Slate
Blackcurrant
Watermelon
Strawberry
Orange
Banana
Apple
Emerald
Chocolate
Marble
Slate
Blackcurrant
Watermelon
Strawberry
Orange
Banana
Apple
Emerald
Chocolate
Marble
Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation since 12/23/2020 in Posts
-
6 pointsΧρόνια πολλά με υγεία σε όλο τον κόσμο...Καλή πρωτοχρονιά να έχουμε.
-
5 pointshttps://www.dotz-wheels.com/EN/wheels/spa-dark αυτή τη ζάντα έβαλα τελικά. Ήμουν τυχερός γιατί βρήκα στην τις https://www.dotz-wheels.com/EN/wheels/suzuka-black που ηθελα στην αρχή. Κάναμε δοκιμή αλλά δεν άρεσαν πάνω στο κόκκινο t roc μου. Οπότε διάλεξα αυτές. Μου αρέσουν πολύ. αχαχαχχααχ
-
5 points
-
4 pointsΧρόνια πολλά, καλά Χριστούγεννα σε όλους σας! VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater
-
4 pointsΚαλά Χριστούγεννα σε όλα τα μέλη του Vwclub, τις οικογένειες, τους φίλους και τους γνωστούς Ας είναι το Ξεκίνημα της Νέας Χρονιάς αφετηρία μίας δημιουργικής εποχής. Χρόνια πολλά!
-
4 pointsχρόνια πολλά και καλή ανάρρωση στους ασθενείς
-
4 pointsκαλημέρα σε όλους...!!! καλά Χριστούγεννα με υγεία και ευτυχία σε όλο τον κόσμο. και του χρόνο τέτοια μέρα στα χωριά μας!
-
4 pointsEυχές για καλά Χριστούγεννα με υγεία και επιστροφή στη κανονικότητα. Καλη χρονιά σε όλα τα μελη και τους φίλους της Λέσχης!
-
4 pointsΗ ευχή μου είναι να υποδεχθουμε τη νέα χρονιά σοφοτεροι από την εμπειρία που αποκόμισαμε μέχρι σήμερα και να μη παραδώσουμε τα όπλα, για να μας βρει η επιστροφή στη κανονικότητα με τη διάθεση να ζούμε τη κάθε στιγμή, όπως μας αξίζει! Καλη χρονιά με υγεία σε όλα τα μελη και τους φίλους της Λέσχης! Στάλθηκε από το BLA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
3 pointsκοίτα τα VW που είχα- έχω εγώ ήταν με μοτέρ 1200 TSI 105hp. και 1400 TSI 122hp . εγώ τουλάχιστον έμεινα υπέρ ευχαριστημένος από τα μοτέρ αυτά. τώρα στα της εγγύησης, θα πάρεις κάποια εγγύηση (το ελάχιστο 1 χρόνο) δωρεάν service , όχι δεν νομίζω να σου δώσει κάτι τέτοιο??? (αυτά θα τα δεις κατόπιν συζήτησης με το κατάστημα ) έλεγχος εννοείτε ότι θα κάνεις, δεν θα πάρεις γουρούνι στο σακί. Ο τεχνικός ελεγχος σε μια αντιπροσωπεία VW ειναι σε 110 σημεία ελέγχου. Και περιλαμβάνουν τα εξής. ΕΣΩΤΕΡΙΚΌ ΈΛΕΓΧΟ. Έλεγχο λειτουργίας κόρνας Έλεγχος λειτουργίας ρολογιού Έλεγχος φωτισμού οργάνων-φωτεινότητα Έλεγχος λειτουργίας ηλεκτρικής ρυθμίσεις και μνήμης καθισμάτων Έλεγχος λειτουργίας