Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 04/07/2021 in Posts

  1. Τελευταιες αλλαγες εκτος ζαντων..
    7 points
  2. Ίσως το πιο πολυπόθητο retrofit και δεν είναι άλλο απο την αντικατάσταση των εργοστασιακών φαναριών αλογόνου με τα κορυφαία σε επίπεδο φωτισμού και εμφάνισης τα λεγόμενα led-mid. Είναι αλήθεια ότι θέλει προχωρημένο επίπεδο γνώσεων καθώς και έρευνας ώστε να μελετήσεις καλά τα διαγράμματα και να βρεις και τα ανταλλακτικά που απαιτούνται για ένα εγχείρημα που λίγοι εώς πολύ λίγοι έχουν καταφέρει. Η μελέτη που έχει ρίξει εδώ και αρκετό καιρό ο φίλος Ηλίας ήταν πολύ σημαντική αλλά τίποτα μα τίποτα δεν θα ήταν εφικτό και στην εργοστασιακή μορφή αφού όλα μπήκαν και περάστηκαν όπως αν ήτ
    7 points
  3. Μια "καλλιτεχνικη" κ απο το δικο μου!!
    6 points
  4. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά! Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    5 points
  5. Χρόνια πολλά Χριστός ανέστη! Υγεία σε όλους και στις οικογένειες σας.
    5 points
  6. Χρόνια πολλά καλή ανάσταση σε όλους! Sent from my iPhone using Tapatalk
    5 points
  7. Χρονια πολλά, Καλό Πάσχα σε όλα τα μελη και φίλους του Vwclub! Και το σημαντικότερο, τσουγκρίσματα μόνο με αυγά! Sent from my iPhone using Tapatalk
    5 points
  8. Το αυτοκινητο το πηρα μεταχειρισμενο ενος χρονου , εψαχνα το συγκεκριμενο μοτερ (1.6tdi) οποτε ηδη ειχε σταματησει να πωλειται καινουριο και σε εκδοση μονο R line παντα. Οποτε το πηρα ετοιμο ,σαφως αν αγοραζα/αγορασω καινουριο θα φροντιζα αν ειχα δυνατοτητα να βαλω καποια πραγματα που επιθυμω. Δεν ξεπερασα τις αρχικες τιμες με πολυ προσεκτικες αγορες παντα και επισης καποια πραγματα δεν υπαρχει καν δυνατοτητα να μπουν απο το εργοστασιο οπως οι φωτιζομενες χειρολαβες , τα welcome lights στις πορτες κλπ. Τελος ειναι οπως εγραψα και η χαρα της δημιουργιας δλδ καλο το ετοιμο τα σκας
    5 points
  9. O 1.4 TDI προέρχεται από τον υπερκυβισμό του 1.2 TDI. Ο κινητήρας έσβηνε στις χαμηλές στροφές. Η VW θυμάμαι συμβούλευε τους οδηγούς να κρατάνε ψηλά τις στροφές για να μην σβήνει. Στο τέλος έκανε ανάκληση για αλλαγή βολάν και ημιαξόνιου, αλλά και πάλι υπήρχαν θέματα. Είναι άλλη μια πονεμένη ιστορία. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι ο ιδιοκτήτης αυτοκινήτου με αυτόν τον κινητήρα θα κάνει παρεμβάσεις εις βάρος της υγείας του πληθυσμού και του περιβάλλοντος.
    5 points
  10. Αληθώς Ανέστη! Υγεία και χαρά σε όλο τον κόσμος. Άντε και του χρόνου στα χωριά μας!
