Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 10/01/2020 in Posts

  1. 3 points
    Ρε σεις δεν μπήκα στην διαδικασία να συγκρίνω ούτε το T roc ούτε να κατακρίνω το VWTiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater. Κακώς μεν ασχολήθηκα αλλά δεν καταλαβαίνω το λόγο του να ασχολείτε κάποιος τόσο μανιωδώς με νούμερα, πράξεις, υπολογισμούς, φωτογραφίες και εάν σωρό άλλες παραμέτρους από το πολύ απλό. Ένα όμορφο ταξίδι μια ωραία στριφτερη βόλτα κα. Εάν κάποιον τον απασχολεί τόσο πολύ η κατανάλωση επιλέγει αντίστοιχα τι αντέχει η τσέπη του να κινείται. Τα παραδείγματα τα έφερα γιατί λίγο πολύ όλοι έχουμε πλέον υπολογιστές ταξιδιού και άλλα τζιτζιμπλικια και ξέρουμε πόσες παρλαπιπες δείχνουν συχνά πυκνά. Χαρείτε την ζωή γιατί είναι μικρή και όλα τα άλλα να χαμε να λέγαμε. Καλή συνέχεια σε όλους!
  2. 3 points
    Καλησπέρα σας, Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου από την ΚΑΡΕΝΤΑ και την επέκταση εγγύησης. Θα παρακαλέσω τους admin να μην σβήσουν το ποστ γιατί το θέμα μας αφορά όλους. Όπως έχω αναφέρει σε προηγούμενα ποστ έχω κάνει επέκταση εγγύησης μέσω της Allianz. Δυστυχώς την χρειάστηκα. Έχω αλλάξει τούρμπο και όλα τα παρελκόμενα καθώς και διακόπτη του πάρκινγκ του αυτόματου κιβωτίου. Από την πρώτη στιγμή ζήτησα με καθαρά φιλική διάθεση και χωρίς καχυποψία τα παραστατικά των ανταλλακτικών. Εφόσον το συνεργείο δεν σου δίνει την δυνατότητα να είσαι μπροστά κατά την επισκευή ήθελα να είμαι ήσυχος οτι έχουν μπει τα ανταλλακτικά που πρέπει στο αυτοκίνητο. Το service της Καρέντα έβρισκε χίλιες δυο δικαιολογίες. Μετά από πάρα πολύ καιρό (1 χρόνο) και αφού είχα εξαντλήσει όλη μου την διπλωματία, απαίτησα να μου στείλουν τα παραστατικά ή έστω μια απόδειξη οτι μπήκαν ανταλλακτικά καινούργια. Το μόνο που μου έστειλαν ήταν μια βεβαίωση οτι έκαναν της τάδε εργασίες και οτι για αυτές έχω 2 χρόνια εγγύηση. Επειδή έχω εμπειρία και από άλλες αντιπροσωπίες και άλλες μάρκες, πάλι με επέκταση εγγύησης (bmw spanos). Όποτε άλλαζαν κάποιο ανταλακτικό μου έδιναν απόδειξη.Αν ήταν μέσω εγγύησης μου έδιναν απόδειξη με τον αριθμό του ανταλλακτικού και μηδενική αξία. Όλα ξεκάθαρα. Σε περίπτωση που η απόδειξη δεν ήταν στο όνομα μου, μου έδιναν φωτοτυπία την απόδειξη ή τιμολόγιο πιστωτικό με σβησμένο το όνομα του παραλήπτη ασφαλιστικής εταιρείας (λόγω προσωπικών δεδομένων). ΑΛΛΑ γνώριζα τον αριθμό παραστατικού και ήμουν 100% σίγουρος οτι το ανταλλακτικό που μπήκε στο αυτοκίνητο μου βγήκε από την αποθήκη του Σπανού και ήταν γνήσιο και καινούργιο. Στην ουσία η Καρεντα δεν μπορεί να μου αποδείξει τα αυτονόητα. Πολύ χάλια κουλτούρα. Κανένας σεβασμός στα χρήματα του πελάτη. Πραγματικά έχω πλέον σοβαρές αμφιβολίες για την προέλευση των ανταλλακτικών που μπήκαν κατά την επισκευή του αυτοκινήτου μου. Αλλά εκτός αυτού πιο πολύ με έχει πειράξει η αντιμετώπιση μου σαν πελάτης. Η κουλτούρα της εξαπάτησης της μαμάς VW ζει και βασιλεύει.
  3. 3 points
    Φίλτρο αερα και πετρελαίου να αλλάξεις. Τα υγρά φρένων τη πρώτη φορά είναι στα 3 χρόνια νομίζω και μετά ανά 2.
