Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 09/21/2021 in Posts

  1. Καλησπέρα, σήμερα ειδική περιποίηση για το θηρίο μου, κάτι που θα έπρεπε να είχα κάνει εδώ και χρόνια.... γυάλισμα και κεραμική επίστρωση [emoji7][emoji3590] Το αποτέλεσμα εκπληκτικό, πραγματικά εκπληκτικό, σαν να βγήκε μόλις από το εργοστάσιο, καθρέφτης έγινε [emoji7] Στάλθηκε από το M2102J20SG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    5 points
  2. Καλησπέρα παιδιά Έφτιαξα αυτό το topic για να βοηθήσω όσους αντιμετωπίζουν τριγμούς στο αυτοκίνητο τους και συγκεκριμένα στο golf 5 μιας και εγώ επειδή είμαι ψύρας με τους ήχους, τα έλυσα όλα και πλέον δεν ακούγεται το παραμικρό. 1. Αν ακούτε κάποιο τριγμό μέσα απο το ντουλαπάκι του συνοδηγού και συγκεκριμένα όταν πέφτετε σε λακκούβες ή το αμάξι περνάει απο τραχύ δρόμο ή σε πολύ χαμηλές ταχύτητες η λύση είναι μία. Κάτω απο το ντουλαπάκι υπάρχουν 3 βίδες που πιθανόν είναι για τον αεραγωγό του κλιματιστικού, αυτές λόγω των ετών χαλαρώσανε. Βιδώστε τις καλά και οι τριγμοί θα εξαφανιστούν. Είχα το πρόβλημα για πάνω απο έναν χρόνο και δεν μπορούσα να βρω την λύση με τίποτα. Εν τέλει την βρήκα και όλα καλά. 2.Αν ακούτε κάποιον τριγμό στο ρελαντί απο το ύψος της κολώνας του συνοδηγού, οφείλετε στο σωληνάκι της βενζίνης που το κλιπ που το κρατάει έχει χαλαρώσει ή ο σωλήνας της βενζίνης λόγω χρόνου έχει μαλακώσει. 3.Αν ακούτε έναν εκνευριστικό ήχο απο την εσοχή των παραθύρων την ώρα που πέφτετε σε λακκούβες ή περνάτε απο τραχύ δρόμο οι λύσεις είναι οι εξής. 1. βάζετε σιλικόνη στην εσοχή των τσιμουχών, αν το πρόβλημα συνεχίσει κοιτάξτε τις πόρτες όταν είστε απέξω αν την ώρα που είναι κλειστές εφαρμόζουν ακριβώς στο σασί, υπάρχει η πιθανότητα να έχουν ένα μικρό κενό και απο εκεί να έρχεται ο ήχος ή και ακόμα σε μεγάλες ταχύτητες να ακούτε τον αέρα. Σε αυτήν την περίπτωση πάτε σε έναν φανοποιό και τραβώντας την πόρτα μέσα σε δευτερόλεπτα επαναφέρει την πόρτα στο σωστό σημείο και ο ήχος σταματάει. Αν και πάλι ο ήχος συνεχίζει όσο παράξενο και να ακουστεί βάλτε λάδι στους μεντεσέδες της πόρτας. Λόγω σκληρότητας όταν το αμάξι πέφτει σε λακκούβες ο ήχος μεταφέρεται απο εκεί σε όλο το τζάμι. Μετά απο πολύ καιρό σε αυτό εν τέλει βρήκα την λύση. Αν και πάλι μετά απο όλα αυτά ο ήχος παραμένει για να βρείτε τι ακριβώς φταίει κάντε το εξής: Κατεβάστε ελαφρά το παράθυρο και τοποθετήστε ένα πολύ λεπτό ύφασμα στο τζάμι στο πάνω μέρος και στη συνέχεια ανεβάστε το παράθυρο έτσι ώστε το ύφασμα να