    4 points
  11. Καλήν Ανάσταση και καλό Πάσχα σε όλους μας με υγεία, με την ευχή ν' αφήσουμε πίσω μας ο, τι μας έχει κρατήσει μακρυά σε φυσικό και ψυχολογικο επίπεδο! Πάσχα καλό κι ειρηνικό, με τις μηχανές μας να ζεσταίνονται ξανά... Στάλθηκε από το BLA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    4 points
  12. Door handle with led light Ένα πραγματικά πολύ δύσκολο αλλά πολύ όμορφο retrofit με ενα εξίσου πολύ διακριτικό αποτέλεσμα είναι αυτό και μιλάω πάντα για τα original illuminated χερούλια που μπαίνουν εργοστασιακά σε tiguan και προορίζονται για την αγορά της κίνας και μόνο δυστηχώς. Φυσικά τίποτα δεν θα ήταν εφικτό χωρίς το μαστόρι και δεν είναι άλλος από τον φίλο μου Βασίλη Ο πωλητής των parts φερέγγυος και πολύ αξιόπιστος εδώ https://www.aliexpress.com/item/32969076064.html... Δύσκολο διότι πρέπει να αφαιρεθούν όλα τα πάνελ από όλες τι πόρτες και τα μαρσπιέ μπροστά και πίσω οδ
    4 points
  13. Κάποιοι δυστυχώς , ακόμα δεν έχουν καταλάβει ότι έκαναν ΛΆΘΟΣ ΕΠΙΛΟΓΉ ΚΙΝΗΤΉΡΑ. και τώρα ζητάνε και τα ρέστα από τους υπόλοιπους.... Είναι γνωστό ότι η αφαίρεση του DPF είναι ποινικό αδίκημα. ΠΚ386 ΚΑΙ ΠΚ273 https://www.lawspot.gr/nomikes-plirofories/nomothesia/n-4619-2019/arthro-386-poinikos-kodikas-nomos-4619-2019-apati https://www.lawspot.gr/nomikes-plirofories/nomothesia/pk/arthro-273-poinikos-kodikas-koinos-epikindyni-vlavi https://www.tosynergeio.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=1892:dpf
    4 points
  14. [emoji16] Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    4 points
  15. καλημέρα και μερικές φωτογραφίες από Mobil Λάδι . σήμερα που πέρασα από τα praktiker. ΔΕΝ Θυμάμαι τι τιμή είχε το Mobil της φωτογραφίας??? η μεγάλη η συσκευασία πάντως είχε 79€
    3 points
  16. Καλημέρα . Νίκος από Ηράκλειο Κρήτης. Κάτοχος πλέον ενός TDI για ατελείωτα χιλιόμετρα. Χρόνια μέσα στην οικογένεια VAG ... Καλώς σας βρήκα !
    3 points
  17. Εξαιρετικό ποστ από@OMINUS. Μπράβο Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    3 points
  18. Υγεία σε όλους και στις οικογένειες σας.
    2 points
  19. Ανετα, η νεα ταπα μπαινει 3-4 φορες το γραφω. Αλλα, επειδη δεν ξερουν ποτε και ποιος τη βιδωσε για σιγουρια πιστευω την αλλαζουν. Αν εισαι τακτικος πελατης και αλλαζεις συχνα λαδια ανα 7.500 ή ετος μπορεις να το υπενθυμιζεις, στην ιδια αντιπροσωπεια- εξειδικευμενο και τελος. Δεν συντηρουν ολοι το ιδιο τα οχηματα, πολλες φορες απο ενα τοπικό συνεργειο ερχονται σε εξουσιοδοτημενα η αντιπροσωπειες οποτε για σιγουρια τ’ αλλαζουν. Βεβαια με κοστος 3-4Ε, πλεον ειναι υπολογισιμη και η ταπα. Αυτα.. Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  20. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις και το καινούριο G13 Plus+ που είναι έτοιμη διάλυση (60-40) με προστασία έως -40%, αν τη βρεις βέβαια. Ειδάλλως, αυτό που έγραψε αναλυτικά ο από πάνω. Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα. Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    2 points
  21. Καλημέρα σε όλους! Καλή Ανάσταση να έχουμε όλοι μας με υγεία. Και του χρόνου να έχουμε επιστρέψει στην κανονικότητα μας.
    2 points
  22. Τέλειο είναι φίλε. να το χαίρεσαι. Άντε να συναντηθούμε όλοι καποια στιγμή ......