  4. 3 points
    Καλησπέρα ομαδαρα, Ήρθε η ώρα να γράψω και εγω τη δικιά μου τρέλα για βελτίωση. Για αρχή σας παραθέτω μερικες φώτο πριν και μετά εξωτερικά + δυναμομετρηση! Πλέον το αμάξι σχεδόν 180 αλογα και 37 κιλά ροπή. Μόλις βρω χρόνο έρχονται αναλυτικά όλες οι αλλαγές!
  5. 2 points
    Στην Αγγλία υπάρχουν τρεις τύποι βενζίνης: - Premium Unleaded (95 RON) – Super Unleaded (97 / 98 RON) – Premium Fuels (e.g. Shell V-Power) Οι δύο πρώτοι τύποι είναι αυτοί που χρησιμοποιούνται περισσότερο με την 95αρα να κατέχει τή μερίδα του λέοντος. Τα premium fuels όπως η αγγλική V-Power είναι σπάνια χρησιμοποιούμενη και δεν έχει τόν χαρακτηρισμό 100 οκτανίων. Αναφέρεται (κάπως ανεπίσημα) ως 99 οκτάνιων.
  6. 2 points
    Χαίρετε. Μπήκα στο φόρουμ πριν 10 χρόνια, αναζητώντας πληροφορίες για το Golf GT. Πριν λίγο καιρό πήρα το πρώτο μου Golf GT, το ίδιο μοντέλο για το οποίο έψαχνα πληροφορίες 10 χρόνια πριν. Έως τώρα, είμαι πολύ ευχαριστημένος με το αυτοκίνητο, απλά μένουν κάποια θεματάκια να λυθούν. Καλώς σας βρήκα λοιπόν. Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. 2 points
    ενα βιντεο επιμορφωτικου χαρακτηρα... https://youtu.be/sV5OayZZ2-o
  8. 2 points
    VW Tiguan R-Line 1.6tdi 2019 Ξεκινάμε με chiptuning
  9. 2 points
    φτανει ρε φιλε...μην ανεβαζεις αλλες φωτο..δεν μας λυπασαι;;;
  10. 2 points
    Λειτουργίες/ρυθμίσεις καντράν και άλλα σχετικά.
  11. 2 points
    Κινηθηκα μετα απο αρκετο καιρο βραδυ στο εθνικο οδικο δικτυο και πρεπει να πω οτι το light assist (αυτοματη εναλλαγη μεγαλων-μεσαιων φωτων) ηταν τεραστια βοηθεια και δουλεψε αψογα! Ποσο κριμα που οταν ειχα αγορασει το αυτοκινητο δεν υπηρχε η δυνατοτητα να μπουν τα matrix led φωτα στο tiguan. Πρεπει να ειναι καταπληκτικη εμπειρια που καθιστα τα βραδινα ταξιδια ανετα και ασφαλη.
  12. 2 points
    Retrofit συνέχεια όπως και στο προηγούμενο vw touran έτσι και εδω έχουμε και λέμε. active info display (new 10in model) discover pro mib 2.5 R Line steering wheel R Line pedals Απλά ένα άλλο αυτοκίνητο πλέον.... υγ ο φίλος Ηλίας με βοήθησε στην αγορά του discover pro καθώς και σε αρκετά άλλα θέματα με κωδικούς/κωδικοποιήσεις και τον ευχαριστώ. Φωτογραφίες πριν και μετά έτσι για να υπάρχουν στο αρχείο
  13. 2 points
    Από ένα βενζινοκινητο συμφέρει, από ένα πετρελαιοκινητο όμως; Και εφόσον κινείται στην πόλη κατά 90%, αξίζει τόσα πολλά χρήματα το υβριδικό, ενώ θα μπορούσες να κάνεις τη δουλειά σου με ένα 2ο μικρό για πόλη, με αέριο; Εγώ έτσι πορεύομαι πάντως.... Μέχρι να προσγειωθουν σε τιμές τα ηλεκτρικά, να αυξηθούν οι σταθμοί φόρτισης, να αυξηθεί η πραγματική εμβέλεια τους με φυσιολογικές συνθήκες (A/C - USB Charging - Lights - Infotainment Systems σε διαρκή λειτουργία) σε μικτές διαδρομές (όχι μόνο Ε.Ο) και να αναφέρουν το κόστος αντικατάστασης των μπαταριών τους οι εταιρείες (το κρύβουν επιμελώς), έχουμε πολύ δρόμο ακόμα να διανύσουμε. Μέχρι τότε λοιπόν, Diesel Rules [emoji12] Για βόλτα, έλα Σέρρες να κεράσω, φέρε γλυκά όμως [emoji12][emoji1787] VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater
  14. 2 points
    Έχει επικρατήσει οταν κάποιος λέει "υβριδικό" να εννοεί τα τύπου Toyota ή τα "self charging", όπως αρέσει στην Toyota να τα αποκαλεί. Αυτά ΔΕΝ φορτίζονται με πρίζα. Όταν κάποιος αναφέρει phev, είναι ακριβώς αυτό που λένε τα αρχικά και αυτό που αναφέρεις από το λήμμα της Wikipedia.
