Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 01/18/2022 in all areas

  1. Πατήσαμε και λγ χιόνι φέτος[emoji41] Sent from my iPhone using Tapatalk
    5 points
  2. Ο καιρός θα δείξει; Έχω και κανονικό δυναμοκλειδο οπότε όταν θα το έχω στα χέρια μου μπορώ να το συγκρίνω αμέσως το ένα με το άλλο. Το ηλεκτρονικό της Force όπου το έχω χρησιμοποιήσει στην δουλειά μου μέχρι στιγμής μια χαρά αποτελέσματα είχα. Όπως είπα είναι θέμα χρόνου μέχρι να το συνηθίσεις και να το φέρνεις εκεί που το έχεις ρυθμίσει. Δεν βλέπω κάποιον αποτρεπτικό παράγοντα η λόγο το να μην το αγοράσει κάποιος? Επίσης (γενικά το αναφέρω) Υπάρχουν και έτοιμα δυναμοκλειδο με ψηφιακή οθόνη για όποιον δεν θέλει να παιδεύται με της ρυθμίσεις
    2 points
  3. Αναμένοντας τα πολλά χιόνια[emoji28] Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  4. Καλημέρα και καλώς σας βρήκα, είμαι ο Νίκος από Δράμα, είμαι νέος κάτοχος VW Taigo το περιμένω από βδομάδα Δεν υπάρχει ακόμα φόρουμ για το συγκεκριμένο μοντέλο απ'οτι είδα πιθανώς γιατί είναι ακόμα νέο.
    2 points
  5. @doggyΕίσαι μεγάλη βοήθεια. Θα ψάξω περισσότερο και θα ανεβάσω για τυχόν εξελίξεις. Έχει γενικά υλικό στο μέλλον αυτό το αυτοκίνητο
    1 point
  6. Το ειχα δει στο δρομο ακριβως σε αυτο το χρωμα και μου κεντρισε αρκετα το ενδιαφερον. Ηθελα να παω να το δω και απο κοντα βεβαια να εχω μια αποψη. Πιθανοτατα, αν το επετρεπαν τα οικονομικα, θα το κοιταγα. Γενικα οι τιμες τραβαν την ανηφορα. Ο εξοπλισμος του ειναι φουλ. Ενα Γκολφ σε Rline εκδοση σιγουρα φτανει τα 30+.
    1 point
  7. Αν μου κάνου λέει ..... thnx
    1 point
  8. Η απάντηση στο πρόβλημα σου. Απορώ με κάποιους, που μόλις κάνουν εγγραφή, χωρίς ένα χαιρετισμό, γράφουν κατευθείαν για αυτό που έχουν κωλοσφίξιμο. Ούτε τους στοιχειώδης κανόνες ευγένειας και συναναστροφής δεν ακολουθούν. Τα μέλη δεν περιμένουν σε στάση προσοχής, να απαντήσουν στις απορίες του κάθε κατακαημένου. Όχι κύριε, πρώτα θα χαιρετίσεις και σε άλλη δημοσίευση θα γράψεις το πρόβλημα σου, το οποίο θα κλείσεις με ένα ευχαριστώ.
