Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation since 04/28/2023 in Posts
-
Καλημέρα https://www.volkswagen.gr/el/owners-and-services/about-your-car/customer-information/takata-airbag-recall-campaign.html2 points
-
Καλημέρα και από μένα, Γιάννη με λένε κι έχω το vw polo 6r tdi 1.6. Λατρεύω τα volkswagen και είχα παλιότερα στη Γερμανία όπου έμενα το golf 3.2 points
-
Είναι εξαιρετική η κατανάλωση, λαμβάνοντας όλα τα δεδομένα υπόψη (πχ. Average Speed). Γενικά με πρόγραμμα, αν οδηγείς έξυπνα και ΔΕΝ ΠΑΤΑΣ όλα τα τουρμπάτα καίνε λιγότερο από εργοστασιακά.1 point
-
@Xristos K. Το βερνίκι, έχει σπάσει θέλει βάψιμο. Δεν νομίζω ότι έγινε από το κλιματιστικό. Φαίνεται στα πίσω φτερά. Γενικά το βλέπω πολύ ταλαιπωρημένο το αυτοκίνητο.1 point
-
Βρες μάρκα - μοντέλο της aftermarket οθόνης και ψάξε στο διαδίκτυο για λύση.1 point
-
Ευχαριστώ, ήσουν κατατοπιστικότατος. Σαν να λέμε όλα μαζί και μια φορά.1 point
-
1 point
-
Τι άλλο θα δούμε. Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σου.1 point
-
Καλησπέρα σε όλους. Νέο update χαρτών βγήκε σήμερα για το Discovery Media, από την προηγούμενη έκδοση (Οκτωβρίου 2022) 2010_v17.7 (ECE AS 23/24), στην νέα έκδοση 2110_v18.7 (ECE AS 2024). Το link για κατέβασμα όλης της Ευρώπης και χειροκίνητο πέρασμα στην SD Card, εδώ: https://navigation-maps.volkswagen.com/vw-maps/DiscoverMedia2_EU-AS_2110_V18.7z Προσοχή: Η κάρτα SD να έχει χωρητικότητα τουλάχιστον 32GB, δεν χωράει στην 16GB.1 point
-
1 point
-
Καλησπέρα σε όλους σας. Ταξίδι αστραπή στην Αθήνα και επιστροφή στη βάση (Σέρρες), με 3 άτομα. Η συνημμένη φώτο είναι από το ταξίδι της επιστροφής, για την διαδρομή "Μοναστηράκι Αθήνας - Σέρρες". Είναι απίστευτο το ποσό λογική είναι η κατανάλωση του συγκεκριμένου οχήματος, ήτοι 12,8 cent/ΚΜ (δεδομένων των στοιχείων της διαδρομής όπως φαίνονται στη συνημμένη φώτο), λαμβάνοντας υπόψη την αεροδυναμική του (την ποια;), το βάρος του (2t) και την ισχύ του (300ΗΡ)!! Να προσεχθεί ιδιαίτερα η ΜωΤ σε συνδυασμό με την συνολική απόσταση και πάνω απ'όλα ο χρόνος στον οποίο διανύθηκε η απόσταση αυτή!! Φτου φτου να μην το ματιάσω!1 point
-
Το ίδιο καζανάκι φοράει το Polo Gti, για θόρυβο θες να το βάλεις στο Diesel? Του βενζινοκίνητου είναι ορθογώνιο παραλληλόγραμμο, το άλλο πιο κυλινδρικό. Διαστάσεις ίδιες θα είναι αφού είναι ίδιο αμάξωμα, οπότε ναι χωράει. Αν το Diesel, ψάχνεται, ας βάλει ένα απλό πρόγραμμα 1ου σταδίου 145ps/300-310nm ροπή άλλο αυτοκίνητο, μην πειράζετε εξατμίσεις κλπ. δεν αξίζει να το καγκουρεύεις το αυτοκίνητο και πεταμένα λεφτά στο τέλος. Αυτή είναι η γνώμη μου..1 point