  15. 2 points
    ααα...ειπα και εγω γιατι εγω βαζω μονο castrol μαιμου!!
  16. 2 points
    Φίλε Γιάννη, για το χαβαλέ μας γράφουμε εδώ μέσα, ελπίζω να είναι κατανοητό από όλους. Δεν παρεξηγούμαστε και δεν παρεξηγούμε, χόμπι έχουμε όλοι, μερικοί δε έχουν τα νούμερα, τις πράξεις, τους υπολογισμούς και τις φωτογραφίες, ειδικά εάν αποδεικνύουν το ρητό "Και πάει και δεν καίει" [emoji12][emoji1787] Ο υβριδικός αφενός δεν έχει μόνο ηλεκτροκινητηρα αλλά και συμβατικό μοτέρ βενζίνης, αφετέρου και το ρεύμα έχει κόστος. Με μία πρόχειρη ματιά, το πρόσφατα αποκτηθεν BMW F30 330e Hybrid του φίλου μου, έχει ως κόστος κίνησης (βενζίνη + ρεύμα) τα 0,10€-0,12€/KM, που σημαίνει ένα +20% στο κόστος κίνησης πάνω από το δικό μου (ίδιας δύναμης και κυβισμού αλλά τεράστια διαφορά σε όγκο - αεροδυναμική - βάρος). Οπότε, το υβριδικό βγαίνει πιο κοστοβορο, σε μεικτή χρήση. Στην πόλη όμως το δικό μου καταναλώνει +200% πάνω [emoji12][emoji1787] Αν υπολογίσουμε και το χρόνο ως παράγοντα, τότε "κλαφτα Χαράλαμπε". Από 30' έως 60' η στάση σε ταχυφορτιστή δημόσιο (γιατί στο σπίτι χρειάζεται 14 ώρες [emoji1787][emoji1787]) , κι αυτό αν δεν φορτίζει ήδη άλλος και περιμένεις στην ουρά. Οπότε το Αθήνα - Θεσσαλονίκη σε 10 ώρες, πάει πολύ [emoji12][emoji1787] Σε λίγα χρόνια, θα βλέπουμε και την αύξηση του κόστους της KWh όμως, γιατί ως γνωστόν, ο κανόνας της προσφοράς και ζήτησης ισχύει πάντα. Με τα σημερινά δεδομένα, τα υβριδικά - ηλεκτρικά συμφέρουν μόνο ως οχήματα πόλης αποκλειστικά, τελεία και παύλα. Αυτό είναι 3.0 TDI V6; Μια χαρά είναι τότε.... Σχεδόν ίδιες τιμές τιμές με το δικό μου δηλαδή που είναι 2λιτρο (αλλά Biturbo). Λάθος, και ο υβριδικός χρειάζεται μπαλαντέζα αφού έχει και ηλεκτροκινητηρα και παίρνει ρεύμα μέσω φόρτισης πρωτίστως (αλλά και εν κινήσει συμπληρωματικά). Είπαμε, μόνο για την πόλη αξίζουν, στα ταξίδια ως βενζινοκινητα δουλεύουν και ρουφάνε (τεστ της 330e στην Μαλαισία έδειξε μέση κατανάλωση τα 8,4 l/100Km, σε πραγματικές μικτές συνθήκες) [emoji23] VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater
  17. 2 points
    Βγάλε τα καθίσματα μάνα μου; Τι αγχώνεστε αφού υπάρχει λύση
  18. 2 points
    Νεα Εγγυηση 2ετιας ανταλλακτικου μονο με το πληρες παραστατικο της αντιπροσωπειας. Sent from my iPhone using Tapatalk
  19. 2 points
    Να κανει αυτα αντιπροσωπεία? εμενα μου φαίνεται απο απίστευτο εως σπάνιο στης μέρες μας...? Αυτες η διαδικασίες απαιτούν και της ανάλογες εργατοώρες που για αντιπροσωπία ειναι λιγο δύσκολο πιστεύω να κάτσει να ασχοληθεί σοβαρά.. Σε συνεργείο εξωτερικό που να ασχολείται καθαρά με φρένα ισως ειναι ποιο πιθανόν. Εγω που άλλαξα πριν απο καιρό τακάκια σε skoda αντιπροσωπία ενα ψεκασμα τα έκαναν με καθαριστικό για φρένα και αυτο ηταν όλο
  20. 2 points
    Υποτίθεται αλλά δεν είναι έτσι. Εγώ που έχω και μοτοσυκλέτα όταν άλλαξα υγρά φρένων είδα ότι στο ένα από τα δύο δοχεία (οι μηχανές έχουν δύο) είχε μαυρίλα στο πάτο. Αυτό δε φεύγει με ένα άδειασμα γέμισμα υγρών. Θέλει καθάρισμα. Επισης μια που πιάσαμε τη συντήρηση:ποιος κάθεται να καθαρίσει και να γρασσαρει τα έμβολα στις δαγκάνες των φρενων που μαζεύουν όλη τη βρώμα από το δρόμο και τα τακάκια? Η συντήρηση έχει πολλούς παραμέτρους. Ας δούμε τα βασικα
  21. 2 points
    ένα ενδιαφέρον video με το dsg και megatronic παρακολουθήστε το ολο.
