Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 04/10/2024 in all areas

  1. Και εσύ λύσε μια απορία ακόμη. Γιατί δεν παίρνεις ένα μέτρο να μετρήσεις τις εσωτερικές διαστάσεις του κουτιού, να σου λυθούν όλες οι απορίες; Δεν γνωρίζεις να χρησιμοποιείς μέτρο, βαριέσαι να βάλεις το μυαλό να σκεφτεί, είσαι ευθυνόφοβος μέχρι και για μια μέτρηση, θέλεις και το παξιμάδι βρεγμένο; Τι απ’ όλα;
    1 point
  2. Primacy 4+ Efficient Grip Performance 2 Όποιο κι αν βάλεις θα μείνεις ευχαριστημένος Τα Ventus είναι μέτρια, τα παραλέει.
    1 point
  3. Καλησπέρα παιδιά. Τελικά όχι δεν το βρήκα . Πήγα σε αρκετά συνεργεία και η απάντηση από τους περισσότερους ηταν ότι κάποια βαλβίδα δεν σφραγίζει σωστά. Το άφησα έτσι το αυτοκίνητο μιας και δεν μου δημιουργεί πρόβλημα και όσο πάει πήγε.
    1 point
  4. Οχι φιλε μου....δεν εχει υγρα τελικα.
    1 point
  5. Γενικα παιδια θα ηταν πολυ πιο χρησιμο για ολους να κλεινουμε το θεμα γραφοντας για την οποια λυση βρεθηκε στο προβλημα,ολο και καποιος θα βοηθηθει με αυτο τον τροπο.
    1 point
  6. Να ξέρεις από καρέντα Αργυρούπολης δεν έχω καλή εμπειρία από φανοποιείο. Το είχα πάει εκεί και το καπό το έχω βάψει 4 φορές. Την μια είχε πολλά μπιμπικάκια που ξεφλούδιζαν, την άλλη άρχισε να φεύγουν κομμάτια από την βαφή μαζί με το αστάρι. Στην θέση σου θα το πήγαινα κάπου αλλού βάση της δικής μου εμπειρίας…..
    1 point
  7. Καταρχάς περαστικά να ευχηθώ και εύχομαι να τακτοποιηθεί όσο ποίο γρήγορα γίνεται. Για εμένα καλό θα είναι να πηγαίνεις να βλέπεις το αμάξι σου και να παρακολουθείς από κοντά τι γίνεται μην το αφήσεις και πεις θα πάω να το πάρω όταν ΘΑ είναι έτοιμο...να πηγαίνεις να βλέπεις τι κάνουν και πως το κάνουν. Επίσης επειδή δεν ξέρω? πως είναι το χτύπημα και σε ποιο σημείο είναι, καλό θα είναι να πάς από μια vw ,η από κάποιον πού έχει το ίδιο αμάξι να δεις σε εκείνο το αμάξι τα μέρη που σε εσένα είναι χτυπημένα να κοιτάξει πως είναι η ενώσεις, γωνίες, αποστάσεις, κόλλες κολλήσεις λάστιχα κτλπ. Να έχεις μια εικόνα πάνω κάτω πως είναι. Για τα ανταλλακτικά δεν μου φαίνεται καθόλου παράξενο να αργούν να τα στείλουν γιατί είναι πιθανόν να μην υπάρχουν ούτε στην Γερμανία, και θα πρέπει να δώσουν εντολή στο εργοστάσιο να τα κατασκευάσουν... Και πιστέψτε το έχω ζήσει στο πετσί μου αυτή την κατάσταση πολύ ποίο πίσω με covid κρίση πολέμους κτλ.... Με την ford. Οπότε δεν μου ακούγεται περίεργο.. ΥΓ Ερώτηση, στα 8000€ που είναι το κόστος επισκευής, συμφέρει να φτιαχτεί?? Ερώτηση κάνω..
    1 point
  8. Τυχερός ήσουν. Καλή δύναμη και εύχομαι να τελειώσει γρήγορα η ταλαιπωρία.
    1 point
  9. Πέτρο πάλι καλά, εγώ είμαι μια χαρά όμως θα μπορούσα να έχω χτυπήσει άνθρωπο έτσι όπως με έβγαλε από την πορεία μου ο τύπος, το δέντρο που έπεσα πάνω ήταν πάνω σε πεζοδρόμιο...! Προς το παρόν γνωρίζω πάνω κάτω η όλη εργασία θα κοστίσει 8 χιλιάρικα, δεν έχω όμως το τελικό κοστολόγιο από την καρέντα. Ο τύπος που με χτύπησε έκανε θετική δήλωση (ήταν αφηρημένος και πέρασε με στοπ) και η ασφαλιστική αποδέχθηκε την ευθύνη του ασφαλισμένου της. Από εκεί και πέρα δεν ξέρω κάτι παραπάνω, περιμένω να τελειώσει η εργασία, να σκάσω τα χρήματα(γιατί η ασφαλιστική μου δεν συνεργάζεται με καρέντα) και μετά να τους στείλω το τιμολόγιο να μου τα επιστρέψουν.
