και συνεπώς καλής τιμής στο service)

2)Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είχε κάνει service στα 63000km.Εγώ άλλαξα λάδια στα 70000km και μέχρι τότε δεν είχε κάψει σταγόνα(δυστυχώς δεν ξέρουμε τη μάρκα του λαδιού).Τώρα,κοντά στα 75000km που το τσέκαρα έχει κάψει(κάπου στα 4 τετραγωνάκια του δείκτη).Θα ήθελα αν μπορούσε κάποιος να μου προτείνει κάποιο καλό λάδι που να μην το καίει.

Ευχαριστώ

λοιπόν φίλε μου αφού λογικά πέρασες τα 60Κ πρέπει να έχει αλλάξει ιμάντες λογικά πάντα, για να ε΄χεις το κεφάλι σου σίγουρο πηγαινέ σε ένα συνεργείο να το τσεκάρεις, όσο για το λάδι θα πρέπει να βάλεισ πιο χοντρό για τον ακριβή τύπο ας πούνε τα παιδιά που είχαν αντίστοιχο πρόβλημα και πως το αντιμετωπισάν.(τύπο ιξώδους)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.