παιδια ΟΛΕΣ οι εισαγωγες απο τα διλιτρα μπαινουν στους 1.8 tsi A Λ Λ Α για να δουλεψουν σωστα θα πρεπει η να κοπει σε ενα σημειο για να μπει επανω ο μαμα μαφ case απο τον 1,8tsi Ή θα πρεπει να γινει νεο καλιμπραρισμα στο μαφ μεσω προγραμματος για το λογο οτι ο μαφ θα μπει επανω στη νεα θεση της εισαγωγης που εχει διαφορετικη διαμετρο ο μαφ case με αποτελεσμα να διαβαζει ο μαφ αλλα ντι αλλων.
βεβαια το καλιμπραρισμα του μαφ μπορει να γινει μεσω custom προγραμματος και οχι σε κονσερβες προγραμματα , στη κονσερβα δεν θα δουλεψει οπως πρεπει εαν βγει ο μαφ πανω απο το μαμα μαφ case και μπει στην νεα θεση που εχει αλλη διαμετρο ο μαφ case, στη κονσερβα θα δουλεψει μονο εαν κοπει η εισαγωγη και μπει επανω ο μαμα μαφ case αλλα και παλι παιζει ρολο στο σημειο που θα κοπει για να μπει ο μαφ case, γιατι θα αλλαξει παλι η ροη του αερα και η ταχυτητα του αερα συν οτι μπορει να υπαρχουν και διαφορετικoi στροβιλισμοι του αερα με αποτελεσμα παλι να επηρεαζει τις μετρησεις του μαφ.
αυτα σας τα λεω εγω μεσω δικων μου εμπειριων που εχω βαλει στο δικο μου 3 εισαγωγες απο διλιτρο και με διαφορες πατεντες και με απειρα λογκ να το κανω να δουλεψει οσο το δυνατον γινεται πιο σωστα.
επισης κατι ακομα στα cda μοτερ ειναι πιο ευκολο το πραγμα για να δουλεψει μια εισαγωγη απο διλιτρο λογω αισθητηρα λ wideband , στα bzb (που ηταν και το δικο μου) θελει παιδια υπομονη και πολλες δοκιμες μεχρι να πετυχεις την τελεια λειτουργια .
Σιμο για σενα εαν χρειαστεις να την αλλαξεις
http://itgairfilters.com/product/stab99-airbox-stab99/
http://itgairfilters.com/product/stab99ld-airbox-stab99ld/
http://itgairfilters.com/product/stab122-airbox-stab122/