πισω καθισμάτων Έλεγχο λειτουργίας εμπρός και πισω ζωνων Έλεγχο ηλεκτρικής λειτουργίας και μνήμης εξωτερικών καθρεπτων Έλεγχο λειτουργίας εξωτερικού καθρέπτη Έλεγχο λειτουργίας ηλιοροφή Έλεγχο λειτουργίας air condition και έλεγχο διαρροων Ελέγχω επιλογής ρυθμίσεις εξωτερικής θερμοκρασίας Έλεγχο λειτουργίας παραθύρων Έλεγχο λειτουργίας θέρμανσης και ρύθμιση ανεμιστήρα φρέσκου αέρα Έλεγχος λειτουργίας για ντουλαπάκι συνοδηγού (φωτισμό και κλείδωμα) Ελεγχο Κατάστασης ταπετσαρίας καθισμάτων Έλεγχο καταστασης εσωτερικόν διακοσμητικών και μοκετας Έλεγχος κατάστασης εργαλείων (Αλλαγή αν χρειάζεται) Έλεγχος κατάστασης προειδοποιητικό τριγώνου Έλεγχος λειτουργίας ρυθμίσεις τιμονιού Έλεγχος κατάστασης πεντάλ οδήγησης ΕΜΠΡΌΣ ΦΏΤΑ Έλεγχος λειτουργίας πλαϊνων και φώτων χώρου στάθμευσης Έλεγχος λειτουργίας υψηλές σκάλας Έλεγχος λειτουργίας μεσαίες σκάλας Έλεγχος λειτουργίας προβολέων Έλεγχο λειτουργίας πυροβόλων ομίχλης Έλεγχο λειτουργίας φλάς Έλεγχο λειτουργίας αλαρμ Ρύθμιση προβολέων (εαν χρειάζεσαι) ΠΙΣΩ ΦΏΤΑ Έλεγχος λειτουργίας πίσω φωτων Έλεγχος λειτουργίας φως πινακίδας Έλεγχος λειτουργίας φώτων φρένων Έλεγχος λειτουργίας φώτων ομίχλης Έλεγχο λειτουργίας φώτων οπισθοπορειας Έλεγχος λειτουργίας δεικτών διεύθυνση φλας Έλεγχος λειτουργίας προειδοποιήσεις φώτων κινδύνου αλαρμ ΓΕΝΙΚΌΣ ΈΛΕΓΧΟΣ Έλεγχος στάθμης υγρού καθαριστηρων Έλεγχος λειτουργίας πλαστικής παρμπριζ, ρύθμιση ψεκαστήρες Έλεγχος λειτουργίας πλυστικου προβολέων Έλεγχος στάθμης υγρών φρένων Έλεγχος στάθμης υγρών συμπλέκτη Έλεγχος υγρών υδραυλικής υποβοήθησης τιμονιού Ελεγχος κατάστασης Ρεζέρβας Έλεγχος σύσφιξης μπουκαλιών τροχών Έλεγχος πίεσης ελαστικων και Ρεζέρβα Έλεγχος λειτουργίας κεντρικού κλειδώματος Έλεγχος λειτουργίας συναγερμού και immobiliser Έλεγχος φίλτρου σκόνης/γυρης Λίπανση μεντεσεδων πορτων Έλεγχος λειτουργίας καπό Έλεγχος λειτουργίας πορτ μπαγκαζ ΦΕΡΌΜΕΝΟ ΑΜΆΞΩΜΑ Έλεγχος κατάστασης αμορτισέρ Έλεγχος κατάστασης εξάτμισης Έλεγχος κατάστασης καταλύτη Έλεγχος υδραυλικής υποβοήθησης τιμονιού για διαρροές Έλεγχος όλων των ιμαντων V για χαλάρωση και φθορές Έλεγχος υπερβολικού τζόγου τιμονιού Έλεγχος ενώσεων τιμονιού Έλεγχος πίσω αναρτήσεων και αντιστρεπτικων δοκων Έλεγχος ημιαξωνιων για φθορα και προστατευτικων καλυμματων για ζημιά Έλεγχος υδραυλικού συστήματος φρένων Έλεγχος ντιζας χειρόφρενο Έλεγχος κινητήρα για διαρροή Έλεγχος