Jump to content

tasossline

Members
  • Posts

    893
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

tasossline last won the day on June 26 2017

tasossline had the most liked content!

About tasossline

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Μη ορισμένος

User Profile

  • Interests
    AUDI A3 SPORTSEDAN 1.6TDI

Other Info

  • Car Type
    Other VAG car

Recent Profile Visitors

6,971 profile views

tasossline's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

122

Reputation

  1. Δειτε πρωτα την πισω και μετα την μπροστα, επισης πριν αλλαξεις τη μπροστα βρες καποιον που να ασχολειτε με vag com και καντε ενα λογκαρισμα τη μπροστα αντλια για να δειτε εαν ειναι οκ.
  2. Σε περιπτωση ομως που εχει καποιος το απλο το τιμονι και δεν εχει και cruise control και θελεισει να βαλει πολειτουργικο τιμονι αλλα και cruise control θα χρειστει σιγουρα και αλλο εγκεφαλο τιμονιου για να μπορεσουν να δουλεψουν ολα συν εννοειτε και νεα κωδικοποιηση .
  3. Σιμο δεν ειπα φιλε οτι κανεις αντιλογο, σεβαστη η αποψη σου, δεν σημαινει οτι πρεπει να συμφωνουμε σε ολα , ουτε θα μου αλλαξεις γνωμη ουτε θα σου αλλαξω γνωμη , απλα γραφουμε τις αποψεις μας ωραια και καλα και τελος . Ο καθενας ας βαλει οτι θελει και οτι κρινει σωστο για το αμαξι του . Τα γραφω εντελως φιλικα μην με παρεξηγησεις , ξερεις οτι και εαν χρειαστεις εδω θα ειμαι και ξερεις που θα με βρεις εαν θελεις κατι .
  4. ΟΚ Σιμο εσυ ξες φιλε, εγω απλα σου λεω το τι εχω δει στο αμαξι μου και σε αμαξι φιλων μου . Οσο για το διακενο μην φοβασαι δεν ειναι καμια τρελη αλχημεια να το ξες το 80% ετσι τα κανουν, ακομα και η ιδια η apr εαν μπεις μεσα στο site της θα δεις πως τα κατεβαζει και αυτη . Τεσπα γνωμη σου ειναι και ειναι σεβαστη.
  5. Παιδια επειδη τα εχω δοκιμασει ολα ,θα σας πω εντυπωσεις , για το ρεβο σταδιο 2 οπως του Σιμου και γενικα για αμαξια που φορανε ρεβο προτείνονται μεσα απο τη ρεβο τα ngk iridium και αναλογως το σεταπ απλα αλλαζει η ψυχροτητα. Για μενα προσωπικα το ngk iridium bkr7eix με κατεβασμενο το διακενο απο 0.8 στο 0.6 ειναι οτι το καλυτερο απο θεμα αποδοσης και λειτουργιας ΑΛΛΑ καθε 10-12000 πρεπει να αλλαζονται. Τα bosch διπλης πλατινας τα fr5 kpp 332s ειναι καλα για μαμα αμαξι , για μοτερ σαν του Σιμου και σαν του CJ (Γιωργου) επειδη φορανε το κολο μοτερ το ΒΖΒ και το μειγμα ΣΥΝΗΘΩΣ ειναι πιο πλουσιο λογο το οτι υπαρχει ενας λ μονο και δεν μπορει να ρυθμιστει ακριβως με ακριβεια και με στανταρ στοχο μειγματος καλα ειναι να μπουν τα ngk ιριδιου. Τα ngk pfr7s8eg διπλης πλατινας ειναι ακριβως ιδια με τα Bosch . Τα bosch f5dpor ειναι απο τα κορυφαια μπουζι ΑΛΛΑ οχι για tsi-tfsi