Jump to content
capros

Διαρροη Βενζινης

Recommended Posts

δεν ξερω κατα ποσο αναλωσιμα ειναι τα σωληνακια μεταφορας καυσιμου απο το τεποζιτο εως και το ιντζεκσιον και επισης αν τα αλαζει ποτε καποιος

Βασικα χτες βραδυ που το πηρα βολτα μου μυρισε βενζινη.Σημερα με τα πρωτα φωτα το ψαχουλεψα να δω τι γινεται.Ειδα ελαφρως μουσκεμενο το σωληνακι που καταληγει να κουμπωνει στην εισαγωγη του ιντζεκσιον.Μπορει να ειναι ,η να χρειαζεται απλα κ μονο ενα βιδωμα (δεν μπορεσα να δω αν αυτο γινεται με σφικτηρα) αλλα αν εχει "σπασει" λογω φθορας θα ηθελα να ρωτησω αν το εχει κανει σας να το αλαξει ολο

στο σημειο που ειναι δεν "μου δινει χερι" δυστυχως.Δηλαδη εκει που "θυληκωνει" το λαστιχο ειναι εντελως τυφλο το σημειο.Εγω απλα παρατηρησα (βοηθουμενος απο την μυρωδια της βενζινης) πως προερχεται το προβλημα απο εκει καθοτι ηταν και ελαφρως νωπο το σωληνακι.

Το θεωρω επικινδυνο να υπαρχει διαρροη καυσιμου (οσο μικρη κι αν ειναι αυτη).

εχει παθει κατι παρομοιο κανεις σας?

Μιλαμε για ενα POLO 1996 μοντελλο με τον κινητηρα 1.400 (AEX) τον οκταβαλβιδο

Edited by capros
Link to comment
Share on other sites

@capros, μήπως ήταν ακινητοποιημένο το αμάξι για καιρό?

Συμβαίνει να ξεραίνονται τα σωληνάκια και μετά ανοίγουν τρυπούλες...(Το έχω δει σε ibiza αντίστοιχο μοντέλο). Άλλαξε τα σωληνάκια και μην το αφήνεις πολύ καιρό ακινητοποιημένο

ΥΓ. καλό θα ήταν να γίνει η αντικατάσταση στα σωληνάκια επιτόπου και να μην οδηγηθεί το αυτοκίνητο μέχρι τότε

Edited by aga
Link to comment
Share on other sites

@capros, μήπως ήταν ακινητοποιημένο το αμάξι για καιρό?

Συμβαίνει να ξεραίνονται τα σωληνάκια και μετά ανοίγουν τρυπούλες...(Το έχω δει σε ibiza αντίστοιχο μοντέλο). ¶λλαξε τα σωληνάκια και μην το αφήνεις πολύ καιρό ακινητοποιημένο

ΥΓ. καλό θα ήταν να γίνει η αντικατάσταση στα σωληνάκια επιτόπου και να μην οδηγηθεί το αυτοκίνητο μέχρι τότε

ευχαριστω για την απαντηση.Το πηγα την δευτερα που μας περασε (την επομενη δλδ απο την ημερα που ποσταρα εδω κι ολας) σε ενα καλο φιλαρακι στο συνεργειο του 400 μετρα απ το σπιτι μου και ολα καλα!

αυτα τα σωληνακια δεν ειχαν αλαχτει ποτε κ το ενα απ τα δυο ειχε κανει κατι "κοψιματακια"

φυσικα και αλαξαμε και τα δυο με αντιστοιχο του εμποριου,καινουργια σφικτηρακια,μονωτικο υλικο απο εξω,κτλ..Ολη η φαση πηγε στα 20 ευρωπουλα και μπορουσε να το κανει ανετα καποιος μονος του.Το χρειαστηκα ΑΜΕΣΑ και ετσι το πηγα συνεργειο

ναι,η αληθεια ειναι το ειχα ολιγον παραμελημενο μιας και κινουμαι με τα μοτο μου,αλλα κ παλι θεωρω πως καλο ειναι να αλαζονται προληπτικα τετοια πραγματακια σε ενα αυτοκινητο του 1996...φανταστειτε πως εχω ταξιδι την επομενη εβδομαδα για Καβαλα.Θα μπορουσε να μου το κανει στον δρομο κ να μπλεξω,οποτε ολα καλα!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.