Jump to content

COSTAS_

Members
  • Posts

    955
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    101

COSTAS_ last won the day on January 29

COSTAS_ had the most liked content!

1 Follower

About COSTAS_

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

14,930 profile views

COSTAS_'s Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

940

Reputation

  1. Για την ιστορία και για το ενδεχόμενο να το χρειαστεί κάποιος όταν του συμβεί το ίδιο πρόβλημα να δώσω και κάποιες πληροφορίες : (Επάνω) Ο εργοστασιακός μηχανισμός κλειδαριάς έχει PN 1Κ0905851Β είναι Valeo και περιλαμβάνει έναν ηλεκτρικό διακόπτη 6pin PN 1K0905865 (Κάτω) O after market μηχανισμός κλειδαριάς έχει το ίδιο PN κτυπημένο και είναι διαθέσιμος είτε με ηλεκτρικό διακόπτη είτε όχι, θα google-άρετε και θα βρείτε πολλά στην αγορά Εργασία αντικατάστασης : Προσοχή οι δυο βίδες που κρατούν τον μηχανισμό είναι ασφαλείας (είναι ακέφαλες και δεν τις πιάνει κλειδί) και ευτυχώς δεν έχουν κόλλα σπειρωμάτων. Θα τις ξεβιδώσετε εύκολα με οριζόντιο - πλάγιο κτύπημα με σφυρί και μικρό πλακέ κατσαβίδι. Αυτά από εμένα και μακάρι να μην τύχει σε κάποιον αυτή η βλάβη η οποία σε αφήνει απροειδοποίητα χωρίς αμάξι, όπου και εαν είσαι.
  2. Αντικαταστάθηκε με καινούριο μηχανισμό κλειδαριάς, τοποθετήθηκε, συναρμολογήθηκαν ολα τα εξαρτήματα της κολώνας τιμονιού και δοκιμάστηκε. Ολα δουλεύουν μια χαρά !
  3. Και ξαφνικά, κόλλησε το κλειδί και δεν γυρνούσε στην κλειδαριά ! Ολα έξω και μετά από τις σχετικές εργασίες ξηλώματος .. έφτασα εδώ. Συμπέρασμα : Ο αφαλός με το κλειδί είναι Ok ενώ η κλειδαριά έχει κάτι σπάσει μέσα της και δεν γυρνάει.
  4. Για ρίξε μια ματία εδώ που περιγράφω την δική μου περίπτωση. Ακολουθούν παρακάτω για πληροφορίες για τιμές κλπ
  5. Ότι πρόκειται για φυσιολογική φθορα λόγω πολυμερισμου της κολλας και ότι στα 10 χρόνια πρέπει να γίνει αντικατάσταση
  6. Όπως σου πρότειναν σωστά και παραπάνω, να πας στον ταπετσέρη και θα σου αλλάξει το ύφασμα του ουρανού. Το έκανα και εγώ όπως και όλοι όσοι το αυτοκινητό τους πλησιάζει την 10ετία. Δεν είναι θέμα κατασκευαστικό αλλά θέμα συντήρησης του αυτοκινήτου. Με κόλλες, σπρέυ και καρφίτσες στις ακρούλες και λίγο εδώ λίγο εκεί, δεν κάνεις κάτι.
  7. Δεν κάνεις τίποτα. Το ύφασμα του ουρανού ξεκολλα γιατί ξεραινεται η εργοστασιακή κόλλα. Τώρα με τα κρύα δεν θα γίνει χειρότερο. Την άνοιξη και κυρίως το καλοκαίρι θα ανοίγεις τα παράθυρα και ο αέρας που κυκλοφορεί στην καμπίνα θα στο ξηλώσει τελείως.
  8. Πράγματι. Τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά όλα τα εξαρτήματα είναι ολόιδια.
  9. Η κινέζικη κάνει κάτω από €50. Νομίζω την πήρα κάπου στα €35, δεν θυμάμαι. Μπορείς την πάρεις από οποιοδήποτε κατάστημα ανταλλακτικών. Εγώ προτιμώ τον Γεωργακόπουλο ή την PMParts.gr από όπου πήρα την δική μου.
  10. Μετά από μια ερώτηση στον Χρήστο (CRS), είχα πρόβλημα με τις βάσεις του κινητήρα τις οποίες μου τις άλλαξε και σταμάτησε το πρόβλημα.
  11. Ωραία. Για πες μου, ποια μπουζι έβαλες ?
  12. Είσαι ο άνθρωπός μου, Επειδή περιγράφεις ακριβώς αυτό που με προβληματίζει καιρό τώρα, έχω το ίδιο αυτοκίνητο , μένω και στα Βριλήσσια, πες μου σε παρακαλώ που το πήγες ? Σε κανέναν από τα γνωστά συνεργεία της περιοχής ?
  13. Πλέον είναι γεμμάτη και η ελληνική αγορά. Ετσι για να πούμε έναν μεγάλο έμπορο, μπορείς να τον αγοράσεις από τον Γεωργακόπουλο (http://www.georgakopoulos.gr/)
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.