Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

:excl: 16α Γενέθλια Hellenic VWClub - Αττική - 15/1/2020 :excl:

:excl: Νέες κεντρικές ενότητες για το T-Roc & για το Touareg :excl:

vasilisrx8

Members
  • Content Count

    400
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    17

vasilisrx8 last won the day on November 20 2019

vasilisrx8 had the most liked content!

Community Reputation

130 Excellent

About vasilisrx8

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Αχαΐας

Other Info

  • Car Type
    Polo 6R1 (2010)

Recent Profile Visitors

1,304 profile views
  1. στην αντιπροσωπεία πουθενά αλλού.εκτος αν κάποιος έχει πρόσβαση στα update files της vw
  2. τι σέρβις έκανες ακριβώς;δώσε μας πληροφορίες για να σου πούμε την άποψη μας.
  3. άλλαξε τα υγρά φρένων(καλό είναι να αλλαζονται κάθε τρία χρόνια) και το αντιψυκτικό.τπτ άλλο δεν χρειαζεται.
  4. είσαι μέσα στα δύο χρόνια ή τα έχεις ξεπεράσει και έχεις την φανταστική εγγύηση που καλύπτεται με κάποια ασφαλιστική εταιρία;αν ναι την πάτησες.αν πάλι δεν έχεις κλείσει δύο χρόνια και έχεις την εργοστασιακή εγγυηση τότε πες τους να σου δώσουν τα στοιχεία της αντιπροσωπείας τους και ότι θα πας στον συνοιγορο του πολίτη και ότι θα στείλεις email στα κεντρικά στην Γερμανία ότι δεν σου καλύπτουν την βλάβη στην εγγύηση στο 100%.για σίγουρα όμως πήγαινε και σε μια ακόμα αντιπροσωπεία και πες τους για το πρόβλημα του αυτοκινήτου χωρίς να αναφέρεις ότι πηγές και αλλού και δεν σε εξυπηρετησαν.ακρη θα βρεις αρκεί να το τραβήξεις λίγο.
  5. έχω ολόσωμη μετά το dpf σκέτη σωλήνα.δεν κάνει καθόλου θόρυβο και σε αυτό δεν φταιει το dpf αλλά το κλαπετο που έχει μετά το dpf.κανει λίγο θόρυβο όταν είσαι Τέρμα γκάζι ή όταν κάνει αναγέννηση αλλά μην νομίζεις θόρυβο ίσα που.εχω το 1.4tdi με 60αρα σωλήνα.δεν αξίζει να βάλεις εξάτμιση για τον θόρυβο παρά μόνο για ελάχιστη απόδοση παραπάνω
  6. ήρθε στο ιντερνετικό συνεργείο και το ρώτησε.ρε φιλε έλεος σου βγάζει τέτοια ένδειξη και το πρώτο που κάνεις είναι να ποσταρεις εδώ;ελεγξες την στάθμη μόνος σου;αν ναι τι βρήκες;είχε λάδια μέσα;πηγές μετά στο συνεργείο να τους πεις το πρόβλημα;εμείς εδώ τι θες να σου κάνουμε;να σου δώσουμε λύση;θα ακούσεις 200 απόψεις ποια είναι η σωστή;γνωρίζεις;πιθανώς καμιά.τραβα στο συνεργείο που έκανες σέρβις.
  7. βάλε μια ελαφριά 16αρα γιατί με 17αρα θα κόψει όχι αρκετά αλλά θα κοψει.οσο για το πρόγραμμα που λες να βάλεις άμα κόψει με την 17αρα απορώ γιατί δεν εχεις βάλει ακόμα.
