Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 01/16/2021 in all areas

  1. 3 points
    κοίτα τα VW που είχα- έχω εγώ ήταν με μοτέρ 1200 TSI 105hp. και 1400 TSI 122hp . εγώ τουλάχιστον έμεινα υπέρ ευχαριστημένος από τα μοτέρ αυτά. τώρα στα της εγγύησης, θα πάρεις κάποια εγγύηση (το ελάχιστο 1 χρόνο) δωρεάν service , όχι δεν νομίζω να σου δώσει κάτι τέτοιο??? (αυτά θα τα δεις κατόπιν συζήτησης με το κατάστημα ) έλεγχος εννοείτε ότι θα κάνεις, δεν θα πάρεις γουρούνι στο σακί. Ο τεχνικός ελεγχος σε μια αντιπροσωπεία VW ειναι σε 110 σημεία ελέγχου. Και περιλαμβάνουν τα εξής. ΕΣΩΤΕΡΙΚΌ ΈΛΕΓΧΟ. Έλεγχο λειτουργίας κόρνας Έλεγχος λειτουργίας ρολογιού Έλεγχος φωτισμού οργάνων-φωτεινότητα Έλεγχος λειτουργίας ηλεκτρικής ρυθμίσεις και μνήμης καθισμάτων Έλεγχος λειτουργίας πισω καθισμάτων Έλεγχο λειτουργίας εμπρός και πισω ζωνων Έλεγχο ηλεκτρικής λειτουργίας και μνήμης εξωτερικών καθρεπτων Έλεγχο λειτουργίας εξωτερικού καθρέπτη Έλεγχο λειτουργίας ηλιοροφή Έλεγχο λειτουργίας air condition και έλεγχο διαρροων Ελέγχω επιλογής ρυθμίσεις εξωτερικής θερμοκρασίας Έλεγχο λειτουργίας παραθύρων Έλεγχο λειτουργίας θέρμανσης και ρύθμιση ανεμιστήρα φρέσκου αέρα Έλεγχος λειτουργίας για ντουλαπάκι συνοδηγού (φωτισμό και κλείδωμα) Ελεγχο Κατάστασης ταπετσαρίας καθισμάτων Έλεγχο καταστασης εσωτερικόν διακοσμητικών και μοκετας Έλεγχος κατάστασης εργαλείων (Αλλαγή αν χρειάζεται) Έλεγχος κατάστασης προειδοποιητικό τριγώνου Έλεγχος λειτουργίας ρυθμίσεις τιμονιού Έλεγχος κατάστασης πεντάλ οδήγησης ΕΜΠΡΌΣ ΦΏΤΑ Έλεγχος λειτουργίας πλαϊνων και φώτων χώρου στάθμευσης Έλεγχος λειτουργίας υψηλές σκάλας Έλεγχος λειτουργίας μεσαίες σκάλας Έλεγχος λειτουργίας προβολέων Έλεγχο λειτουργίας πυροβόλων ομίχλης Έλεγχο λειτουργίας φλάς Έλεγχο λειτουργίας αλαρμ Ρύθμιση προβολέων (εαν χρειάζεσαι) ΠΙΣΩ ΦΏΤΑ Έλεγχος λειτουργίας πίσω φωτων Έλεγχος λειτουργίας φως πινακίδας Έλεγχος λειτουργίας φώτων φρένων Έλεγχος λειτουργίας φώτων ομίχλης Έλεγχο λειτουργίας φώτων οπισθοπορειας Έλεγχος λειτουργίας δεικτών διεύθυνση φλας Έλεγχος λειτουργίας προειδοποιήσεις φώτων κινδύνου αλαρμ ΓΕΝΙΚΌΣ ΈΛΕΓΧΟΣ Έλεγχος στάθμης υγρού καθαριστηρων Έλεγχος λειτουργίας πλαστικής παρμπριζ, ρύθμιση ψεκαστήρες Έλεγχος λειτουργίας πλυστικου προβολέων Έλεγχος στάθμης υγρών φρένων Έλεγχος στάθμης υγρών συμπλέκτη Έλεγχος υγρών υδραυλικής υποβοήθησης τιμονιού Ελεγχος κατάστασης Ρεζέρβας Έλεγχος σύσφιξης μπουκαλιών τροχών Έλεγχος πίεσης ελαστικων και Ρεζέρβα Έλεγχος λειτουργίας κεντρικού κλειδώματος Έλεγχος λειτουργίας συναγερμού και immobiliser Έλεγχος φίλτρου σκόνης/γυρης Λίπανση μεντεσεδων πορτων Έλεγχος λειτουργίας καπό Έλεγχος λειτουργίας πορτ μπαγκαζ ΦΕΡΌΜΕΝΟ ΑΜΆΞΩΜΑ Έλεγχος κατάστασης αμορτισέρ Έλεγχος κατάστασης εξάτμισης Έλεγχος