Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

vasilisrx8

Members
  • Content Count

    406
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    17

vasilisrx8 last won the day on November 20 2019

vasilisrx8 had the most liked content!

Community Reputation

136 Excellent

About vasilisrx8

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Αχαΐας

Other Info

  • Car Type
    Polo 6R1 (2010)

Recent Profile Visitors

1,334 profile views
  1. Τα καθαριστικά dpf δεν κάνουν απολύτως τπτ.τα έχω δοκιμάσει και ούτε παραπάνω θερμοκρασία καυσαερίων ανεβάζουν ούτε τπτ.ολα placebo effect. Θες να κάνεις δουλειά;βγάλε το dpf και στείλτο για καθαρισμό σε εταιρία που κάνει καθαρισμό dpf.θα γίνει κατά 95% καινούργιο.πας μετά σε κάποιον που να έχει vas5054 η νεότερο και κάνει reset στις τιμές του dpf και είσαι κύριος.τα μπεκ στο μόνο μέρος που θα κάνουν επικαθίσεις είναι στα άκρα τους στον θάλαμο καύσεις που κατά την διάρκεια της αναγεννησης δεν μένει τπτ πάνω τους.
  2. παιδιά πολλαπλασιαστές δεν έχουν τα πετρέλαια.το τι μπορεί να είναι παίζουν πολλά από μάπα πετρέλαιο,η πίσω αντλία χαμηλής πίεσης(αυτή μέσα στο ρεζερβουάρ) να είναι στα τελευταία της,κάποιο μπεκ να είναι βουλωμένο η αντλία υψηλής να έχει θέμα.παρα πολλά.πηγαινε το σε ένα έμπιστο συνεργείο που ασχολείται με πετρέλαια να στο κοιτάξουν.εδω θα ακούσεις ότι να ναι
  3. Καλά καληνύχτα.εγω δεν έχω συμφέροντα φίλε εσύ είσαι μηχανικός αυτοκινήτων.τωρα αυτά που λες ότι δεν ξέρουν οι ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΕΝΟΙ μηχανικοί εξέλιξης κοινώς r&d engineers τότε με ξεπερνά πλήρως.ειχα ξανά vw group και συγκεκριμένα Ibiza 1.4 101ps και όλοι μου έλεγαν βάλε πιο χοντρά λάδια.ε δεν έβαλα ποτέ και μέχρι που το έδωσα δεν έκαιγε σταγόνα λάδι.οι τρομεροί μηχανικοί που μου ελεγαν για χοντρά λάδια είχαν πελατεία από τις ιδέες που έριχναν.οποτε κοίτα την πάρτη σου και μην λες στον κόσμο να βάλει κάτι εκτός προδιαγραφών είσαι δημόσιος κίνδυνος με αυτά που λες όσο αφορά πάντα τα μηχανικα μέρη των αυτοκινήτων. Α και κάτι ακόμα επιστήμονα πήγαινε στην vw στο τμήμα r&d να τους κάνεις σεμινάρια για τα αυτοκίνητα τους. Πόσα χάλια πλέον ο κόσμος για να έχει δουλειά το συνεργείο του.
  4. Εδώ βλέπεις πως είναι η εργοστασιακή αριστερά με το ταπωμα κατά την κυρά εκκίνηση και δεξιά η αντλία της geba χωρίς το ταπωμα.
  5. Άμα ανέβασε τέτοια θερμοκρασία τότε ίσως να έχεις κάνει ζημιά σε καμία φλάντζα.μου κάνει εντύπωση που τερμάτισε η ένδειξη και το κυκλοφορησες.εκει σταματάς και περνεις τηλ την οδική.οπωε και να έχει καλά ξεμπςρδεματα.τωρα όσο αφορά το αντιψυκτικό g13 λέει το εργοστάσιο και αυτό να βάλεις.ουτε g12 ούτε ότι άλλο σου λένε εδώ μέσα.μεινε με τις προδιαγραφές του εργοστασίου.δεν γίνεται ο κάθε μαστρομητσος να σου λέει βάλε εκείνο είναι καλύτερο από τους τεχνικούς που εξέλιξαν το μοτέρ για να λειτουργεί με συγκεκριμένα πράγματα.ελεος δλδ με το κάθε μαστρομητσο
  6. Λοιπόν η αντλία που έχει το polo έχει ένα εξής περίεργο.εχει έναν σερβομηχανισμο ο οποίος κατά την κρύα εκκίνηση δεν αφήνει να κυκλοφορούν τα νερά για να ζεστενετε γρηγορότερα το αμάξι.αυτος με τα χρόνια κολλάει είτε σε κλειστή θέση(πολύ κακο προφανώς) είτε σε ανοιχτή που δεν έχει κάποιο κακο συνεπακόλουθο.εγω την άλλαξα στο μεγάλο σέρβις που έκανα(ιμάντα κατά τα σχετικά) και έβαλα μια η οποία δεν έχει τον σερβομηχανισμο αυτό.η διαφορά στο ζέσταμα είναι ούτε 2 λεπτά αλλά δεν πρόκειται να έχω ποτέ μα ποτέ προβλημα να κολλήσει ο σερβομηχανισμος.να πω ότι εμένα δεν είχε κολλήσει αλλά άνοιγε και εκλεινε με σχετική δυσκολία.