    2 points
  23. Ναι. Χρειαζοταν. 2 φιμε 4 ζαντες κ εξωτερικα ειναι κομπλε.. σ ευχαριστω doggy
    2 points
  24. Μια φορα τσεκαρα χλμ κοντερ με gps κινητου και στα 240 κοντερ στο κινητο ειδα 219. Οσο ανεβαινεις τοσο μεγαλυτερη η διαφορα. Να το ευχαριστηθεις με το προγραμμα, αλλο αμαξι, 11+ χρονια εχω προγραμμα Ρεβο για 98αρα με εξατμιση και κουλερ S3 και δεν ειχα κανενα προβλημα. Το κεφι μου, μου το εκανε το αμαξι. Δεν πηγα ποτε για δυναμομετρηση αλλα παντα θα εχω την απορια ποσα ειμαι τελικα . Ισως παω καποιαααα στιγμη
    2 points
  25. Είδα το Audi αλλά απογοητεύτηκα από κοντά. Μου φάνηκε γεροντίστικο και δεν μου άρεσε η μούρη του αφήστε που μου φάνηκε τεράστιο για τις διαστάσεις. Έτσι απέρριψα το Q2 ενώ μου άρεσε στην αρχή πολύ. Τι δεν μου άρεσε στην Audi. 1. ο υπάλληλος αρνήθηκε να με ενημερώσει. 2. Ήταν θεόγυμνο. Σε χρώμα βασικό. 3. Δεν είχε ούτε ρεζέρβα ούτε τρίγωνο ούτε συναγερμό και ξέφευγε στα 26. Οποτε με δάνειο θα περνούσα τα 28. 4. Η εγγύηση του δεν ήταν 5 έτη αλλά 2 τα υπόλοιπα 2 τα έδινε η καρεντα και όχι 3. 5. Ντρεπόμουν που μιλούσα στον πωλητή. Σε κάθε ερώτηση, η απάντηση ήταν ε όχ
    2 points
  26. Η Audi παρουσίασε σήμερα το A6 e-tron concept, ένα Sportback ηλεκτρικό μοντέλο, η έκδοση παραγωγής του οποίου θα είναι κατά 95% ίδια σχεδιαστικά με το πρωτότυπο. Το αυτοκίνητο διαθέτει λεπτά OLED φωτιστικά σώματα και βασίζεται στην PPE πλατφόρμα. Πατά σε ζάντες 22″, έχει αεροδυναμικό συντελεστή 0,22 Cd, έχει μήκος 4,96 μέτρα, πλάτος 1,96 μέτρα και ύψος 1,44 μέτρα. Κίνηση παίρνει από δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν ανά άξονα, που αποδίδουν 476 άλογα με 800 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα, με τους ηλεκτροκινητήρες να αντλούν ενέργεια από μια μπαταρία 100 k
    2 points
  27. Διαθέσιμα στην χώρα μας είναι τα δύο ισχυρά station wagons που ενθουσιάζουν τους ανήσυχους οικογενειάρχες. Την εμπορική τους πορεία στην ελληνική αγορά εκκίνησαν οι «καυτές», station εκδόσεις του Audi A4, τα S4 Avant και RS4 Avant. Κάτω από το καπό του S4 Avant εδρεύει ένας 3λιτρος V6 TDI που συνδυάζεται με ήπια υβριδική τεχνολογία. Το μοτέρ παράγει 347 PS και 700 Nm ροπής μόλις από τις 2.500 σ.α.λ., χωρίς να απουσιάζει ο ηλεκτρικός κομπρέσορας (EPC). Ο τελευταίος αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 0,5 kWh που είναι τοποθετημένη κάτω από τον χώρο αποσκευών. Το 0-100 χλμ./ώρα
    2 points