  22. 2 points
    Μεγειες, ωραια φωτο. Για τον 1.5 βενζινη (150ps) εχει βγει κανενα προγραμμα?
  23. 2 points
    Και μενα εντος εγγυησης ειναι αλλα δεν υπαρχει τροπος να δουν οτι αλλαξα λαδια εκτος.. Σιγα μη τους δωσω 140€ που ζητανε για μια αλλαγη λαδιων. Sent from my iPhone using Tapatalk
  24. 1 point
    Το VW Group σχεδιάζει να καταστήσει την Bentley ως θυγατρική της Audi, καθώς επιδιώκει οικονομίες κλίμακας μεταξύ των πολυτελών εμπορικών σημάτων του. Η Bentley, η οποία επί του παρόντος επιβλέπεται από τον επικεφαλής της Porsche, Oliver Blume, από το επόμενο έτος θα είναι μέρος της Audi, με τον CEO του VW Group, Herbert Diess να πιστεύει πως η συγκεκριμένη επιλογή θα είναι πιο επικερδής. Η συνεργασία ανάμεσα στην Bentley και στην Audi θα μπορούσε να “γεννήσει” και ένα μικρότερο SUV με τα σήματα της βρετανικής εταιρίας, με τις επόμενες γενιές των Continental GT και Flying Spur να κατασκευάζονται στην Premium Platform Electric (PPE) πλατφόρμα που ανέπτυξαν από κοινού η Audi με την Porsche. Να σημειωθεί πως η Audi ελέγχει σήμερα τόσο την Lamborghini όσο και τη Ducati. Πηγή autoblog.gr
  25. 1 point
    Και εγώ στο αυτοκίνητο μου 1.0 tsi 115αλογα βλέπω καλή απόδοση με 95/100 bp.. απογοήτευση η vpower αλλά πολύ καλή η 100αρα της shell βέβαια από πρατήριο που εμπιστεύομαι μόνο. Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  26. 1 point
    Καλησπέρα σε όλους στο forum. θα ήθελα να κάνω μια ερωτησούλα με το polo r line 115ps υπάρχει η δυνατότητα να εμφανίζεται στην κεντρική οθόνη θερμοκρασία λάδιου / bar / νερού / και G όπως στο r line με τα 150ps ?
  27. 1 point
    Το που βάζεις όντος παίζει μεγάλο ρόλο, εγώ προσωπικά ψάχνω για πρατήρια "Εταιρικά" και πάντα σε συγκεκριμένα. Ομολογώ οτι απο το 2010 εως και σήμερα σε 2 πρατήρια Shell τα οποια είναι εταιρικά και σε Βενζίνη και diesel δεν αντιμετώπισα ουδέποτε πρόβλημα. Στην περίπτωση ομως της shell εκεί λίγο πολύ έχουν ακουστεί και γραφτεί για προβλήματα με αντλίες... Άβυσσος η ψυχή της shell
  28. 1 point
    Καλώς ήρθες αλλά postαρισματα και καλοτάξιδο το όχημα.
  29. 1 point
    Το καντράν κατα την γνωμη μου οπως και εκανα πρεπει να μπει καινούριο μιας και δεν υπάρχουν τόσες πολλές επιλογές και δεν γλιτώνεις και τόσα χρήματα για το ρίσκο του μεταχειρισμένου... Με λίγο ψάξιμο οι τιμές είναι υπέρ του δέοντος καλές. Όπως είπε και ο φίλος ποιο πάνω ισχύει ακριβώς αυτό επίσης άπαξ και μπει και περαστούν τα χιλιόμετρα έχει τελειώσει το θέμα. Αυτό που χρειάζεται και το καντράν και το discover pro ειναι τα δυο πλαισια που τα περιβαλουν που μπορειτε να βρειτε επισης απο το ιντερνετ η τα παραγγελνεις και απο την VW. Το discover pro διαφορες με το απλο που ειχα και ειναι το composition media ειναι δυο εντελως αλλες συσκευες που δεν επιδεχονται συγκρισης κατα την γνωμη μου και το πρωτο και βασικο ειναι η ποιοτητα που το ενα ειναι της harman kardon και το αλλο της delphi ποιοτητα ηχου και εικονας σε αλλο επιπεδο εξου και η αξια κτησης της ακομα και εαν το βαλεις παραγγελια κατα την αγορα καινουριου. Τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά εάν ενδιαφερει πραγματικά βρίσκονται πολύ εύκολα στο Ίντερνετ καθώς και υπάρχουν παρά πολλά βίντεο σχετικά. Η σύνδεση aid (καντραν) με discover pro εγινε με οπτικη ινα. Το όλο θέμα είναι η κωδικοποίηση που στην περίπτωση μου έγινε remotely.
