Jump to content

spstavros

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

About spstavros

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6

spstavros's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. Καλημέρα στο φόρουμ . Έχω ένα golf 6 tsi 1.4 160ps με πρόγραμμα της APR ( 1 st stage ). Θα με ενδιέφερε μια επώνυμη λύση για cutback εξάτμιση με διπλή απόληξη όπως στο Gti . Δεν θέλω πολύ θόρυβο γιατί ταξιδεύω αρκετά και δεν θέλω να κάνω το αυτοκίνητο κουραστικό για την οικογένεια . Δεν θα με πείραζε καθόλου όμως λίγο βελτιωμένος ήχος . Επίσης τι γίνεται με το diffuser ? υπάρχει κάποιο aftermarket που κουμπώνει στον OEM προφυλακτήρα ? Μπορεί να μπει diffuser από Gti ? Ευχαριστώ εκ των προτέρων .
  2. Όσο ανοίγουμε την ρύθμιση (αντίθετη φορά ρολογιού) μαλακώνουμε . Δεν χρειάζεται ποιό μαλακή ρύθμιση πίσω , η KW το έχει προβλέψει . Για golf 5-6 ίδια κλικς μπρός πίσω. Το αν θα δώσετε διαφορά 1-2 λιγότερα ( όχι απαραίτητα μπροστά έχει να κάνει με το πώς θέλουμε να συμπεριφέρεται το αυτοκίνητο . Η KW λέει πάντως το ίδιο για αρχή . Εγώ μερικές φορές δίνω ένα κλικ ποιο μαλακό μπροστά (γούστα είναι αυτά). Για αρχή που έναι ακόμη σκληρά τα αμορτισέρ πιστεύω ότι 15 με 12 κλικς ανοικτά είναι το καλύτερο . Με γνώμονα το κράτημα το 12-13 είναι οκ . Αν κάποιος θέλει κάτι παραπάνω στην άνεση 14 με 15 . Όχι περισσότερο . Η ρύθμιση δεν πρέπει να φτάνει ποτέ στα ακριανά κλικς. Όσο για το ύψος όσο είστε στα πλαίσια των οδηγιών για το αυτοκίνητο είστε οκ. Όποιος υπερβαίνει τα νούμερα κακό του κεφαλιού του . Το αμορτισέρ δεν θα εργάζεται σωστά και η γεωμετρία την ανάρτησης θα είναι λάθος . (σημείο στρέψης κτλπ κτλπ) . Όσο για τον πίσω ρεγουλατόρο το manual της KW λέει ότι μπαίνει επάνω και χωρίς το λάστιχο . Τώρα αν μπει ανάποδα αναγκαστικά πρέπει να ξαναμπεί και το λάστιχο . Δεν νομίζω ότι θα είναι πρόβλημα το ανάποδο αλλά προτίμησα αυτά που λέει το manual.
  3. Ακόμη και η street comfort αν είναι ρυθμισμένη στα μισά της σκληρότητας είναι πάρα πολύ σκληρή. Η πρώτη ρύθμιση 9 που δίνουν είναι καταλληλότερη για track day ή για κάποιον που οδηγά στο Βέλγιο… Όταν έμπαινα σε στόφες με λακκούβες το αυτοκίνητο γινόταν άτσαλο και η άνεση ανύπαρκτη . Συστήνω 11 με 12 κλικς ανοικτά μπρός πίσω . Εκεί τα αυτοκίνητο δεν γέρνει αλλά δεν κοπανάει αρκετά και δεν γίνεται νευρικό στις λακκούβες . Οι σκληρότερες ρυθμίσεις δεν αφορούν καινούργια αμορτισέρ κατά την γνώμη μου. Όσο για την V2 δεν νομίζω ότι είναι κατάλληλη για τους δρόμους μας . Σκληρότερη ανάρτηση δεν σημαίνει καλύτερο κράτημα. Ειδικά στον δρόμο.
  4. που ψέκασες με το wd40 ? εκεί που ακουμπά το ελατήριο?
  5. Έχω βάλει APR stage 1 σε golf 6 twincharger manual το καλοκαίρι του 2012 . Μέχρι τώρα έχω κάνει 10000km . Το πρόγραμμα λειτουργεί άψογα και το αυτοκίνητο δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό. Η μέση κατανάλωση κινήθηκε στα 8,5lt/100km σε επαρχιακό δίκτυο που κινείται , το ίδιο δηλαδή με πριν . Μέσα στην πόλη η κατανάλωση είναι μεγαλύτερη κατά 1lt περίπου. Παρατήρησα ότι το 95 πρόγραμμα τραβάει καλύτερα με 97ron και το 98 θέλει 100 ron .Όταν σε 97 ron δοκιμάζω και τα δύο προγράμματα το 95 δουλεύει καλύτερα .Παρόλα αυτά ακόμη κα αν το καύσιμο δεν είναι σωστό προβλήματα με πυράκια κτλπ δεν είχα ποτέ . Απλά με το σωστό το αυτοκίνητο είναι πιο ροπάτο . Το πρόγραμμα είναι γραμμικότατο χωρίς σκαλοπάτια ισχύος έως τον κόφτη , και στην καθημερινή οδήγηση αν εκμεταλλευτείς τη μεγαλύτερη ροπή πας λίγο πιο γρήγορα με την ίδια περίπου κατανάλωση. Με το πόδι βέβαια βαθιά κάτω το κατανάλωση ανεβαίνει αρκετά . Η μέση χρήση πάντως , όπως ανέφερα δεν ήταν βενζινοβόρα . Θερμοκρασία δεν ανέβασε ποτέ , ακόμη και το καλοκαίρι με ιδιαίτερη επίπονη χρήση (ως τον κόφτη σε δρόμο με στροφές για αρκετή ώρα ). Τέλος η ισχύς βγαίνει με ήπιο με προοδευτικό τρόπο με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να μην έχει απώλεια πρόσφυσης κατά την επιτάχυνση στην έξοδο της στροφής, ακόμη και στο βρεγμένο.( Note:Τα λάστιχα ήταν σχεδόν καινούργια όταν το έβαλα). Το πρόγραμμα μου κόστισε 750€ + ΦΠΑ και έχει ΟΕΜ, 95 και 98 .100 δεν έβαλα γιατί πιστεύω ότι θα θέλει αγωνιστικά πρόσθετα για να πάει καλά. Η εξυπηρέτηση στην APR Ξάνθης αλλά και Θεσσαλονίκης μέχρι τώρα άψογη .
  6. http://www.goapr.com/revo/ Αυτό θα το βρείτε ενδιαφέρον , όχι μας αφορά άμεσα βέβαια .Όχι ότι μου προκαλεί σοκ πάντως . Ανέκαθεν οι μικρότερες εταιρίες αντιγράφουν τα προγράμματα των μεγάλων και τα αλλάζον λίγο πριν τα λανσάρουν στην αγορά .
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.