    1 point
  10. Τι γίνεται;;;;; Ο αριθμός συνεχώς μεγαλώνει. https://www.autoblog.gr/2024/04/24/anakalountai-368-173-aftokinita-tis-vw-logo-ton-aerosakon-tis-takata-ta-12-417-stin-ellada/
    1 point
  11. Καλησπέρα και πάλι (και σε αυτό το thread)! Σας παρουσιάζω το Golf μου, αγορασμένο 6/2005 από τον πρώτο ιδιοκτήτη του, στην κατοχή μου από 11/2023 με ~191000km, τώρα με ~196000km. Είναι το 1.4 FSI Trend, σε αρκετά καλή κατάσταση για την ηλικία του. Στα 5000km που έχω κάνει αυτόν τον καιρό, έχω διαπιστώσει διάφορα πράγματα που μου κάνουν εντύπωση (προέρχομαι από ιταλικό 30ετίας), άλλα θετική και άλλα αρνητική. Εν συντομία, το βρίσκω ικανοποιητικότατο για την πόλη (μένω στο κέντρο της Αθήνας) και για περιαστικές διαδρομές.
    1 point
  12. Δεν είναι άγνωστο όπως αναφέρθηκε στο πρώτο ποστ. Είναι πρόβλημα του αφαλού της κλειδαριάς 99% και 1% του κουφαριού του αφαλού. Η κλειδαριά αποτελείται από 2 κομμάτια στα τελευταία μοντέλα 20ετίας. Το έχω αναλύσει παλιότερα σε άλλο θέμα. Το πίσω και μέσα κομμάτι περιέχει 2 ή 1 αυτιά τα οποία ενεργοποιούν το κλείδωμα του τιμονιού και απελευθερώνουν το κλειδί. Το είχα πάθει και γω σε Golf 5 το 17 ή 18 χωρίς να με προειδοποιήσει. Πήρα και τα 2 μέρη από τη VW και τελικά τα άλλαξα το 21 γιατί απλά την είχα. Εξηγούμαι.. Eίχα βάλει γράσσο λιθίου όχι WD40, έτσι κατάφερα με λίγη δύναμη να κάνω τα αυτάκια να υποχωρήσουν και να μην έχει ξανά ποτέ πρόβλημα. Απλά είχα χάσει το κλείδωμα τιμονιού. Το θέμα είναι σοβαρό, οπότε αν κάποιος έχει συνεχή κλειδώματα καλό είναι να το λύσει γιατί δεν ξέρεις πότε θα σου την κάνει. Όσο μ΄αυτό που λέει ο Doggy, διαφωνώ κάθετα με τα συστήματα καρτών και ανέπαφου immo/start. 9/10 κλοπές πλέον είναι σε τέτοια αυτοκίνητα.
    1 point
  13. Είσαι πολύ καλά στα 105, μετά είναι ασύμφορο.
    1 point
  14. Ωραία στα λέει ο φίλος μας ο @Gmis Το 122, μετά από τόσα χρόνια στην αγορά, είναι ένα ωραίο υποκατάστατο για το παλιό 1.6 Fsi. Οικονομικότερο, πιο ροπατο, πιο άνετο στην πόλη και στο ταξίδι. Με ένα προγραμματάκι μόνο πας εκεί στα 140-150ps με ένα κλικ ροπής πιο πάνω. Ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου θα μείνει ίδιος και στο ταξίδι ένα κλικ οικονομικότερο. Το δε κόστος συντήρησης θα είναι το ίδιο, όπως και το κόστος χρήσης. (Βενζίνη,Ελαστικά,Service,Βλάβες) Με βελτίωση σε Κ03 μπορείς να πας 240+ με το κόστος για καινούργια ανταλλακτικά, αυθεντικά και καλές λύσεις να φτάνουν τα 5-6κ € Είναι σημαντικό να κρατήθεί χαμηλά η ροπή και να φυλάγεται το κιβώτιο γιατί δεν είναι ίδιο με του Twincharged, δεν αντέχει το ίδιο. 1. Συντήρηση: Ξεκινάς με μια αλλαγή καδένας, βάσει vin προμηθεύεσαι τα ανταλλακτικά από αντιπροσωπεία και τα περνάς όπου θες. Αλλαγή λάδια + Φίλτρο καυσίμου. Μπουζί βάζεις για Twnicharged NGK SIZFR6B8EG Αλλαγή αντλίας νερού και G13+καθάρισμα, οπωσδήποτε παρουσίαζε αστοχία στο Cax ανά 60-80Κ χλμ. Δες βάσεις κινητήρα, αν χρειάζεται αλλαγή δρομολόγησέ το. Με το νέο setup θα κάνει βόλτες το μοτέρ αν είναι χαλαρές. Silent Blocks εμπρός ψαλιδιών (4) και μπαλάκια ψαλιδιών+μπαράκια ζαμφόρ. Βρες ένα σετ φρένων από Gti/Gt και άλλαξε τα μπροστινά 288mm->312mm. Καινούργια τακάκια και δισκόπλακες, μαζί με υγρά φρένων Dot4. Δες τα αμορτισέρ, θα χρειαστείς ή 4 εργοστασιακά αν ήταν Sport έκδοση ή να πας μια ολοκληρωμένη λύση μαζί με ελατήρια. Θα χρειαστεί επίσης topmounts κλπ. Εφόσον φοράει κάποια καλή/εργοστασιακή ζάντα 16"/17" και όχι τίποτα σκουπίδια Jr, βάλε μια 4άδα καλά επώνυμα ελαστικά επιδόσεων.