Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/14/2019 in all areas

  1. https://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=vagcom+serial+port&_sacat=0 Κάνουμε μια αναζήτηση πριν ανοίξουμε καινούργιο θέμα
    1 point
  2. Η αλλαγή του Comfort Control Module, έχει εφαρμογή σε Golf, Scirocco,Passat,Jetta καθώς φυσικά και στα αντίστοιχα Seat και Audi του ομίλου. Δυσκολία 1/5 Σκοπός: Έγινε αλλαγή του Module, ώστε να εμφανιστεί στο MFD το μενού άνεσης αλλά και για να πάμε στο τελευταίο p/n με τις περισσότερες δυνατότητες. Παλαιο p/n: 1k0 959 433 AJ Νέο p/n: 1k0 959 433 BT Το BT module είναι Highline και μου έχει δουλέψει σε 2πορτα και 4πορτα αυτοκίνητα. Πριν ξεκινήσουμε θα χρειαστούμε το νέο CC Module, vagcom, torx 15 - 20, 10άρι καρυδάκι και pry tools. 1. Ξεκινάμε μπαίνοντας στο Vagcom (Vcds) και στο 46 convinience, βγάζουμε φωτογραφίες όλες τις σελίδες με όλα τα bytes. 2. Στη συνέχεια κλείνουμε διακόπτη και ανοίγουμε καπό για να αφαιρέσουμε τον αρνητικό πόλο, χρησιμοποιώντας ένα 10άρι καρυδάκι. 3. Τραβάμε τέρμα πίσω τη θέση του συνοδηγού. Παίρνουμε το 4ο pry tool (από αριστερά) και το βάζουμε στην εγκοπή κάτω από τα χειριστήρια του κλιματισμού ώστε να αφαιρέσουμε το καπάκι που φαίνεται στη φωτό. Δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή για να μην κάνουμε γρατσουνιές ή ζημιά! (Στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι όλα black gloss) Βάζουμε λίγο τη μύτη με προσοχή και βγαίνει χωρίς πολλή δύναμη. Τραβάμε προς τα κάτω και μετά συρταρωτά προς τα πάνω. Βάζουμε 4η για να μας δώσει και χώρο χωρίς να γρατζουνίσουμε το λεβιέ. Το καπάκι βγαλμένο. Στο δεξί μέρος, προς το ντουλαπάκι αναζητούμε μια μικρή μαύρη βίδα T20, την ξεβιδώνουμε με προσοχή. Η βίδα βγαλμένη 4. Στη συνέχεια πηγαίνουμε στο πλαϊνό του ταμπλό και με το pry tool βγάζουμε το κάλυμμα, εισάγοντας τη μύτη στην εγκοπή. (Είναι το ίδιο με την ασφαλειοθήκη, από την πλευρά του οδηγού). Βγαίνει εύκολα χωρίς δύναμη. 5. Το ντουλαπάκι για να βγει πρέπει ν΄αφαιρεθούν 6 βίδες. (Torx) Τρεις (3) Τ20 βρίσκονται στο εσωτερικό του και φαίνονται αφού το ανοίξουμε. Οι υπόλοιπες τρεις (3) Τ15 βρίσκονται στο κάτω μέρος του ταμπλό. 6. Αφού ξεβιδώσουμε και τις 6, συρταρωτά τραβάμε με προσοχή όλο το ντουλάπι προς τα δεξιά. Στη συνέχεια τραβάμε προς τα έξω την πάνω πλευρά του, λίγο ώστε να χωράει μέσα το χέρι μας. * Αν θέλουμε για μπορούμε ξεβιδώνοντας τις 2 πλαστικές βίδες να βγάλουμε την μόνωση από αφρολέξ που φαίνεται κάτω από το ντουλάπι και στη συνέχεια να βγάλουμε δεξιά τη φύσα από το footwell light. Αν βγεί το ντουλάπι, δίνει χέρι και βγαίνει εύκολα και μετά. Αν κάποιος δεν νιώθει σίγουρος, ας βγάλει και τη μόνωση. Η φύσα βγαλμένη 7. Στη συνέχεια κρατώντας ελάχιστα έξω το ντουλάπι από το πάνω μέρος βάζουμε το χέρι μας και βγάζουμε με τη σειρά τα εξής: α. Τη φύσα του αερόσακου. Η φύσα για να βγεί τραβάμε το πράσινο ασφαλιστικό προς τα καλώδια. Στη συνέχεια απασφαλίζουμε όλη τη φύσα. β. Τη φύσα της πλαφονιέρας στο εσωτερικό του ντουλαπιού. Οι φύσες αυτού του τύπου βγαίνουν όλες με τον ίδιο τρόπο πατώντας τα δύο (2) αυτάκια και τραβώντας προς τα έξω. * Η συγκεκριμένη μπορεί να αφαιρεθεί και όταν βγάζουμε το δεξί καπάκι από τα δεξιά του ταμπλό! γ. Στο πίσω και κάτω μέρος έχει άλλη μια φύσα τροφοδοσίας, που βγαίνει με τον ίδιο τρόπο. δ. Τελευταίο αφαιρούμε το σωλήνα του κλιματισμού. Τραβάμε με πολύ προσοχή προς τα δεξιά και πολύ σιγά. Δεν θέλει δύναμη αφαιρείται εύκολα. 