Jump to content

vg1912

Members
  • Posts

    266
  • Joined

  • Last visited

About vg1912

  • Birthday 09/02/1967

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Κεντρικής Μακεδονίας - Θεσσαλονίκης
  • Νομός
    Θεσσαλονίκης

User Profile

  • Interests
    Πολλα και διαφορα...

Other Info

  • Car Type
    Tiguan
  • Car's nickname
    TIGU

Recent Profile Visitors

3,984 profile views

vg1912's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. vg1912

    VW Tiguan II

    Στην Αγγλία ζητάνε 180 λίρες για να ενεργοποιήσουν τις φωνητικές εντολές...
  2. Καλησπέρα, Τυχαίνει να το δούλευα σε Focus του 2015 (Sync 2) και μπορούσα να καλώ τηλεφωνικούς αριθμούς που είχα στα Αγγλικά, πχ call Home. Τις περισσότερες φορές (90%) με καταλάβαινε...
  3. Μετά από πολύ ψάξιμο στο net βρήκα ότι αν δεν έχεις πληρώσει για τις φωνητικές εντολές ως extra στο αυτοκίνητο, δεν μπορείς να τις χρησιμοποιείς. Υπάρχει η δυνατότητα να αγοράσεις αυτή τη δυνατότητα από την αντιπροσωπεία, όπου θα κάνουν και την ενεργοποίηση (δένεται με το VIN του αυτοκινήτου). Οι τιμές αρκετά αλμυρές... Στην Αγγλία είναι 180 λίρες, οπότε κι εδώ πιστεύω να ξεπερνά το 200άρι. Κρίμα, γιατί άλλοι κατασκευαστές το δίνουν δωρεάν... Οπότε θα χρησιμοποιώ το Android Auto για κλήσεις τηλεφώνου με φωνητικές εντολές! Αν κάποιος ξέρει κάτι περισσότερο για το αν υπάρχει άλλος τρόπος ας μας πει. Ευχαριστώ Βασίλης
  4. Μετά από πολύ ψάξιμο στο net βρήκα ότι αν δεν έχεις πληρώσει για τις φωνητικές εντολές ως extra στο αυτοκίνητο, δεν μπορείς να τις χρησιμοποιείς. Υπάρχει η δυνατότητα να αγοράσεις αυτή τη δυνατότητα από την αντιπροσωπεία, όπου θα κάνουν και την ενεργοποίηση (δένεται με το VIN του αυτοκινήτου). Οι τιμές αρκετά αλμυρές... Στην Αγγλία είναι 180 λίρες, οπότε κι εδώ πιστεύω να ξεπερνά το 200άρι. Κρίμα, γιατί άλλοι κατασκευαστές το δίνουν δωρεάν... Οπότε θα χρησιμοποιώ το Android Auto για κλήσεις τηλεφώνου με φωνητικές εντολές! Αν κάποιος ξέρει κάτι περισσότερο για το αν υπάρχει άλλος τρόπος ας μας πει. Ευχαριστώ Βασίλης
  5. Ευχαριστώ πολύ! ΜΦΧ Βασίλης
  6. Χαιρετώ όλα τα μέλη του club. Έχω αγοράσει μεταχειρισμένο ένα TIGUAN του 2/2017 στο οποίο η αντιπροσωπεία είχε εγκαταστήσει το ηχοσύστημα DISCOVER MEDIA (8 ίντσες) του 2016. Όταν πατήσω το μπουτόν για τις φωνητικές εντολές στο τιμόνι, μου λέει στην οθόνη: "Μπορείτε να εγκρίνετε τη χρήση της λειτουργίας "Φωνητικός χειρισμός" με τη βοήθεια ενός κωδικού ενεργοποίησης. Επικοινωνήστε με τον έμπορό σας." Ξέρει κανείς τι σημαίνει αυτό; Γίνεται να αναβαθμίσω κάπως το software του ηχοσυστήματος για να δουλεύουν και οι φωνητικές εντολές, (υποθέτω μόνο στα Αγγλικά); Τα χαρακτηριστικά του DISCOVER MEDIA είναι τα παρακάτω: Κωδικός ανταλλακτικού συσκευής: 3Q0035864B, Hardware: 840, Λογισμικό: 0751, Βάση δεδομένων πλοήγησης: 3G0919866S 0635 (ECE1 2016/17). Μετά από ψάξιμο στο net βρήκα ότι η οθόνη είναι η 3G0919606. Ευχαριστώ πολύ! Βασίλης