αλλα για 20vt , το οτι δουλευουν οπου τα βαλεις δεν σημαινει οτι παιρνεις και τα μεγιστα. Προσωπικα τα εχω δοκιμασει ολα , με αυτα ομως που δουλευεαν καλα στρωτα χειμωνα καλοκαιρι χωρις misfire ειναι τα ngk iridium με κατεβασμενο το διακενο στο 0,6 σε περιπτωση που δεν κατεβει στο διακενο και μεινει 0,8 το χειμωνα πιθανον να εμφανιστουν καποια misfire. Επισης εμενα με τα πλατινας κοντεψε το αμαξι να σκασει απο τα misfire. Σιμο να ξες φιλε οτι τα πλατινας στο ρελαντι δουλεουν καλυτερα λογο αλλου ρευματος και αλλης αντιστασης σε σχεση με τα ιριδιου αλλα στα φουλ γκαζια τα ιριδιου ειναι πολυ καλυτερα. Αυτη ειναι η γνωμη μου μετα απο δοκιμες που εχω κανει ο ιδιος στο αμαξι μου.
  6. Φιλε καλημερα , εχουμε και λεμε: 1) μη το κινεις το αμαξι ειναι επικίνδυνο 2) φορτωσε το και παντω σε ενα μηχανικο που εχει διαγνωστικο ή εαν εχεις vag com μπριζωσε το και πες μας τι σφαλμα βγαζει 3) με τα λεγομενα σου εγω βλεπω να μην δουλευει σωστα η ηλεκτροβοηθηση του τιμονιου 4) αιτιες του προβληματος, παιζει να εχει χαλασει η ηλεκτροβοηθηση τιμονιου , παιζει να εχει χαλασει ο αισθητηρας τιμονιου κτλ. Λογικα οταν το μπριζωσεις στο διαγνωστικο θα σου βγαλει καποια απο τα παρακατω σφαλματα του λινκ. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00778 Σε αυτο το λινκ τα αναφερει ολα τα πιθανα προβληματα αναλογως το σφαλμα και σου δινει και πιθανες λυσεις για το καθε σφαλμα.
  7. φιλε οκ επειδη ζητησες μαγαζια που φτιαχνουν συμπλεκτες γι αυτο εδωσα λινκ, για να το ψαξεις . Οσο για τους αλλους μας αρμεξαν για τα καλα.... τεσπα περασμενα ξεχασμενα .
  8. φιλαρακι τοτε δεν ξεραμε και οτι μας ελεγαν τα βαζαμε , τωρα ομως δεν μπορει να γινει το ιδιο , μερικες φορες δυστηχως εαν δεν πληρωσεις δεν μαθαινεις, εμεις τα πληρωσαμε και πλεον ξερουμε πως να κινηθουμε και που να παμε για να γλυτωσουμε φραγκα . Ειναι και αυτοι στη θεσσαλονικη που φτιαχνουν φιλε http://www.nalko.gr/ http://www.diskos.gr/
  9. Σιμο δες και σε αυτον τον μαστορα, εχω ακουσει καλα λογια http://www.frenaxaris.gr/eide/
  10. Σιμο καντον εξαφτερο ή ακομα και οχταφτερο και θα εισαι μια χαρα, τωρα εαν δεν θες μπορεις να αλλαξεις απλα την παστα και να βαλεις κεβλαρ που θα ειναι εξησου ανθεκτικο για να αντεχει ροπη και εννοειται πως θα ειναι πιο κοντα σε θεμα συμπεριφορας πιο κοντα στο μαμα. Παντως εγω στο προηγουμενο α3 που ειχα τον τετρεφτερο ηταν πολυ αποτομος και σε καταλαβαινω απολυτα πανω σε αυτο που λες, οδηγησα ομως και ιδιο α3 με ρεβο 2 που ειχε εξαφτερο ο οποιος ηταν πιο ωραιος σε θεμα αισθησης καμια σχεση με το τετραφτερο. Οσο για το θεμα ρουλεμαν χαλανε πιο ευκολα στα δικα σας λογο βαρους φιλε , δυστηχως...