  30. 1 point
    Οταν η οθονη εχει πανω απο 100km κλειδωνει κ δεν μπορεις να τα αλλαξεις. Με λιγοτερα απο 100χλμ μπορεις να επεμβεις κ να γραψεις οσα θες. Sent from my iPhone using Tapatalk
  31. 1 point
    απιστευτο αποτελεσμα...νομιζεις οτι ειναι εργοστασιακο...μπραβο φιλε!!!να το χαιρεσαι...
  32. 1 point
    Κάπου τα μπέρδεψες φίλε.... Από Wikipedia διαβάζουμε τον ορισμό του υβριδικού: "Ως υβριδικό θεωρείται το αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί δύο ή περισσότερες διαφορετικές τεχνολογίες προκειμένου να επιτύχει την κίνησή του. Οι τεχνολογίες αυτές περιλαμβάνουν συνήθως τον κλασικό κινητήρα εσωτερικής καύσης και μια πιο «ήπια» προς το περιβάλλον τεχνολογία, όπως έναν ηλεκτρικό κινητήρα, ή εναλλακτικά πνευματικό κινητήρα, βιοκαύσιμο, φυσικό αέριο κ.α. Ο ηλεκτρικός κινητήρας μπορεί να αναλαμβάνει αποκλειστικά την κίνηση του αυτοκινήτου ή να είναι απλά υποβοηθητικός όταν χρειάζεται περισσότερη ισχύς. Τα υβριδικά αυτοκίνητα θεωρούνται φιλικότερα προς το περιβάλλον, σε σχέση με αυτά που χρησιμοποιούν αποκλειστικά για την κίνησή τους ως καύσιμο βενζίνη ή πετρέλαιο. Μία σημαντική υποκατηγορία υβριδικών οχημάτων αποτελούν τα επαναφορτιζόμενα (plug-in) υβριδικά οχήματα με συσσωρευτές (PHEV). Το plug-in υβριδικό είναι ένα υβριδικό όχημα το οποίο διαθέτει τόσο συσσωρευτές (μπαταρίες) όσο και έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η αποθηκευμένη ενέργεια στους συσσωρευτές επιτρέπει στο όχημα να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για απόσταση που εξαρτάται από το μέγεθος της μπαταρίας και τη μηχανική του διάταξη (σειρά ή παράλληλη)." Επομένως, ΝΑΙ τα υβριδικά μπαίνουν στην πρίζα, όχι απαραίτητα όλα, αλλά μπαίνουν (τουλάχιστον τα νεότερα). Τώρα, κατά πόσο δεν χρειάζεται να το φορτίζει ο κάτοχος αλλά να το δουλεύει απλά ως βενζινοκινητο ή αν έχει λογική αυτό, είναι άλλο θέμα συζήτησης. VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater
  33. 1 point
    Κάπου έχεις μπερδευτεί και τα κάνεις σαλάτα λίγο Γιάννη..... Τα στοιχεία που παρέθεσα αφορούν συγκεκριμένη διαδρομή κατ'αρχην και όχι κάθε διαδρομή....τελευταίες επεξηγήσεις: Κινείσαι για 10' με 180 Km/h σε αυτοκινητοδρομο (διανύεις 30ΚΜ), για άλλα 10' μέσα στην πόλη λόγω κίνησης (όχι για οικονομία) με 30 Km/h (διανύεις 5ΚΜ) και στο τέλος της διαδρομής το αφήνεις και στο ρελαντί (για να κρυώσει και το Turbo) άλλα 5'. Ποια η μέση ταχύτητα κίνησης σου λοιπόν; Είναι αντιπροσωπευτικη για το ταξίδι σου; Δηλαδή σημαίνει ότι πήγαινες αργά, για οικονομία; Όχι, το αντίθετο μάλιστα, απλά η κίνηση στην πόλη με τα όρια ταχύτητας και το ρελαντί εν στάση έχουν ρίξει δραματικά την μέση ταχύτητα κίνησης, αλλά δεν αναιρεί τον τρόπο οδήγησης του συγκεκριμένου ταξιδιού (πολύ γρήγορα και όχι με γνώμονα την οικονομία). Στιγμιαία 194 Km/h ούτε η Bugatti δεν πατάει, η μέγιστη ταχύτητα σε όλη την διαδρομή ήταν και φυσικά δεν δείχνει εάν πήγα τόσο για 15" ή 15'. Εφόσον υπήρξαν πολλά ΚΜ κίνησης εντός πόλεων και χωριών με τα όρια ταχύτητας, λογικό ήταν να ρίξουν την ΜΩΤ, αλλά αυτό δεν αναιρεί τον τρόπο οδήγησης του