κιβωτίου ταχυτήτων για διαρροή Έλεγχος μετάδοσης για διαρροή (εαν ειναι εφικτό) Έλεγχος κάτω τμήματος αυτοκινήτου (δαπεδου) για φθορες Βεβαιωθείτε ότι τα καλύμματα σκόνης ειναι τοποθετημένα ΦΡΕΝΑ ΚΑΙ ΕΛΑΣΤΙΚΆ Έλεγχος επιπέδου φθοράς εμπρός τακάκια/δίσκων Έλεγχος επιπέδου φθοράς πίσω τακάκια Έλεγχος πισω δίσκων, ταμπουρά Έλεγχος και ρύθμιση χειροφρένου Έκθεση κατάστασης φθοράς ελαστικων ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΜΑΞΏΜΑΤΟΣ. Έλεγχος εμπρός παρμπριζ Έλεγχος πισω παρμπριζ Έλεγχος εμπρός μετωπης ασφαλείας Έλεγχος πίσω μετωπης ασφαλείας Έλεγχος κατάστασης χρώματος και πλαινων δεξια Έλεγχος κατάστασης πλαινων αριστερά Έλεγχος κατάστασης χρώματος και εμπρός μέρους Έλεγχος κατάστασης χρώματος και οροφής Έλεγχος κατάστασης χρώματος και καπό ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ Έλεγχος λειτουργίας μηχανισμού 4κινησης. ΈΛΕΓΧΟΣ ΚΑΤΆ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΉ Έλεγχος απόδοσης κινητήρα Έλεγχος συμπλέκτη Έλεγχος μετάδοσης κίνησης Έλεγχος θορύβου μετάδοσης κίνησης Έλεγχος λειτουργίας τιμονιού Έλεγχος ευθυγράμμισης τιμονιού Έλεγχος φρένων, συμπερ.ΑΒS Έλεγχος απόδοσης χεροφρενου Έλεγχος ζυγωσταθμισης τροχών Έλεγχος λειτουργίας ταχυμετρου Έλεγχος λειτουργίας cruise control Έλεγχος λειτουργίας υπολογιστή ταξιδίου Έλεγχος λειτουργίας στροφομετρου Έλεγχος λειτουργίας δείκτη καυσίμου και ένδειξη κατανάλωσης Έλεγχος λειτουργίας air condition Έλεγχος λειτουργίας καλοριφερ Έλεγχος τριγμων Έλεγχος αεροδυναμικου θορυβου Έλεγχος λειτουργίας Ραδιοφώνου, κασσετοφωνου CD Έλεγχος λειτουργίας και κατάστασης κεραίας Έλεγχος μηχανισμούς 4 κίνησης ΈΛΕΓΧΟΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΉ Έλεγχος επιπέδου υγρών αυτόματου κιβωτιου (ATF) Έλεγχος έντασης και προσαρμογή έντασης CD Έλεγχος ιστορικού αυτοκινήτου Έλεγχος σωστού εγχειριδιου στο όχημα Έλεγχος καταλύτη Έλεγχος για άριστη κατασκευη Έλεγχος για επαναληπτική εξόρμηση κόστος 60€ με 70€
-
3 pointsκαι σε εμένα 5w40 ευτυχώς το βάλανε Ιούλιο μήνα με καύσωνα. Έκανα 600 χλμ και το πέταξα. Δεν πειράζει όμως ήταν ο λόγος που γράφτηκα στο φόρουμ και σας γνώρισα.
-
3 points
-
3 pointsχρόνια πολλά στους εορτάζοντες αυτές της ημέρες
-
3 pointsΧρονια πολλα σε ολους και ολες με υγεια και ευτυχια !
-
3 pointsμακαρι ο αγιος βασιλης να μου φερει ενα πολακι σαν του @doggy...χρονια πολλα με υγεια και καθε ευτυχια!!!