  28. καλα αυτοι και να ψοφησει η μηχανη παντα λενε να πας σε περισοτερα,γιαυτους ειναι ερευνα και πειραματα..οι ιδιοι παντως οταν ειχαν απαντησει σε εναν αποστολες που εστειλε σχετικη ερωτηση ,του ειπαν οτι και αυτοι ημισυνθετικα ορυκτελαια χρησιμοποιουν και τα αλλαζουν καθε 12.000 το πολυ. τωρα ο τυπος κανει μεγαλη βλακεια εκει.το καπακι του ειναι χαλια και το φιλτρο εχει πιασει καρβουνιλα.δεν μας λεει ποιο λαδι χρησιμοποιησε νομιζω..αλλα στο προηγουμενο λινκ που εχει απο κατω ,στην προηγουμενη μετρηση ειχε βαλει μομπιλ 0-40..αυτο ειναι ενα λαδι καθαρα συνθετικο αποτελουμενο απο υδρογονθρακες
    2 points
  29. ναι όντως αυτό που λες ισχύει 100% και συμφωνώ. Όταν είσαι παρόν βλέπεις πολλά πράγματα. Έχω πάει μέχρι τώρα σε 2-3 αντιπροσωπίες VW. Η μια η μεγάλη δεν σε αφήνει ούτε να κοιτάξεις από την κλειδαρότρυπα τι γίνεται. Μια άλλη με άφησε αλλά δεν μου έμεινε καθόλου καλή εικόνα από αυτά που είδα. Μέχρι τώρα την καλύτερη εμπειρία με αντιπροσωπεία την έχω με το Σπανό στην Γλυφάδα. Παρόλο που θεωρείται premium μάρκα ποτέ δεν μου είπε κανείς να μην παρίσταμε στην διάρκεια του service. Επίσης ήταν και οικονομικός και πολλές φορές μου έδινε και πολλά free πράγματα. Και φυσικά με είχε πελ
    2 points
  30. Retrofited R line step led driver/passenger Κωδικοί ανταλλακτικών : Αριστερό 5ΝΑ853369Β Δεξί 5ΝΑ853370Β connector 1J0973332 Χρειάστηκα και κάποιους κωδικούς pins ώστε με καλώδιο να οδηγήσω το ρεύμα έξω στις πόρτες απο όπου και πήραμε εντολή βαση διαγράμματος να ανοίγει όταν ανοίγεις την πόρτα (από το ίδιο σημείο που πήρα εντολή και για τα welcome lights). Επισυνάπτω και διάγραμμα καλωδίωσης.
    2 points
  31. εγώ για αυτό όταν πάω σε αντιπροσωπεία όλα αυτά τα χρόνια όταν έφερναν τα ανταλλακτικά κρατούσα τους κωδικούς από της συσκευασίες από τα κουτιά. το να είσαι παρών γίνεται στης εργασίες γίνεται, εγώ όταν πάω σε αντιπροσωπεία αυτός είναι ο πρώτος διάλογος που έχω σου φέρνω το αμάξι αρκεί να είμαι παρόν σε όλες της εργασίες ΘΕΣ καλός δεν θέλεις κανένα πρόβλημα ο επόμενος. πρόσεξε να είμαι παρόν όχι μέσα στα πόδια του. εγώ αυτό κάνω και όλα αυτά τα χρόνια μια χαρά αποτελέσματα μου έχει φέρει. είναι στο χέρι του κάθε ένα απο εσάς το πώς θ
    2 points
  32. τα liqui moly εχουν τις περισοτερες εγκρισεις για την μαρκα σου..αυτο και μονο λεει κατι..επισης εχουν για ημισυνθετικα ,ολα τους τα λαδια υψηλους δεικτες κατι που σημαινει οτι κανουν και για πιο σκληρη χρηση. τωρα ,σωστα διαβασες.ο δεικτης που μας ενδιαφερει περισοτερο στο λαδι ειναι το κινηματικο ιξωδες δλδ. το 190 οπως ειπες που ειναι πολυ καλος.αυτος ο δεικτης δειχνει ποσο ανθεκτικο ειναι το λαδι πριν αρχισει να σπαει μεσα απο τις εναλλαγες θερμοκρασιων που δημιουργουνται στον κινητηρα σου.οποτε οσο πιο υψηλος τοσο καλυτερος.και τοσο καλυτερης ποιοτητας το λαδι .μετα κοιταμε ως πιο ση
    2 points
