Όχι φίλε μου έχω το 1.6tdi bmt του 2013 (6r1).
Το 1.4tdi 75hp έχω οδηγήσει σε test drive και ενός γνωστού, 2 - 3 φορές το πολύ, που το έχει πάρει τώρα τελευταία. Και τα 2 δεν μου έσβησαν ποτέ χωρίς να το κάνω εγώ επίτηδες.
Το πρόβλημα νομίζω όπως το αναφέρει το autotriti συναντάται γενικά σε όλα τα 1.4tdi Polo . . . .75 - 90 - 75bmt. Έλεγα να πάρω βόλτα και το 90άρι αλά μετά την εμπειρία μου με το 75 δεν ασχολήθηκα ξανά.
Εσύ όπως λες ''δεν είναι πρόβλημα που δεν μπορείς να το υπερβείς'' μπορεί να το περιγράφεις πιο σωστά. Στο autotriti και εδώ μέσα (πουθενά αλλού όσο έχω ψάξει) μιλάνε για επικίνδυνο και ίσως θανατηφόρο σε κάποιες περιπτώσεις.. . . .
Η αλήθεια είναι πως το 75άρι (τουλάχιστον αυτά που έχω οδηγήσει) δεν είδα πουθενά να κρατά ρελαντί ,εν στάση Ή εν κινήσει, πάνω από 900rpm - 1000rpm. Μήπως ρε παιδιά το θέμα το έχουν τα 90άρια ? Μήπως επειδή κρατάει 1100+ rpm όπως αναφέρουν κάποιοι (ίσως κακώς αν συμβαίνει αυτό δηλ. να κρατάει τόσο ψηλά ρελαντί) υπερβάλει ο οδηγός του με το φρένο (συνηθισμένος από βενζίνη) και τότε σβήνει για να μην του ''αμολάει'' πολύ. . . ?
Τι να πώ δεν ξέρω.