-
3 pointsΥγεία υγεία και υγεία. ευχές σε όλους τους εορτάζοντες. Καλή χρονιά. Και επειδή δεν έχω βρεθεί κ σε συναντήσεις μακάρι το 2021 να γίνει κ αυτό. να είστε ολοι καλά.
-
3 points8-9 ??? Το 1800 του 2002 έπινε 14λ/100 έδω μέσα και δεν είχε δύναμη να ξεκινήσει από το φανάρι. Άστα.... Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
-
3 pointsκαλά Χριστούγεννα σε όλους και με υγεία σε εσάς και στης οικογένειες σάς. και χρόνια πολλά στους εορτάζοντες!
-
2 pointsΚαλημέρα σας και καλές γιορτές! Χτές απόκτησα ένα Tiguan 4x4 diesel 190hp dsg με άδεια Αυγουστος 2017, μπόλικα εξτρά , 48000χλμ και ατρακάριστο. Πανοραμική οροφή Discover Pro (κατεβάζω και χάρτες τώρα απο το https://app-connect.volkswagen.com/) Θερμαινόμενο δερμάτινο ηλεκτρικό σαλόνι smart comfort Ηλεκτρικο πορτ μπαγκαζ Full led μπροστα Ηλεκτρικός κοτσαδόρος Ζάντες 19αρες Το αμάξι ήταν leasing φιλου, αγορασμένο στα 53000€ το 2017, και το πήρα στα 28500€. Νομίζω ήταν καλό deal πάντα με δεδομένο ότι το αμάξι ήταν φίλου. Δεν έχει βγάλει ποτέ καμία ζημιά. Μόνο ένα φεγγάρι πρέπει να είχε συμπληρώσει λίγο παραφλού, γιατί έχει δυο μπουκαλάκια μισά στο πορτ μπαγκάζ, αλλά δεν θυμάται κάν πότε. Σε κάποιο βενζινάδικο μάλλον του έβαλαν. (με ψιλοανησυχισε λιγο το θεμα με το παραφλου, αλλα τυχαιο πρεπει να ηταν) Οποιαδήποτε συμβουλή ευπρόσδεκτη. Εχω σκοπό να του κάνω ένα μικρό σέρβις, με λάδια, φίλτρο λαδιού και υγρά haldex στο διαφορικό όπως με συμβούλεψε άλλος φίλος απο την Καρέντα.
-
2 pointsΠηγα ηδη σημερα σε ταπετσερη. Θα ενημερωσω με φωτογραφιες απο εβδομαδα που θα το φτιαξουμε. Θα φτιαξουμε ενα μαξιλαρακι με σκρατς σε σχημα μπουμεραγκ να καθεται στο πλαστικο ετσι ωστε να μην ποναει το ποδι οταν ακουμπαει επανω στην κονσολα. Τις τελευταιες μερες εκανα δοκιμη φτιαχνοντας ενα μαξιλαρακι απο ενα σαπιο αφρολεξ για να δω αν βολευει, και βοηθησε παρα πολυ.
-
2 pointsΘα υπήρχε άποψη αλλά αυτό δε γίνεται γιατί όλοι ρωτάνε για το πρόβλημα τους αλλά δε τους ενδιαφέρει και δε γράφουν πότε τη λύση για να υπάρχει για τους επομενους
-
2 pointsΣε golf vi tsi 122hp τον είχα αλλάξει στα 105 k km γιατί ακουγόταν το ρουλεμάν του στο ρελαντί και μου είχε σπάσει τα νεύρα, παρόλαυτα ο δίσκος και το πλατό άντεχαν ακόμα...εγώ είχα δώσει λιγότερο από 350€ για σετ δίσκο-πλατο-ρουλεμαν-εργασία (sachs) σε εξειδικευμένο συνεργείο με απόδειξη...