κατάστασης καταλύτη Έλεγχος υδραυλικής υποβοήθησης τιμονιού για διαρροές Έλεγχος όλων των ιμαντων V για χαλάρωση και φθορές Έλεγχος υπερβολικού τζόγου τιμονιού Έλεγχος ενώσεων τιμονιού Έλεγχος πίσω αναρτήσεων και αντιστρεπτικων δοκων Έλεγχος ημιαξωνιων για φθορα και προστατευτικων καλυμματων για ζημιά Έλεγχος υδραυλικού συστήματος φρένων Έλεγχος ντιζας χειρόφρενο Έλεγχος κινητήρα για διαρροή Έλεγχος κιβωτίου ταχυτήτων για διαρροή Έλεγχος μετάδοσης για διαρροή (εαν ειναι εφικτό) Έλεγχος κάτω τμήματος αυτοκινήτου (δαπεδου) για φθορες Βεβαιωθείτε ότι τα καλύμματα σκόνης ειναι τοποθετημένα ΦΡΕΝΑ ΚΑΙ ΕΛΑΣΤΙΚΆ Έλεγχος επιπέδου φθοράς εμπρός τακάκια/δίσκων Έλεγχος επιπέδου φθοράς πίσω τακάκια Έλεγχος πισω δίσκων, ταμπουρά Έλεγχος και ρύθμιση χειροφρένου Έκθεση κατάστασης φθοράς ελαστικων ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΜΑΞΏΜΑΤΟΣ. Έλεγχος εμπρός παρμπριζ Έλεγχος πισω παρμπριζ Έλεγχος εμπρός μετωπης ασφαλείας Έλεγχος πίσω μετωπης ασφαλείας Έλεγχος κατάστασης χρώματος και πλαινων δεξια Έλεγχος κατάστασης πλαινων αριστερά Έλεγχος κατάστασης χρώματος και εμπρός μέρους Έλεγχος κατάστασης χρώματος και οροφής Έλεγχος κατάστασης χρώματος και καπό ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ Έλεγχος λειτουργίας μηχανισμού 4κινησης. ΈΛΕΓΧΟΣ ΚΑΤΆ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΉ Έλεγχος απόδοσης κινητήρα Έλεγχος συμπλέκτη Έλεγχος μετάδοσης κίνησης Έλεγχος θορύβου μετάδοσης κίνησης Έλεγχος λειτουργίας τιμονιού Έλεγχος ευθυγράμμισης τιμονιού Έλεγχος φρένων, συμπερ.ΑΒS Έλεγχος απόδοσης χεροφρενου Έλεγχος ζυγωσταθμισης τροχών Έλεγχος λειτουργίας ταχυμετρου Έλεγχος λειτουργίας cruise control Έλεγχος λειτουργίας υπολογιστή ταξιδίου Έλεγχος λειτουργίας στροφομετρου Έλεγχος λειτουργίας δείκτη καυσίμου και ένδειξη κατανάλωσης Έλεγχος λειτουργίας air condition Έλεγχος λειτουργίας καλοριφερ Έλεγχος τριγμων Έλεγχος αεροδυναμικου θορυβου Έλεγχος λειτουργίας Ραδιοφώνου, κασσετοφωνου CD Έλεγχος λειτουργίας και κατάστασης κεραίας Έλεγχος μηχανισμούς 4 κίνησης ΈΛΕΓΧΟΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΉ Έλεγχος επιπέδου υγρών αυτόματου κιβωτιου (ATF) Έλεγχος έντασης και προσαρμογή έντασης CD Έλεγχος ιστορικού αυτοκινήτου Έλεγχος σωστού εγχειριδιου στο όχημα Έλεγχος καταλύτη Έλεγχος για άριστη κατασκευη Έλεγχος για επαναληπτική εξόρμηση κόστος 60€ με 70€
  2. 2 points
    Πηγα ηδη σημερα σε ταπετσερη. Θα ενημερωσω με φωτογραφιες απο εβδομαδα που θα το φτιαξουμε. Θα φτιαξουμε ενα μαξιλαρακι με σκρατς σε σχημα μπουμεραγκ να καθεται στο πλαστικο ετσι ωστε να μην ποναει το ποδι οταν ακουμπαει επανω στην κονσολα. Τις τελευταιες μερες εκανα δοκιμη φτιαχνοντας ενα μαξιλαρακι απο ενα σαπιο αφρολεξ για να δω αν βολευει, και βοηθησε παρα πολυ.