συγκεκριμένου ταξιδιού (πολύ γρήγορα και όχι με γνώμονα την οικονομία). Τα αυτονόητα δεν χρειάζονται εξήγηση, αλλά και πάλι αυτό που γράφεις ισχύει για την συγκεκριμένη διαδρομή σου (αν ανέφερες και το χρόνο που έκανες θα μπορούσε να υπολογιστεί η μέση ταχύτητα κίνησης). Και πάλι όμως, αυτό δεν αναιρεί τον τρόπο οδήγησης του δικού μου συγκεκριμένου ταξιδιού (πολύ γρήγορα και όχι με γνώμονα την οικονομία). Έχεις παρατηρήσει ποτέ το δείκτη στιγμιαίας κατανάλωσης εν στάση και το γράφεις αυτό; Ξέρεις πόσο καταναλώνει εν στάση ένα μοτέρ, σε σχέση με κατανάλωση εν κινήσει; Στο δικό μου γράφει 21-27 l/100Km πάντως (δεν σημαίνει ότι τόσο καίει) αλλά είναι ενδεικτικό του πόσο πολύ καίει εν στάση, με αντίκτυπο - εκτός από την πτώση της μέσης ταχύτητα κίνησης - και την αύξηση της μέσης κατανάλωσης. Από που να ξεκινήσω εδώ, από την άτοπη σύγκριση; Από το ότι αναφέρεσαι σε στιγμιαία κατανάλωση (σε l/h κιόλας; και όχι σε μέση; Ή στην ειρωνεία περί εμμονής (μου) περί φωτογραφιών; Απόδειξη λέγεται η φωτογραφία, διότι μπορώ να γράψω 2 l/100Km κι εγώ σαν εσένα (έχω και φωτογραφία εάν ενδιαφέρεσαι, άσχετα αν αφορά κατηφορική διαδρομή βεβαίως - βεβαίως), εξάλλου στην Ελλάδα ότι θέλει δηλώνει ο καθένας! Για μέση κατανάλωση ταξιδιού μιλάμε (πολύ γρήγορη κίνηση και όχι με γνώμονα την οικονομία). Αυτονόητο και αυτό και πάλι όμως, αυτό δεν αναιρεί την πολύ μικρή - σχετικά - κατανάλωση του δικού μου, με τον τρόπο οδήγησης του συγκεκριμένου ταξιδιού (πολύ γρήγορα και όχι με γνώμονα την οικονομία). Εάν ήταν το δικό σου δίπλα - δίπλα, στην ίδια διαδρομή και με τον ίδιο τρόπο οδήγησης, πιστεύω γύρω στο +35% θα ήταν από άποψη κατανάλωσης. Ήδη έγραψα για το MB με μόλις -8,57% λιγότερη κατανάλωση (άλλα μεγέθη κιόλας, βάρους, αεροδυναμικής, κλπ). Αυτό του προσδίδει περισσότερη αξία, στο θέμα της κατανάλωσης. Αρκετά κουράσαμε τους λοιπούς αναγνώστες, ας είμαστε γεροί να τα χαιρόμαστε Γιάννη. Υ.Γ :Το VW T-Roc 1.5 TSI 6MT έχει μέση κατανάλωση - σύμφωνα με το έγκυρο Spritmonitor.de, για πραγματικές καταναλώσεις - τα 6,8 l/100Km. Το δικό μου όχημα έχει - στο ίδιο site - μέση κατανάλωση 8,6 l/100Km (η οποία είναι σχεδόν πανομοιότυπη με τις δικές μου ετήσιες μετρήσεις, στο 8,71 l/100Km). Όποτε, με τους μέσους όρους των τιμών καυσίμων της περιοχής μου (1,126€/Diesel Premium - 1,439€/Βενζίνη 95), μεταφράζεται σε 0,968€/ΚΜ για το δικό μου και σε 0,979€/ΚΜ για το T-Roc. Παρότι άτοπη η σύγκριση (μεγέθους, ισχύος, μοτέρ, βάρους), πιο οικονομικό αποδεικνύεται βλέπω. VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater
  34. 1 point
    Την μεσαία ρύθμιση της μέσης (lumbar support) την άλλαζα διαρκώς στο ταξίδι, βοηθούσε πολύ. Με τα πόδια ήταν το θέμα, καθόσον είμαι λίγο τέρας (1,90μ - 1??Kg) και δεν μπορώ να βάλω τα γόνατα σε μεγαλύτερη γωνία, βρίσκουν στο κάτω μέρος του ταμπλό [emoji23] Το σημαντικότερο όλων στο συγκεκριμένο ταξίδι ήταν η απίστευτη ευκολία του DSG7, με χειροκίνητο θα είχα ψοφήσει πιστεύω, μεγάλη υπόθεση τελικά. Ξέχασα να αναφέρω - για συγκριτικους λόγους - ότι ταξίδευα παρέα με φίλο που οδηγούσε μια MB W212 E220d ('2013), βελτιωμένη (Remap + Downpipe + DPF Off) από 170ΗΡ σε 220ΗΡ, πηγαίνοντας με τον ίδιο ρυθμό (καροτσάκι) πάντα. Στο τέλος της διαδρομής μας, αυτουνού το BC έγραφε μέση κατανάλωση 6,4 l/100Km [emoji44][emoji44] Αντιλαμβάνεται κανείς λοιπόν τον άθλο του δικού μου στο θέμα κατανάλωση, στην ίδια διαδρομή, μιας και το MB είχε 300Kg λιγότερα, αεροδυναμική σωστή (όχι ψυγείου) και αποτέλεσμα μόλις 0,6l/100Km περισσότερη κατανάλωση για το δικό μου !! [emoji123][emoji7] VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater
  35. 1 point
    Με φιλική διάθεση, μάλλον δεν κατάλαβες τι αντιπροσωπεύει η ΜΩΤ στην συγκεκριμένη διαδρομή, η οποία περιλαμβάνει στάσεις για ξεμουδιασμα (με λειτουργία μοτέρ), τελωνεία 2 χωρών και κίνηση εντός πόλεων + χωριών. [emoji41] Επιπλέον, εάν δεν έχεις σκούτερ 150cc, δεν νομίζω να ισχύει το 3,9 σε αυτοκίνητο (εκτός από συγκεκριμένη μικρή διαδρομή - κατήφορος, που το δικό μου έγραψε και 4,8 l/100Km).[emoji39] Τέλος, δεν προσπάθησα να κινηθώ οικονομικά στο συγκεκριμένο ταξίδι, το αντίθετο μάλιστα (δες την μέγιστη ταχύτητα που δείχνει η φωτογραφία). Απλά στη συγκεκριμένη διαδρομή, πέφτει η ΜΩΤ λόγω συνθηκών (βουνό, επαρχιακή οδός, φορτηγά, χωριά, πόλεις, κίνηση, στάσεις, τελωνεία κλπ) χωρίς να σημαίνει οικονομική οδήγηση σε καμία περίπτωση, το ακριβώς αντίθετο συνέβη αλλά με κίνηση εντός ορίων ταχύτητας (διότι σε αυτές τις χώρες, δεν παίζεις με αυτό). Μην ξεχνάμε και τα 241ΗΡ/1968Kg του και το πόσο ΔΕΝ διψάνε τελικά. [emoji23] Υ.Γ: Εγώ δεν "λέω-ισχυρίζομαι", φωτογραφίζω τα νούμερα. [emoji6] VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater
  36. 1 point
    Νομίζω πως η ΜΩΤ είναι ότι πιο αντιπροσωπευτικό για τον υπολογισμό κατανάλωσης. Όταν εγώ κινούμε με ΜΩΤ αυτή που περιγράφεις 9 στις 10 φορές γυρίζει δυκύλινδρο και η κατανάλωση που αναφέρει το δικό μου πέφτει και έως 3,9lt. Όμως όσα ταξίδια έχω κάνει προσπαθώντας να πιάσω την καλύτερη κατανάλωση κουράζομαι περισσότερο οδηγικά και θεωρώ ότι δεν αξίζει το κόπο.. Εάν ήθελα κάτι πιο οικονομικό θα το κοιτούσα εξαρχής. ΟΚ μία δύο φορές μετά γίνεται εμμονή όλο αυτό!
  37. 1 point
    Ps4 αστα dunlop Sent from my iPhone using Tapatalk
  38. 1 point
    καλησπερα...δεν ειναι αναγκαστικο να βαλεις την ιδια μπαταρια...υπαρχουν μελη που εχουν start - stop και εχουν αλλαξει με αναλογη και οχι μαμα χωρις κανενα προβλημα. Περα απο τα σημαδια, τα ζωδια και τους χρησμους, πες στον μηχανικο να σου μετρησει την μπαταρια..εκει φαινεται αν η μπαταρια ειναι οκ ή θελει αντικατασταση... σορυ που ακουγομαι ειρωνικος ( προς τον μηχανικο σου) αλλα ζουμε στον 21ο αιωνα...μπορουμε πλεον και μετραμε τις μπαταριες με απλα οργανακια
  39. 1 point
    Το θέμα είναι ότι θα μου το αλλάξουν .Οταν ερθει το επόμενο δεν θα το βάλω μόνο Sent from my iPhone using Tapatalk
  40. 1 point
    φίλε αν στο δώσουν ενημέρωσε. Εμένα δεν μου δίνουν τίποτα. Μου λένε οτι εφόσον η δαπάνη καλύφθηκε από εγγύηση δεν είναι υποχρεωμένοι να μου δώσουν παραστατικά. Το είπα στον δικηγόρο μου και γέλαγε. Από Δευτέρα θα κάνω καταγγελία στο ΣΔΟΕ και συγχρόνως άλλα πραγματάκια...