-
2 pointsΔεν νοείται να πάρεις αυτοκίνητο χωρίς να το δει εξειδικευμένο συνεργείο και φανοποιος. Πάει αυτό. Ειτε 90 είτε 105 άλογα θα σου είναι υπεραρκετά όχι μονο για ταξιδάκια αλλά και για να γυρίσεις όλη την Ευρώπη. Εγγύηση από μάντρα είναι ένα κακόγουστο αστείο... Το αμάξι που έστειλες φαίνεται στα λόγια καλό αλλά πριν δω το βιβλίο σέρβις που λέει ότι έχει, τα προηγούμενα κτεο, την εξόφληση των τελών κυκλοφορίας όπου φαίνεται και πόσους ιδιοκτήτες είχε (και ας λέει έναν - ζήτα το τηλέφωνο του), πάρω τηλέφωνο τον ασφαλιστή μου και του δώσω το νούμερο της πινακίδας για να δει αν έχει εμπλακεί σε ατύχημα, δεν θα προχωρούσα.
-
2 pointsΕδώ οι οδηγίες για την σύνδεση του αυτοκινήτου με το VW We Connect https://www.volkswagen.gr/el/syndesimoteta-kai-yperesies-kinetikotetas/syndesimoteta/we-connect/energopoiese.html VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater
-
2 pointshttp://www.skodaclubpeloponnhsou.gr/2020/08/0w-20-tsi-evo.html?m=1 Εγώ παραθέτω και αυτό. Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
2 points
-
2 pointsσιγα τη δουλεια...λιγο παραπανω κοκκινη μπογια βλεπω εγω......ασε μου αγορι μου τα κλειδια και θα σε ενημερωνω εγω και με φωτογραφικο υλικο...ακου κει 11 μηνες
-
2 pointsΚοιτα το normal προγραμμα στο dsg αργει καπως σε kickdown. Βαζε το στο sport mode αν θες πιο γρηγορη αποκριση αλλιως προγραμμα στο dsg. Αν καταλαβαίνω καλά αυτο που σε ενοχλει...
-
2 points
-
2 points
-
2 pointsνα προτείνω μια άλλη ιδέα? Στείλε μαιλ στο customer support service της sachs ή και σε άλλης εταιρείας μάρκα ρωτώντας τους πιο είναι το προτεινόμενο μοντέλο αμορτισερ για το αυτοκίνητο σου. Στο email μην ξεχάσεις να συμπεριλάβεις το αριθμό πλαισίου vin του αυτοκινήτου σου. Για παράδειγμα δές εδώ! https://aftermarket.zf.com/us/en/sachs/contact/#
-
2 pointsΜε το τηλέφωνο έχει να κάνει σίγουρα. Το αναπάντητες κλήσεις μου μοιάζει και εμένα λογικό. Σου δείχνει επίσης το σήμα και την μπαταρία του τηλεφώνου. Κάτι με το τηλέφωνο είναι. Κλήσεις, sms, κάτι τέτοιο.
-
2 pointsΧρόνια πολλά σε όλους σας και καλή χρονιά να έχουμε!!! VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater
-
2 points
-
2 pointsΤο ένα από τα τρία που σε ανησυχούν αν είχε το υποψήφιο αυτοκίνητο, εγώ δεν θα το αγόραζα. Πόσο μάλλον εάν έχει και τα τρία που λες εσύ... 17 χιλιάρικα δεν είναι λίγα λεφτά, ειδικά όταν παίρνεις και αξιόλογο καινούριο αμάξι αν θέλεις, οπότε να διαλέξεις κάτι που σε ικανοποιεί απόλυτα.
-
2 points
-
2 pointsΚαλή χρονιά!!! Ίσως είναι η πρώτη φορά εδώ και πολλές δεκαετίες που λέμε καλή χρονιά και το εννοούμε και όχι μόνο τυπικά! Καλή χρονιά λοιπόν, Υγεία και ευτυχία σε όλο τον κόσμο!
-
2 pointsΠηρα σημερα τον MXS 5.0 Θα τον βαλω πρωτα κανενα 24ωρο στο AGΜ να την φορτισει καλα, και βλεπουμε.
-
2 pointsΧρονια καλα με υγεια και πολλα-πολλα χαμογελα αισιοδοξιας σε ολους!!!