(Ps5/Pzero κλπ) Εφόσον τα κάνεις όλα αυτά, το αυτοκίνητο θα έρθει σε πολύ καλή κατάσταση. 2. Μετά τη Συντήρηση, έρχεται η Βελτίωση Εαν πάμε 1ο στάδιο βάζεις ένα Custom πρόγραμμα και πας 140-150ps και τέλος. Για το 2ο στάδιο: Downpipe 70mm+cat, το υπόλοιπο βάλε και Gti/Gt/Tsi δεν έγινε κάτι. Αν περισσεύει το χρήμα βάλε 63,5mm έως τέλος. Τουρμπίνα πάρε καινούργια αυθεντική και μόνο Borgwagner ή αντιπροσωπεία. Μόνο εργοστασιακά μπουλόνια και φλάτζα πολλαπλής. Wg δεν χρειάζεται κράτα την εργοστασιακή στο στάδιο αυτό. Σκάστρα μια καινούργια εργοστασιακή αρκεί στο στάδιο σου. Σωληνάκια λαδιού νερού τουρμπίνας. Στα σωληνάκια λαδιού βγήκε νέο revision που έχει μόνωση αλουμινίου. (Λόγω καδένας) Πλάκα block off για το watercooler. Intercooler αν το κρατήσεις "χαμηλά" ~200ps/28kgr μπαίνει αν βρεις σε άριστη κατάσταση από Gti/1.4-1.8Tsi. Αλλιώς S3. Επίσης και φτιαχτό αλλά προσωπικά δεν μου αρέσουν, όταν μπορείς να έχεις καλύτερη λύση και πιο σωστή. Δεν θέλω βιδώματα και τρύπες, ούτε σωλήνες για μόλις 200ps. Σωληνώσεις μπορείς να βάλεις αλουμίνιο ή μαμά ή/και συνδυασμό τους. Θα πρέπει σοβαρά να σκεφτείς να βάλεις καινούργια μπεκ, γιατί 99% κάποιο θα είναι προβληματικό και θα μπλέξεις άσχημα. Θα χρειαστεί να βάλεις νέο Map πριν κάνεις πρόγραμμα. Επίσης μια καινούργια Ν75. Εδώ μίλα με τον προγραμματιστή, αν θα χρησιμοποιήσει τους Map/N75 του 122 ή θα πατήσει στον Twincharged οπότε παίρνεις τα αντίστοιχα. Μια απλή χοάνη αρκεί για εισαγωγή. Φυσικά μπαίνει και το εργοστασιακό φίλτροκούτι με φίλτρο ελευθέρας και φαίνεται πιο oem. Στο στάδιο σου αρκεί. Προγραμματισμός Ecu (Διάλεξε προγραμματιστή αν μπορεί να σου δίνει με κάποιο εργοστασιακό κουμπί/συνδυασμό μικρή/μεγάλη πίεση πχ150/200) Αν θες να ανέβεις (230-250ps) με ασφάλεια, θα πρέπει να διαθέσεις λεφτά για κιβώτιο ταχυτήτων από Twincharged. ->Θα πρέπει να δεις τι θέλεις, τι λεφτά διαθέτεις για άμεση αγορά, τι λεφτά διαθέτεις για συντήρηση και μαζέματα και τι λεφτά για βελτίωση για να μην απογοητευτείς.
    1 point
  15. Τα efficient grip performance 1 τα έχω δοκιμάσει σε διάσταση 195/65/15 και 205/55/16. Made in Poland τα 15 άρια made in France τα 16 άρια γενικός καλά λάστιχα 4 έτη και 40χ χλμ κρατάνε ακόμα καλά αλλά σαν λάστιχα παρουσιάζουν φαγώματα στο πέλμα .βέβαια πάω και σε χωματόδρομους πατημένους αλλά σε καμία περίπτωση δεν δικαιολόγησε το πέλμα να είναι σαν ποντικό φαγωμένο δε χειρότερα στα 16 άρια . Τα ίδια και με τα excellence της Goodyear παλιότερα …αλλά καμία σχέση με τα f1 …τώρα έχω και τα performance 2 σε 225/45/17 ένα χρόνο και είναι σαν καινούργια …ο χρόνος θα διξει αλλά γενικός κλείνω ότι τα Goodyear κρατάνε 4 χρόνια ΜΑΞ με κάτι λιγότερο από 40χ χλμ…
    1 point
  16. Δηλαδη θες να το χαλασεις και δεν χαλαει το ατιμο...
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.