Jump to content

alex-g

Members
  • Posts

    52
  • Joined

  • Last visited

About alex-g

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Other VAG car

alex-g's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. τις βαλβολινες τις εχει αλλάξει κανείς σε manual σασμάν γιατι ακούω οτι δεν αλαζουν η τις αλλάζουν πολυ αργά μετα απο πολλά χιλιομ
  2. alex πολύ καλο update θα είναι αυτό στην πολλαπλή και μπορεί να αξίζει να το δοκιμάσει και κάποιος σε stage1 θα μείνει κενος θάλαμος? η θα εχει και αυλους ? γιατι παίζει μεγάλο ρόλο και η σωστή ροή και η συνολική γεωμετρία
  3. πολλα offtopic αν κάποιος θελει να παρακολουθήσει την προσπάθεια ενος μελους πρέπει να διαβάσει και ενα καρο χαζομάρες περι ανοιγμάτων και ειρωνείες αν το παλικάρι δεν θελει να δοκιμάσει ειναι δικαίωμα του και καλα κάνει οσο για πατρα- αθηνα δεν υπαρχει επαφή πατρα - Ναύπακτο υπάρχουν πολλα μεροι και ποιο ασφαλές για διαφόρων ειδων δοκιμουλες και το επιβεβαιώνω και γω , αθηνα με ποδήλατο να εισαι έλεγχο θα σου κάνουν λοιπον..
  4. για μαμα καταστάσεις κανεις ενα update της τουρμπίνας μεχρι 230 hp με αλη φτερωτή
  5. αν θες κοντερ του β3 91 απο 1.6 εχω αν κανουν οι φισες γιατι στο β4 δεν κανουν το 1,6
  6. δεν νομίζω να μπορεί να μπει στο δικο μας σάντουιτς αλα τι νόημα έχει,, αυτο που εχουμε δυστυχώς μας δεσμεύει κατα κάποιο τρόπο ολόκληρη τη εισαγωγή και δεν μπορεις να το βγάλεις και δεν εχεις εναλλακτικές να το αντικαταστήσεις μονο αν βάλεις extra ic να δουλέψει σε σειρά αν υπάρχει λογος
  7. αχχ αυτα τα ποντικι τα χρώματα +1 επισης το εργο το γνωρίζουμε τι νούμερα περνει κανεις χωρισ καταλύτη σε turbata
  8. στην ουσια αυτο γινετε τα υπόλοιπα ούτως η άλως θα γινόντουσαν για δουλεψει και πιο σωστα το μοτερ, ουτε μετακινήσεις χρειάζονται δεν ειναι κατι το ιδιαίτερο εισαγωγή και intercooler τα προσαρμόζεις στον χώρο που απομένει
  9. ναι και απο oτι φαίνεται αν καπιος θελει να γλυτώσει τα εξοδα πολλαπλής κουμπώνει εύκολα τurbina απο turbo compressor απλα κοιτάει ανάποδα στα δικά μας
  10. maikon? maikon = εύκολα άλογα λογικό το 158 + 27 σε maha η τατ ουτε καν τέτοιο νούμερο
  11. σε τι είναι ιδιο η turbina του 1.2 με του 1.4 ? έχουμε spec
  12. το τρομπακι μονο σκύβοντας κατω απο το πενταλ θα το δεις
  13. το τρομπακι ειναι εσωτερικά στο πενταλ, και να το γρασάρεις το αξωνακι παλι ετσι θα κανει, δεν ειναι λειτουγρικο το πρόβλημα μονο ακουστικό . αλλαγή
  14. φιλε μου η τάπα μπορεί να λέει και 37 αν εχεις 17αρες με 45 προφιλ στους ελληνικούς δρόμους θα σκορπίσει 32 μπρος 31-30 πίσω ειναι το ιδανικό σε 17αρες ιδικά αμα έχεις και σφικτή ανάρτηση
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.