  8. σέρβις σήμερα στο polo 6c 1.4tdi αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου,τροχαλία και τεντοτηρα(ina),αλλαγή αντλίας νερού με geba η οποία καταργεί το ταπωμα της εργοστασιακής αντλίας που όταν είναι κρύο το μοτέρ δεν κυκλοφορεί τα νερά για να ζεσταθεί πιο γρήγορα ΑΛΛΑ μετά από καποιες χιλιάδες χλμ κολλάτε είτε κλειστό και ανέβαζε θερμοκρασία στον Θεό το αμάξι είτε ανοιχτό που δεν είχε θέμα.εμενα άνοιγε και έκλεινε με δυσκολία και κάποια στιγμη θα τα έπαιζε.είχα πάει για να την αλλάξω έτσι και αλλιώς αλλά με ενημέρωσε και ο Λάτσης ότι καλό θα ήταν να την αλλαξω.φιλτρο λαδιού,λάδι,παραφλου και φίλτρο πετρελαίου μαζί με εργασία 460 με ΦΠΑ. όσοι έχετε αυτό το μοντέλο πηγαινεται να αλλάξετε την αντλία οπωσδήποτε μην το αμελησετε για κανέναν λόγο. χλμ αμαξιού 69730 και χρόνια 5 παρά δύο μήνες.ο ιμάντας επερνε ακόμα χλμ και με προέτρεψε ο μηχανικός να μην το αλλάξω.εξαλλου η vw λέει 7 χρόνια ή 150000χλμ.
  9. πολύ θόρυβος για το τπτ.και θα είσαι και καλος πελάτης για την αστυνομία
  10. και καλό σέρβις να του κάνει,άμα ο προηγούμενος άλλαζε λάδια κάθε 30000χλμ ή δύο χρόνια που λεει ο κατασκευαστής δεν το σωζει με τπτ. πρόβλημα θα σου βγάλει το ντίζελ άμα βάζεις από ότι να ναι πρατήριο.διαλεξε ένα εταιρικό καινούργιο πρατήριο και θα είσαι μια χαρά.αμα πάλι θες να είσαι 100% σίγουρος βγάλε μπεκ και αντλία και στείλτα για καθάρισμα σε κάποιον που ασχολείται αποκλειστικά με ντίζελ.αμα αποφασίσεις να το κάνεις αυτό θα πρέπει μετά να πας σε κάποιον που έχει το vas5051 ή μεταγενέστερο(πρόγραμμα που χρησιμοποιεί η αντιπροσωπεία) για να σου κάνει reset και αρχική ρύθμιση στις παραμέτρους των μπεκ και της αντλιας.
  11. σαφώς έχω κάνει βελτίωση αλλιώς δεν θα σου έλεγα.τωρα για εταιρίες δεν μπορώ να προτείνω γιατί δεν θέλω να πάρω κανέναν στον λαιμό μου άμα γίνει η στραβή.να πω ότι εγω έχω και φίλτρο μέσα στο εργοστασιακό φιλτροκουτι και μια εξάτμιση(σκέτη σωλήνα δλδ) από το dpf(ΔΕΝ το έχω καταργήσει) και πίσω.
  12. προβλήματα στο αμάξι ΔΕΝ θα έχεις ποτέ άμα το αφησεις μαμά.αμα βάλεις πρόγραμμα και δεν κάνει ο προγραμματιστής καλή δουλειά μπορείς μακροπρόθεσμα να τα πάρεις όλα στα χέρια. γενικά να κοιτάξεις να πας σε σωστό και δοκιμασμένο προγραμματιστή.τα άλογα που έχεις δει τόσα είναι περίπου,παίζει ρόλο και σε τι κατάσταση είναι το αμάξι φυσικά,αλλά είναι καλή φάση ο προγραμματισμός θα δεις άλλο αμάξι.βαλε και ένα φίλτρο ελευθέρας μέσα στο εργοστασιακό φιλτροκουτι θα βοηθήσει κάπως.εγω το έχω με πρόγραμμα το αμάξι 2,5 χρόνια και με κοντά 40000χλμ και όλα καλά. άμα το πηγαίνεις και σαν άνθρωπος θα καίει λιγότερα.φυσικα όσο το πατάς τόσο θα καίει.σε εσένα που έχεις το 75αρι(καμία ουσιαστική διαφορά με το 95αρι μόνο το πρόγραμμα αλλάζει) θα δεις τρομερή διάφορα παντού και ειδικά στα "ψηλά" δεν θα κρεμάει πλέον.
  13. άμα βάλεις εξάτμιση ,χωρίς να βγάλεις εννοείται το dpf, βάλε σκέτη σωλήνα.λιγο μπάσο θα πάρεις και τπτ άλλο.αντε και 1-2 άλογα παραπάνω και αν.
  14. 200χλμ που εντός πόλης;αν είναι εντός καλά είναι.αν είναι εκτός μάλλον το πας πλακωμενος ή δεν έχει γίνει "σωστός" προγραμματισμός.εμενα μετά το πρόγραμμα έβγαζε περισσότερα χλμ για να κάνει αναγέννηση.παντως να ξέρεις μέχρι 200χλμ καθαρά εντός πόλης είναι καλά.εγω βγάζω κοντά στα 280 εντός και 410χλμ τον τελευταιο καιρό εκτός.ολα στο χαλαρό έτσι;
×
×
  • Create New...