Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

COSTAS_

Members
  • Content Count

    940
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    95

COSTAS_ last won the day on June 1

COSTAS_ had the most liked content!

Community Reputation

925 Excellent

2 Followers

About COSTAS_

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

14,083 profile views
  1. Το ίδιο θέμα έχω και εγώ΄και λέω να προχωρήσω και να την αντικαταστήσω μόνος μου. Η τιμή του ανταλλακτικού στην Ευρώπη είναι παράλογα ακριβή. Οσο για την προέλευση είναι σίγουρος ότι όλες αυτές στο ebay κινέζικες είναι
  2. Είναι κρίμα. Ημουν μέχρι προ 2ετίας στην Canberra και απ'ότι έμαθα γύρω από την πόλη έχουν καεί τα πάντα.
  3. Να πας καλύτερα σε έναν φρενά και να σου βάλει ένα SKF ρουλεμάν τροχού. Οσο για το κόστος, από τα €100 που λες, θα πάρεις πίσω και ρέστα για να κεράσεις μπύρες και σουβλάκια την παρέα σου.
  4. Το έχω αγοράσει από το ebay για λίγα ευρώ και το χρησιμοποιώ 2 χρόνια τώρα στο AUX IN. Μια χαρά είναι. Καθαρός ήχος, καλή συνεργασία, χωρίς θορυβο. Το σπαστικό είναι ότι είναι μόνιμα ανοικτό και ζευγαρώνει με το τηλέφωνο μόνο του.
  5. Σε πολύ συγκεκριμένες χρήσεις, έγινε χρήση σπρέυ βενζίνης (για την λαδίλα στο block του κινητήρα), πετρελαίου (αλυσίδα μηχανής), WD40 & Αφυγραντικού (καλωδιώσεις & βίσματα) και όλες οι ταπετσαρίες καθισμάτων κλπ έγιναν με blue velvet. Αυτά τα λίγα απο εμένα
  6. Σειρά είχε η μηχανή, πάλι με τα παραπάνω απλά καθαριστικά και τέλος η εξωλέμβια, η βοηθητική και το σκάφος
  7. Περάστηκαν με polytrol όλα τα λάστιχα που είχαν ξασπρίσει Κάποια πλαστικά επίσης Ξεθάμπωμα τα φανάρια Περιποίηση εξωτερικά και έτοιμο για βόλτες
  8. Πριν λίγες εβδομάδες, αγόρασα ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο για τις κυρίες της οικογένειας το οποίο για πολλά χρόνια, ίσως και ποτέ, δεν είχε πλυθεί ο κινητήρας του και γενικά οτιδήποτε ήταν κάτω από το καπώ. Μιλάμε για πολύ μπίχλα. Μετά από σκέψη πήρα την απόφαση για πλύσιμο στο σπίτι και να το αποτέλεσμα (επάνω το πριν και κάτω το μετά) (κάνετε click στις foto για μεγενθυνση) Για τα πλαστικά που είχαν πολυμεριστεί/ασπρίσει από τον ήλιο, χρησιμοποιήθηκε Polytrol. Για το πλύσιμο, δεν χρησιμοποιήθηκε πιεστικό μηχάνημα, ούτε χημικά, ουτε Swaz, ούτε αφροί ούτε τίποτα απο αυτά. Μόνο Blue Velvet και νερό.
  9. Αστα φίλε μου, Είχα χρόνια να πιάσω το Golf μου και να ασχοληθώ. Αυτή την φορά, ήταν από την μια η κλεισούρα με τον COVID-19 και από την άλλη το γεγονός ότι δεν ήθελα να μου ανοίξει τρύπα ο φανοποιός στην πόρτα και είπα να το παλέψω λίγο και μόνος μου. Δεν είναι εύκολο θέμα μια κλειδωμένη πόρτα, το αντίθετα θα έλεγα. Έχει μεγάλη δυσκολία και χρειάζεται πολύ προσοχή και υπομονή. Δυστυχώς αυτά τα αυτοκίνητα, στην >10-ετία βγάζουν τα γνωστά θέματα (κλειδεριές, ταπετσαρίες, πολυμερισμένα πλαστικά κλπ κλπ)