  3. 2 points
    Θα υπήρχε άποψη αλλά αυτό δε γίνεται γιατί όλοι ρωτάνε για το πρόβλημα τους αλλά δε τους ενδιαφέρει και δε γράφουν πότε τη λύση για να υπάρχει για τους επομενους
  4. 2 points
    Σε golf vi tsi 122hp τον είχα αλλάξει στα 105 k km γιατί ακουγόταν το ρουλεμάν του στο ρελαντί και μου είχε σπάσει τα νεύρα, παρόλαυτα ο δίσκος και το πλατό άντεχαν ακόμα...εγώ είχα δώσει λιγότερο από 350€ για σετ δίσκο-πλατο-ρουλεμαν-εργασία (sachs) σε εξειδικευμένο συνεργείο με απόδειξη...
  5. 2 points
    Δεν νοείται να πάρεις αυτοκίνητο χωρίς να το δει εξειδικευμένο συνεργείο και φανοποιος. Πάει αυτό. Ειτε 90 είτε 105 άλογα θα σου είναι υπεραρκετά όχι μονο για ταξιδάκια αλλά και για να γυρίσεις όλη την Ευρώπη. Εγγύηση από μάντρα είναι ένα κακόγουστο αστείο... Το αμάξι που έστειλες φαίνεται στα λόγια καλό αλλά πριν δω το βιβλίο σέρβις που λέει ότι έχει, τα προηγούμενα κτεο, την εξόφληση των τελών κυκλοφορίας όπου φαίνεται και πόσους ιδιοκτήτες είχε (και ας λέει έναν - ζήτα το τηλέφωνο του), πάρω τηλέφωνο τον ασφαλιστή μου και του δώσω το νούμερο της πινακίδας για να δει αν έχει εμπλακεί σε ατύχημα, δεν θα προχωρούσα.
  6. 1 point
  7. 1 point
    Καλησπέρα κατ αρχήν θερμές ευχαριστίες σε όλους σας για τις απαντήσεις Σήμερα έκανα τη διαδικασία που πρότεινε ο φίλος saxo_29 και όλα πήγαν καλά. Καταγράφω αναλυτικά τι εκανα, για όποιον ενδιαφέρεται: Απο πρίν εχω ανοίξει account και έχω volkswagen ID έκανα initialize τα app , και το we connect go και το ΑΑ για να ξεκινήσω απο την αρχή στο αυτοκίνητο πριν γυρίσω κλειδί άνοιξα το weconnect go και το παραμετροποιησα ( προφανώς με συνδεμένο το Data Plug) Μετα έβαλα μπρός, το weconnect go συνδέθηκε κανονικά και ολα έδειχναν ΟΚ. Εκανα μια βόλτα δοκιμαστική και ολα καλά, καταγράφει διαδρομή στο GMaps, χιλιόμετρα κλπ Αναφορικά με το Αndroid Αuto (AA), ήξερα οτι το κινητό μου (Samsung a41) δεν ειναι στη λίστα αυτών που υποστηρίζουν Bluetooth connection, οπότε χρησιμοποιώ καλώδιο Δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα η χρήση καλωδίου, μια και ταυτόχρονα φορτίζει το κινητό Στό ΑΑ τώρα. Εδω τα πράγματα ήταν ομαλά. Το infotainment βρίσκει αυτόματα το κινητό, ακολουθείς