Jump to content
Konstantinos87

Διαρροή Λαδιού Από Την Βάση Φίλτρου

Recommended Posts

Καλημέρα!

Έχω ένα polo 1.2 tsi dsg και παρατήρησα χθες στην ποδιά του αυτοκινήτου να στάζει πολύ μικρή ποσότητα λαδιού. Αφού κρύωσε, έλεγξα τα λάδια και ήταν σε απόλυτα φυσιολογική στάθμη, όπως ήταν την μέρα που το πήρα. Πήγα σήμερα στο συνεργείο και τα παιδιά εκεί βρήκαν ότι χάνει ελάχιστο λάδι από την βάση του φίλτρου. Έχει συμβεί σε κάποιον άλλο αυτό;

Μου είπαν ότι πρέπει να λύσουν δυναμό και συμπιεστή a/c για να τοποθετηθεί το ανταλλακτικό.. :sad:

Link to comment
Share on other sites

Μηπως δεν το εσφιξαν καλα και χανει απο το λαστιχακι η μηπως εχει λασκαρει η μουφα που βιδωνει το φιλτρο λαδιου αν ειναι στην εγγυηση ασε να στο φτιαξουν αν οχι επειδη σε κοβω να πληρωνεις πολλα να εισαι μπροστα να δεις τι θα κανουν.

Link to comment
Share on other sites

Χμ! Το δικό μου έχασε περίπου 600 γραμμάρια και μετά σταμάτησε τη διαρροή γιατί το κράτησαν στην αντιπροσωπεία και δεν έσταξε, όπως κάθε μηχάνημα που σέβεται τον εαυτό του κι όχι τον κάτοχό του.

Όμως τα παιδιά στην αντιπροσωπεία βρήκαν ακολουθώντας τα στίγματα που άφησε, ότι το λάδι ήταν από το δοχείο συλλογής αναθυμιάσεων λαδιού (ή κάπως έτσι) το οποίο είναι ένα μεταλλικό κουτί που είναι κολλημένο στον κινητήρα με φλαντζόκολλα και δεν έχει καν ούτε ένα O-ring. Προληπτικά κατέβηκε, καθαρίστηκε, ελέγχθηκε για πιθανές ρωγμές κι αφού δεν βρέθηκε τίποτα ξανατοποθετήθηκε με επιπλέον φλαντζόκολλα αυτή τη φορά. ενάμιση χρόνος τώρα και δεν έχει ξαναστάξει.

Link to comment
Share on other sites

Κρίμα πάντως ρε παιδιά. Είναι απαράδεκτο για αμάξι 7000km. Μπορεί να είναι στην εγγύηση όμως δεν επιτρέπεται να χάνει λάδια από τόσο νωρίς.

@stratosg: Δεν πρέπει να μιλάμε για το ίδιο πράγμα. Τα παιδιά ακολούθησαν την διαδρομή του λαδιού και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι υπάρχει διαρροή στην βάση του φίλτρου και μάλιστα παρήγγειλαν ανταλλακτικό για να πάω να το φτιάξουν.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, αυτοί ξέρουν άστους να προχωρήσουν σε αυτό που προγραμμάτισαν.

Ναι έχεις απόλυτο δίκιο είναι απαράδεκτο. Όχι δεν τους δικαιολογώ, υποτίθεται ότι έχουν κέντρα έρευνας και μελέτης αντοχής των υλικών Και σε τελική, ακόμη κι αν ζούσαμε σε εποχές πιο άνετες οικονομικά πάλι δεν υπάρχει δικαιολογία, όπως δεν υπάρχει δικαιολογία για την αστεία εγγύηση των δύο ετών (σαν να είναι ψυγείο) και τη μούφα της επέκτασης εγγύησης. Η τελευταία μούφα έχει γίνει κόλπο εισροής χρημάτων, ειδικά σε ηλετρονικές συσκευές.

Δεν είναι μόνο στα αυτοκίνητα το χάλι με τη σκαρταδούρα, σχεδόν όλα τα προϊόντα έχουν χάσει μεγάλο μέρος της ποιότητας κατασκευής, ακριβώς για να αντικαθίστανται σε σύντομα χρονικά διαστήματα αλλά και λόγω της υπερπαραγωγής στη διαδικασία της οποίας το ίδιο ποσοστό βλάβης αποδίδει μεγαλύτερο αριθμό ελαττωματικών τεμαχίων.

Link to comment
Share on other sites

Διτε το ντοκιμαντερ light bulb conspiracy για να καταλαβετε με ποιο σκεπτικο φτιαχνονται τα παντα "μη ποιοτικα" .Δεν ειναι χαζοι ειναι επιχειρηματιες φιλοι μου .

Link to comment
Share on other sites

Άσχημα τα νέα..

Τελικά το λάδι δεν το χάνει από την βάση φίλτρου αλλά από μια βίδα πάνω στο μοτέρ (εκεί πάνω βιδώνεται ο συμπιεστής) και ο μάστορας μου είπε ότι πάμε για αλλαγή μοτέρ.

