Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation since 06/07/2022 in Posts
-
Δε σηκώνει υγραέριο ο συγκεκριμένος εκτός αν δε σε νοιάζει η αξιοπιστία και τα προβλήματα2 points
-
Την απάντηση την έδωσες εσύ, αφού θέλεις τη μηχανή για άλλα 200Κ χιλιόμετρα.2 points
-
VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP/587NM Ρεκόρ αυτονομίας και κατανάλωσης, με χρήση σε Εθνική + Επαρχιακή Οδό, τηρώντας αυστηρά τα όρια ταχύτητας. Αυτονομία = 999 ΚΜ - Κατανάλωση 4,9 l/100Km (επαρχιακή οδός η συγκεκριμένη ένδειξη). Καύσιμο = Shell V-Power Diesel (ρεζερβουάρ 60l) Πρέπει να είναι τα πιο λιτοδίαιτα 300 άλογα της αγοράς [emoji12][emoji23][emoji7] VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater2 points
-
Προσωπικά έχω παραγγείλει κι εγώ 2-3 φορές από autodoc και τα ξαδερφάκια του (antallaktika κλπ). Δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα, ο μεγάλος χρόνος παράδοσης (1-2 βδομάδες) ήταν γνωστός από την στιγμή που τα παράγγειλα αυτά που ήθελα... Το πιο σύνηθες πρόβλημα που έχουν είναι όταν πάω να παραγγείλω επικοινωνώ μαζί τους και τους δίνω πλαίσιο, και επειδή το ένα αμάξι που έχω είναι λίγο "περίεργο" δεν μπορούν να μου εγγυηθούν την εφαρμογή... Οπότε αναλόγως ή θα ακυρώσω (δεν έχει τύχει να το κάνω) ή θα το ρισκάρω. Στην περίπτωση που δεν ταιριάζει απλά τους το στέλνω πίσω!!! Είναι αρκετά χρόνια πάντως (ηλεκτρονικά) μαγαζιά, δεν νομίζω ότι τώρα ξαφνικά θα κάνουν ένα μάζεμα και θα εξαφανιστούν... Όπως και να 'χει, αν αυτά που σου έρθουν δεν είναι αυτά που θα ήθελες, έχεις δικαίωμα επιστροφής και υπαναχώρησης, οπότε δεν είναι αναγκαίο να σου κρατήσουν πιστωτικό, αλλά κάνουν και επιστροφή χρημάτων!!!2 points
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Missfire είναι προφανώς , αλλά μπορεί να προέρχεται από διαφορετικές αιτίες...θέλει ψάξιμο....μπουζί ποτέ έχει αλλάξει, έχουν μπει τα σωστά? Πολλαπλασιαστές έχουν αλλαχτεί?1 point
-
1 point
-
1 point
-
Έτσι όπως το περιγράφεις μου δείχνει πρόβλημα επικοινωνίας με την συσκευή σου.. Δοκίμασες κάποια άλλη συσκευή;;;1 point
-
Μετρα ενα 0-160 περιπου 20s κανει στοκ θα φανει αμεσως Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Επανέρχομαι στο θέμα οσο και αν το έψαξα και μόνος αλλά και σε συνεργείο άκρη δεν βγήκε πήγα και αγόρασα ένα όργανο της autool x60 και ησύχασα1 point
-
1 point
-
Ατμόσφαιρα και τετρακίνητο. Έβγαζε τούρμπο στα 1600 με 145 άλογα νομιζω1 point
-
Η αντλία υψηλής στο Tsi, έχει roller. Είναι το 8 Είχαμε πει για την αντλία, ένα log ήταν θα ξεμπέρδευες... νωρίτερα. Όλα καλά λοιπόν πλέον. Καλό είναι να logάριστεί, ότι επανήλθε στα σωστά επίπεδα πίεσης η αντλία παρόλαυτα.1 point
-
Χαιρετώ και πάλι. Επειδή έψαξα/ψάχνω του κωδικούς γιατι με τον φίλο "doggy" δεν ξέρει το παλικάρι τους κωδικούς και δεν πρόλαβε λογικά να μου απα΄ντήσει στα προσωπικά μνμ, επομένως τα ανεβάζω εδω και για να παρετε ολοι την πληροφορία αλλα μηπως καποιοσ βοηθήσει κιολας γιατι δεν μπορώ να την καταλάβω την VW.Ενας πανικός με τα part number axaxxa Τώρα... Θεωρητικά τα part numbers θα έπρεπε να ειναι 8 για τα πλαινα trims 2 κωδικοί για κάθε πόρτα, ενας με αστάρι ενας σε πλαστικό σαγρε.. ΑΜ ΔΕ!!!! VW είσαι, κοροιδεψες ολοκληρο κράτος με τους ρίπους σιγα το πράγμα αυτο. :D:D Οι κωδικοί είναι οι εξης..(ΟΙ ΚΩΔΙΚΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΜΕ PRIMER δεν ειναι κανένας satin black. Satin black ειναι αλλα part numbers) Εμπρός Δεξιά 2GA 854 940AG GRU 2GA 854 940S GRU Εμπρός Αριστερά 2GA 854 939AG GRU 2GA 854 939S GRU Πίσω Δεξιά 2GA 854 950M GRU 2GA 854 950AB GRU Πίσω Αριστερά 2GA 854 949M GRU 2GA 854 949AB GRU Εχει κανείς ιδέα τι γιατι υπάρχουν 2 κωδικόι για κάθε πλευρά. Τι διαφορετικό μπορεί να εχουν? Υπαρχει πιθανότητα να μην κουμπώνουν οι μεν ή οι δέ?1 point