-
Καλησπέρα, Έχω νέα. 7 μήνες, αυριο, μετα την παραγγελία και την προηγούμενη βδομάδα με ενημέρωσαν οτι θα καθυστερήσει κι αλλο το αμάξι χωρίς να ξέρουν ακριβή ημερομηνία και μου έδωσαν κάποιες εναλλακτικές να διαλέξω από αμάξια τα οποία έρχονται στο μέσα στον Ιούνιο. Από ότι κατάλαβα καθυστερούν συγκεκριμένοι επιπρόσθετοι εξοπλισμοί οπως το "IQ DRIVE" που είχα προσθέσει εγώ. Δεν ξέρω αν τελικά παράγγηλες T-Roc τελικά, αν ναι πάρε ρωτα αν τα extra που εχεις βαλει ειναι απο αυτα που καθυστερουν και αν υπαρχει καποια εναλλακτική πιο κοντά Εγω, τελικα τέλος Ιουνίου, παραλαμβάνω το αμαξι ειναι ετοιμο στην Γερμανία και περιμένω να το φέρουν. ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ...1 point
-
1 point
-
Το 122άρι με το 150άρι έχουν άλλη χαρτογράφηση μόνο. Το 190άρι έχει άλλη τουρμπίνα και μπεκ. Από εμπειρία σε BMW όλα τα παραπάνω, με το ίδιο 2λιτρο μοτέρ και ακριβώς ίδιες ιπποδυνάμεις.1 point
-
Καλησπέρα σε όλους σας. Περιοδική μέτρηση λαδιών στο αμάξι της υπογραφής, μετά από 9.000 ΚΜ χρήσης των Castrol Edge Professional FST 5w30 (εκ των οποίων τα 1600 ΚΜ συνεχόμενα σε δύσκολες διαδρομές, σε διάστημα 2 ημερών, με σχεδόν 15 ώρες λειτουργίας/ημέρα). Ένδειξη στο max, δεν περίμενα κάτι διαφορετικό βέβαια! Επόμενη μέτρηση τέλος καλοκαιριού (με πρόχειρη εκτίμηση συνόλου 15.000 ΚΜ χρήσης τους) ακριβώς την ημέρα της αλλαγής τους, με κλείσιμο έτους χρήσης τους.1 point
-
1 point
-
Βγάλε την καμένη λάμπα και αγόρασε μία καινούργια ως το δείγμα. Δεν χρειάζονται ιδιαίτερες γνώσεις.1 point
-
Δεν συμφωνώ. Το κουμπί ορίζει ότι οι πιέσεις που υπάρχουν όταν πατηθεί είναι αποδεκτές. Γι΄αυτό μετά την πλήρωση με αέρα, πρέπει να πατηθεί για να αντιληφθεί το σύστημα την τρέχουσα νέα κατάσταση ως τη φυσιολογική. Πληροφορίες: https://en.wikipedia.org/wiki/Tire-pressure_monitoring_system1 point
-
Τελικα λυθηκε ο προηγουμενος ιδιοκτητης ειχε βαλει φωτα xenon και στα αριστερα του φαναριου ειχε αφησει χημα ενα μεταλλικο κουτακι που λογικα ητανε για μετασχηματιστη ρευματος .. Τα ξυλωσα τελειως και εβαλα LED h7 και ολα ησυχησαν1 point
-
1 point
-
Πρόταση: λέμε πρώτα ένα καλώς σας βρήκα και μετά σε άλλη δημοσίευση λες τον πόνο σου.1 point
-
Ναι απόλυτα σωστο αυτό που γραφεις . Το καταλαβαίνω.Αντε να το ολοκληρώσεις να το δούμε στην επομενη συνάντηση. Ακους doggy??1 point