τις οδηγίες και με 2-3 κλίκ εισαι συνδεδεμένος. Δοκιμαστική διαδρομή δεύτερη, με τις δυο εφαρμογές να τρέχουν ταυτόχρονα, και όλα καλά. Τουλάχιστον για μια δοκιμή των 15 λεπτών. Τώρα όσον αφορά το περιβάλλον μου: Πολο 2020 confortline, Infotanment 8" , oxi NAVI, oxi streaming & internet, οχι Ready to discover, mobile Galaxy a41, Android 10 Με την ευκαιρία να σημειώσω ένα προβλημα του marketing της VW. Όταν στον configurator στο site επιλέγεις "Multimedia pack (Περιλαμβάνει: Έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών, Ασύρματη φόρτιση τηλεφώνου, Car-Net "App-Connect") 435,00 €" , τότε αυτόματα μετά σου δείχνει ότι ειναι δωρεάν Σύστημα Infotainment "Ready 2 Discover" με υπηρεσίες "Streaming & Internet" και Σύστημα Infotainment "Discover Media" με υπηρεσίες "Streaming & Internet" Όταν λοιπόν το παράγγειλα , είπα απλά "θέλω το confortline με την 8αρα οθόνη", θεωρώντας ότι θα έχει και τα άλλα δυο software options. Όταν όμως το παρέλαβα και επικοινώνησα με την υποστήριξη μου είπαν ότι δεν το συμπεριλαμβάνει το αυτοκίνητο μου. Τέλος πάντων Αυτά για το θέμα Data Plug και εφαρμογή We Connect Go Και πάλι ευχαριστώ, Μιχάλης
  8. 1 point
    Γράφω εγκέφαλος. Κι οταν ανοιγεις την πορτα η αντλια. Και στα 2 δεν εχεις κλειδι Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. 1 point
    Αν θες κάτι πιο εκτός, θα σου πρότεινα το Pirelli Scorpion All Terain Plus... Η Pirelli το ονομάζει ως 60-40.... Θεωρώ ότι δεν το έχει 50-50 διότι είναι πιο σμιλεμένο για την άσφαλτο... Για το Michelin Latitude Cross λένε αρκετοί, αλλά προσωπικά δεν έμεινα ευχαριστημένος γιατί στα 2,5 χρόνια είχε σκληρύνει πολύ... Είναι και πολύ παλιό σχέδιο... Σε ασφάλτινο το Pirelli Scorpio Verde που έχω δοκιμάσει ήταν καλό, αλλά πλέον είναι παλιό για τα συγχρονα suv... Έχουν βγει πολύ πιο καινούργια ασφάλτινα που να αντέχουν και περισσότερο στο χρόνο... Θα συμφωνήσω επίσης με τον συνάδελφο παραπάνω και δεν θα έβαζα σε καμία περίπτωση τα continental... Πολύ γρήγορη φθορά και κακή συμπεριφορά από τα μέσα της ζωής του και μετά (από προσωπική εμπειρία)... Τα falken τα έχω σε απλό επιβατικό και μέχρι στιγμής είμαι απόλυτα ευχαριστημένος...
