Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/26/2014 in all areas

  1. Το σκαλιζα, το σκαλιζα, κατάφερα και το "έβγαλα ΠΕΕ". Δοκίμασα να κανω πρώτα αναβάθμιση τους χάρτες και δεν τα κατάφερα. Με ότι cd και αν δοκίμασα fail. Μετα είπα να αλλάξω έκδοση. Δοκίμασα λοιπόν ξανά και ξανά να κανω update το firmware ώσπου στο τελος κόλλησε και είχα άσπρη οθόνη. Στα περισσότερα φόρουμ, Ελληνικά και ξένα διάβαζα ότι οι πιθανότητες να μην δουλέψει ποτε ξανα ηταν οι περισσότερες. Λόγω δουλειάς, βρίσκω "ειδικό" στα blaukpunt ο οποίος έδειξε διάθεση να με βοηθήσει. Μετα απο λίγες μέρες τηλέφωνο και δυστυχώς "δεν φτιάχνεται". Βρίσκω τον αντιπρόσωπο της continental. "Θα δοκιμάσω να το φτιάξω". Ραντεβου στην Κηφισιά για να το πάρει και δεν εμφανίστηκε ποτε. Τηλέφωνο και η απάντηση "δεν μπόρεσα να έρθω και γύρισα στην εταιρεία. Αν θέλεις μπορείς να το φέρεις ή να το στείλεις με courier". Μπα Άστο καλυτερα. Μια άλλη φορα. Ψάχνω και βρίσκω εταιρεία στην Πολωνία. Προτείνει στο site επισκευή ή μη χρέωση και συμβουλεύει να χρησιμοποιήσεις ups για την αποστολή στην Πολωνία. Τηλέφωνο στη ups και η δεσποινιδουλα με την σεξυ φωνή με ενημερώνει ότι το κοστος αποστολής του rns στην Πολωνία ειναι 100€!!!!! Επικοινωνία με τον Πολωνό ο οποίος μετα απο γέλια 3 λεπτών μου λεει ότι θα στείλει αυτος εντολη στην ups και το κοστος θα ειναι 20€. Πράγματι το δέμα φεύγει. Η ups στην Πολωνία παραδίδει δέματα και Κυριακή. Οπότε Κυριακή και η Πολωνικη εταιρεία το παραλαμβάνει. Μετα απο 5 μέρες με ενημερώνει ότι η μονάδα ειναι έτοιμη. Συνολικό κοστος οσο έγραφε (100€) και αναβάθμιση στην έκδοση και τους χάρτες. Μετα απο 7μερες παραλαμβανω την μονάδα και την τοποθετώ. Την παρέλαβα σε ένα κουτί 80χ80 σε συσκευασία καινούργιου. Η μονάδα λειτουργεί κανονικα και το τραγικοτερο όλων ο "κακομοίρης" ο Πολωνός είχε κόψει και απόδειξη απο την ταμειακή του. (Εταιρεία γαρ). Τελικά στη Ελλάδα είμαστε πολυ πίσω. Παρά πολύ πίσω. Μονο για καμία βίδα στον μαστροβαγγελη είμαστε. Στη Ελλάδα δεν ήξερε κανεις αν φτιάχνεται , στην Ελλάδα δεν βρήκα συνεπή στα ραντεβου και στην Ελλάδα η ups ήθελε 100€ για μονή διαδρομή. Ο Πολωνός ήξερε ότι φτιάχνεται, ήξερε το κοστος και η Πολωνικη ups ήθελε 20€.
    6 points
  2. Μην μου παραπονιέσαι Νίκο. Πάρε εδώ υλικό να χορτάσει το ματάκι σου κορίτσαρους Beauty Lady by Costas S. T., on Flickr Portret by Costas S. T., on Flickr
    3 points
  3. Δόξα στην Πολωνία και καλή διασκέδαση με το RNS ! Όσο για τα υπόλοιπα ας βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματά του..
    1 point
  4. συμφωνω οτι αν δεν τους χριαζεσε δεν τους βαζεις. εννοειται οτι πρεπει να παρεις ακριβους και καλους για να γλητωσεις τα τυχων προβληματα. εγω τουλαχιστων πηρα καλους και τους εχω γυρω στα 4 χρονια οπως και ο φιλος wolfsburg και δεν εχω το παραμικρο προβλημα.
