ManKouk Posted October 29, 2011 Report Share Posted October 29, 2011 Καλημέρα σας Και συγχαρητήρια για την βοήθεια που μας προσφέρετε. Πριν 1 μήνα αγόρασα ένα Golf V Tsi 140hp με Revo πρόγραμμα Και μου παρουσιάζει το λαμπάΚι του Κινητήρα αναμμένο συνεχώς. σε εξουσιοδοτημένο service μετά από έλεγχο παρουσίασε σφάλμα της βαλβίδας των χλαπέτων (με Κωδ: 03C906283) όπου Και αλλάχθηΚε, αλλά Και το σφάλμα P10AE χωρίς να διευΚρινίζει ποια είναι η ζημιά. Μετά την αλλαγή διέγραψε τη μνήμη σφαλμάτων Και όλα φαινόταν οΚ. αφού έφυγα, μετά από Καμιά δεΚαριά χλμ ξανάναψε. του το πήγα μια ολόΚληρη μέρα Και έΚανε μετρήσεις, όπου όλα δουλεύουν ΚανονιΚά, αλλά το check του Κινητήρα παραμένει αναμμένο.... σε επιΚοινωνία που είχε με Karenta ηραΚλείου Κρήτης Και αθηνών δεν ήξεραν τί είναι. δεν το χαν ξαναδει! του είπαν οτι θα το ψάξουν... Πήρα πάλι το τουτού Κι έφυγα. Προχθές μιλήσαμε Και μου είπε οτι του είπαν, πως η μνήμη του εγΚεφάλου έχει Κρατήσει την βλάβη ψωρίς όμως να υπάρχει Και γι αυτό την παρουσιάζει συνεχώς. Και χωρίς βέβαια να ξέρουν τι είδους βλάβη είναι/ήταν αυτή.. Με συμβούλεψε να πάω στην Καρέντα να μου επαναπρογραμματίσουν το αυτοΚίνητο Και ίσως διαγραφεί από τη μνήμη η βλάβη αυτή. Κάπως λογιΚό μου αΚούγεται όσον αφορά τη λύση, αλλά δεν θα έπρεπε να σβήνει η βλάβη αυτή με το διαγνωστιΚό? Ξέρετε τι είναι αυτό? είχε ποτέ Κανείς Κάποια τέτοια βλάβη? φωτίστε με! ευχαριστώ. υγ: θα πρέπει να αναφέρω οτι το αυτοΚίνητο δουλεύει άψογα χωρίς Κανένα πρόβλημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted October 29, 2011 Report Share Posted October 29, 2011 (edited) Καλως ορισες 04270 10AE P10AE Current sensor for magnetic coupling for mesh. Loader electrical fault Πιθανόν να ειναι ο μηχανισμός σύμπλεξης του κομπρεσσορα, δες μήπως έχει κοπεί κανένα καλωδιάκι. ο κομπρεσσορας λειτουργεί? σχετικά http://www.motor-talk.de/forum/stromsensor-f-magnetkupplung-f-mech-lader-elektrischer-fehler-t3427070.html http://www.ebay.de/itm/VW-Eos-Golf-Jetta-Touran-1-4l-03C121004E-Wasserpumpe-/360322723087?pt=DE_Autoteile&hash=item53e4e86d0f Edited October 29, 2011 by nikoskallithea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ManKouk Posted October 29, 2011 Author Report Share Posted October 29, 2011 Ευχαριστώ, καλώς σας βρήκα. Ο κΟμπρέσσΟρας λΕιτΟυργΕί κανΟνικά, έτσι αισθάνΟμαι τΟυλάχιστΟν. αλλά και σύμφωνα μΕ τΟ διαγνωστικό όλα δΟυλΕύΟυν ρΟλόι. υπάρχΕι κάπΟιΟς τρόπΟς να δω τη λΕιτΟυργία τΟυ κΟμπρέσσΟρα, πέρα από την Επιτάγχυνση τΟυ αυτΟκινήτΟυ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lesakel Posted November 25, 2014 Report Share Posted November 25, 2014 καλησπερα σας εχω και εγω το ιδιο προβλημα με την μονη διαφορα οτι ρεταρη μεχρι τησ 3000 στροφεσ (οχι σηνεχεια) και μου ειπαν θα πρεπει να αλλαξω την ατλια νερου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 26, 2014 Report Share Posted November 26, 2014 Πολυ πιθανο να εχει φθορα το πηνιο μεσα στο μαγνητικο συμπλεκτη-αντλια. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Άκης Posted February 7, 2017 Report Share Posted February 7, 2017 On 26/11/2014 at 0:31 ΜΜ, nikdev said: Πολυ πιθανο να εχει φθορα το πηνιο μεσα στο μαγνητικο συμπλεκτη-αντλια. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Το έχει βγάλει κ μένα ρ10ΑΕ κ μου είπαν είναι σφάλμα εγκέφαλου κ θέλει αλλαγή.ομως το αμάξι Δουλεύει άψογα.scirocco tsi ,160.εχετε κάποια άποψη; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...