-
2 points
-
1 pointΚαλησπέρα κατ αρχήν θερμές ευχαριστίες σε όλους σας για τις απαντήσεις Σήμερα έκανα τη διαδικασία που πρότεινε ο φίλος saxo_29 και όλα πήγαν καλά. Καταγράφω αναλυτικά τι εκανα, για όποιον ενδιαφέρεται: Απο πρίν εχω ανοίξει account και έχω volkswagen ID έκανα initialize τα app , και το we connect go και το ΑΑ για να ξεκινήσω απο την αρχή στο αυτοκίνητο πριν γυρίσω κλειδί άνοιξα το weconnect go και το παραμετροποιησα ( προφανώς με συνδεμένο το Data Plug) Μετα έβαλα μπρός, το weconnect go συνδέθηκε κανονικά και ολα έδειχναν ΟΚ. Εκανα μια βόλτα δοκιμαστική και ολα καλά, καταγράφει διαδρομή στο GMaps, χιλιόμετρα κλπ Αναφορικά με το Αndroid Αuto (AA), ήξερα οτι το κινητό μου (Samsung a41) δεν ειναι στη λίστα αυτών που υποστηρίζουν Bluetooth connection, οπότε χρησιμοποιώ καλώδιο Δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα η χρήση καλωδίου, μια και ταυτόχρονα φορτίζει το κινητό Στό ΑΑ τώρα. Εδω τα πράγματα ήταν ομαλά. Το infotainment βρίσκει αυτόματα το κινητό, ακολουθείς τις οδηγίες και με 2-3 κλίκ εισαι συνδεδεμένος. Δοκιμαστική διαδρομή δεύτερη, με τις δυο εφαρμογές να τρέχουν ταυτόχρονα, και όλα καλά. Τουλάχιστον για μια δοκιμή των 15 λεπτών. Τώρα όσον αφορά το περιβάλλον μου: Πολο 2020 confortline, Infotanment 8" , oxi NAVI, oxi streaming & internet, οχι Ready to discover, mobile Galaxy a41, Android 10 Με την ευκαιρία να σημειώσω ένα προβλημα του marketing της VW. Όταν στον configurator στο site επιλέγεις "Multimedia pack (Περιλαμβάνει: Έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών, Ασύρματη φόρτιση τηλεφώνου, Car-Net "App-Connect") 435,00 €" , τότε αυτόματα μετά σου δείχνει ότι ειναι δωρεάν Σύστημα Infotainment "Ready 2 Discover" με υπηρεσίες "Streaming & Internet" και Σύστημα Infotainment "Discover Media" με υπηρεσίες "Streaming & Internet" Όταν λοιπόν το παράγγειλα , είπα απλά "θέλω το confortline με την 8αρα οθόνη", θεωρώντας ότι θα έχει και τα άλλα δυο software options. Όταν όμως το παρέλαβα και επικοινώνησα με την υποστήριξη μου είπαν ότι δεν το συμπεριλαμβάνει το αυτοκίνητο μου. Τέλος πάντων Αυτά για το θέμα Data Plug και εφαρμογή We Connect Go Και πάλι ευχαριστώ, Μιχάλης
-
1 pointτο b6 απο το εως το 2009 ναι, αλλα εμενα το δικο μου ειναι ακριβως πριν την αλλαγη που το εξωτερικο ειναι σαν το passat b6 και το εσωτερικο (σαλονι , τιμονη , κονσολα κα) ειναi απο το passat b7
-
1 pointΤα διακοσμητικα r line να ξερεις πανε μαζι με τα φτερα. Ειναι ενσωματωμενα. Δεν ξερω αν απλα μπορεις να τα κολλησεις. Αν παρατηρησεις το r line εχει διαφορετικα φτερα κ το καταλαβαινεις εκει που τελειωνει η πορτα στο πλαστικο με το φτερο. Αν ειναι μονο αυτοκολλητα κ δεν εχουν καποιο κούμπωμα τοτε σιγουρα τα κολλας.