-
Επίκαιρο λογω 2ημερου, με ελευθερη εισοδο και τις δυο ημερες για ολους. Θα εχει αρκετες συμμετοχες και απο εξωτερικο, ενα διημερο track day, με διοργανωση της Track-Speed. Οι δοκιμες ξεκινουν 10.00 το πρωι και συνηθως απογευμα τελειωνουν.1 point
-
Καλησπέρα σε όλους. Επανέρχομαι με την καταγραφή ενός μικρού προβλήματος και την ακόλουθη σχετική ερώτηση. Στα 2 ηχητικά κλιπ θα διακρίνεται ένα ξεκάθαρο θόρυβο σαν τριζόνι on cocaine που ενίοτε μου σπάει τα νεύρα και πάει να με τρελάνει. Εμφανίζεται γύρω στις 1200-1500rpm και αντιλαμβάνομαι οτι είναι μέσα από την καμπίνα. Επίσης, κατά την οδήγηση (κυρίως αν πέσω σε αντισόπεδο έδαφος) ακούω διάφορα τριξίματα, squeaky ήχους κλπ,κυρίως από την καμπίνα. Υπάρχει οποιαδήποτε δυνατότητα να γίνει διάγνωση από που προέρχονται; Θα το κάνω σαν τον Γιαννακόπουλο να πούμε που έβριζε την Μερσεντές. Υπάρχει η γενικότερη αντίληψη σε μάστορες "έλα μωρέ παλιό αμάξι είναι μην αχολείσαι", αλλά εμένα δε μου λέει κάτι αυτό. Είναι το αυτοκίνητό μου, που το οδηγώ καθημερινά και με εξυπηρετεί και ό,τι εντοπίζω θέλω να το επισκευάζω (ειδάλλως αν μπορεί κάνας μάστορας που τα λέει αυτά να μου χαρίσει 20χιλ να πάρω καινούριο, εννοείται ευπρόσδεκτος) θόρυβος (τρίξιμο) - εκκίνηση.mp3 Θόρυβος αυτοκινήτου (τρίξιμο)1.mp31 point
-
Πολυ ωραιες οι προσθηκες που εχεις κανει!! Να το χαίρεσαι!! Μια παρατηρηση... Οταν αλλαξεις ζαντες τσεκαρε τι διασταση λαστιχα θα βαλεις γιατι αυτη που λες δεν ταιριαζει απολυτα στο βημα του αυτοκινητου. Υπαρχουν και καποιες εφαρμογες στο ιντερνετ. Αν φορας τις μαμα διαστασεις εισαι λογικα 215/55/17. Αν πας σε 225/40/18 εισαι εντελως λαθος. Εγω πχ εβαλα 235/45/18 για να ειμαι στο μαμα βημα. Ψαχτο λιγο! Εχεις χρονο μπροστα σου! Καλες βολτες!!1 point
-
Dgiagiwtis Για να μην θεωρηθεί διαφήμιση προς κάποιο συγκεκριμένο μαγαζί ή ιστότοπο, ο κωδικός του ανταλλακτικού που ψάχνεις είναι ο εξής: 6R0858855B. Χρησιμοποίησε τον για να βρεις το διαχωριστικό που ψάχνεις.1 point
-
***Update*** Το αμαξι πλεον ειναι 190 αλογα με 36 κιλα ροπη. Βελτιωσεις: Μεγαλυτερη τουρμπινα Garrett Carbon Intake RTMG Δοχειο αναθυμιασεων RTMG Ζαντες Original BBS Ci-R GTI-Style χειροποιητη εξατμιση απο τη μεση και πισω, με πιο ελευθερο καζανι πριν το διχαλο-Y Eibach ελατηρια χαμηλωματος 3cm, αντι των μαμα Rline που ηταν ηδη 1,5 cm Με αυτες τις παρεμβασεις πλεον το αμαξι ειναι σβελτο και οικονομικο. Μεση καταναλωση 5.7-6.2 ανα 100 χλμ αναλογα με το ποσο το πιεζεις Επιδοσεις πολυ κοντα σε χρονους με το μεγαλυτερο αδερφακι Golf Mk7 GTD με τα 184 αλογα1 point
-
