Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

:excl: Day out @ Λαύριο - 16/2/2020

:excl: Νέες κεντρικές ενότητες για το T-Roc & για το Touareg

 

:excl: Ομαδική Παραγγελία Αξεσουάρ VWClub

dpapas

Members
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About dpapas

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Jetta

Recent Profile Visitors

1,813 profile views
  1. Αυτά τα έχει δοκιμάσει κανείς; http://amortiser-antallaktika.gr/?page_id=836 Θεωρητικά θα πρέπει να κάνουν αυτό που γράφουν , το κάνουν όμως;
  2. Δεν βρήκα κάποια απάντηση στο δικό μου ερώτημα. Μπορείς κάποιος να μου απαντήσει συγκεκριμένα για τις τρεις επιλογές που προσφέρει το ανωτέρω site?
  3. Μήπως θα μπορούσε να βοηθήσει κάποιος στη σωστή επιλογή για τον τρόπο σύνδεσης διαγνωστικού software με τον εγκέφαλο VW TSI 122HP ? Ποιον από τους ακόλουθους τρεις τρόπους θα πρέπει να επιλέξω; https://carport-diagnose.de/de/order Η επιλογή OBD2 είναι πλήρως συμβατή για VW TSI?
  4. Όχι δεν μου έχει βγάλει ποτέ την παραμικρή ένδειξη βλάβης στον πίνακα οργάνων. Πάτησα το γκάζι για να μπορέσετε να ακούσετε τυχόν διαφορά στον ήχο σε μεγαλύτερο φάσμα στροφών. Θεωρείτε ότι είναι κλασσική περίπτωση προβλήματος καδένας;
  5. Καλησπέρα σε όλους, εδώ και λίγες μέρες παρακολουθώ με ενδιαφέρον το θέμα που συζητάτε καθότι ο κινητήρας μου 1.4 TSI 122PS (CAXA) κάνει τον θόρυβο που μπορείτε να ακούσετε στο βίντεο. Μήπως με την εμπειρία που έχετε μπορείτε να με συμβουλεύσετε αν πρόκειται για το πρόβλημα που συζητάτε (καδένα) ή κάτι άλλο; Το αμάξι έχει φτάσει με απλή προσεκτική οδήγηση τα 130.000km. 20161022_165420.mp4
  6. Τάσο επειδή αντιλαμβάνομαι ότι το έχει ψάξει και εσύ το θέμα, μήπως κατέληξες σε κάποια μάρκα που έχει τελικά αυτή τη δυνατότητα;
  7. Συμφωνώ ότι έτσι είναι η αρχική εργοστασιακή λειτουργία των αμορτισέρ και έτσι θα έπρεπε να είναι όλων των OEM ανταλλακτικών. Υπάρχει λοιπόν κάποιος που θα μπορούσε να προτείνει μια μάρκα που δοκιμασμένα έχει τη λειτουργία φρένου όπως τα εργοστασιακά;
  8. Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω με την πρώτη σου πρόταση. Το δικό μου Jetta είναι βέβαιο ότι δεν έχει ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση και τα εργοστασιακά αμορτισέρ έχουν ενσωματωμένη λειτουργία φρένου με αποτέλεσμα το πορτ-μπαγκάζ να ανοίγει πολύ ομαλά στο τέλος αντί να κοπανάει. Συνεπώς το αν κάποιος θα πρέπει να πληρώσει 90€ ή λιγότερο βάζοντας αμορτισέρ OEM για να έχει το αποτέλεσμα των εργοστασιακών αμορτισέρ είναι το ερώτημα που προσπαθούμε να απαντήσουμε στο παρόν νήμα. Εάν κάποιος το έχει πετύχει αυτό ας μας πει απλά την μάρκα του OEM κατασκευαστή...
  9. Όταν λες "κανένα πρόβλημα" εννοείς ότι τα magneti marelli έχουν τη λειτουργία φρένου και συμπεριφέρονται στο άνοιγμα ακριβώς όπως τα εργοστασιακά;
  10. Ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία, πόσο όμως κοστίζουν τα "προβλεπόμενα" (εργοστασιακά φαντάζομαι εννοείς) και ποιανού κατασκευαστή είναι; Γενικά δεν καταλαβαίνω πως κυκλοφορούν στο εμπόριο ανταλλακτικά έχοντας το ίδιο εργοστασιακό Part No χωρίς να είναι πανομοιότυπα στη λειτουργία τους με τα εργοστασιακά που βάζει ο κατασκευαστής...
  11. Μήπως γνωρίζει κανείς ποια μάρκα αμορτισέρ aftermarket έχουν την ίδια ακριβώς συμπεριφορά με τα μαμίσια δηλ. έχουν φρένο και ανοίγουν ομαλά μέχρι το τέρμα του ανοίγματος του πορτ-μπαγκάζ;
  12. Μήπως μπορείς να μας πεις τι μάρκα είναι τουλάχιστον;
  13. Πρόσφατα αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα σε 1.4 TSI 122HP με διαρροή καυσαερίων από το turbo ή την πολλαπλή εξαγωγής και μου είπαν ότι πιθανώς να υπάρχει ρήγμα στο μαντέμι του turbo οπότε μπορεί να είναι επισκευάσιμο. Διαφορετικά πάμε για αλλάγη turbo με κόστος τουλάχιστον 1500€. Μήπως μπορεί κάποιος να δώσει τα φώτα του σχετικά με ρήγματα και διαρροές καυσαερίων στο turbo των TSI? Είναι συχνή βλάβη των turbo αυτή και ποια είναι η πλέον ενδεδειγμένη μέθοδος επίλυσης του προβλήματος; Αν χειροτερεύσει υπάρχει περίπτωση να σε αφήσειν εντελώς στο δρόμο ή μπορείς να συνεχίσεις χωρίς turbo μέχρι να φτάσεις στο συνεργείο;
  14. Είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα και το έλυσα με αλλαγή του προβληματικού εξαρτήματος. Κοίταξε εδώ τι είχα γράψει πριν τέσσερα χρόνια: http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=40291
  15. Έχει καταλάβει κανείς πως (ή εάν) δουλεύει η αυτόματη ανακύκλωση του αέρα στο climatronic? Υποτίθεται πως ενεργοποιείται αυτόματα αν ανιχνεύσει καυσαέρια αλλά δοκιμάζοντάς το στην πράξη δεν βλέπω να γίνεται τίποτα (το δοκίμασα πίσω από εξάτμιση λεωφορείων/φορτηγών!!). Ο αέρας συνεχίζει να μπαίνει στην καμπίνα μαζί με τα καυσαέρια εκτός αν το περάσω χειροκίνητα στην εσωτερική ανακύκλωση αέρα. Πριν το πάω για έλεγχο θα ήθελα να μου πειτε τη δικια σας εμπειρία στο θέμα...
×
×
  • Create New...