    1 point
  5. Εννοείται.. χαχαχα Για όλα εγκέφαλο, κοντέρ, σασμάν, εγκέφαλο σασμάν, λεβιέ και ότι άλλο σκατουλάκι χρειαστεί. Η εποχή των μετατροπών έχει περάσει, με την κατρακύλα των τιμών καλύτερα μια ανταλλαγή με ένα ίδιο αυτοκίνητο με dsg. Αν κάποιος έχει τόση καούρα.. Για ένα αυτοκίνητο της σειράς όπως τα δικά μας δεν αξίζει.. Αν και γνωρίζω αυτοκίνητα που από dsg Πήγαν σε manual αλλά λόγω δίψας για βελτίωση. Αλλά οι κάτοχοι ήταν συνειδητοποιημένοι ..
    1 point
  6. παρακαλω να μην γενικευουμε και να μιλαμε ατομικα.χαχαχαχαχαχαχαχαχαχ οχι και ψαροβαρκα....εχει πατησει κατω ferrari 360 supergrip ο χιονουλης μου και πλεον και Gt3...στα 400+εχεις καικι πλεον και οχι ψαροβαρκα
    1 point
  7. http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=33062&hl= Δεν είναι το εργοστασιακό αλλά δουλεύει μια χαρά. Εμένα έχει κρατήσει πόσα χρόνια τώρα. Για αυτό με τα παράθυρα, υπάρχει παρόμοιο κιτ με περίπου 20-30 ευρώ αν θυμάμαι καλά.
    1 point
  8. Λογικά 2007 και μετά 335i 306ps μαμά. Από τότε άρχισε τα τούρμπο 3.000cc.
    1 point
  9. Μαζεύονται αυτοί απο τα club πάνε βόλτες με το πορσικά, πάμε και εμείς εδώ βόλτες με τις ψαρόβαρκες
    1 point
  10. At the mall by Costas S. T., on Flickr View of the City from above by Costas S. T., on Flickr At the Cinema by Costas S. T., on Flickr
    1 point
  11. Σ ευχαριστώ πολύ Νίκο!Μόλις γύρισα απ το συνεργείο, αλλάχτηκαν και η ν75 και η σκάστρα με τις τελευταίες εκδόσεις, οι πιο πρόσφατοι κωδ.είναι: Ν75 03C906283B N249 03C145710E Μετά την αλλαγή τ αμάξι δουλευει άριστα, η μετάβαση απ τον κομπρέσσορα στο τούρμπο είναι πιο άμεση και η απόκριση του γκαζιού σ ολο το εύρος στροφών είναι θα ελεγα υποδειγματική. Εχουμε βέβαια 1 τζόγο στον αξονάκι της φτερωτής, με το δάχτυλο βλέπεις οτι κουνιέται ο άξονας χωρίς να βρίσκει όμως στα τοιχώματα. Καθαρή είναι και η παλιά η σκάστρα χωρίς μάκα κλπ. Αλλαγή τουρμπίνας αποκλείεται, η λύση που σκέφτομαι ειναι αλλαγή άξονα και φτερωτής. Αν την αφήσω έτσι ως εχει θα χω κανα πρόβλημα? Αντε κι έσπασε κάποια στιγμή, θα αλλάξω αξονακι και φτερωτη τότε. Ποια η γνώμη σας ?
    1 point
  12. Τόπος διαμονής NikosKallithea Στο "καφε" καλό είναι το μαγαζί να διαθέτει και κατι που να μασιέται οχι μόνο να πίνετε Που ειναι εκείνες οι καλες εποχές στο σεφ ! ! !
    1 point
  13. Και το τέρας της βραδιάς .. !! The monster by Costas S. T., on Flickr
    1 point
  14. Τι να σας λέω τώρα .. πάρτε μια ιδέα : VW Polo WRC by Costas S. T., on Flickr B&W by Costas S. T., on Flickr What a Lady .. by Costas S. T., on Flickr
    1 point
  15. Δεν θελουν βοηθεια χαλανε και μονα τους
    1 point
  16. Στην .. παραλιακή ! City at night by Costas S. T., on Flickr
    1 point
  17. Καλημερα και απο ’μενα, χρονια στα φορα και κατοχος αρκετων ’’γρηγορων’’ αυτοκινητων, LEON II Cupra, Saxo VTs, Suzuki GTi, κτλ... ηρθε η ωρα.... και του Golf 5 GT Sport, ας οψονται τα τελη και τα χαρατσια.... Ως φυσικο επακολουθο, η εγγραφη μου στο VW Club. Το ’’ξεψαχνιζω’’ καθημερινα.... Να ειστε καλα.
    1 point
  18. Παιδια το μπλε indigo κανει τα golf να ξεχωρίζουν για μενα η αλλαγη σε ασπρο ειναι λόγος να μη ξαναπάω golf
    1 point
  19. Αναθυμιασεις ειναι μην αγχωνεσε φυσιολογικο ειναι.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.