Κύρια διαφορά - Απεσταγμένο έναντι απιονισμένου νερού Το απεσταγμένο νερό και το απιονισμένο νερό είναι δύο μορφές νερού που ποικίλουν ανάλογα με τη μέθοδο καθαρισμού. Το απεσταγμένο νερό παράγεται με απόσταξη νερού, δηλ. Με βρασμό που ακολουθείται από συμπύκνωση. Το απιονισμένο νερό παράγεται με απιονισμό, που περιλαμβάνει την αφαίρεση όλων των φορτισμένων σωματιδίων από το νερό. Το απιονισμένο νερό είναι τόσο καθαρό όσο το απεσταγμένο νερό, ίσως ακόμα καθαρότερο. Το αποσταγμένο νερό είναι πόσιμο, αλλά δεν έχει θρεπτική αξία αφού αφαιρούνται όλα τα ορυκτά. Το απιονισμένο νερό μπορεί να περιέχει αφόρτιστα σωματίδια και μόρια που δεν μπορούν να απομακρυνθούν στη διαδικασία απιονισμού. Η κύρια διαφορά μεταξύ αποσταγμένου νερού και απιονισμένου νερού είναι αυτή το αποσταγμένο νερό παράγεται με βρασμό ακολουθούμενο από συμπύκνωση ενώ παράγεται απιονισμένο νερό χρησιμοποιώντας ρητίνες ανταλλαγής ιόντων.1 point
-
Γεια σας και από εμένα Η κλοπή αυτοκινήτων, μηχανών κλπ είναι ένα μεγάλο και μόνιμο πρόβλημα, για αυτό το λόγο δημιουργήθηκε η klemena.gr μια ιστοσελίδα στην οποία οποιοσδήποτε εντελώς δωρεάν μπορεί να δηλώσει το κλεμένο του όχημα. Επίσης μπορεί οποισδήποτε να καταχωρήσει όχημα που βρήκε παρατημένο Ρίξτε του μια ματιά, αχρείαστο να είναι.1 point
-
Άμα σκαλώνει το νύχι τότε δεν διορθώνεται με αλοιφές και αλοιφαδόρους η ζημιά έχει προχωρήσει πιο κάτω από το βερνίκι στο base coat(χρώμα) με αποτέλεσμα να θέλει βάψιμο είτε τοπικά (ανάλογα και το χρώμα-απόχρωση π.χ στο ασημί θα ξεχωρίζει στο φως η καινούρια από την παλιά μπογιά) είτε βάψιμο όλο το καπό ή σε ακραία περίπτωση αν βρεθεί ολόκληρο το καπό βαμμένο και άθικτο στον ίδιο κωδικό χρώματος του αυτοκινήτου σε μεταχειρισμένα (δεν αξίζει βέβαια για μία γρατζουνιά γι'αυτό και λέω ακραία περίπτωση) Αλλιώς μετά μπορεί να περαστεί με αλοιφαδόρο και 3-4 αλοιφές να φαγωθεί το βερνίκι σε εκείνο το σημείο αρκετά έτσι ώστε να μην χτυπάει τόσο στο μάτι (η γρατζουνιά όμως θα παραμένει εκεί) Ή μετά υπάρχει και μια άλλη λύση είναι σε αυτό το βίντεο Με άλλα λόγια την καλύπτει προσεκτικά με έναν σκληρυντή στόκου μια κόκκινη συνήθως ''πάστα" σε σωληνάριο το αφήνει να στεγνώσει καλά (στεγνώνει γρήγορα) και μετά το σκουπίζει προσεκτικά με ένα διαλυτικό έτσι ώστε να περιορίσει την πάστα στην ζημιά του και στην συνέχεια με ένα πινελάκι με μικρή ποσότητας μπογιά το περνάει προσεκτικά πάνω από την γρατζουνιά.