Jump to content

Tiger

Members
  • Posts

    60
  • Joined

  • Last visited

About Tiger

  • Birthday 08/25/1967

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.pbase.com/p_halkidis/
  • ICQ
    0

Recent Profile Visitors

3,042 profile views

Tiger's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Κάτι μου συμβαίνει και μου τυχαίνουν όλα τα δυνατά evo τελευταία! Πάτησα με το μαύρο evo του φίλου μου του Nicola, που μόλις βγήκε δυναμομετρημένο 450 στρόφαλο στον Φωτεινέλη. Εγιναν δυο ουσιαστικά πατήματα, ένα από δευτέρες και ένα από τρίτες, στην μαύρη. Από δευτέρες μου έκανε μισό κενό περίπου, και μετά πηγαίναμε κοπία μέχρι κάτω (γεμάτη τετάρτη δική μου). Από τρίτες και 70χλμ τα αμάξια ήταν ισοδύναμα μέχρι τα 200χλμ περίπου που πατήσαμε. Specs: Evo: 450ps, 1400kg, 3,1kg/ps Golf: 350ps, 1080kg, 3,1kg/ps
  2. Συνήθως με πρόγραμμα πάνε γύρω στα 400. Απ' ότι ξέρω δύσκολα (και πανάκριβα) πάνε παραπάνω.
  3. Επειδή όμως το μπλοκέ έχει απώλειες στα πολλά, ίσως μακρύτερα θα ήμουν. Το μπλοκέ θα βοηθούσε λίγο αν είχα σπινιάρισμα. Εδώ δεν είχα τέτοιο θέμα, γιατί πατούσα με δευτέρα στην χαμηλή πίεση, και σήκωνα ψηλή στην τρίτη. Τώρα, αν πατούσα με την ψηλή πίεση από δευτέρα, και προσπαθούσα να βάλω 350ps κάτω, ίσως να ήταν καλύτερα με ένα μπλοκέ, δεν ξέρω. Τέλος πάντων, προτεραιότητα έχει τώρα μια καλή coilover, και βλέπουμε.
  4. Φίλε Νίκο, πολύ καλό και προσεγμένο στην λεπτομέρεια το Passat, να το χαίρεσαι! Μου αρέσει που δοκιμάζεις συνέχεια καινούργια πράγματα, με έναν ενθουσιασμό που παρασύρει και όσους διαβάζουν, κρατώντας αμείωτο το ενδιαφέρον γύρω από το αμάξι σου! Σαν παλιότερος, θυμάμαι τις παλιές καλές εποχές. Keep it up!
  5. Πάτησα σήμερα με το evo του φίλου σιδερά, πρόσφατα δυναμομετρημένο 560 Φωτεινέλη, για να δούμε διαφορές. Το αποτέλεσμα ήταν γνωστό από πριν, αλλά θέλαμε να δούμε πόσο θα έφευγε. Specs: Evo: 560ps (2,5 kg/ps) Golf: 350ps (3,1 kg/ps) Τόπος: μαύρη, 500+ μέτρα Ανοίγματα: 4, όλα από ρεπρίζ 2ες, έως 4ες γεμάτες (5ες του evo) Αποτελέσματα: σε όλα τα ανοίγματα είχαμε τελικά 2-3 κενές διαφορά (υπέρ του evo φυσικά). Η μεγαλύτερη διαφορά γινόταν με την δευτέρα, όπου εγώ πατούσα με χαμηλή πίεση για να μην σπινιάρω, ενώ το evo έβαζε την δύναμη κάτω και έφευγε. Με 3η-4η δική μου και ψηλή πίεση (5η του evo) κρατιόμουν πολύ καλά, και ο ρυθμός που άνοιγε μειωνόταν πολύ. Είμαι πολύ ικανοποιημένος που στάθηκα έτσι απέναντι σε τόσο δυνατό αμάξι! Βέβαια, αν πηγαίναμε από στάση θα είχαμε τρελλό σεξ, εννοείται...
  6. Εγώ με το Variant Tsi (195ps) με Saxo φίλου καλό 1ο στάδιο, σε απανωτές δοκιμές τον έπαιρνα και από στάση. Και το παιδί είχε φέρει πολύ καλά αποτελέσματα με το Saxo, δεν ήταν κανένας χτεσινός. Θέλει προπόνηση από στάση παιδιά, και να διαβάζεις την πρόσφυση συνέχεια. Α, και βέβαια με antispin off.