ακουμπήσει το πάνω μέρος του πλαισίου(παραθύρου). Δοκιμάστε να περάσετε απο τραχύ δρόμο η λακκούβα αν ο ήχος σταμάτησε τότε σημαίνει ότι θέλει άλλαγμα η τσιμούχα. Αν ο ήχος συνεχιστεί δοκιμάστε να βάλετε σιλικόνη στην τσιμούχα που βρίσκεται περιμετρικά της πόρτας δηλαδή πάνω στο σασί. Αν σταματήσει ο ήχος σημαίνει ότι οφείλεται στην τσιμούχα αυτήν, ένα έξυπνο κόλπο είναι να μετρήσετε το πάχος της τσιμούχας(σασί) σε κάποια πόρτα συνήθως στις πίσω που δεν τρίζει και μετά να μετρήσετε το πάχος της πόρτας που τρίζει, προκειμένου να δείτε την φθορά της. 4.Αν ακούτε τριγμούς απο την ταπετσαρία κάποιος πόρτας, να το πάτε σε φανοποιό ο οποίος θα βάλει απο μέσα αφρολέξ με κόλα και οι τριγμοί θα εξαφανιστούν. 5.Αν ακούτε τριγμούς απο την κεντρική κονσόλα ρίξτε μπόλικη σιλικόνη και οι τριγμοί εξαφανίζονται. 6. Αν ακούτε τριγμούς απο το πλαστικό την κολώνας του τιμονιού, ρίξτε σιλικόνη. 7.Αν αντιμετωπίζετε πρόβλημα με το πορτ παγκάζ δηλαδή μια να ανοίγει και την άλλη να μην ανοίγει δύο είναι οι πιθανές αιτίες α) έχει πρόβλημα ο διακόπτης την ώρα που τον πατάτε και θέλει άλλαγμα (κόστος 30 ευρώ) β) υπάρχει κάποιο πρόβλημα στα ηλεκτρικά. Το σύνηθες είναι το α. 8.Το συχνό κεντρικό κλείδωμα στις πόρτες μετά απο ένα διάστημα χαλάει κάποια κλειδαριά. 9.Όταν σταθμεύετε το αυτοκίνητο να έχετε το τιμόνι πάντα ευθεία με τις ρόδες, έτσι ώστε στην διάρκεια του χρόνου να μην προκαλούνται στο σύστημα φθορές και να μην χρειάζεται ευθυγράμμιση. 10.Αν στην πίσω πινακίδα του αυτοκινήτου η οποία έχει 2 λαμπάκια για να την φωτίζει το βράδυ τοποθετήσετε κάμερα αυτή θα αντικαταστήσει το αριστερό λαμπάκι, αν ξαφνικά σβήσει η πινακίδα και δεν φωτίζει καθόλου, αλλάξτε το δεξί λαμπάκι και αμέσως θα λειτουργήσει κανονικά όλη. Το λαμπάκι της κάμερας( που καταλαμβάνει την αριστερή θέση) είναι ενσωματωμένο και δεν αλλάζει. Σκέφτηκα να τα μοιραστώ όλα αυτά μαζί σας γιατί μετα απο 14 χρόνια που έχω το αμάξι πλέον δεν υπάρχουν καθόλου τριγμοί σαν να βγήκε πρώτη μέρα απο το εργοστάσιο και όλα τα υπόλοιπα που σας περιέγραψα πλέον λειτουργούν κανονικά. Στην εποχή που ζούμε είναι κρίμα να σπαταλάς χρήματα για πράγματα που εν τέλει μπορεί και να μην θέλουν αντικατάσταση. Ήμουν έτοιμος να αγοράσω τσιμούχες και ταπετσαρία όσο αφορά τα τριξίματα και να ξοδέψω περιττά χρήματα για τα άλλα που περιέγραψα σε ηλεκτρολόγο χωρίς να υπάρχει λόγος. Ελπίζω να σας βοήθησα αν έχετε τα συγκεκριμένα προβλήματα και ότι θέλετε να ρωτήσετε κάτι πάνω σε αυτά θα χαρώ να σας απαντήσω.