Την μπογιά την βρίσκεις είτε σε χρωματοπωλείο που φτιάχνει μπογιές για αυτοκίνητα ή από αντιπροσωπεία.Αφού στεγνώσει καλά μερικές μέρες ,μπορεί να περαστεί από επάνω με αλοιφαδόρο ή και με το χέρι μια γυαλιστική κρέμα έτσι ώστε να "δέσει" καλύτερα και να έχει καλύτερο φινίρισμα.1 point
-
απλα ειναι μια μετρηση % του μηχανηματος που ανεβηκε το αυτοκινητο πανω (σε κατι ραουλα) βαλαμε το βαρος το ειδος του αυτοκινητου εγινε μετρηση πριν κ μετα την επεμβαση κ μετρηθηκε εκ του αποτελεσματος.Οσο για τις δισκοπλακες αν στραβωσουν δεν αγχωνομαι καθως ο μαστορας ειναι δικος μου ανθρωπος κ θα αναλαβει το οτιδηποτε.Πηγα κ στην αντιπροσωπεια κ τα ειδαν κ ειπαν οτι ειναι καλα...Το θεμα με την δομηκοτητα με απασχολει ακομα κ το εχω υπο παρακολουθηση.τα τακακια ας φαγωθουν πιο γρηγορα δεν με απασχολει οσο το θεμα του γρηγοροτερου φρεναρισματος.Οι πλακες βγηκανε κ τρυπηθηκαν κατοπιν καλουπιου που εγινε σε υπολογιστη απο υπαρχων brembo καλουπι κ Φυσικα οι μαμα εταιριες δεν θα εκαναν το παραπανω οχι τοσο για αυτο που αναφερεις αλλα για οικονομικους λογους αλλωστε φιλε KIRRA (παντελης αν θυμαμαι καλα) αυτο ειναι κ το προφανες Ο καιρος θα δειξει αν στραβωσουν πιο ευκολα η οχι παντος στα 60.000 θα τα αλλαζα οπως κ να εχει.αλλα 30.000 μενουν ΥΓ τα παραπανω τα εκανα εγω δεν τα προτεινω απλα λεω τι εκανα εγω για να βελτιωσω το αποτελεσμα το οποιο κ εχει γινει κατα την αποψη μου παντα επισης για το τρυπημα δεν εδωσα λεφτα μονο για τα σωληνακια κ τα υγρα dot51 point
-
0 points
-
Καλησπέρα σε όλους. Έχω κάνει κάποιες μετατροπές νααβαθμήσεις στο αυτοκίνητο (Troc 1.5 150hp 2020 DPCA μοτερ). Μια απο αυτές τηα αλλαγές ειναι μια σκάστρα της forge. Μέσα στο κουτί της έγραφε οτι αν γίνει remap στο μοτερ θα πρέπει να βάλω το παρεχώμενο μπλέ ελατήριο (που αν θυμαμαι καλα είναι για 25=30psi) στο wastegate actuator. Το πρόβλημα μου ειναι οτι αυτο σε εμενα δεν ειναι το κλασικό που ειναι σαν κουτάκι με το εμβολο απο κάτω αλλά έτσι. Στο manual δείχνει αυτό, και απο την περιγραφεί υποψιάζομαι οτι είναι ηλεκτρονικο... σωστά? αυτο ειναι θεωρητικά καλύτερο και δεν χρειαζεται το ελατήριο για spring modulation?0 points
-
Έχει καεί το βερνίκι και χρειάζεται βάψιμο, δυστυχώς. Ίδιο πρόβλημα έχω σε Opel Astra H 1.4 (2007), σε 2 πόρτες, καπώ και οροφή και αναγκάζομαι να κάνω ολική βαφή.-1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00