8. Για να αφαιρεθεί η θήκη και το module, ξεβιδώνουμε (δεν είναι πολύ σφιγμένες) μ΄ ένα 10άρι καρυδάκι τις δύο βίδες όπως φαίνεται παρακάτω: 9. Για να βγουν οι φύσες και να ελευθερωθεί το Module μαζί με την θήκη, τραβάμε με το δάχτυλο προς τα αριστερά το μικρό πλαστικό μοχλό (κόκκινος κύκλος). Αντίστοιχα για να βγουν οι φύσες με το δάχτυλο σπρώχνουμε προς τα πάνω τις δύο (2) ασφάλειες (πράσινοι κύκλοι) και τραβάμε τις φύσες προς τα έξω. Στη συνέχεια βγάζουμε το module και κάνουμε την αλλαγή με το νέο. Τα δύο Modules το ένα δίπλα στο άλλο. 10. Για την εγκατάσταση εκτελούμε την αντίστροφη διαδικασία. 11. Συνδέουμε τον πόλο και ανοίγουμε το vagcom. Αν έχουμε οθόνη MFA+ δίνοντας ρεύμα με το κλειδί, βλέπουμε το μενού άνεσης να εμφανίζεται στις επιλογές μας. Ανοίξουμε το 46, στο μενού άνεσης με το διαγνωστικό, φαίνεται το νέο μας module: 12. Σειρά έχει ο προγραμματισμός των κλειδιών για τον τηλεχειρισμό: * στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο προγραμμάτισα ένα (1) α. Επιλέγουμε Adaptation β. Από το drop down menu επιλέγουμε τον προγραμματισμό κλειδιών για τηλεχειρισμό (remote control adaptation) γ. Στο πλαίσιο δηλώνουμε πόσα τηλεχειριστήρια θέλουμε να προγραμματίσουμε (πχ 1,2,3 κλπ) δ. Πηγαίνοντας τον κέρσορα στο σημείο της φωτογραφίας, αναδύνεται το πλαίσιο baloon με τις οδηγίες όπως φαίνονται. ε. Αφού διαβάσει το κανάλι, βγαίνει στο stored value πόσα κλειδιά έχουμε δηλωμένα, στο new value βάζουμε πόσα θα προγραμματίσουμε. στ. Πατάμε TEST και πιάνοντας ένα ένα τα χειριστήρια πατάμε για τουλάχιστο 1sec το κουμπί του ξεκλειδώματος ή κλειδώματος. ζ. Πατάμε SAVE και βγαίνουμε. Περισσότερες Λεπτομέρειες κι εδώ: http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/vw-remote-matching.html 13. Στη συνέχεια περνάμε στο CODING, βάζοντας σε κάθε byte τις τιμές που έχουμε αποθηκεύσει στις φωτογραφίες από το παλιό μας module. Περνάμε με προσοχή όλα τα bytes στο νέο βλέποντας τις φωτογραφίες του παλιού, καθώς ενδέχεται τα αντίστοιχα να είναι διαφορετικά στο νέο ή να έχει αποθηκευμένες ρυθμίσεις από το παλιό αυτοκίνητο. (πχ 5θυρο με αυτοματο κιβώτιο και να έχουμε 3θυρο μηχανικό). Πατάμε SAVE - DO IT και βγαίνουμε. (Αν όλα πήγαν καλά θα βγεί το μήνυμα code accepted). Εαν υπάρχει αντίστοιχη εμπειρία μπορούμε να αλλάξουμε τις επιλογές που επιθυμούμε καθώς και τα νέα bytes που ίσως εμφανίστηκαν. 14. Κλείνουμε Vagcom και βγαίνουμε από το αυτοκίνητο να τσεκάρουμε ότι λειτουργούν όλα τα κλειδιά μας και αντίστοιχα οι λειτουργίες (παράθυρα, πόρτες, πορτάκι βενζίνης, πορτμπαγκάζ κλπ). Συμπληρωματικά μπαίνουμε στο Vcds και βλέπουμε για σφάλματα στο 46, εάν υπάρχουν, χρειάζεται τροποποίηση στο Coding. *Δεν θέλει πανικό μπορεί να μην λειτουργεί κάποια πόρτα ή μοτεράκι, θέλουν αλλαγή κάποια ποια bytes για να δουλέψουν σωστά τα πάντα. 15. Βάζουμε μπροστά, στρίβουμε το τιμόνι τέρμα αριστερά και κρατάμε για 2 sec, αντίστοιχα τέρμα δεξιά και κρατάμε για 2 sec. Κάνουμε μπρος το αυτοκίνητο για 10 μέτρα, το λαμπάκι τιμονιού θα σβήσει. 16. Ανοίγουμε Vagcom και σβήνουμε τα σφάλματα στο Steering Wheel. Συμπληρωματικά κοιτάμε και στο 46 αν έχει σφάλματα. Καλή Επιτυχία!