  7. Οπως είπαν και τα παιδιά, με Type-R και Integra 18άρι (με καλό οδηγό και τα δύο) δεν έχει τύχη το Scirocco από στάση. Από ρεπρίζ παίζεται, αλλά πιστεύω και πάλι οτι τα Honda θα ανοίξουν την διαφορά στα πολλά λόγω δύναμης. Βέβαια, αν είναι φίλοι σου τα παιδιά, κάνε μια δοκιμή να δούμε τις πραγματικές διαφορές. Από τα παραπάνω αμάξια, πιστεύω οτι μόνο με το Civic Vti 160 παίζεται το θέμα από στάση. Πρέπει να είστε πολύ κοντά λογικά. Αν πατήσετε, γράψε μας αποτελέσματα. Καλές δοκιμές!
  8. Σ΄ ευχαριστω πολύ φίλε Fistikas για τα καλά σου λόγια...
  9. Τελευταία νέα: Με την ευκαιρία του service, αντικαταστήθηκαν τα εμπρός φρένα με ένα σετ από Golf 4 Gti. Οι δίσκοι είναι 288, δηλ. όχι τρομερά μεγαλύτεροι από τους 280 που φορούσε πριν, αλλά οι δαγκάνες είναι πολύ μεγαλύτερες, και τα φρένα είναι πραγματικές άγκυρες. Το αρχικό δάγκωμα δεν εντυπωσιάζει, λόγω μαμάς τρόμπας 20άρας, αλλά όταν πατήσεις πιο πολύ το αποτέλεσμα είναι πολύ δυνατό. Αλλωστε έχουν φτιαχτεί για να σταματάνε ενάμισυ γρηγορούτσικο τόνο, οπότε για τον δικό μου ένα (πολύ) γρήγορο τόνο είναι αρκετά. Ετσι είναι προοδευτικά, κάτι πολύ χρήσιμο για να φρενάρεις δυνατά χωρίς να τα μπλοκάρεις. Αφού στρώθηκαν τα φρένα, απόλαυσα χτες το αμάξι σε μια όμορφη και πολύ γρήγορη διαδρομή στην Ν. Εύβοια. Το σύνολο μοτέρ-ανάρτηση-φρένα δουλεύει σε πλήρη αρμονία, και οι δυνατότητές του αναδεικνύονται πλήρως από τα απίστευτα semislick (Toyo R888). Δεν φανταζόμουν τι μπορεί να κάνει ένα set καλά semislick στο αμάξι. Το κράτημα είναι απλά... βεντούζα! Ενα πολύ δυνατό και ελαφρύ μπροστοκίνητο πατάει κάτω απίστευτα καλύτερα έτσι. Τα συνιστώ ανεπιφύλακτα.
  10. Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Κι εγώ όταν το οδηγώ, αλλά και όταν ακούω ή διαβάζω τέτοια σχόλια, λέω οτι αξίζει ο κόπος τελικά.
  11. Ελα ρε Βασίλη, είχε πολύ γέλιο στο RWYB, καλά περάσαμε!!! Κρίμα που μας τελείωσαν τόσο νωρίς στην Αττική, κρίμα, γιατί τελικά λίγοι ξεσπιτώνονται για να τρέχουν εκτός Αττικής... Με τον Ηλία έχει πολύ πλάκα, έχει αλλάξει το μισό αμάξι, τουρμπίνες, μπλοκέ, AVCR, κλπ, και του λέω, καλά, όλα αυτά τα κάνεις για να με περάσεις; Δώστα μου εμένα, και θα πω οτι με πέρασες χωρίς να πατήσουμε! Τα λέμε φίλε!
  12. Αυτό είναι το overboost, που κάνει ένα τουρμπάτο μοτέρ όταν του ζητήσεις να επιταχύνει ξαφνικά από ρεπρίζ. Είναι φυσιολογικό, και ωραίο στην αίσθηση. Στις μεγαλύτερες σχέσεις κάνει περισσότερο overboost λόγω μεγαλύτερων φορτίων στον κινητήρα, εκτός και αν ενεργοποιούνται κόφτες πίεσης για ασφάλεια.
  13. Οταν κατέβει σε πίστα, τα πίσω καθίσματα βγαίνουν σε 3 λεπτά με ένα 10ράκι κλειδί. Ετσι όπως είναι, μπορώ να βάλω και τα παιδιά πίσω για τοπικές μετακινήσεις, ή να το πάρει η γυναίκα μου όταν έχει το Audi συνεργείο. Αλλωστε, αν ήταν μόνο για πίστα θα είχε πολύ διαφορετικό setup (κυρίως στην ανάρτηση), θα ήταν γυμνό, με roll cage, κλπ. Είναι στημένο για δρόμο τώρα.
  14. Ηταν πιο ελαφρύ, γύρω στα 930kg αν θυμάμαι καλά. Βέβαια, τα 150 πραγματικά άλογα δύσκολο να τα βγάζουν ακόμα σήμερα, ας μην ξεχνάμε οτι είναι αμάξια του 1990, πρέπει να είναι άριστα συντηρημένα για να βγάζουν τόσα. Ούτε στα νιάτα τους δεν τα έβγαζαν, απ' ότι ακούγαμε τότε.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.