    1 point
  9. Μια φορα γραφω για καδενα δεν διαβασες σωστα και συμφωνω μαζι σου στο οτι δεν θα επρεπε να αλλαζετε ποτε, σωνετε η κατασταση με καλο λαδι και συχνα ανα 7 χιλ αλλαγη νομιζω, η δικια μου απο την τελευταια φορα εχει γραψει 100 χιλ οποτε ερχεται σε αυτο που λες για τα 100 χιλ πιο πανω σε αλλα αμαξια. Και αντλιες δυο γτ ειναι τετοια η αντλια νερου που φυσιολογικα χαλαει λογω πηνιου, τετοια ειναι η κατασκευη της, μιλαμε δλδ μου κρατησε κοντα 8-9 χρονια (εντος εγγυησης η 1η). Η 2η που ειχα αλλαξει με κοστος κοντα στα 350 ευρω εκανε μαζι με εργασια. Για τοσα χρονια εγω δεν εχω παραπονο. Η σκαστρα η τωρινη δεν εχει θεματα και με ενα 50 αρικο αν εχει την πλαστικη το λυνεις το θεμα με καινουργια μεταλλικη. Γρυλλος ο τελευταιος ενα 80αρι συνολο με εργασια και ο 1ος εντος εγγυησης οπου και εκει απο πλαστικη κατασκευη το αλλαξαν σε μεταλλικη. Κολλαρο ενα 50αρικο με εργασια. Αν εσυ τα θεωρεις πολλα ε τι να σου πω. Καλως η κακως ειναι αμαξι που η εταιρια θελει να βγαλει απο τα αναλωσιμα και βασικα ολες πλεον ετσι το εχουν, πανε οι εποχες που δν εβγαζαν τιποτα τα αμαξια. Σου δινει γκαζι ευχαριστο σε ταξιδι φουλ προθυμο οικονομικο σε βενζινη για την δυναμη που εχει, ποιοτητα κυλησης πας με 180 και εισαι μεσα λες και πας με 100 δεν σε τρομαζει αν γινει κτ και φρεναρει παρα πολυ καλα. Εγω ευχαρηστημενος στα τοσα χρονια το μονο μου θεμα ειναι οτι δεν εχω βρει μηχανικο να ξερει πχ καλα τα vag οποτε πρεπει να εισαι λιγο απο πανω η τελος παντων να εχεις εναν καλο μηχανικο που να ξερει απο αυτα τα αμαξια καλα.
    1 point
  10. Και πρόγραμμα να βάλεις.σε ατμοσφαιρικό κινητήρα δε θα δεις τέτοια νούμερα σε καμία περίπτωση...παρότι δεν έχω οδηγήσει το συγκεκριμένο έχω εμπειρία από αντίστοιχης λογικής αυτοκίνητο στο παρελθόν και δε θα στο πρότεινα...κουραστικό σε ανηφόρες, προσπεράσεις,υψηλή κατανάλωση γιατί ζοριζεται κ.α.
    1 point
  11. ΤΈΛΟΣ στα γνωστά λουκάνικα της vw. https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/business-stories/ine-gegonos-afto-to-proion-katirgise-i-volkswagen-an-ke-moschopoulouse/
    1 point
  12. ***Update*** Το αμαξι πλεον ειναι 190 αλογα με 36 κιλα ροπη. Βελτιωσεις: Μεγαλυτερη τουρμπινα Garrett Carbon Intake RTMG Δοχειο αναθυμιασεων RTMG Ζαντες Original BBS Ci-R GTI-Style χειροποιητη εξατμιση απο τη μεση και πισω, με πιο ελευθερο καζανι πριν το διχαλο-Y Eibach ελατηρια χαμηλωματος 3cm, αντι των μαμα Rline που ηταν ηδη 1,5 cm Με αυτες τις παρεμβασεις πλεον το αμαξι ειναι σβελτο και οικονομικο. Μεση καταναλωση 5.7-6.2 ανα 100 χλμ αναλογα με το ποσο το πιεζεις Επιδοσεις πολυ κοντα σε χρονους με το μεγαλυτερο αδερφακι Golf Mk7 GTD με τα 184 αλογα
    1 point
  13. Καλησπέρα και καλή χρονιά. Είπα να κάνω μια ενημέρωση το θέμα εδώ. Πριν από λίγες ημέρες αγόρασα ένα νέο εργαλείο το οποίο για κάποιους μπορεί να φανεί πολύ χρήσιμο και αποτελεσματικό ακόμα και σε χρήση με μια απλή κλασική καστάνια. Ακόμα και για τα μπουλόνια του αυτοκινήτου , η ακόμα και σε άλλες εργασίες. Το εργαλείο που αγόρασα είναι είναι αυτό εδώ Είναι ηλεκτρονικό δυναμοκλειδο το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε καστάνια. Εγώ αγόρασα της force . H Force δίνει δυνατότητα ροπής από 40 έως 350Nm Βέβαια μπορεί να μετρήσει και σε άλλες μονάδας μέτρησης.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.