  10. Για την ιστορία να πω ότι για να γίνει η παραπάνω δουλειά, αγόρασα και χρησιμοποίησα μια κινέζικη κλειδαριά την οποία και τοποθέτησα προσωρινά. Την προβληματική ηλεκτρομαγνητική κλειδαριά, την άνοιξα και την επισκεύασα και σύντομα θα την ξανατοποθετήσω βγάζοντας την κινέζικη. Ηδη έκανα Service και στην πίσω δεξιά ενώ στα άμεσα πλάνα μου είναι να βγάλω και να συντηρήσω και στις δυο αριστερές, με ιδιαίτερη προσοχή στην κλειδαριά του οδηγού. Ετσι για να έχετε και μια εικόνα, αριστερά είναι η γνήσια και δεξιά η κινέζικη
  11. €110 και του άφησα το αμάξι 2 ημέρες
  12. Εχω και εγώ Golf 5 με ηλιοροφή και άλλαξα το ύφασμα του ουρανού. Ο ταπετσέρης (ο καλύτερος στην αγορά για αυτή την δουλειά στα αυτοκίνητα του group) δεν πείραξε καθόλου την ηλιοροφή και το ύφασμά της. Το αποτέλεσμα είναι τέλειο και οικονομικό. Εαν ήσουν στην Αθήνα θα σου πρότεινα να πας εκεί .. στην θεσ/νίκη δεν ξέρω τι γίνεται
  13. Τελευταία η πόρτα συνοδηγού δυσλειτουργούσε και δεν κλείδωνε. Αρκετό καιρό μετά και ύστερα από μια αλλαγή μπαταρίας, παρατήρησα ότι η κλειδαριά άρχισε πάλι να λειτουργεί σωστά, οπότε την άφησα νομίζοντας ότι λύθηκε το θέμα. Μέχρι που ήλθε η μέρα όπου κλείδωσε .. και δεν ξεκλείδωνε με τίποτα. Γνώριζα πολύ καλά, ότι μια κλειδωμένη πόρτα στο Golf 5 είναι πολύ πολύ ποιό δύσκολή και ακριβή υπόθεση από μια ξεκλείδωτη. Μετά από 1-2 ημέρες σκέψεις, αναζητήσεις στο internet, ερωτήσεις σε ηλεκτρολόγους, μαστόρους κλπ όλοι μου είχαν πει ότι πρέπει να πάω σε φανοποιό ! Τελικά, σήκωσα τα μανίκια και ξεκίνησα. Από την πίσω πόρτα, έβγαλα αφαλό, χειρολαβή και τον εξωτερικό ταμπλά, από εκεί με ανοικτή την πίσω πόρτα, έκοψα μια μικρή τρύπα στην πλαστική καλύπτρα της εμπρός (κλειδωμένης) πόρτας με dremel. Πλέον είχα οπτική επαφή στην βίδα της μπετούγιας της, ξεβίδωμα, έξω ο αφαλός, έξω η χειρολαβή και από την τρύπα της χειρολαβής με πολύ προσεκτική κίνηση κούνησα το κόκκινο πλαστικό της ηλεκτρομαγνητικής και η πόρτα άνοιξε! Έξω ο ταμπλάς της εμπρός πόρτας και αντικατάσταση της ηλεκτρομαγνητικής ! Ανάποδη διαδικασία για κλεισίματα και όλα ok !!!! Τον παραπάνω τρόπο, δεν τον βρήκα πουθενά στο Internet ούτε τον είχα ακούσει από κάποιον. Είναι ένας πολύ δύσκολος μεν αλλά ανέξοδος και γρήγορος τρόπος να ξεκλειδώσει η εμπρός πόρτα. Ευχομαι να μην σας τύχει !!
  14. Καλό είναι να βγάλεις τον πόλο. Εαν ρωτάς για την κεντρική μονάδα που είναι κάτω από το τιμόνι, ναι έχει μια ασφάλεια συγκράτησης. Αφού θα μπείς στον κόπο, βάλε και για τους πίσω επιβάτες. Είναι χρήσιμα
  15. Το σωστό είναι να συνδέσεις τα καλώδια στα pins που φάινονται στην φωτογραφία δεξιά. Νομίζω (δεν θυμάμαι κιόλας) ότι τα Pins αυτά δεν περιλαμβάνονται στην συσκευασία. Εαν συμπεριλαμβάνονται, τότε κουπώνουν στο βίσμα και τέλος.
×
×
  • Create New...