    3 points
  3. Η αλλαγή λαδιών (βαλβολίνες) σε αυτόματα κιβώτια, όπως και σε κιβώτια dsg δεν γίνεται σε οποιοδήποτε συνεργείο... Όλα τα συνεργεία έξω θα σου αλλάξουν βαλβολίνες αλλά όχι όλες, ένα μικρό ποσοστό μόνο (περίπου το 1/4 με 1/3)... Οι βαλβολίνες στα αυτόματα έχουν διαδικασία ολόκληρη να αλλαχθούν (δες βίντεο στο ίντερνετ).... Ακόμα και για το καθάρισμα υπάρχει ειδική διαδικασία, και μάλιστα με μηχάνημα (κάτι αντίστοιχο σε εμφάνιση με το μηχάνημα που κάνει πλήρωση στο φρέον του κλιματισμού, ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΣΑΣΜΑΝ DSG)
    2 points
  4. δεν χρειαζεται να αλλαξεις ελατηρια εκτος εαν παρατηρεις μειωμενη αποσταση απο το εδαφος με το ιδιο αμαξι αλλαξα αμορτισερ στα 190000 sachs και ολα καλα
    2 points
  5. Τελικά παρήγγειλα απο amazon το καινούριο μοντέλο (Ctek MXS 5.0 Test & Charge) μιας και έβγαινε σχεδόν στα ίδια λεφτά με το να πάρω από Ελλάδα το προηγούμενο μοντέλο (Ctek MXS 5.0). Θα το δοκιμάσω και θα σας πω εντυπώσεις.
    2 points
  6. Η εμπειρία, μοναδική! Γνώρισα τον Κώστα από κοντά και τον Παναγιώτη επίσης εκείνη την μέρα! Μετά που κατάλαβα τι άτομο είναι ο Κώστας όταν αρχίσαμε να μιλαμε λέω 420 χλμ χαλάλι τους! Πήγαμε, βρεθήκαμε, γνωριστήκαμε, καναμε τις τρελές μας και περάσαμε υπέροχα! Ευχαριστούμε πολύ Κώστα για όλη την οργάνωση! Αναμένουμε το επόμενο event που θα παρεβρεθουμε πάλι σαν club!
    2 points
  7. Καλημερα σε ολους! Πριν λιγες μερες ειχα την τυχη κ τη χαρα να κανω ενα 2ημερο ταξιδακι με ενα σπανιο και μοναδικο μοντελο της VW ,το Volkswagen Transporter t3 η t25 camper van του 1984. Το αυτοκινητο ειναι πολυ καλα συντηρημενο ,φρεσκοβαμενο, εχει γινει γενικο σερβις , οπως εχουν προστεθει καποια πραμματακια εδω κ κει. Λεπτομερειες δε ξερω μιας και ειναι ενος κολητου μου απο Θεσ/κη κ η βολτα ηταν προς Δεβελικι Χαλκιδικης. Εδω και ενα βιντεακι απο τη σχετικη βολτα
    2 points
  8. Αν και είναι παλιό το θέμα απαντάω για να υπάρχει ως αρχείο... Τα Amarok δεν φοράνε DSG κιβώτιο... Φοράνε κιβώτιο της ZF το οποίο είναι σαν μετατροπέας ροπής... Γενικώς θεωρούνται πολύ αξιόπιστα και ακριβά κιβώτια τα ZF (https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_ZF_transmissions) Ο λόγος απλός... Το DSG έχει δίσκους και στην περίπτωση του Amarok που έχει ελκτική δύναμη που φτάνει τα 3.200 κιλά (με το αυτόματο κιβώτιο), ακόμη και σε ανηφορική διαδρομή με κλίση 12%, ή 1.000 κιλά ωφέλιμο φορτίο σε 45% ανηφορική ή και κατηφορική κλίση οι δίσκοι αυτοί δεν θα άντεχαν... Το Amarok το 2.0 έως και το 2016 (το 2017 βγήκε σε 3.0 ν6) έβγαινε με αυτόματο κιβώτιο των 8 ταχυτήτων και πάντα σε συνδυασμό με τον κινητήρα απόδοσης 180 PS. H πρώτη ταχύτητα είναι για χρήση εκτός δρόμου και για τη μεταφορά ρυμουλκούμενου φορτίου έτσι ώστε να μην υπάρχει ανάγκη να κατεβάζεις ταχύτητα. Η όγδοη ταχύτητα από την άλλη πλευρά, έχει μεγαλύτερη σχέση μετάδοσης και έχει σχεδιαστεί για οικονομική οδήγηση σε χαμηλότερες στροφές.