  7. Χαιρετώ όλα τα μέλη του club. Έχω αγοράσει μεταχειρισμένο ένα TIGUAN του 2/2017 στο οποίο η αντιπροσωπεία είχε εγκαταστήσει το ηχοσύστημα DISCOVER MEDIA (8 ίντσες) του 2016. Όταν πατήσω το μπουτόν για τις φωνητικές εντολές στο τιμόνι, μου λέει στην οθόνη: "Μπορείτε να εγκρίνετε τη χρήση της λειτουργίας "Φωνητικός χειρισμός" με τη βοήθεια ενός κωδικού ενεργοποίησης. Επικοινωνήστε με τον έμπορό σας." Ξέρει κανείς τι σημαίνει αυτό; Γίνεται να αναβαθμίσω κάπως το software του ηχοσυστήματος για να δουλεύουν και οι φωνητικές εντολές, (υποθέτω μόνο στα Αγγλικά); Τα χαρακτηριστικά του DISCOVER MEDIA είναι τα παρακάτω: Κωδικός ανταλλακτικού συσκευής: 3Q0035864B, Hardware: 840, Λογισμικό: 0751, Βάση δεδομένων πλοήγησης: 3G0919866S 0635 (ECE1 2016/17). Μετά από ψάξιμο στο net βρήκα ότι η οθόνη είναι η 3G0919606. Ευχαριστώ πολύ! Βασίλης
  8. Φίλε για το α) έχω να πω ότι μετά από 50 χιλιάδες χλμ δεν κατάλαβα κάποια πτώση απόδοσης (βέβαια δεν το πίεζα και υπερβολικά ώστε να μπορώ να κρίνω) και για το β) μπορώ να πω ότι έχεις δίκιο, θυμάμαι ότι όταν τα τοποθέτησα και μέχρι τη στιγμή που έδωσα το αμάξι πριν από 10 μήνες είχε φανεί μια ανύψωση κατά περίπου 1 εκατοστό σχετικά με την προηγούμενη μαμά κατάσταση. Μάλιστα νομίζω το έχω συζητήσει αυτό με τον Yositosi σε προηγούμενα post. Τα αμορτισέρ αυτά είναι πολύ καλά αλλά σκληραίνουν κάπως το αμάξι με αποτέλεσμα να χάνει λίγο σε άνεση αλλά να στρίβει πολύ καλύτερα από πριν!
  9. Εμένα μου την άλλαξαν σε πολύ λιγότερα χλμ (25000) και χρόνια λειτουργίας (1,5) χωρίς να βγάλει πρόβλημα, μάλλον προληπτικά...
  10. Σου ειπα οτι θα καταλαβεις διαφορα σιγουρα! Σε ολο το φασμα στροφων το αμαξι θα ανεβαζει στροφες πολυ πιο ευκολα και ΝΑΙ θα εχει και μεγαλυτερη τελικη (γυρω στα 245-250 κοντερισια σε ευθεια). Αν κανεις αναβαθμιση σε ολα οσα λες και βαλεις και προγραμμα δευτερου σταδιου θα δεις τεραστια διαφορα παντου μια και η δυναμη θα ειναι γυρω στα 250-260 αλογα και η ροπη γυρω στα 380-410 Nm (με προγραμμα για 100αρα βενζινη). Θα ανεβαζει περιπου 1,5-1,6 bar αλλα αν το πιεζεις συχνα τοτε σιγουρα θα πας τουλαχιστον για επισκευη συμπλεκτη συντομα... Διαλεγεις και παιρνεις, αλλα νομιζω οτι καλυτερα να βαλεις μονο προγραμμα (συμφωνα με τα λεγομενα σου).
  11. Αν θεωρεις οτι η τουρμπινα ζοριζεται στα 1-1,2 bar κανεις λαθος! Οσο για τη μεταδοση εχει κι'αυτη αρκετη ανοχη σε παραπανω ροπη. Ολα εξαρτωνται απο το πως οδηγας. Αν εισαι συνεχεια με το γκαζι στο πατωμα τοτε πρεπει να περιμενεις προβληματα ακομη και σε μανισιο αμαξι. Αν το πατας αραια και που τοτε δεν εχεις και πολλα να φοβηθεις. Γενικα ολα τα εργοστασιακα αυτοκινητα δεν κανουν για αγωνιστικη χρηση... Αν θελεις να το ζοριζεις συνεχεια τοτε πρεπει ν'αλλαχτουν πολλα για να αντεξει.
  12. Δηλαδη το Passat εστω και το προηγουμενο εχει το ιδιο βαρος με το Golf 6 ή 5;! Μαλλον κανεις μεγαλο λαθος, το πρωτο ειναι τουλαχιστον 200 κιλα βαρυτερο. Ναι, τα 160 ειναι αρκετα για οσους δεν εχουν οδηγησει κατι γρηγοροτερο... Οσο για τους βελτιωτες και την εγγυηση που (δεν) δινουν, σκεψου οτι ουτε η VW δινει πανω απο 2 χρονια για το μαμα αμαξι! Τι εγγυηση να σου δωσει ο βελτιωτης...
