Jump to content
Guest TASOS HN

Μπροστινά Τακάκια Σε 3C 1.8 Tsi

Recommended Posts

Guest TASOS HN

Καλημέρα

Έχει αλλάξει Κάποιος μόνος του μπροστινά ταΚάΚια σε 3C;

υπάρχει Κάποια ιδιαιτερότητα;

ΒρήΚα ταΚάΚια σε Κατάστημα με είδη φρένων, σε Κουτί ανταλλαΚτιΚών με σφραγίδα VW, ΚατασΚευής ατε στα 60 €.

είμαι στα 55.000 km

Edited by HN1984
Link to comment
Share on other sites

ΙδΙαΙτεροτητα δεν νομΙζω να υπαρχεΙ.

αν λεεΙ οτΙ κανουν γΙα αυτο το μοντελο εΙσαΙ οκ αλλΙως θα πρεπεΙ να δεΙς τΙς δΙαστασεΙς τους.

Link to comment
Share on other sites

Guest TASOS HN

Καλησπέρα

Όταν γράφω για ιδιαιτερότητες αναφέρομαι σε ειδιΚά εργαλεία Και σε ειδιΚούς συνδυασμούς ενεργειών ή είναι απλά όπως στο παλιό μου αυτοΚίνητο (VW JETTA ’90)

ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Guest TASOS HN

Επαναφέρω το θέμα , διότι σήμερα άλλαξα τα μπροστινά τακάκια στα 61.000 Km με τιμή 55€ σε ΑΤΕ.

Όντως δεν χρειάσθηκε κάτι το ιδιαίτερο όπως είχε προαναφερθεί, μόνο «ιδιαίτερο» εργαλείο ήταν το άλλεν Νο 7.

Εκείνο που μου δημιούργησε απορία είναι το ότι η στάθμη του υγρού φρένων δεν ανέβηκε στο δοχείο, όταν έγινε επαναφορά των εμβόλων.

Ερωτώ , μήπως χρειάζεται και κάποια ηλεκτρονική ρύθμιση;

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Καμιά ηλεκτρονική ρύθμιση.Μήπως η στάθμη των υγρών σου ήταν λίγο παραπάνω από την προβλεπόμενη πριν την αλλαγή των τακακίων???

Από που προμηθεύτηκες τα τακάκια??Πολύ καλή τιμή.

Link to comment
Share on other sites

Στα μπροστινά δεν χρειάζεται κανένα εργαλείο.

ΠΡΟΣΟΧΗ στα πίσω γιατί χρειάζεται εντολή για να απελευθερωθεί η δαγκάνα από το ηλεκτρονικό χειρόφρενο !!!

Link to comment
Share on other sites

Guest TASOS HN

Στα μπροστινά δεν χρειάζεται κανένα εργαλείο.

ΠΡΟΣΟΧΗ στα πίσω γιατί χρειάζεται εντολή για να απελευθερωθεί η δαγκάνα από το ηλεκτρονικό χειρόφρενο !!!

Αναζητήστε το κατωτέρω , λέει τα πάντα για το ηλ. χειρόφρενο.

http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_346.pdf

μετά από ανάγνωση κατέληξα ότι το μοτέρ δέχεται τάση με αλλαγή πολικότητας για το αν θα ανοίξει ή θα κλείσει.

Εάν έχετε γνωστό φρένα που να γνωρίζει το συγκεκριμένο σύστημα ρωτήστε τον εάν τροφοδοτηθεί το μοτέρ με ρεύμα δεν θα ανοίξει τη δαγκάνα περισσότερο, αυτό νομίζω είναι και το ζητούμενο, για να αλλαχθούν τα τακάκια.

Η όλη διαδικασία αφορά κάποιον , όπως εγώ, που δεν έχω ασχοληθει με τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.