Έχω σκάσει... :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad:

Μια ερώτηση.. πώς μπορούμε να ξέρουμε ότι το καινούργιο μοτέρ θα είναι καινούργιο και όχι μεταχειρισμένο;

Ο άνθρωπος μου είπε ότι θα είναι καινούργιο αλλά και αυτοί μπορεί να μην ξέρουν τι στέλνει η kosmocar κάθε φορά.

:sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad:

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μη σκας καθολου για κατατοπισε μας καλυτερα ποιος συμπιεστης και ποια βιδα δηλαδη τι σου ειπε οτι εχει σπασμενο κορμο ελα τωρα μη τρελαθουμε για να χασει λαδι απο μια βιδα η θα ειναι λασκα η θα πρεπει να ειναι ο κορμος σπασμενος σε αγωγο λαδιου για να μπορει το λαδι να περασει στη βολτα της βιδας και απο εκει να βγει εξω.

Link to comment
Share on other sites

Να μη σκάς καθόλου, άσε να σκάει ο κατασκευαστής που θα πάρει μασχάλη ένα κινητήρα και ο αντιπρόσωπος που δεν θα πάρει ούτε σεντ από εσένα.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά και για την στήριξη.

Επειδή ρώτησε ο Σταύρος..

Σηκώνοντας το αυτοκίνητο με το ανυψωτικό και κοιτώντας από κάτω και μπροστά, στα αριστερά συναντάμε τον συμπιεστή του a/c. Αυτός είναι βιδωμένος σε 2 βίδες πάνω στον κορμό του κινητήρα και κάτω από αυτές τις βίδες βρίσκεται το κάρτερ το οποίο με την σειρά του είναι και αυτό βιδωμένο κάθετα στον κορμό. Μία από τις βίδες που βιδώνουν τον συμπιεστή στον κορμό ήταν όλες οι βόλτες τις μέσα στο λάδι. Προφανώς αυτό δεν είναι φυσιολογικό, άρα αυτό που υπέθεσε ο μάστορας είναι ότι κάπου εσωτερικά έχει ράγισμα με αποτέλεσμα να περνάει το λάδι, να πέφτει πάνω στην βίδα και στην συνέχεια να πετάγεται έξω. Επειδή ήθελε να σιγουρευτεί για κάτι, μου έβαλε λίγο τεφλόν πάνω στην βίδα και θα το ξαναπάω σε 1000km περίπου ώστε να οριστικοποιηθεί το πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα να δεις που άλλαξα συμπιεστή και δεν έδωσα προσοχή στις βίδες. Φτου!!! Τώρα θα ξέραμε καλύτερα. Πάντως λάδι δεν χάνω ιδιαίτερα, δηλαδή περίπου 300 ml ανά 6.000χλμ στη χειρότερη περίπτωση, όταν δηλαδή το αυτοκίνητο κινείται μόνο μέσα στην πόλη. Από το τελευταίο service πέρασαν 2.000χλμ και δεν έχω ακόμη καμία απώλεια.

Πέραν από το σπαστικό του ότι πρέπει να τους επισκέπτεσαι και τον εκνευρισμό της μη αναμενόμενης συμπεριφοράς ενός καινούριου προϊόντος, έχω την αίσθηση ότι όλα θα πάνε κατ' ευχήν.

Link to comment
Share on other sites

Τοτε μαλλον ειναι σπασμενος ο κορμος φιλε αμα μου λες οτι η βιδα ηταν γεματη λαδι πηγαινε ξανα σε 1000 χλμ και βλεπεις τι θα σου πουνε.

Link to comment
Share on other sites

Ε ναι αυτό θα κάνω. Αν και τώρα κάθομαι σε αναμμένα κάρβουνα, θα προτιμούσα ένα μοτέρ που να βγει ας βγει.. όσο πιο γρήγορα γίνεται..

Edited by PoLo***
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα που ξαναπήγα η βίδα ήταν εντελώς στεγνή! Ίχνος λαδιού! Και το αποκορύφωμα..

Όταν το πήγα την πρώτη φορά και μου είπαν για την βάση φίλτρου ήταν άλλος μάστορας που το κοίταξε και έβγαλε αυτό το συμπέρασμα και προχώρησε στην παραγγελία αντ/κου. Φρόντισε όμως να καθαρίσει την περιοχή με τα λάδια. Όταν πήγα να τοποθετήσουν το ανταλλακτικό ο άνθρωπος που το ανέλαβε είδε καθαρό όλο το χώρο και το μόνο σημείο που είχε λάδι ήταν η βίδα αυτή, η οποία σημειωτέων είναι κάτω από την βάση φίλτρου και έτσι θεώρησε ότι κάπου είναι ραγισμένο το μοτέρ εσωτερικά. Και ρωτάω εγώ τώρα.. είναι δυνατόν καθώς έτρεξε το λάδι να πήγε πάνω στην βίδα και να εισχώρησε στις βόλτες τις από έξω προς τα μέσα; Αν ναι, κρίμα η ψυχική οδύνη που πέρασα.

Edited by PoLo***
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.