
petross404
Members-
Posts
29 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
petross404 last won the day on May 20
petross404 had the most liked content!
About petross404

User Information
-
Gender
Male | Άνδρας
-
Δήμος
Δεν έχει οριστεί
-
Νομός
Μη ορισμένος
Other Info
-
Car Type
Golf MK 7
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
petross404's Achievements

VWClub Member (1/1)
3
Reputation
-
Καλησπέρα, Το αυτοκίνητό μου (golf 7 2015) ήρθε σε μένα ως μεταχειρισμένο με μια φτηνή 10" aftermarket οθόνη. Επειδή ότι ήθελα να κάνω στο αυτοκίνητο (reset TPMS κτλ) από τέτοια φτηναδούρα δε μπορούσα, αποφάσισα να ζητήσω από τον έμπορο που το αγόρασα μια OEM οθόνη. Μου έδωσε αλλά χωρίς καλωδίωση πίσω και ο προηγούμενος άλλαξε τον αντάπτορα και την καλωδίωση εσωτεριά του ταμπλό. Ως αποτέλεσμα δεν υπάρχει τρόπος να συνδεθεί η ΟΕΜ οθόνη εκτός αν βρω το καλώδιο που συνδέει τα εξής: Καλωδίωση που βγαίνει από το ταμπλό με πίσω μέρος οθόνης. Όποιος ξέρει τι ψάχνω παρακαλώ ας με ενημερώσει. Μέχρι τώρα κάτι τέτοια βρίσκω αλλά δε ξέρω αν κάνουν. Ευχαριστώ για το χρόνο σας EDIT Μοντς, μπορούμε να κάνουμε edit και να συμπληρώσουμε ότι πρόκειται για golf 7 του 2015;
-
Μπορεί να είναι από αναθυμιάσεις του ζεστού λαδιού ή ακόμα και από ένα μικρό blow by (όπως λέγεται η απώλεια από τα δαχτυλίδια του εμβόλου). Στα πετρέλαια επειδή έχουν υψηλή συμπίεση είναι εν μέρει φυσιολογικό. Αν βλέπεις να είναι έντονο το πρόβλημα ή/και φοβάσαι για απώλεια στεγανότητας γιατί έχει πεσμένη δύναμη και οικονομία, τότε μίλα με έναν καλό μηχανικό. Ένα μικρό τιπ για να δεις αν έχει πιέσεις ο στοφαλοθάλαμος είναι ίσα πού να βάλεις και να πιάσεις το καπάκι του λαδιού. Αν το τινάξει έχεις πρόβλημα, αν απλώς χαζοκουνιέται τότε αερίζεται σωστά ο θάλαμος. Αυτό για να μην έχεις τίποτα βουλωμενες αναθυμιάσεις και τινάξει τίποτα.
-
Καλησπέρα, Να ξεκινήσω λέγοντας ότι είμαι αρκετά ενθουσιασμένος με τα κρατήματα και τη σφιχτότητα (νέος όρος) του golf. Συγχωρεί πολλές κακοτεχνίες του δρόμου αλλά χωρίς να θυσιάζει την άνεση. Ωστόσο, κάτι στο πόσο γλυκά ακούει το δεξί πεντάλ με κάνει σε στροφές και βουνίσιες διαδρομές να θέλω να το πιέσω λίγο αλλά παίρνει κάποιες κλίσεις και αμέσως μαζεύομαι. Έτσι μπήκα στο τριπάκι για πίσω αντιστρεπτική (αργότερα ίσως και μπροστά παχύτερη μαζί με μπάρα θόλων) αλλά βλέπω ότι ο ημιάκαμπτος άξονας ήδη δρα ως τέτοια. Ναι, το αυτοκίνητο έχει 110 και όχι 150 άλογα αλλά α) ποτέ δεν ξές αν και τι μελλοντικά θα πειράξω και β) είναι και λίγο το ψυχολογικό όταν πατάει με σιγουριά το αυτοκίνητο. Οπότε, πριν προβώ (και αν) σε αλλαγή αμορτισέρ, υπάρχει κάποια βελτίωση στον πίσω (ημιάκαμπτο) άξονα για τις κλίσεις; Ή και γενικότερα, πείτε ελεύθερα γνώμες.
-
petross404 started following Suspension
-
Η γούνα σε τι χρησιμεύει; Επίσης μιας και ανέφερες το δράπανο, χρήσιμα είναι τα βουρτσακια που μπαίνουν και κάνεις τα πατάκια με αφρό. Σκουπίζεις με κατάλληλη σκούπα και ούτε πιεστικά ούτε να στεγνώνουν ώρες.
-
Μα στον αλοιφαδόρο η πάστα μπαίνει από όσο ξέρω. Όπως εδώ Αν και κάποιες απόψεις υποστηρίζουν ότι ο αλοιφαδόρος μπορεί να κάνει ζημιά και αράχνες (ακόμα και) με το κερί.
