capros Posted June 20, 2010 Report Share Posted June 20, 2010 (edited) δεν ξερω κατα ποσο αναλωσιμα ειναι τα σωληνακια μεταφορας καυσιμου απο το τεποζιτο εως και το ιντζεκσιον και επισης αν τα αλαζει ποτε καποιος Βασικα χτες βραδυ που το πηρα βολτα μου μυρισε βενζινη.Σημερα με τα πρωτα φωτα το ψαχουλεψα να δω τι γινεται.Ειδα ελαφρως μουσκεμενο το σωληνακι που καταληγει να κουμπωνει στην εισαγωγη του ιντζεκσιον.Μπορει να ειναι ,η να χρειαζεται απλα κ μονο ενα βιδωμα (δεν μπορεσα να δω αν αυτο γινεται με σφικτηρα) αλλα αν εχει "σπασει" λογω φθορας θα ηθελα να ρωτησω αν το εχει κανει σας να το αλαξει ολο στο σημειο που ειναι δεν "μου δινει χερι" δυστυχως.Δηλαδη εκει που "θυληκωνει" το λαστιχο ειναι εντελως τυφλο το σημειο.Εγω απλα παρατηρησα (βοηθουμενος απο την μυρωδια της βενζινης) πως προερχεται το προβλημα απο εκει καθοτι ηταν και ελαφρως νωπο το σωληνακι. Το θεωρω επικινδυνο να υπαρχει διαρροη καυσιμου (οσο μικρη κι αν ειναι αυτη). εχει παθει κατι παρομοιο κανεις σας? Μιλαμε για ενα POLO 1996 μοντελλο με τον κινητηρα 1.400 (AEX) τον οκταβαλβιδο Edited June 20, 2010 by capros Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aga Posted June 26, 2010 Report Share Posted June 26, 2010 (edited) @capros, μήπως ήταν ακινητοποιημένο το αμάξι για καιρό? Συμβαίνει να ξεραίνονται τα σωληνάκια και μετά ανοίγουν τρυπούλες...(Το έχω δει σε ibiza αντίστοιχο μοντέλο). Άλλαξε τα σωληνάκια και μην το αφήνεις πολύ καιρό ακινητοποιημένο ΥΓ. καλό θα ήταν να γίνει η αντικατάσταση στα σωληνάκια επιτόπου και να μην οδηγηθεί το αυτοκίνητο μέχρι τότε Edited June 26, 2010 by aga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
capros Posted June 26, 2010 Author Report Share Posted June 26, 2010 @capros, μήπως ήταν ακινητοποιημένο το αμάξι για καιρό? Συμβαίνει να ξεραίνονται τα σωληνάκια και μετά ανοίγουν τρυπούλες...(Το έχω δει σε ibiza αντίστοιχο μοντέλο). ¶λλαξε τα σωληνάκια και μην το αφήνεις πολύ καιρό ακινητοποιημένο ΥΓ. καλό θα ήταν να γίνει η αντικατάσταση στα σωληνάκια επιτόπου και να μην οδηγηθεί το αυτοκίνητο μέχρι τότε ευχαριστω για την απαντηση.Το πηγα την δευτερα που μας περασε (την επομενη δλδ απο την ημερα που ποσταρα εδω κι ολας) σε ενα καλο φιλαρακι στο συνεργειο του 400 μετρα απ το σπιτι μου και ολα καλα! αυτα τα σωληνακια δεν ειχαν αλαχτει ποτε κ το ενα απ τα δυο ειχε κανει κατι "κοψιματακια" φυσικα και αλαξαμε και τα δυο με αντιστοιχο του εμποριου,καινουργια σφικτηρακια,μονωτικο υλικο απο εξω,κτλ..Ολη η φαση πηγε στα 20 ευρωπουλα και μπορουσε να το κανει ανετα καποιος μονος του.Το χρειαστηκα ΑΜΕΣΑ και ετσι το πηγα συνεργειο ναι,η αληθεια ειναι το ειχα ολιγον παραμελημενο μιας και κινουμαι με τα μοτο μου,αλλα κ παλι θεωρω πως καλο ειναι να αλαζονται προληπτικα τετοια πραγματακια σε ενα αυτοκινητο του 1996...φανταστειτε πως εχω ταξιδι την επομενη εβδομαδα για Καβαλα.Θα μπορουσε να μου το κανει στον δρομο κ να μπλεξω,οποτε ολα καλα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...