-
Posts
963 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
104
COSTAS_ last won the day on February 2
COSTAS_ had the most liked content!
About COSTAS_

User Information
-
Gender
Male | Άνδρας
-
Δήμος
Δεν έχει οριστεί
-
Νομός
Μη ορισμένος
Other Info
-
Car Type
Golf MK 5
COSTAS_'s Achievements

VWClub Member (1/1)
943
Reputation
-
Golf 5/6 - Τοποθετηση Πολυλειτουργικου Τιμονιου [Γενική Συζήτηση]
COSTAS_ replied to thanos13's topic in Interior Looks
Θυμάσαι εαν έβγαλες ή έαν έκανες κάτι λάθος με τους αισθητήρες (1k0959654)? -
Golf 5/6 - Τοποθετηση Πολυλειτουργικου Τιμονιου [Γενική Συζήτηση]
COSTAS_ replied to thanos13's topic in Interior Looks
Το μήνυμα παραπέμπει στην διαδικασία adaptation http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/02546 Μήπως κάτι δεν έβαλες σωστά ? ή το ποιό πιθανό, μήπως δεν έκανες σωστά την διαδικασία Adaptation ? -
Golf 5/6 - Τοποθετηση Πολυλειτουργικου Τιμονιου [Γενική Συζήτηση]
COSTAS_ replied to thanos13's topic in Interior Looks
Συνήθως επάνερχεται η λειτουργία του η/υδ τιμονιού με τον εξής χειρισμό. Στο ρελαντί με νεκρά, μια τέρμα αριστερα το τιμόνι & κράτει 2 -3 δευτ, μετά μια τέρμα δεξια & κράτει 2-3 δευτ, μετά επαναφορά στο κέντρο, βάζεις πρώτη και σε 30-40 μέτρα σβήνει. Για δοκιμασέ το -
Χρόνια Πολλά Συγχαρητήρια σε όσους υποστηρίζουν και ενισχύουν το VWClub όλα αυτά τα χρόνια
-
Η κλειδαριές όταν αρχίσουν να δυσλειτουργούν παρουσιάζουν περίεργη συμπεριφορά, χωρίς να δίνουν κάποια ένδειξη στο κατράν ή κάποιο σαφές μήνυμα στον διαγνωστικό έλεγχο. Εγώ στο Golf (5πορτο) τις άλλαξα σταδιακά όλες ακόμα και την κλειδαριά τιμονιού και η κάθε μια είχε διαφορετικά συμπτώματα, τα οποία όλα ήταν περιστασιακά. Η ποιό δύσκολη περίπτωση ήταν η πόρτα του συνοδηγού η οποία μετά από κάποια πρώτα δείγματα όπου δεν λειτουργούσε σωστά, τελικά μου έμενε κλειδωμένη και ήταν η ποιό δύσκολη από όλες γιατί έπρεπε να ανοίξω την πόρτα πρώτα για να την αλλάξω. Η αντικατάσταση της κλειδαριάς λύνει αμέσως αυτά τα θέματα και δεν υπάρχει και άλλη λύση, αφού δεν αξίζει να την επισκευάσεις ή να την συντηρήσεις.
-
Ετοιμάσου για αλλαγή κλειδαριάς. Εχε υπόψη σου ότι το να χαλάσει η κλειδαριά και να σου μήνει κλειδωμένη η πόρτα είναι πολύ χειρότερο από να χαλάσει και να σου μήνει ξεκλείδωτη.
-
6ψήφιο κωδικό παίρνει, όχι 7ψήφιο
-
Για την ιστορία και για το ενδεχόμενο να το χρειαστεί κάποιος όταν του συμβεί το ίδιο πρόβλημα να δώσω και κάποιες πληροφορίες : (Επάνω) Ο εργοστασιακός μηχανισμός κλειδαριάς έχει PN 1Κ0905851Β είναι Valeo και περιλαμβάνει έναν ηλεκτρικό διακόπτη 6pin PN 1K0905865 (Κάτω) O after market μηχανισμός κλειδαριάς έχει το ίδιο PN κτυπημένο και είναι διαθέσιμος είτε με ηλεκτρικό διακόπτη είτε όχι, θα google-άρετε και θα βρείτε πολλά στην αγορά Εργασία αντικατάστασης : Προσοχή οι δυο βίδες που κρατούν τον μηχανισμό είναι ασφαλείας (είναι ακέφαλες και δεν τις πιάνει κλειδί) και ευτυχώς δεν έχουν κόλλα σπειρωμάτων. Θα τις ξεβιδώσετε εύκολα με οριζόντιο - πλάγιο κτύπημα με σφυρί και μικρό πλακέ κατσαβίδι. Αυτά από εμένα και μακάρι να μην τύχει σε κάποιον αυτή η βλάβη η οποία σε αφήνει απροειδοποίητα χωρίς αμάξι, όπου και εαν είσαι.
-
Αντικαταστάθηκε με καινούριο μηχανισμό κλειδαριάς, τοποθετήθηκε, συναρμολογήθηκαν ολα τα εξαρτήματα της κολώνας τιμονιού και δοκιμάστηκε. Ολα δουλεύουν μια χαρά !
-
Και ξαφνικά, κόλλησε το κλειδί και δεν γυρνούσε στην κλειδαριά ! Ολα έξω και μετά από τις σχετικές εργασίες ξηλώματος .. έφτασα εδώ. Συμπέρασμα : Ο αφαλός με το κλειδί είναι Ok ενώ η κλειδαριά έχει κάτι σπάσει μέσα της και δεν γυρνάει.
-
Για ρίξε μια ματία εδώ που περιγράφω την δική μου περίπτωση. Ακολουθούν παρακάτω για πληροφορίες για τιμές κλπ
-
..
-
Ότι πρόκειται για φυσιολογική φθορα λόγω πολυμερισμου της κολλας και ότι στα 10 χρόνια πρέπει να γίνει αντικατάσταση
-
Όπως σου πρότειναν σωστά και παραπάνω, να πας στον ταπετσέρη και θα σου αλλάξει το ύφασμα του ουρανού. Το έκανα και εγώ όπως και όλοι όσοι το αυτοκινητό τους πλησιάζει την 10ετία. Δεν είναι θέμα κατασκευαστικό αλλά θέμα συντήρησης του αυτοκινήτου. Με κόλλες, σπρέυ και καρφίτσες στις ακρούλες και λίγο εδώ λίγο εκεί, δεν κάνεις κάτι.
-
Δεν κάνεις τίποτα. Το ύφασμα του ουρανού ξεκολλα γιατί ξεραινεται η εργοστασιακή κόλλα. Τώρα με τα κρύα δεν θα γίνει χειρότερο. Την άνοιξη και κυρίως το καλοκαίρι θα ανοίγεις τα παράθυρα και ο αέρας που κυκλοφορεί στην καμπίνα θα στο ξηλώσει τελείως.