αλλαχτηκε με μια αντλία από geba αν θυμάμαι καλά και το κόστος αλλαγής ιμάντα,αντλίας,νερών,λαδιών,φίλτρου λαδιού και φίλτρου πετρελαίου ήταν όσο σου είπαν μόνο για την αντλία. Άποψη μου βάλε μια που δεν έχει εκείνο τον σερβομηχανισμο. https://web.tecalliance.net/geba-autoteile/en/parts/6305/11240/detail?targetType=cars&targetId=101150&typeNumber=101150#@brc/brands:Car;targetType:cars;mandator:geba-autoteile/assem:VW%20POLO%20(6R1%2C%206C1)%201.4%20TDI;targetType:cars;mandator:geba-autoteile;targetId:101150;typeNumber:101150/lnkparts:Water%20Pump%2FGasket;targetType:cars;mandator:geba-autoteile;targetId:101150;typeNumber:101150;assemblyGroupId:100088;page:0/detail:11240;brandId:6305;articleNo:11240;mandator:geba-autoteile;targetType:cars;targetId:101150;typeNumber:101150
  7. στην αντιπροσωπεία πουθενά αλλού.εκτος αν κάποιος έχει πρόσβαση στα update files της vw
  8. τι σέρβις έκανες ακριβώς;δώσε μας πληροφορίες για να σου πούμε την άποψη μας.
  9. άλλαξε τα υγρά φρένων(καλό είναι να αλλαζονται κάθε τρία χρόνια) και το αντιψυκτικό.τπτ άλλο δεν χρειαζεται.
  10. είσαι μέσα στα δύο χρόνια ή τα έχεις ξεπεράσει και έχεις την φανταστική εγγύηση που καλύπτεται με κάποια ασφαλιστική εταιρία;αν ναι την πάτησες.αν πάλι δεν έχεις κλείσει δύο χρόνια και έχεις την εργοστασιακή εγγυηση τότε πες τους να σου δώσουν τα στοιχεία της αντιπροσωπείας τους και ότι θα πας στον συνοιγορο του πολίτη και ότι θα στείλεις email στα κεντρικά στην Γερμανία ότι δεν σου καλύπτουν την βλάβη στην εγγύηση στο 100%.για σίγουρα όμως πήγαινε και σε μια ακόμα αντιπροσωπεία και πες τους για το πρόβλημα του αυτοκινήτου χωρίς να αναφέρεις ότι πηγές και αλλού και δεν σε εξυπηρετησαν.ακρη θα βρεις αρκεί να το τραβήξεις λίγο.
  11. έχω ολόσωμη μετά το dpf σκέτη σωλήνα.δεν κάνει καθόλου θόρυβο και σε αυτό δεν φταιει το dpf αλλά το κλαπετο που έχει μετά το dpf.κανει λίγο θόρυβο όταν είσαι Τέρμα γκάζι ή όταν κάνει αναγέννηση αλλά μην νομίζεις θόρυβο ίσα που.εχω το 1.4tdi με 60αρα σωλήνα.δεν αξίζει να βάλεις εξάτμιση για τον θόρυβο παρά μόνο για ελάχιστη απόδοση παραπάνω
  12. ήρθε στο ιντερνετικό συνεργείο και το ρώτησε.ρε φιλε έλεος σου βγάζει τέτοια ένδειξη και το πρώτο που κάνεις είναι να ποσταρεις εδώ;ελεγξες την στάθμη μόνος σου;αν ναι τι βρήκες;είχε λάδια μέσα;πηγές μετά στο συνεργείο να τους πεις το πρόβλημα;εμείς εδώ τι θες να σου κάνουμε;να σου δώσουμε λύση;θα ακούσεις 200 απόψεις ποια είναι η σωστή;γνωρίζεις;πιθανώς καμιά.τραβα στο συνεργείο που έκανες σέρβις.
  13. βάλε μια ελαφριά 16αρα γιατί με 17αρα θα κόψει όχι αρκετά αλλά θα κοψει.οσο για το πρόγραμμα που λες να βάλεις άμα κόψει με την 17αρα απορώ γιατί δεν εχεις βάλει ακόμα.
  14. σέρβις σήμερα στο polo 6c 1.4tdi αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου,τροχαλία και τεντοτηρα(ina),αλλαγή αντλίας νερού με geba η οποία καταργεί το ταπωμα της εργοστασιακής αντλίας που όταν είναι κρύο το μοτέρ δεν κυκλοφορεί τα νερά για να ζεσταθεί πιο γρήγορα ΑΛΛΑ μετά από καποιες χιλιάδες χλμ κολλάτε είτε κλειστό και ανέβαζε θερμοκρασία στον Θεό το αμάξι είτε ανοιχτό που δεν είχε θέμα.εμενα άνοιγε και έκλεινε με δυσκολία και κάποια στιγμη θα τα έπαιζε.είχα πάει για να την αλλάξω έτσι και αλλιώς αλλά με ενημέρωσε και ο Λάτσης ότι καλό θα ήταν να την αλλαξω.φιλτρο λαδιού,λάδι,παραφλου και φίλτρο πετρελαίου μαζί με εργασία 460 με ΦΠΑ. όσοι έχετε αυτό το μοντέλο πηγαινεται να αλλάξετε την αντλία οπωσδήποτε μην το αμελησετε για κανέναν λόγο. χλμ αμαξιού 69730 και χρόνια 5 παρά δύο μήνες.ο ιμάντας επερνε ακόμα χλμ και με προέτρεψε ο μηχανικός να μην το αλλάξω.εξαλλου η vw λέει 7 χρόνια ή 150000χλμ.
  15. πολύ θόρυβος για το τπτ.και θα είσαι και καλος πελάτης για την αστυνομία
×
×
  • Create New...