  11. παιδια ΟΛΕΣ οι εισαγωγες απο τα διλιτρα μπαινουν στους 1.8 tsi A Λ Λ Α για να δουλεψουν σωστα θα πρεπει η να κοπει σε ενα σημειο για να μπει επανω ο μαμα μαφ case απο τον 1,8tsi Ή θα πρεπει να γινει νεο καλιμπραρισμα στο μαφ μεσω προγραμματος για το λογο οτι ο μαφ θα μπει επανω στη νεα θεση της εισαγωγης που εχει διαφορετικη διαμετρο ο μαφ case με αποτελεσμα να διαβαζει ο μαφ αλλα ντι αλλων. βεβαια το καλιμπραρισμα του μαφ μπορει να γινει μεσω custom προγραμματος και οχι σε κονσερβες προγραμματα , στη κονσερβα δεν θα δουλεψει οπως πρεπει εαν βγει ο μαφ πανω απο το μαμα μαφ case και μπει στην νεα θεση που εχει αλλη διαμετρο ο μαφ case, στη κονσερβα θα δουλεψει μονο εαν κοπει η εισαγωγη και μπει επανω ο μαμα μαφ case αλλα και παλι παιζει ρολο στο σημειο που θα κοπει για να μπει ο μαφ case, γιατι θα αλλαξει παλι η ροη του αερα και η ταχυτητα του αερα συν οτι μπορει να υπαρχουν και διαφορετικoi στροβιλισμοι του αερα με αποτελεσμα παλι να επηρεαζει τις μετρησεις του μαφ. αυτα σας τα λεω εγω μεσω δικων μου εμπειριων που εχω βαλει στο δικο μου 3 εισαγωγες απο διλιτρο και με διαφορες πατεντες και με απειρα λογκ να το κανω να δουλεψει οσο το δυνατον γινεται πιο σωστα. επισης κατι ακομα στα cda μοτερ ειναι πιο ευκολο το πραγμα για να δουλεψει μια εισαγωγη απο διλιτρο λογω αισθητηρα λ wideband , στα bzb (που ηταν και το δικο μου) θελει παιδια υπομονη και πολλες δοκιμες μεχρι να πετυχεις την τελεια λειτουργια . Σιμο για σενα εαν χρειαστεις να την αλλαξεις http://itgairfilters.com/product/stab99-airbox-stab99/ http://itgairfilters.com/product/stab99ld-airbox-stab99ld/ http://itgairfilters.com/product/stab122-airbox-stab122/
  12. Μιλάω Σιμο καθαρά για θέμα λειτουργίας όχι σαν ποιότητα φίλτρου και εισαγωγής Φίλε αυτό που σου απάντησε ο σιμος δεν είναι κάτι δοκιμασμένο , επίσης να ξες θα φανεί τώρα το χειμώνα με τα μείον που θα έχουμε το ποσό καλά θα δουλέψει
  13. οκ τοτε εφοσον στο περασαν στη ρεβο εισαι οκ , οσο για την εισαγωγη να ξες δεν ειναι και οτι το καλυτερο .
  14. Σιμο ξες πως το βλεπουν ? οταν πηγαινεις εσυ εκει το συνδεουν με το καλωδιο της ρεβο , βλεπουν κωδικο εγκεφαλου και οτι εσυ φορας τη μαμα βερσιον 050 , ανοιγοντας ομως την βιβλιοθηκη τη δικη τους για το δικο σου εγκεφαλο βλεπουν οτι μεσα στο φακελο του εγκεφαλο σου οτι περα απο την 050 υπαρχει και η 080 που σημαινει οτι εχει βγει update για το μαμα προγραμμα αλλα δεν ειναι περασμενο , ετσι τι κανουν ? περνουν πρωτα το αναβαθμισμενο Update του μαμα προγραμματος (080) και πανω σε αυτο μετα σε περνουν το ρεβο .
  15. σε σενα το περασαν το τελευταιο update?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.