    2 points
  9. Έχω ένα από τα πρώτα 1.2 TSI/DSG, μοντ. Μάρτιος του 2010 και υποψιάζομαι τη γνωστή βλάβη στην καδένα του εκκεντροφόρου, που χαλαρώνει και μετά σπάει το μοτέρ.... Το είχα αφήσει ακίνητο δύο μέρες στο γκαράζ, και σήμερα που το έβαλα μπροστά ,έκανε ένα δυνατό θόρυβο σαν κρρρρρρρρρ (κροτάλισμα) για δύο δευτερόλεπτα περίπου και μετά σταμάτησε απότομα κι εντελώς. Δεν ήταν ήχος από βαλβίδες μέχρι να ανέβει το λάδι ας πούμε, ήταν πολύ δυνατό και δεν είχε ρυθμό, όπως χτυπάει μία βαλβίδα. Το αμάξι έχει περίπου 44.000 χλμ. και έχει κάνει όλα τα update, έχει και τη ροδέλλα στη βαλβίδα του τούρμπο. Τι λέτε; Πάμε για μοτέρ; Ευτυχώς έχω την επέκταση εγγύησης για άλλα δύο έτη!!!
    1 point
  10. Ρεκτιφιέ μου έκανε τελικά. Μεθαύριο παραλαμβάνω. Μου είπε οτι ο ένας ο δίσκος ήταν καλός και να τον κρατήσω. Αλλάξαμε μπροστινούς δίσκους. Μου άλλαξε πίσω ταμπούρα με τύμπανα είχαν λιώσει όλα μέσα για αυτό και το χειρόφρενο έκανε 11 κλικ έφτανε στον ουρανό για να κρατήσει. Τώρα πιάνει στην 3 σκάλα. Μου έκανε εξαέρωση κιόλας στα φρένα. Μεθαύριο θα μου αλλάξει και μια φυσούνα που την βρήκε εμμέσως τρύπια γιατί βρήκε στον δεξί δίσκο που στράβωσε λάδι άρα έχασε λάδι και συνεπώς οδηγήθηκε στο συμπέρασμα οτι τρύπησε από τη φυσούνα. Μου το είχαν πει από την αντιπροσωπεία. Μου άλλαξε bosch aero κάτι υαλοκαθαριστήρες με 15 ευρώ και όχι με 70 που μου ζητούσαν από αντιπροσωπεία. Θα αλλάξει και τα μπουζί και νομίζω οτι τα αλλάξαμε όλα. Λάδια και φίλτρο λαδιού άλλαξα πριν 2000km . Όσο και αν τον πίεζα να μου πει πως είναι στο φρένο πλέον μου είπε δεν θέλω να περιαυτολογήσω θα το πάρεις και θα μου πεις τις εντυπώσεις σου.
    1 point
  11. Καλημέρα σε όλους.Τελικα δεν κατάφερα να σας συναντήσω στην Αράχωβα.Καλα να περάσετε και καλή βόλτα.