-
1 pointΚαλημέρα , Εγώ σε 18'' ζάντα που φοράει από το εργοστάσιο έχει τα Pirelli Scorpion Verde SUV(seal inside) εχω μεινει απολυτα ικανοποιημενος.Τα εχω σχεδον 4 χρονια και μολις γυρισω απο το εξωτερικο(λογο δουλειας-Ναυτικος) θα τα αλλαξω και θα βαλω τα ιδια.Το αμαξι ειναι το 2,0 TDI 190 ps 4 motion και παταει καλα με αυτα τα λαστιχα.
-
1 pointΜε 100€ τον φτιαχνεις καινουργιο, και ξανααρχιζεις να μετρας 10 χρονια. Μην ασχολεισαι με κολλες και μπουρδες. Αστο οπως ειναι. Οταν θα πεσει εντελως ή αν σε ενοχλει, πας σε ταπετσερη και στο φτιαχνει.
-
1 pointμήπως είναι εύκολο να με καθοδηγήσεις και εμένα από που και πως έγινε η αγορά? Με το υπάρχων obd2 app που έχω βρίσκει error στο cemter electronic system με κωδικό vag fault cde 05642 αλλά δεν βγάζω άκρη. Θα ήθελα να παραγγείλω και εγώ το vcds της rosstech. ευχαριστώ!
-
1 pointΔε ξέρω τι αμορτισέρ θα βρεις, πάντως 4sachs στο autodoc κάνουν 180 ευρω. Σε συνεργείο της προκοπής μπορείς να τα πετύχεις 200 ευρώ τοποθετημένα και με ευθυγράμμιση. Excel g, sachs performance, b6 ειναι σκληρά για το δρομο και ειδικά για αναπτυσσόμενες χώρες όπως η δικιά μας που οι δρόμοι είναι άθλιοι. Μα θα μου πεις όλοι αυτά βάζουνε, ρωτά και τη μέση τους να σου πει. Το αμάξι πρέπει να είναι άνετο. Η σκληρή ανάρτηση βοηθάει μόνο στην πίστα στους αγωνες. Ολα τα άλλα είναι μύθος για να τρέχουμε στους δημόσιους δρομους να μένουμε ανάπηροι ή να αφήνουμε αλλους ανάπηρους. Sent from my A80Pro using Tapatalk
-
1 point
-
1 point1,4 Tsi Twincharged Ν75 03C906283B 1.4Tsi Cax N75 06F 906 283 F
-
1 pointΗλία είχα κι εγώ το ίδιο πρόβλημα. Ανοιγε (ξεκλείδωνε) μία στις τόσο, όπου κι αν πήγα μου έλεγαν απλά να αλλάξω την κλειδαριά κ δεν έδιναν εξήγηση. Γενικά παρατήρησα ότι ανοιγε μόνο όταν το χτυπούσε για ώρα ο ήλιος, άρα θερμαινόταν η λαμαρίνα και γινόταν κάποια διαστολή. Πριν ενα χρόνο με χτύπησε από πίσω ένας, ζημιά μόνο στον προφυλακτήρα και αμέσως μετά το πορτ μπαγκαζ άρχισε να ξεκλειδώνει κανονικά ...για λίγο καιρό μόνο( μερικούς μήνες). Μετά μία από τα ίδια, ανοίγει μόνο με ζέστη. Άρχισα πλέον να υποθέτω ότι μάλλον στο παρκάρισμα- ξεπαρκάρισμα κάποιοι ατζαμήδες το ακουμπάνε και από εκεί ίσως κάτι απορυθμίζεται εσωτερικά (εχει ενα μεταλλικό μαραφέτι πάνω στο όποιο "πιάνει" το κλείδωμα) - διστάζω να του αλλαξω κλειδαρια, διότι υποψιάζομαι ότι στον επόμενο ατζαμή που θα με ακουμπήσει, πάλι τα ίδια θα έχω.....
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Newsletter