  13. Εχεις οδηγησει Passat; Ειναι αρκετα βαρυτερο απο το Golf... Οσο για ζημιες, αν το σεβεσαι θα σε σεβεται κι'αυτο! Οι ζημιες βγαινουν αν το παραζοριζεις και οχι αν το πατας και καμια φορα (οχι καθημερινα και ολες οι διαδρομες τερμα γκαζια) λιγο παραπανω. Αυτη ειναι η ταπεινη μου γνωμη απο αυτα που γνωριζω για το θεμα.
  14. Φιλε μου, μη νομιζεις, κι εγω εχω οικογενεια και ηθελα το κατι παραπανω και σιγα σιγα κατεληξα σε 2ο σταδιο Revo... Τεσπα, τα 220 θα τα εχεις πολυ ευκολοτερα με προγραμα 95αρας αλλα νομιζω οτι η αυτη η ταχυτητα παραειναι μεγαλη για τους δρομους μας (εστω κι Εγνατια). Αρνητικες συνεπειες δεν υπαρχουν στο αμαξι με το προγραμμα αν δεν το σκιζεις. Ακομη και απειραχτα αμαξια βγαζουν βλαβες αν ο οδηγος ειναι κανιβαλος! Μη φοβασαι, δεν ειναι δα και τρομερη η αυξηση δυναμης με αυτη τη λυση. Απο τα 175-180 αλογα θα πας στα 215-220, οχι και τοσο μεγαλο ποσοστο αυξησης. Τα σωθικα του CC αντεχουν πολυ περισσοτερο... Οσο για την πιεση της τουρμπινας, δεν ανεβαινει δραματικα, απο 0,8 bar στο μεγιστο της (στα χαμηλα 2500-3500 σαλ) ανεβαινει στο 1 αντε 1,2 bar περιπου με λειτουργικο οριο της Κ03 στα 1,8 bar. Αρα κι εκει δεν υπαρχει φοβος, να σκεφτεις σε καθημερινη οδηγηση δεν εχω δει πανω απο 0,5 bar περιπου (εχω ξεχωριστο μπαρομετρο εγκατεστημενο). Το αμαξι δυναμωνει παντου και η αισθηση εξαρταται απο το προγραμμα. Αν εχει μεγαλη και αποτομη αυξηση ροπης στα χαμηλα ("καμπανιασμα") τοτε νιωθεις οπως σε diesel αλλα εχει δυναμη και στα ψηλα, απλα δεν εχει γραμικη συμπεριφορα και νομιζεις οτι δεν τραβαει το ιδιο καλα στα ψηλα.. Αν το προγραμμα ειναι γραμμικο (οπως το εργοστασιακο) τοτε δεν εχει τοσο μεγαλη ροπη χαμηλα αλλα το νιωθεις να γεμιζει συνεχως το ιδιο μεχρι τον κοφτη. Αυτο θα το διαλεξεις εσυ αναλογα με τα γουστα σου (και αναλογα με την καμπυλη ροπης που δινει ο προγραμματιστης). Παντως γενικα νιωθεις αρκετη διαφορα περισσοτερο στις χαμηλες και μεσαιες στροφες (2500-5000). Αυτα προς το παρον. Τα λεμε, Βασιλης
  15. Αγαπητε φιλε, Αν θελεις να παρεις κατι σε αποδοση χωρις να παθει κατι το μοτερ τοτε βαλε μονο ενα προγραμμα για 95αρα βενζινη και μην αλλαξεις οτιδηποτε αλλο. Θα πας στα 215-220 αλογα (στον στροφαλο) και το αμαξι θα παρει τα πανω του αρκετα. Για να μην παθει τιποτε ποτε το αμαξι σου απλα μην το ξεζουμισεις συνεχεια, μην το ζοριζεις με 6η απο 2000 στροφες και το γκαζι στο πατωμα και γενικα να το προσεχεις για να το εχεις για πολυ καιρο. Αν ομως εισαι "γκαζακιας" τοτε δεν σου φτανει η παραπανω αλλαγη αλλα χρειαζεσαι πολυ περισσοτερα για να παρεις ολη τη δυναμη του μοτερ με τη συγκεκριμενη τουρμπινα (~260 αλογα), ή κανεις αυτο που λεει ο Professor και πας για πανω απο 300 αλογα με ολες τις πιθανες συνεπειες... Παντως περισσοτερα αλογα με μικροτερη καταναλωση στο πατημα του γκαζιου απο το μισο και πανω δεν υπαρχει (αρχη της διατηρησης της ενεργειας) αλλα θα παρατηρησεις σιγουρα μια μικρη μειωση (~5%) σε νορμαλ οδηγηση λογω του προγραμματος (υψηλοτερη πιεση τουρμπο). Οσο για την ΑΒΤ, καλη μεν αλλα πολυυυυυ ακριβη! Υπαρχουν και πιο φθηνες λυσεις (απο λιγο ως πολυ). Ελπιζω να βοηθησα. Αν θελεις περισσοτερα ρωτησε ελευθερα.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.