-
Παιδιά τι γνώμη έχετε για την εφαρμογή κεριού με έκκεντρο αλοιφαδόρο; Σκέφτομαι να αγοράσω έναν ούτως ή άλλως κάποια στιγμή (μαξ 150 ευρώ) και σε βάθος χρόνου και μετά από πειράματα σε παλιό αμάξι να μπορώ να γυαλίζω το βερνίκι. Για πιο βραχυπρόσθεσμα, έχω δει βιντεάκια όπου παίρνουν κερί με το σφουγγαράκι, το απλώνουν απαλά με τον αλοιφαδόρο να γυαλίζει και αμέσως σκουπίζουν με στεγνό πανάκι μικροϊνών. Νομίζω και το πιάσιμο γλυτώνεις και τη χαρά του να ασχοληθείς και να περιποιηθείς το αυτοκίνητο έχεις, με μόνα έξοδα τα υλικά και το ρεύμα φυσικά. Εσείς το έχετε δοκιμάσει;
-
Είναι αλήθεια ότι και η αγορά από "χέρι" δεν είναι ούτε πάντα εύκολη, ούτε σίγουρη υπόθεση. Απλά ο έμπορος είναι λόγω επαγγέλματος πιο... γάτος, δεν υπάρχει άλλος τρόπος να το πεις. Δε σημαίνει όμως ότι δε θα βρεθεί και καλό αυτοκίνητο στον έμπορο.
-
Φυσικά θα πουλάνε και καλά αυτοκίνητα, αλλά ένα παράδειγμα ενός συγγενικού μου προσώπου είναι αυτό. Είχε ένα toytota avensis 30ετίας, με προβλήματα μηχανικά, στο βερνίκι, το χρώμα κτλ. Εννοείται κάμποσα πολλά χλμ. Ο έμπορος το έκανε βιολογικό, γυάλισε τις χοντράδες, μπάλωσε τα προβλήματα και από το 1,5 χιλιάρικο που πληρώθηκε ο συγγενής, το πούλησε 4 και βάλε. Ποιος ιδιώτης θα μπορούσε να το πουλήσει με 3 θα πω εγώ; Το έβλεπε λοιπόν ο συγγενής και κουνούσε το κεφάλι όταν περνούσε από μπροστά. EDIT: Βέβαια με έναν καλό έλεγχο σε αξιόπιστο συνεργείο (κατά προτίμηση αντιπροσωπείας) φαίνονται πολλά. Αν έχει τρακάρει, αν έχει ξαναβαφεί, αν χτυπάει, πονάει, έχει ...ελληνικές πατέντες κτλ. Τουλάχιστον να ξέρεις τι παίρνεις και τι πληρώνεις.
-
Golf 7 - Αλλαγή γλώσσας μενού (από Ολλανδικά σε Αγγλικά)
petross404 replied to petross404's topic in Interior Looks
Καλημέρα, αυτό βρήκα και εγώ αλλά δεν έχω αυτή την οθόνη - σύστημα. Μάλλον για κινεζιά τη κόβω που ούτε σωστή μετάφραση στα ίδια τα αγγλικά δεν έχει. Ευχαριστώ, αν βρω λύση θα την ποσταρω. -
Golf 7 - Αλλαγή γλώσσας μενού (από Ολλανδικά σε Αγγλικά)
petross404 replied to petross404's topic in Interior Looks
Σε ευχαριστώ, να 'σαι καλά. Όχι, δεν υπάρχει καν μενού για γλώσσες. Ψάχνοντας στο YT είδα ότι γίνεται από την κεντρική οθόνη αφής αλλά σε εμένα δεν υπάρχει η εργοστασιακή. Έχει αλλαχτεί με μια aftermarket, που πιο πολύ σε τάμπλετ φέρνει. Κάτι "σαν" αυτό, δεν είναι ίδιο μοντέλο. Ο τεχνικός προσπάθησε από το μενού με το πολυλειτουργικό τιμόνι αλλά δεν υπήρχε αντίστοιχη επιλογή (με όσα ολλανδικά μπορούσαμε να καταλάβουμε). Θα προσπαθήσω πάλι από την οθόνη αφής και θα ποστάρω τα ευρήματα. Ευχαριστώ πολύ και πάλι. -
Golf mk7 R-Line 1.6 Tdi 110ps
petross404 replied to Kazuhiro's topic in Βελτιωμένα Αυτοκίνητα Μελών / Tuned Members' Cars
Ευχαριστώ, ήσουν κατατοπιστικότατος. Σαν να λέμε όλα μαζί και μια φορά. -
Βάλε καμιά φωτογραφία, μόνο teasing;
-
Golf 7 Tdi Κινητήρες - Service [Εντυπώσεις - Απόψεις]
petross404 replied to oasisAthens's topic in Engine - Diesel
Καλησπέρα, Μιας και είμαστε στο νήμα του σέρβις, το αυτοκίνητό μου είναι στα 92.000χλμ και ήδη δρομολογώ ένα τυπικό (σαν ετήσιο ας το πω) σέρβις. Σε αυτά τα χλμ και τόσο κοντά στα 100, τι άλλο πρέπει να κοιτάξω; Ή ακόμα και να αντικαταστήσω προληπτικά. Πχ είναι ώρα για βαλβολίνες; Είναι ώρα για ιμάντα χρονισμού; Για έλεγχο στο τούρμπο; Μήπως κάποιο άλλο γνωστό ελλάτωμα των golf; Εσείς τι θα ψάχνατε;