    1 point
  12. Σε ευχαριστώ πολύ. Είδε λάδια πάνω στον δίσκο τον δεξί στραβωμένο δίσκο δίσκο δεξί στη μέση. Δευτέρα πρωί μου είπε να αλλαξω και τη φυσούνα δεξιά σε δικό του άτομο και νομίζω το αυτοκίνητο θα είναι καινούργιο. Αυτό μου το είχαν πει και στην αντιπροσωπεία αλλά δεν θεωρούσα ότι θα έβγαζε τέτοιο πρόβλημα. Πίσω άλλαξε δαγκάνες και τύμπανα και μου ανέφερε τσακισμένα ελατήρια. Πίσω δεν υπήρχαν φρένα. Ουσιαστικά μου ανέφερε ένα φρένο είχα το αριστερό. Ήθελα να είμαι και μαζί του για να μου τα δείχνει βέβαια μου τα στείλε φωτογραφίες όλα. Πρώτη απορία. Όταν πας σε ένα συνεργείο και αλλάζεις φρένα κάνουν διάγνωση μόνο τα μπροστινά βλέπουν; Τα πίσω δεν τα ελέγχουν; Πίσω δεν υπάρχουν φρένα; Δεύτερη απορία. Από το ΚΤΕΟ πως με εγκρίναν αφού δεν είχα φρένα πίσω; Δηλαδή αν εμφανιστώ εγώ τους δώσω 50 ευρώ τους πω ότι εγώ είμαι αμάξι θα με περάσουν; Τρίτη απορία. Τόσο καλά είναι τα ΑΤΕ; Μου είπε ότι έχει δυο ποιότητες φθηνά και ακριβά αλλά τα ακριβά είναι τα καλύτερα. Πιστεύω να λυθεί δια πάντως το πρόβλημα.
    1 point
  13. Σύμφωνα με την φωτογραφία, δεν μπορείς να το διορθώσεις... Έχει καεί το βερνίκι και έχει αρχίσει να καίγεται και το χρώμα, δεν είναι θολό ώστε να το κάνεις με αλοιφές κλπ... Οπότε πας για βάψιμο... είχα το ίδιο θέμα σε οροφή και τελικά το μόνο που μπόρεσα να κάνω ήταν να την βάψω σε φανοποιείο...
    1 point
  14. Βαλε αγγελια ζητησης Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  15. 1 point
  16. Μετά από 11 χρόνια κλειδωμένο μέσα + 1
    1 point
  17. Tα Tiguan του 2017 δεν έχουν καδένα αλλά ιμάντες Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  18. Δεν ξέρω... θα σιγουρευτώ ότι το συνεργείο έχει το special tool για την συγκεκριμένη δουλειά (ουσιαστικά πρόκειται για τον πύρο ακινητοποίησης του επιλογέα) και θα κάνουμε την ρύθμιση. Νομίζω ότι κακό δεν πρόκειται να κάνουμε σε καμία περίπτωση. Δυστυχώς δεν μπορώ αυτή την εβδομάδα... θα πάω όμως σίγουρα την επόμενη και θα γράψω εδώ τις εντυπώσεις μου.
    1 point
  19. Αλοιφή θες γυαλισματος.τωρα με το χέρι είναι δύσκολο να φύγει,θες αλοιφαδορο με μικρό pad να μονωσεις και την άκρη εκεί στην ηλιοροφή να μην ακουμπήσει πάνω στ πλαστικό. Στάλθηκε από το SM-A715F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  20. Για δοκίμασε αυτό Liqui Moly Hydraulic Lifter Additive 300ml. Η τιμή του είναι περίπου στα €6,96
    1 point
  21. Scan για σφαλματα Και ψαξιμο τη γραμμη επιστροφης και αναθυμιασεων Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  22. Παίδες θα βρίσκομαι κι εγώ στην Αράχωβα να σας γνωρίσω από κοντά. +1 άτομο.