  10. 1 point
    Καλημέρα, στο πρώτο link, το είδες το βίντεο; Είδες τι λέει ο τύπος και την λίστα των τηλεφώνων που μπορούν να συνδεθούν ασύρματα; Λίστα σχεδόν 20 μόνο τηλεφώνων λοιπόν, από τα οποία τα 17 είναι συγκεκριμένα μοντέλα της Samsung!! Ακόμα χειρότερα στο δεύτερο link, όπου γράφει: "To get it to work, you will need an aftermarket infotainment system as no OEM currently supports wireless connection." Δηλαδή, σε εργοστασιακό ηχοσύστημα, γιοκ. Τέλος, γράφει - κερασάκι στην τούρτα - το εξής: "Moreover, the feature currently available in the U.S., Canada, and Mexico." Οπότε, δεν χρειάζεται να το σχολιάσω [emoji16][emoji23] Οπότε, ΔΕΝ δουλεύει ασύρματα το Android Auto, σε γενικές γραμμές. Για να μην αναφέρω και το ότι πρέπει να έχεις και την beta έκδοση Google Play. VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater
  11. 1 point
    Όχι, από το site διαβάζουμε: Connect and go. Connect your phone to your car with a USB cable and see Android Auto on your dashboard display. Some phones can connect wirelessly.2 Οπότε, ή με καλώδιο (τα περισσότερα τηλέφωνα) ή με Bluetooth (λίγα). VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater
  12. 1 point
    Μιχάλη καλησπέρα Αν χρησημοποιείς το ΑΑ ασύρματα ( bluetooth & WIFI ) τότε σίγουρα θα έχει παρεμβολές στο app connect go μιας και το bluetooth δεν μπορεί να δεχτει ευκολα data απο την ιδια συνδεση και δυο διαφορετικα app. Αναγκαστηκα αν θελεις να δουλεψεις ΑΑ και το app connect go απο μια συσκευή τηλεφωνου, τοτε χρησημοποιησε το ΑΑ ενσυρματα και το app connect go με bluetooth. Οταν μπείς στο αυτοκινητο, πριν βαλεις κλειδι κοιτα το bluetooth στο κινητο σου να είναι ανοιχτο οπως και η εφαρμογη app connect go. Βάζεις το κλειδι και περιμενεις 1 - 2 δευτερολεπτα στην πρωη σκαλα του διακοπτη πριν βαλεις μπρος. Θα δεις οτι με αυτο τον τροπο παντα θα καταγραφει τα παντα στην εφαρμογη. Αν έχεις συνδρομη ενεργη WEConnect, και έχεις δημιουργησει Volkswagen ID στην σελίδα https://vwid.vwgroup.io/landing-page Μπορείς να κατεβάσεις το WECONNECT από playstore το οποιο δεν χρειαζεται καν να συνδεθει με το dataplug αλλα καταγράφει τα παντα ( περισσοτερα πραγματα κιολας απ ' οτι το GO ) μέσω την e-sim του αυτοκινήτου σου. Αν χρείαστεις κατι επιπλεον η δεν καταλαβες κατι πες μου ...το λεω γιατι κι εγω μεχρι να βγαλω μια ακρη ..η αληθεια ειναι οτι παιδευτικα λιγο.
  13. 1 point
    Εγώ αυτό το βρήκα τελείως ανούσιο και το πέταξα. Τι ακριβώς βρίσκετε ενδιαφέρον? Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  14. 1 point
    Nαι Νικο,θελω αυτη τη διαφορα να την ελαχιστοποιησω οσο μπορω προς τα πραγματικα χιλιομετρα. Κατι εχω βρει,θα το σκαλισω και θα το γραψω,
  15. 1 point
    Εχω αργησει παρα πολυ αλλα οταν εισαι στην αλλη άκρη της Ελλαδας για μεγαλο διαστημα, κανεις υπομονη να πας στο μαστορα σου.
  16. 1 point
    Δεν φταίει το αυτοκίνητο, είναι θέμα της εφαρμογής. Βάλε το not optimised στα app settings ώστε να τρέχει ανενόχλητο στο background. Ακόμα και έτσι όμως δεν δουλεύει πάντα. Ο μόνος σίγουρος τρόπος να δουλέψει είναι όταν ξεκινάς το αυτοκίνητο να ξεκινάς και την εφαρμογή ώστε να βλέπεις το connected μόλις επιτευχθεί η ζεύξη. Σε iOS δουλεύει πολύ καλύτερα. Όπως και να έχει όμως, δεν θα έλεγα ότι είναι κάτι φοβερό και τρομερό. Χαβαλέ έχει αλλά μέχρι εκεί.