    1 point
  3. Σαν νέο μέλος, 2-3 πραγματάκια για να σε βοηθήσω ώστε να βρίσκεις πιο εύκολα αυτό που θες και μερικές συμβουλές. Καταρχάς, πρώτα διαβάζουμε θέματα που μας αφορούν σχετικά με το μοντέλο μας. Είναι πολύ πιθανό να βρούμε πολλές ενδιαφέρουσες πληροφορίες, να καλυφθούμε με λίγα λόγια και φυσικά να γίνουμε "σοφότεροι". Στη συνέχεια αν δεν βρούμε κάτι, χρησιμοποιούμε το κουμπί της αναζήτησης για να μας βγάλει σχετικά θέματα! Αν στο τέλος, ανοίξουμε ένα θέμα, αναγράφουμε όσες λεπτομέρεις περισσότερες μπορούμε, αλλιώς θα πάρει μια σελίδα να μαντεύουμε περί τίνος πρόκειται. Το θέμα αυτό καταντά κουραστικό και σε βάθος χρόνου θα θαφτεί. Σκοπός μας είναι, να μένει παρακαταθήκη θεμάτων, ως βάση δεδομένων. Για να γίνει αυτό τα θέματα πρέπει να είναι περιεκτικά και σαφή. Καλή συνέχεια!
    1 point
  4. Και κλειστού τύπου με μια χοάνη ακούγεται super. Μόνο χοάνη: Χοάνη κ σκάστρα forge κλειστού τύπου: http://vid892.photobucket.com/albums/ac130/queen1310/General/Cupra/IMG_0019.mp4
    1 point
  5. Σας ευχαριστώ όλους. Αν τίθεται θέμα να χάσω σε επιδόσεις δεν το συζητάω καν. Θα ασχοληθώ με το μεσαίο καζανάκι, μιας και δεν επηρεάζει απόδοση, και δεν κάνει ζημιές στον κινητήρας/στην τουρμπίνα. Btw πως θα καταλάβω αν το φίλτρο που έχω είναι ελεύθερο? Διότι ακούγεται λίγο η σκάστρα.
    1 point
  6. Άρα λογικά είναι η μικρή από το 1.8 20vt, αυτή λέγεται κ04-023 για να ξέρεις κ φτάνει κοντά στα 300 άλογα. Η μεγαλύτερη από το 2λιτρο s3 λέγεται κ04-064 ή κ6 κ βγάζει πάνω από 400. Δεν υπάρχει λόγος να ντρέπεσαι, εδώ είμαστε για να μαθαίνουμε από άλλους κ αντίστοιχα για να μαθαίνουν κ εκείνοι από εμάς! Μπορείς να βάλεις κάποια aftermarket σκάστρα όπως της forge.
    1 point
  7. Δεν χάνεις τίποτα από απόδοση αν αφαιρέσεις το μεσαίο, αλλά ούτε κ κερδίζεις κάτι άλλο εκτός από θόρυβο. Για ακόμη πιο πολύ θόρυβο σε μια βόλτα αφαίρεσε τα πίσω καθίσματα, κ άλλος θόρυβος (εσωτερικά) + ελάφρωμα. Εισαγωγή έχεις; Οι δύο τουρμπίνες του s3 (από διαφορετικούς κινητήρες) έχουν τεράστια διαφορά. Η μεγαλύτερη από το 2λιτρο s3 φτάνει 100+ άλογα επάνω από την άλλη του 1.8.
    1 point
  8. κ04s εννοούμε την κ6; Η διάμετρος της εξάτμισης ποιά είναι; Αν έχεις μεσαίο πέτα το.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.