    1 point
  23. Είναι μέσα στο κιβωτιο ταχυτήτων, σκέψου το σαν δαχτυλίδι που γύρω γύρω έχει δόντια. Δεν μπορείς να το δεις αν δεν ανοιχτεί το κιβώτιο ταχυτήτων. Όταν υπάρχει θέμα με τις ταχύτητες όπως αυτό που αναφέρω, μπορεί να αλλαχθεί. Επί εποχής Golf 5 ήταν συνηθες πρόβλημα στα 1.4tsi και τα επισκεύαζαν εντός εγγύησης.
    1 point
  24. 1 point
  25. Ωραίος... Σου εύχομαι πολλά, ευχάριστα, και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα, και να συνεχίσεις να το χαίρεσαι και να το έχεις μεράκι το αμάξι...
    1 point
  26. Θα πας σε κλειδαρά (αυτοκινήτων) και κατά 90% θα σου επισκευάσει την κλειδαριά που ήδη έχεις... Κόστος χαμηλό...
    1 point
  27. μεσα και εγω παιδια.. 2 ατομα!! απο θεσσαλονικη θα ξεκινησω κ αναλογως την ωρα και την συννενοηση, η εκκινηση μου θα ειναι απο Τρικαλα!!
    1 point
  28. Έχω τον ίδιο κινητήρα του 19 μοντέλο.ειχα ρωτήσει γ πρόγραμμα μου είχαν πει 300 ευρώ και θ γινόταν σα το 75αρι Στάλθηκε από το SM-A715F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  29. Τα ελατηρια δεν θα εχουν προβλημα για πολλα χλμ ακομα. Δες silent blocks, μπαρακια ζαμφορ μπρος πισω και ακρομπαρα Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  30. Με το καλό να ξαναβρεθούμε φίλες και φίλοι και να συνοδοιπορησουμε με το Club. Κι εγώ μέσα από Αθήνα για Αραχωβα. Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  31. Καλησπέρα παιδιά KOSTAS MK5 + 1 Πάμε να περάσουμε καλά και να τα πούμε μετά από τόσο καιρό ……
    1 point
  32. άνα μπράβο, έχει την κλειδαριά πάνω στην τάπα κάπως έτσι https://www.autodoc.gr/valeo/1072032?gshp=1&gclid=CjwKCAjwzOqKBhAWEiwArQGwaD55aGHUXY77NqtVYTeS0l2HpJkUic_Vfd1U18_gSdyceUzYgLyX2BoC87EQAvD_BwE
    1 point
  33. https://www.ebay.co.uk/itm/Volkswagen-UP-Fuel-Filler-Flap-12E809857AGRU-NEW-GENUINE/382769531294?pageci=df821834-309b-49cf-a280-422f97634144&redirect=mobile Δεν χρειάζονται αντικατάσταση όλες η κλειδαριές. Τι ακριβώς έχει σπασει ξέρεις? Έχει σπασει το button που ασφαλίζει την ώρα που πετάς το καπάκι και κληδώνει? Η έχει σπασει η εγκοπη που είναι στο πορτάκι επάνω και δεν μπορεί να κλειδώσει?? Θα βοηθούσε αν έβαζες μερικές φωτογραφίες
    1 point
  34. Ευχαριστώ πολύ! Είσαι Κατατοπιστικός φίλε
    1 point
  35. Καλησπερα στο φορουμ , εχοντας κανει αρκετη ερευνα για μεταχειρισμενο αυτοκινητο λογω του το οτι με αφησε το fiat stilo 1.6 2001 βρηκα ενα Volkswagen Golf '06 https://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/classifieds/cars/view/315782371-volkswagen-golf και θα ηθελα γενικα αποψεις για το αν ειναι ζημιαρικα αμαξια και αν εχει φθηνα ανταλλακτικα . Ευχαριστω εκ των προτερων .