  17. 1 point
    το b6 απο το εως το 2009 ναι, αλλα εμενα το δικο μου ειναι ακριβως πριν την αλλαγη που το εξωτερικο ειναι σαν το passat b6 και το εσωτερικο (σαλονι , τιμονη , κονσολα κα) ειναi απο το passat b7
  18. 1 point
    Παίζει πολύ μεγάλο ρόλο, στο εργονομικό αυτό πρόβλημα, η σωματική διάπλαση του οδηγού. Εγώ, με "διαστάσεις" 1,9m/110+Kg, έχω θέμα... [emoji12] VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater
  19. 1 point
    ααα γεια σου. Και τι εχεις κανει για αυτο? Εγω σκεφτομαι μεχρι και να την κοψω την κονσολα σε εκεινο το σημειο, και να την παω για να ντυθει δερμα. Το πενταλ του γκαζιου ειναι πιο δεξια απο την ευθεια της κονσολας. Δεν μπορω να καταλαβω πως το σκεφτονται και χωνουν αυτα τα κομοδινα μεσα στα αυτοκινητα. Αχρηστο βαρος, ογκος, μειωση διαθεσιμου χωρου. Και που να δεις τα Peugeot 3008, 2008, 208 Θα κλαψεις ή θα γελάσεις! Δεν χωραει ανθρωπος μεσα στο 208. Μεχρι 60κιλα και μεχρι 1.65 υψος. Μαλλον πιλοτος στην πολεμικη αεροπορια πρεπει να εισαι. i-cockpit το ονομαζει το ανακυκλωμενο πλαστικό! Μπηκα στο Hyundai i20 και ξαπλωσα! και απο πισω εκατσε και η γυναικα μου που ειναι 1.73.
  20. 1 point
    Ρε παιδια, η κονσολα δεν σας ενοχλει στο δεξι πόδι ?? Μιλαω για τα κοκκινα σημεια. Σκεφτομαι μεχρι και να κοψω την κονσολα σε εκεινο το σημειο και να ντύσω δέρμα. Προς το παρον εφτιαξα ενα μαξιλαρακι , και αυριο - μεθαυριο θα το κανω πιο κυριλε σε ταπετσέρη.
  21. 1 point
    καλησπέρα σε όλους τα σήματα r line που μπαίνουν φτερό και πόρτα 27 ευρω η κάθε πλευρά το r line στο μπροστινό προφυλακτήρα 29 ευρω και στην είσοδο κάθε πόρτας τ προστατευτικό 69 του οδηγού και 69 του συνοδηγού βάση του αρ πλαισιου μου.
  22. 1 point
    παιδια δε χρειάζεται να το συζητάμε, είναι ξεκάθαρα χαμηλή ποιότητα. Δε συζητιέται αυτό το θέμα. Μιλάμε για αυτοκίνητο (το δικό μου εννοώ) που το παρκάρω σε κλειστό σχετικά χώρο. Δε το χτυπάει ο ήλιος. Και γενικά είναι σε άριστη κατάσταση. Τι συντήρηση να κάνεις δηλαδή στην οροφή; Δεν είναι αλυσίδα από παπί να τη λαδώνεις συχνά. Και σε γνωστό μου με golf πάλι τα ίδια. Σε αυτόν νομίζω κρέμασε λίγο μετα τη δεκαετία. Εντάξει σε μένα μπορείς να πεις ότι δε τρέχει κάτι, ίσα ίσα που ξεκολλάει στην άκρη. Έχω δει και από άλλες μάρκες αλλά κατακόρον το έχω ακούσει για τα VAG. Και όπως σωστά έγραψε ο takpanos, τρίβεται από μέσα. Είναι σαν τις σακούλες από το μαρκετ που αν τις αφήσεις για μεγάλο διάστημα μετα βλέπεις έχουν γίνει σκόνη. Ή κάτι κινέζικα ψευτοδερματινα-πλαστικά ρούχα-μπουφαν που μπορει να τα έχεις στη ντουλάπα και να αρχίσουν να τρίβονται (μου έχει τύχει) Για την ιστορία να πω πως έχω κι άλλο αυτοκίνητο 30ετιας παρατημένο μέσα στον ήλιο και την βροχή που γίνεται χαμός από χόρτα στο εσωτερικό (δεν έχει παράθυρο) και ο ουρανός είναι στη θέση του. Τα VAG σε 30 χρονια δε θα είχαν καν ουρανό. Τέσπα σε ταπετσέρη δεν υπάρχει περίπτωση να το πάω τώρα, θα βάλω την κόλλα και αν δε κάνει δουλειά θα δω τότε. Περιμένω να ανοίξουν τα καταστήμα γιατί με τα κουριερ μπορεί να έρθει σε κανα μήνα
  23. 1 point
    Τα διακοσμητικα r line να ξερεις πανε μαζι με τα φτερα. Ειναι ενσωματωμενα. Δεν ξερω αν απλα μπορεις να τα κολλησεις. Αν παρατηρησεις το r line εχει διαφορετικα φτερα κ το καταλαβαινεις εκει που τελειωνει η πορτα στο πλαστικο με το φτερο. Αν ειναι μονο αυτοκολλητα κ δεν εχουν καποιο κούμπωμα τοτε σιγουρα τα κολλας.
