golfakias1983 Posted June 13, 2006 Report Share Posted June 13, 2006 παιζει ρολο ρε παιδια,αν η μπαταρια ειναι ξελιγομενη,να υπαρχει υστερηση στο μοτερ...και να κανει κομπιασματα ανα διαστηματα?...παρατηρω οτι το αμαξι λειτουργει στα 14,1 volt και παιζει οταν ανοιγω τη μουσικη στο 14. το θεμα ειναι οτι καμια φορα σε αποτομα ανοιγματα και αφηματα του γκαζιου αναβει η ενδειξη της μπαταριας,σβηνει...και μετα παιζει το ρελαντι. μετα απο λιγο αναβει το check....ο ψεκασμος του καυσιμου απο τα μπεκ επηρεαζεται απο την μπαταρια?...τι λετε να φταιει? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYiD PanoRamiX Posted June 17, 2006 Report Share Posted June 17, 2006 Παιζει να σου εχει λασκαρει καποια γειωση... Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted June 17, 2006 Author Report Share Posted June 17, 2006 τελικα βρεθηκε το προβλημα,σημερα το πρωι...και υστερα απο πολυ ωρα δοκιμων... το air-flow meter ή αλλιως λουφτερ παθαινει διαλειψεις τωρα με τις ζεστες και κλειδωνει μπλοκαρωντας την ποσοτητα βενζινης που παει στα μπεκ...και ρεταρει το αμαξι. τζαμπα μπουζι και μπαταρια αλλαξα!!!...και τωρα στην ε.τ.ε.α. ενα 100ευρω περιπου!!!!... η βλαβη κατα 85% προηλθε απο το φιλτρο ελευθερας που φοραω! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolias Posted June 17, 2006 Report Share Posted June 17, 2006 Νομίζω ότι αυτό είναι ένας αισθητήρας μετά το φίλτρο του αέρα που μετράει την ποσότητα του ώστε να δώσει και το ανάλογο καύσιμο. Αυτός ο αισθητήρας πρέπει να διατηρείται καθαρός γιατί αλλιώς πιάνει σκόνες και μετράει λάθος. Μια καλή μέθοδος ,εφόσον έχεις ελευθέρας είναι να πάρεις σπρέι για καθαρισμό καρμπυρατέρ και να ψεκάζεις κάπου-κάπου στον αεραγωγό μετά το φίλτρο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted June 17, 2006 Author Report Share Posted June 17, 2006 Νομίζω ότι αυτό είναι ένας αισθητήρας μετά το φίλτρο του αέρα που μετράει την ποσότητα του ώστε να δώσει και το ανάλογο καύσιμο. Αυτός ο αισθητήρας πρέπει να διατηρείται καθαρός γιατί αλλιώς πιάνει σκόνες και μετράει λάθος. Μια καλή μέθοδος ,εφόσον έχεις ελευθέρας είναι να πάρεις σπρέι για καθαρισμό καρμπυρατέρ και να ψεκάζεις κάπου-κάπου στον αεραγωγό μετά το φίλτρο. ακριβως φιλε μου οπως το ειπες.αυτην την δουλεια κανει.(αν μπορεσεις να μου πεις και τι κανει το σωληνακι που φευγει απο το φιλτροκουτι,κατω απο τον κυριο σωληνα που παει στο τουρμπο,το οποιο σωληνακι παει σε ενα μοτερακι που ειναι για να τον κυκλοφορει και στη συνεχεια παει καπου...αλλα που?!...υπαρχει συστημα ψυξεως του καρτερ?!!)...αυτο το σπρει που θα το βρω?.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolias Posted June 18, 2006 Report Share Posted June 18, 2006 Δεν γνωρίζω το σωληνάκι που λες, κι ούτε μπορώ να φανταστώ τι κάνει. Τέτοιο σπρέι πουλάνε στα μαγαζιά με λάδια κ.τ.λ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted June 18, 2006 Report Share Posted June 18, 2006 loofter = Μετρητης Μαζας Αερα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted June 20, 2006 Author Report Share Posted June 20, 2006 παιδια την εχουμε κατσει τη βαρκα!..ουτε αυτο φταιει τελικα...οποιος γνωριζει ας βοηθησει...ειναι επειγον συμπτωματα¨: σε αποτωμα φορτωματα 2αρας αναβει το EPC "engine workshop" γυρω στις 5500 στροφες κι ενω ειναι σπινιαριστο το αυτοκινητο και το χαλμιτερ δειχνει τερμα πλουσιο μιγμα.το αμαξι κοβει με τη μια και σβηνει!!!μετα αφου το σβησω ειναι τερμα φτωχο το μιγμα και το αμαξι ρεταρει και ενω το EPC εχει σβησει!!! βγαζω τον πολο της μπαταριας και στρωνει μετα μεχρι να ξαναγκαζωσω τερμα!... εντυπωση μου προκαλει το πολυ πλουσιο μιγμα το οποιο ...μηπως βγαζει σε safe mode τον εγκεφαλο?!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...