-
Κάποιος αισθητήρας σου έχει κολλήσει και δίνει λάθος εντολή, ή έχει κάποιο θέμα το αμάξι... Ηλεκτρολόγο να πας και να το βάλεις σε διαγνωστικό... Επίσης θα σου πρότεινα να μην κάνεις τον μπακάλικο (και επικίνδυνο για το αμάξι και την τσέπη σου) τρόπο που λένε όλοι να βάλεις μεγαλύτερη ασφάλεια...1 point
-
Χωρίς λόγια... Ή αλλιώς, άφωνος... [emoji7][emoji2956][emoji41] VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi 240HP DSG7 R-Line 7seater1 point
-
Καλησπέρα, σήμερα έγινε και η πρώτη δοκιμή των νέων λαδιών Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30 VW 507 00 που μπήκαν στο μοτέρ, μετά την προχθεσινή αλλαγή τους. Έκανα λοιπόν μία διαδρομή παρόμοια με μια άλλη που είχα κάνει προ 1,5 μηνός (ίδιας ταχύτητας + επιβατών) αλλά +68% μεγαλύτερη απόσταση και σε πολύ πιο ζέστη ημέρα, λεπτομέρειες παρακάτω: Προηγούμενο λάδι: Castrol Edge Professional III 5W-30 VW 507 00 Νέο λάδι: Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30 VW 507 00 Χιλιόμετρα χρήσης προηγούμενου λαδιού: 6.000ΚΜ Χιλιόμετρα χρήσης νέου λαδιού: 250ΚΜ Προηγούμενη διαδρομή(ΠΔ): 62 ΚΜ Νέα διαδρομή(ΝΔ): 104 ΚΜ (+42 ΚΜ πιο πολύ προς στην ίδια κατεύθυνση πάντα) Εξωτερική θερμοκρασία ΠΔ: 25 C Εξωτερική θερμοκρασία ΝΔ: 33 C Εύρος θερμοκρασίας λαδιού στο BC ΠΔ: 99-115 C (Μ.Ο 107 C) Εύρος θερμοκρασίας λαδιού στο BC ΝΔ: 96-106 C (Μ.Ο 101 C) Μέση θερμοκρασία λαδιού (Castrol) στην εφαρμογή We Connect ΠΔ: 68 C Μέση θερμοκρασία λαδιού (Liqui Moly) στην εφαρμογή We Connect ΝΔ: 55,5 C Βλέπω λοιπόν, ότι ως νέο φρέσκο λάδι, σε πιο μεγάλη διαδρομή και με υψηλότερη εξωτερική θερμοκρασία, έχει εμφανώς αρκετά χαμηλότερες θερμοκρασίες λαδιού. Η σύγκριση θα συνεχιστεί και σε άλλες διαδρομές. Πρώτη εντύπωση, άριστη λοιπόν. VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi 240HP DSG7 R-Line 7seater1 point
-
Χαχαχαχαχα... Όντως, πεντακάθαρο ήταν και ναι, ήταν το παλιό λάδι του HALDEX. Αλλά, σύμφωνα με το πρόγραμμα service, ήταν η ώρα να αλλαχθεί. VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi 240HP DSG7 R-Line 7seater1 point
-
Καλημέρα, έγινε σήμερα και το ετήσιο σέρβις στο αυτοκίνητο της υπογραφής (VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi 240HP DSG7 R-Line 7seater), στα 41400 ΚΜ, στην αντιπροσωπεία της πόλης. Περιελάμβανε τα εξής: -αλλαγή λαδιών (δικά μου) και φίλτρου λαδιού -αλλαγή υγρών φρένων (3ετια) -αλλαγή υγρού συστήματος HALDEX -αλλαγή φίλτρου καμπίνας -έλεγχος ανάκλησης κοτσαδορου (μια χαρά ήταν, δεν απαιτείται κάτι) -λίπανση θυρών -διαγνωστικός έλεγχος (0 βλάβες) Κόστος (μετά από έκπτωση) εργασιών και ανταλλακτικών (πλην λαδιών κινητήρα): 225€ Έτοιμο για το επόμενο βήμα-έκπληξη τώρα και το μεγάλο ταξίδι [emoji41] Καλό καλοκαίρι σε όλους. Υ.Γ: Μπήκε και το νέο λάδι Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30 VW 507 00 προς δοκιμή και σύγκριση με το προηγούμενο Castrol Edge Professional III 5W-30 VW 507 00. Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk1 point
-
Ρε παιδιά τα K&N δεν έχουν λάδι (έστω και λίγο)? Γιατί δε βάζετε pipercross που είναι αποδεδειγμένα τα μόνα ξηρού τύπου (είναι και made in England)? Εγώ πάντως το πήρα από Αγγλία μαζί με μεταφορικά από το επίσημο site της Pipercross 39 euro εάν θυμάμαι καλά!1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00