  24. 1 point
    Κάνε λίγο υπομονή σε 48ωρες έγραψες τα ποστ , δεν σημαινει οτι πρεπει να γινουν ολα αυτοματα. Οι διαχειριστες δεν ειναι πανω στο pc περιμενοντας το ποστ του καθενος.
  25. 1 point
    ξεθάβω αλλά απαντώ... ΟΧΙ κάτω από την εταζέρα έχει λαμαρίνα. Δεν βγαίνει τίποτα και φυσικά ούτε για πλάκα δεν μπαίνει σκύλος πίσω
  26. 1 point
  27. 1 point
    καλησπερα...νομιζω η επιλογη σου ειναι ευκολη...Παρε αυτο που αρεσει στο ματι σου και ταυτοχρονα ικανοποιει τις περισοτερες αναγκες σου. Καταρχην και τα 3 αυτοκινητα ειναι ομορφα και ποιοτικα με audi και γκολφ προιοντα του ιδιου γκρουπ. Ας πουμε λιγα λογια για το a3...ομορφο αμαξωμα, premium καμπινα, λογικοι χωροι.( φανταζομαι αναφερεσαι στο sportback) αλλα 1000cc δεν ενδεικνηται...20-30 αλογα παραπανω κανουν διαφορα στην ασφαλεια πχ σε μια προσπεραση.Αν συνδυασεις και το ελληνικο καλοκαιρι και κανα φορτωμα και λιγο a/c τοτε το χιλιαρι θα αγκομαχαει...Παρολο αυτα ομως ειναι αντιπροσωπευτικο δειγμα του downsizing στα μοτερ. Το νεο γκολφ...ειναι αυτο που λεει η vag και απο την πρωτη ματια λες: ρε φιλε οντως αυτο το γκολφ ειναι νεο...δεν μοιαζει με το προηγουμενο...διαφορες στα φωτιστικα, στο αμαξωμα και καμπινα απο αλλο πλανητη.Νεο λοιπον γκολφ...αλλα οπως λεει ο λαος ο νεος ειναι ωραιος και ο παλιος ειναι αλλιως ομως...οπως καθετι νεο δεν εχουμε feedback ...δεν ειναι στην αγορα καιρο ωστε να το αξιολογησουμε...βεβαια το αυτκινητο ειναι μ@@ν@@ρα...το ταμπλο του;;;οταν μπηκα επαθα πλακα..απαντα με πληκτρα αφης και ηλεκτρονικα..συνηλθα ομως γρηγορα καθως αρχισα να αναρωτιεμαι τι θα δουλευει αραγε απο ολα αυτα μετα απο 2 χρονια χρηση...μπορει και ολα μπορει και οχι ολα...αρα το νεο γκολφ ειναι πολυ νεο ακομα... αφηνουμε τελευταια τη μπεμπα...ομορφο εσωτερικο, επιθετικη σχεδιαση...ειναι μπεμπα τι να λεμε τωρα...ικανοποιητικοι χωροι, premium υλικα ωραια θεση οδηγησης, στιβαρο και αθορυβη καμπινα... Χρηματοδοτικο, εγγυηση...δεν μιλησα για αυτα καθως ειναι δεδομενο οτι παιζουν μεγαλο ρολο στην αγορα...Επισης δεν μιλησα για το a3 σε sedan...αλλα ειναι ευκολα κατανοητο οτι αν μιλαμε για 1000αρι ισχυουν τα ιδια και χειροτερα..για μενα το sedan a3 δεν εχει χαρακτηρα..αμα ηθελα σενταν ντε και καλα θα αγοραζα a4... Ευχομαι να καταληξεις σε αυτο που θα σε ικανοποιησει απο ολες τις πλευρες, αν οχι ολες τις περισσοτερες και να το χαρεις οσο επιθυμεις...αυτα τα πολλα απο μενα και συγνωμη αν κουρασα αλλα η καραντινα μας κανει να θελουμε να επικοινωνησουμε εστω και ετσι..