  41. 1 point
    Ναι, καινούργια αλουμινίου τάπα λαδιού, θα δω στο τιμολόγιο το βράδυ, στο αμάξι είναι.... VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater
  42. 1 point
    ΟΚ Σε ευχαριστώ πάρα πού φίλε μου να είσαι καλά!!
  43. 1 point
  44. 1 point
    Εχθές γύρισα από πολύωρο ταξίδι εξωτερικού, με το διτούρμπινο μου. Ξεκούραστο ταξίδι δεν μπορώ να το πω, λόγω ιδιομορφίας της διαδρομής αλλά σίγουρα πολύ λίγη η κατανάλωση για τα δεδομένα του κινητήρα και σκάφους. Μην σας ξεγελάει η ΜΩΤ, η διαδρομή για όσους γνωρίζουν είναι πάρα πολύ κουραστική με μόλις το 1/4 της σε αυτοκινητοδρομο (δείτε την μέγιστη ταχύτητα) και περιλαμβάνει φυσικά και τις στάσεις σε τελωνεία - σύνορα και ξεκούρασης - βενζινάδικα. Στην αντλία λοιπόν (κλέβουν όλοι οι βενζινάδες) έβγαλε 7,85 l/100Km.... Στο BC του αυτοκινήτου έβγαλε 7 l/100Km....δεν διψάνε καθόλου τα 240ΗΡ του [emoji23] Μοναδική παραφωνία η ελαφρώς κουραστική θέση οδήγησης (πιάνεται το δεξί πόδι), μετά από συνεχόμενες 3 ώρες ταξιδιού (πρέπει να παίζει ρόλο και το ύψος μου). VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater
  45. 1 point
    Τα εργατικα ποσο θα σου κοστισουν φιλε? Περιμενα ποιο ακριβη την καδενα? Μηπως θα μεινει το γραναζι μεταβλητου το ιδιο? Εχει βελτιωθει κατι στις νεες καδενες μηπως σ εχει πει ο μηχανικος σου? Απλα τα ρωταω αν ποτε χρειαστει να ξερω τι μου γινετε κ μενα .Πιστευω σωζετε η καδενα με πιο συχνη αλλαγη λαδιου και καλης ποιοτητας.
  46. 1 point
    Καλορίζικο και καλοτάξιδο να είναι!! [emoji7] VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater
  47. 1 point
    Θα το κάνω το σκ και θα σου πω βήμα βήμα
  48. 1 point
    Μια κ λεγαμε για αλλαγη λαδιων κ φιλτρου λαδιου το εκανα εκτος αντιπροσωπιας (χρησιμοποιωντας αυθεντικο φιλτρο vw) με κοστος 15€. Sent from my iPhone using Tapatalk
  49. 1 point
    Παιδιά εγώ το έχω ένα χρόνο και, το αμάξι είναι πρακτικότατο αλλά για δυο παιδιά μωρά με τα τσιμπράγκαλα τους και βαλίτσες για διακοπές δεν κάνει κανένα από τα B suv , θα πρέπει να πας σε μεγαλύτερη κατηγορία εκτός και αν βάλεις μπαγκαζιέρα όπως έκανα και εγώ! Θα μιλήσω τελείως αντικειμενικά το T-Cross στην τιμή της βασικής έκδοσης (αυτή έχω εγώ) δεν υπάρχει , διαθέτει έξυπνους χώρους (συρόμενα τα πίσω καθίσματα, πέφτει και η θέση του συνοδηγού αν θέλεις να κουβαλήσεις κάτι μακρύ) και το βασικότερο είναι πως με τα συστήματα ασφαλείας που διαθέτει παίρνει την υψηλότερη βαθμολογία (ακόμα και από το πιο premium Tiguan). Το μόνο μείον του αυτοκινήτου είναι τα πλαστικα στο ταμπλό, πραγματικά τίποτα άλλο !!! Ακόμα και τα 95 άλογα με φουλ φόρτωμα είναι αρκετά ξεκούραστα χωρίς ζόρια! Το T-Roc από την άλλη είναι πανέμορφο αλλά για να το κανεις να είναι ένα αυτοκίνητο αξιόλογο στο σύνολο θα πρέπει να δώσεις 22500€(για αυτό πήγαινα αλλά δεν.....) Sent from my iPhone using Tapatalk
  50. 1 point
    Πιο εύκολα κανείς δουλειά δίνοντας τους ταμπλέτες. Έτσι και αλλιώς το infotainment έχει μικρή οθόνη, είναι στην μέση και αυτά είναι πίσω από τις θέσεις οδηγού - συνοδηγού, οπότε δύσκολα θα μπορούσαν να δουν.
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...