    1 point
  36. Also maybe the electrical pump of the hydraulic power steering has its issues...
    1 point
  37. 23 πρατήρια υπάρχουν αυτή τη στιγμή σε όλη τη Ελλάδα. Νοθεία δεν παίζει μέχρι τώρα. Τα περισσότερα πρατήρια παίρνουν απευθείας από τον αγωγό. Το αέριο είναι ρωσικό με ποσοστό μεθανίου 98%, αρίστης ποιότητας σε σχέση με το αλγερινό με ποσοστό μεθανίου 91%. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  38. Ωραία εμπειρία αλλά και ωραίο το βιντεάκι...
    1 point
  39. Να σου πω δεν ξέρω περαιτέρω λεπτομέρειες...το καινούργιο σετ περιλαμβάνει καδένα, τεντωτητα, γλιστρες , μεταβλητό, γρανάζι εκκεντροφόρου, γρανάζι στρόφαλου και χρειάζονται σίγουρα φλάντζα καθρέφτη, βίδες, κόλλες κλπ...μετά μου είπε αναλόγως κωδικό κινητήρα θέλει και κάποια άλλα πράγματα (κάποια θέλουν.και καδενα-γραναζι αντλίας λαδιού και κάτι σωληνάκια μου είπε)...εγώ το πήγα σε εξειδικευμένο που βάζει μόνο γνήσια ανταλλακτικά από αντιπροσωπεία...το πρόβλημα είναι ότι τα περισσότερα "εξειδικευμένα" που ρώτησα δεν ξέρουν τι τους γίνεται ( άλλοι βάζουν after market, άλλοι μου έλεγαν ότι δε χρειάζεται αλλαγή ο μεταβλητός, άλλοι ότι για το CAX δε δίνει σετ κα)
    1 point
  40. Συνήθως τα ιμιτασιόν αντικατάστασης και τα εργοστασιακά θέλουν προγραμματισμό (coding). Αν πάρεις απλώς κάποια led φανάρια που θα σου αρέσουν, δεν χρειάζονται προγραμματισμό, αφού είναι για να τοποθέτηση από τον ίδιο τον χρήστη...
    1 point
  41. το μοτερ μας ολα τοποθετημενα και περιμενουμε ενα φιλο για προγραμμα,,, https://imagizer.imageshack.com/img923/3031/ANkWyC.jpg
    1 point
  42. Old school και τα μυαλά στα κάγκελα φίλε μου! Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  43. Εγω παντως λογω προσωπικης που ειχα παρει κατι ρουμανικα (κ καλα για καλυτερα) 450€ κ ενας φιλος κατι κινεζικα στα 400€ κ τα δυο χαλια. Παιρναν φουλ νερα κ απο φως τιποτα. Κ τους ειχα κ led λαμπτηρες. Στην κατω φωτο οι δυνατες οριζοντιες ηταν τα μεσαια κ τα τριγωνακια ηταν τα μεγαλα. Πεταμενα λεφτα.. πηγαινα βραδυ κ τα μεσαια φωτιζαν 10μετρε μπροστα απ το αυτοκινητο κ τα μεγαλα φωτιζαν τις ψηλες ταμπελες της εθνικης. Δε μπορεσε κανεις να τις ρυθμισει να ερθουν ευθεια ποτε!!! Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  44. Ένας ακόμα υπερευχαριστημένος πελάτης VW GOLF V TSI 140PS 1/2007 που έχει φίδι στον κινητήρα του. Σχεδόν ταυτόχρονα τόσο στο δικό μου όσο και σε φίλου με TSI 122PS μοντέλο 2009 και οι δύο με 87000 χλμ ακούμε το κλασικό κροτάλισμα. Συνεργείο κατευθείαν και η επίσημη (προφορική ακόμα) απάντηση είναι ότι θέλει αλλαγή καδένας. 1000 ευρώ το κόστος. Η VW εξετάζει λέει κατά περίπτωση το θέμα καθώς δεν υπάρχει εγγύηση κτλ. Το πρώτο πράγμα που ρωτάνε είναι αν το πήγαινες σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο κάτι το οποίο με βάση τον κανονισμό της Ε.Ε. 416/2010 που είναι συνέχεια του 1400/2002 είναι εντελώς αβάσιμο νομικά μιας που ο πελάτης μπορεί να πάει όπου θέλει το αμάξι του χωρίς ο κατασκευαστής να αποποιείται των ευθυνών του. Αρνούμενος φυσικά να δώσω 1000 ευρώ για μια ξεκάθαρη αστοχία του κατασκευαστή (όπως και με το συγχρονιζέ της 2ας αν θυμάστε) ξεκίνησα διαδικασία με kosmokar και θα φτάσω χαλαρά μέχρι τα κεντρικά στη Γερμανία. Το ότι δεν έχουν κάνει ανάκληση δεν λέει απολύτως τίποτα τη στιγμή που ο κατασκευαστής δίνει χρόνο ζωής στην καδένα απεριόριστο. Αλλιώς ας έβαζαν ιμάντα. Αυτά και θα σας ενημερώσω για την όποια συνέχεια. Συνήγορος του καταναλωτή, δικηγόροι κτλ.