  33. Καλημέρα, υπάρχουν άψογοι βελτιωτες που χωρίς να παρανομούν (αφαίρεση DPF), κάνουν θαύματα. Παράδειγμα γνωστού μου, που χωρίς καμία μηχανική μετατροπή πάρα μόνο ένα remap, ανέβασε την ισχύ του BMW E90 320d (N47D20C) μοτέρ, από τα 184ΗΡ στα 229ΗΡ (δυναμομετρημενα). Υ.Γ : Ενδεικτικά, στο δικό μου φτάνει τα 290-300ΗΡ, απλά με Stage 1. Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    2 points
  34. Το πρόβλημα δεν είναι αυτό αλλά: 1. Ότι σε πειράζει ο προσωπικός χαρακτηρισμός μου και όχι το ότι ο άλλος εκπέμπει καρκίνο ασυστολα. 2. Ήξερες να σχολιάζεις εμένα (που πήρα και 7 like) και στον άλλο που καταργεί dpf δεν έδωσες ούτε καν εσυ ευγενική απάντηση Όχι "φίλε" δεν είμαι εγώ το πρόβλημα. Όλοι οι ανεγκεφαλοι που κυκλοφορούν ανάμεσα μας ειναι οπότε άσε τις υποδείξεις για το ποιο είναι το προβλημα
    2 points
  35. Το αμαξι εκλεισε.vw up 13000 του 19 εταιρικο αλλα σε αψογη κατασταση.απο βδομαδα πρωτα ο θεος παραλαμβανω. Στάλθηκε από το SM-A715F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    2 points
  36. Άλλος ένας καραγκιόζης που σχολιάζει εδώ μέσα και έχει απαιτήσεις να μη σχολιασουμε αδιαφορώντας για το καρκίνο που βγάζει αρκεί να περνάει ΚΤΕΟ και να τραβάει στην ανηφόρα. Αντί να κάνετε αυτόν ban θα προειδοποιησετε εμένα?
    2 points
  37. Αυτό είναι Για τα πολλά χιόνια [emoji1787][emoji1787][emoji1787] Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    2 points
  38. Εχουν βαλει τοσες δικλειδες ασφαλειες που νομιζω οτι πρεπει να βγαλεις εγκεφαλο για να βαλεις προγραμμα. Γιαυτο κ revo, apr κτλ δεν εχουν βγαλει ετοιμο προγραμμα. Εκτος κ αν παιζει κατι αλλο. Το μοτερακι πραγματικα πεταει. Ειδικα μετα κ το τελευταιο update που βγαλανε η vw. Εγω πλεον το απολαμβανω κ με το box. Σιγουρα με προγραμμα θα ηταν πιο τελειοποιημενο. Custom βεβαια υπαρχουν καμποσα. Βλεπε revlimit, πορφυρης, etuners, ace motosport. Μπορεις να αρχισεις να παιρνεις τηλ κ να τους ρωτας. Αν εισαι απο Θεσσαλονίκη τον μονο που γνωριζω ειναι Πορφυρη κ δεν ξερω αν εχει καποιον deale
    1 point
  39. Πίσω αριστερή πόρτα.Επισκευάζεται σήμερα
    1 point
  40. Ωχ... Κατάλαβα... Σπανίζουν οι σωστοί επαγγελματίες πλέον και μετά τρέχουμε εμείς σαν παλαβοί να κλείσουμε την βλακεία τους... Να δώσω όμως κι ένα παράδειγμα σωστού επαγγελματία. Έβαλα το Σάββατο σε αμάξι φίλου μεμβράνες. Suzuki Vitara 2018. Τα περισσότερα από αυτά τα αυτοκίνητα έχουν πλαστικά καλύμματα στις κολόνες από τις πόρτες. Δυστυχώς λόγω σκλήρυνσης του πλαστικού το ένα έσπασε. Ο εν λόγω επαγγελματίας το κόλλησε ώστε να μην φαίνεται άσχημο και κατά την παραλαβή μας είπε ότι παρήγγειλε κομμάτι τέτοιο πλαστικό και θα μας το τοποθετήσει μέσα στη βδομάδα. Μαζί με το "συγγνώμη
    1 point