  28. 1 point
    Η παραπάνω διάσταση είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στα μίνι και σούπερ μίνι αυτοκίνητα πόλης αλλά και επαγγελματικά, έστω και με μικρές παραλλαγές στο πλάτος ή/και τη διάμετρο του ελαστικού. Τα προηγούμενα χρόνια, σε επαγγελματικα μικρά η μικρά αυτοκίνητα είχα δοκιμάσει τα παρακάτω ελαστικα και παραθέτω 2-3 συμπεράσματα (προσωπικά): Toyo Observe Gsi * Φορεθηκαν σε Toyota Yaris + Καλό στο βρεγμένο + Καλό στο χειρισμό - Κόστος αγοράς αντίστοιχο με τα κορυφαία - Αυξημένη κατανάλωση - Φθορά ελαστικού Sava Eskimo S3+ + Εξαιρετικο στο χιονι + Κόστος αγοράς - Μέτριο στη βροχή - Μετριο στο στεγνο - Κακό στο χειρισμό - Αυξημένη φθορά Nexen winguard snow g wh2 * Φορεθηκαν σε Επαγγελματικό Fiat + Καλό στο χιόνι + Και στο στεγνό + Κόστος αγορας - Μέτριο στο handling - Μέτριο στη βροχή Nokian WR D3 * Φορέθηκαν σε Vw Polo, Toyota Yaris + Καλο στο χιονι και παγο + Αποδοση στο στεγνο - Μέτριος χειρισμος - Αυξημενη φθορα - Κόστος αγορας Dunlop wintersport 2 * Φορέθηκαν σε επαγγελματικό Fiat και σε επιβατικό Fiat Panda. Από τα νεα ελαστικά, ιδιαίτερα ήσυχο σε πάντως είδους οδόστρωμα και δυνατό στο χιόνι. + Καλό στο στεγνό + Πολύ αθόρυβο και άνετο στην κύλιση + Καλό στη βροχή - Απόδοση στο χειρισμό, ιδιαίτερα μετά από κάποια χλμ σε αυτοκινητόδρομο έδειχνε ασάφεια στις καμπές και στις εναλλαγές πορείας. - Σχετικά γρήγορη φθορά - Κόστος αγοράς Bridgestone Blizzak Lm005 * Ελαστικό νέο στη αγορά, ενός έτους σχεδόν, από τα κορυφαία για αγορά και πρώτο στις προτιμήσεις πολλων ιδιοκτητων πλεον. * Τα συγκεκριμενα φορεθηκαν σε Skoda Fabia 1.2 Tsi + Καλό στο στεγνό + Εξαιρετικό στο βρεγμένο + Καλό στο χιόνι + Απόδοση στο χειρισμό καλύτερη απολα τα προηγούμενα, δεδομένου του σκληρού σκελετού της bridgestone - Μέτριος θόρυβος κύλισης - Κόστος αγοράς Πρεμιερα φετος για το νεο ελαστικο της Firestone , winterhawk 4. Με εμφανιση πέλματος που παραπεμπει σε Continental Ts, ένα vfm ελαστικό, που όμως στην προηγούμενη του έκδοση (3), ήταν απλά μέτριο σε όλα πλην της άνεσης και της φθοράς. +Κόστος αγορας Περισσότερα σε μερικά χλμ, καλό χειμώνα! Sent from my iPhone using Tapatalk
  29. 1 point
    πηγαινε σε καποια αντιπροσωπια και πες μας ποσα σου ειπαν,ετσι να γελασουμε λιγακι
  30. 1 point
    Καγκουρα [emoji3075] Sent from my iPhone using Tapatalk
  31. 1 point
    Οκ θα την κάνω στις επόμενες μέρες την παρουσίαση. Κατευθείαν πήγα σε 45αρες. Βέβαια δεν τις έχω χύμα. Έχω βάλει airbox με μια τεράστια σκούπα. Πρόσφατη φώτο:
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...