    1 point
  45. Ας μη γράφουμε ό,τι θέλουμε. ΔΕΝ υπάρχει ανάκληση. 'Εχω ρωτήσει στη VW.
    1 point
  46. μα ολα γινονται για αυτον τον γαμ......νο θορυβο που κανει στην αρχη και εσυ λες πως ειναι ολα ενταξη?
    1 point
  47. ρε παιδια διαβαζω εδω και καιρο γι αυτο το προβλημα και τελικα δεν μπορω να καταλαβω αν οντως το κανει και το δικο μου,σε μερικα cold start οταν το αμαξι εχει μερες να κουνηθει,νομιζω κατι ακουγεται τελειως στιγμιαια,ουτε 2 δευτερολεπτα δηλαδη...αλλα δεν ειναι και πολυ δυνατος θορυβος ...οταν παω για γρυλους σε ενα μηνα,θα τους πω να το κοιταξουν...ντροπη παντως να βγαζει τοσα προβληματα ,επρεπε να ειχαν επιλεξει για το πολο τη μηχανη 1.4 με τα 122 και την 1.2 με τα 90..η δικια μας μοιαζει με λανθασμενη κινηση...
    1 point
  48. Μόνο που η δική μου εγγύηση τελειώνει τον άλλο μήνα. Γι΄αυτό θα τους το κάνω πυρωμένο υπόθετο. Δεν μου χάρισε κανείς τίποτα και μόνο εγώ και η γυναίκα μου ξέρουμε πως το πήραμε αυτό το καρούλι. Δεν με σέβονται; Δεν πρόκειται να τους σεβαστώ. Δεν γίνεται μια ζωή στη χώρα αυτή να φταίει πάντα ο καταναλωτής. Αν μη τι άλλο χωρίς καταναλωτές δεν έχουν λόγο ύπαρξης οι εταιρείες. Άλλωστε ο κανόνας της αγοράς λέει πως ένας ικανοποιημένος πελάτης θα φέρει άλλους δύο ή τρεις πελάτες. Ο μη ικανοποιημένος πελάτης θα απομακρύνει περίπου δέκα πελάτες. Τα τελευταία δυο χρόνια λοιπόν δεν είμαι ικανοποιημένος πελάτης, αλλά ούτε και τελείως δυσαρεστημένος, Προς το παρόν οι συμβουλή μου σε γνωστούς έχει αλλάξει από πάρε Skoda σε πάρε ότι σου αρέσει κι αν συνεχίσουμε με αυτούς τους ρυθμούς άγχους και φόβου για το ρημάδι θα μετατραπεί σε ... Ούτε να πλησιάσεις στον όμιλο VAG, κάτι το οποίο μάλλον θα εφαρμόσω στο μέλλον αν αξιωθούμε να αλλάξουμε αυτοκίνητο. Άλλωστε το τελευταίο το έχω αναφέρει και στο customer care του εργοστασίου,
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.