  41. φτασαμε στο σημειο που η μαμα vw δινει εντολη σε ολους αντιπροσωπους της σε καθε λιπαντικο σερβις να αλλαζεται και η ταπα αποστραγγισης...το οτι μπορει ο αντιπροσωπος να μην σου αλλαξει καν αυτα που προβλεπει το σερβις ισως και πιο σημαντικα απο μια ταπα ή ροδελα παρολο αυτα με ξεπερναει...κατα τα αλλα η ταπα να αλλαζεται...αληθεια γιατι παλια δεν αλλαζοταν η ταπα στην τακτικη συντηρηση του αυτοκινητου;; Παντως εγω προσωπικα αν δεν δω διαρροη λαδιου απο κατω δεν αλλαζω κατι.Φυσικα δεν ειναι θεμα κοστους αλλα μια ροδελα ή ταπα ή βιδα εφοσον την βιδωνεις σωστα και την ξεβιδωνεις σωστα τι μπ
    1 point
  42. Οχι δεν εχω δει τιποτα τετοιο. Ειναι συνεχης η αποδοση τους χωρις σκαμπανεβασματα. Δεν κουραζουν καθολου, ουτε τα μεσαια ουτε τα μεγαλα. Εχουν ρύθμιση της δεσμης απο το φαναρι δεξια- αριστερα κ πανω-κατω με torxx επανω στο φαναρι και απο μεσα για τον οδηγο αναλογως το φορτιο. Απο πισω εχουν τα ανοιγματα για αντικατασταση των λαμπτηρων οπως ολα τα φαναρια αλλα για να δω αν αλλαζουν θα επρεπε να βγαλω ολο το φαναρι παλι κ δεν μπηκα στη διαδικασια. Πιστευω παντως πως αν τυχει κ καει, ολο κ κατι θα μπορεις να βαλεις χωρις να χρειαστει να αλλαξεις το φαναρι. Ειπα θα ψαχτω οταν ερθει η ωρα. Sent f
    1 point
  43. Μετά από άλλες 3 επισκέψεις όπου τη μία διαπιστώσανε ότι πιθανόν να φταίει ένα εγκεφαλάκι το οποίο μετράει την τάση το οποίο θεωρούσανε ότι πιθανόν να δυσλειτουργεί, άρα θα το αντικαθιστούσανε, αλλά δεν ήταν διαθέσιμο - παραγγελία από Γερμανία - άρα περίμενε 15 μέρες. Στη δεύτερη επίσκεψη μπήκε το εγκεφαλάκι όπου με πήραν να μου πουν όλα έτοιμα, έλα να το πάρεις. Το πήρα την προηγούμενη Παρασκευή. Φυσικά το start stop δε δούλεψε ούτε ένα λεπτό, παρ' όλα αυτά είπα να του δώσω μία ευκαιρία μπας και.... Μάταια όμως... Την Τρίτη λοιπόν προγραμματίστηκε νέο ραντεβού για Τετάρτη. Μετά από χίλιες σ
    1 point
  44. Retrofit συνέχεια. Rear footwell lights (φώτα για τα πόδια των πίσω επιβατων). Νομίζω μια παρά πολύ καλή και οικονομική αναβάθμιση η προσθήκη led σε εργοστασιακή βάση από το Skoda Kodiaq που έχουμε ίδια καθίσματα και ουσιαστικά με μία καλωδίωση που "κλέβει" ρεύμα απο τα μπροστινά led έχουμε και φώτα στα πόδια των πίσω που λειτουργούν και ώς ambient lights διοτι μένουν αναμμένα και κατα την οδήγηση. Χρησιμοποίησα τα παρακάτω: 2 x led Part:5G0947409 2 x bracket from Skoda Part:565881547 2 x cable sets fr
    1 point
  45. Βάζω και αυτές τις φώτο για να υπάρχουν σε περίπτωση συγκρισης
    1 point
  46. H Vw εχει πουλησει μεγαλο ΠΑΠΑ με την καδενα χρονισμου στα ελατωματικα μοτερ της. Μοτερ με καδενα σε αλλες μαρκες ειναι αθανατες, πχ Ford/Οpel/Bmw δεν ασχολουνται με τις καδενες τους. Μονο στην vw μαθαμε οτι η καδενα εχει ημερομηνια ληξης, γιατι απλα ειναι μια καδενα για τον Π@@@@ο!!!
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.