Jump to content

pireas2009

Members
  • Posts

    81
  • Joined

  • Last visited

About pireas2009

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Πελοποννήσου - Κορινθίων
  • Νομός
    Κορινθίας

Other Info

  • Car Type
    Passat

Recent Profile Visitors

3,009 profile views

pireas2009's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. LUk για περισσότερα χλμ? για καλύτερη ποιότητα κατασκευής ή για κάτι άλλο.Αν μπορείς να μου εξηγήσεις τους λόγους της επιλογής σου σε παρακαλώ.
  2. Καλησπέρα στην ομάδα. Θα ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με την προτίμηση σας σε Κιτ δίσκου πλατό. Το γνήσιο είναι LUK. Σε Sachs δεν υπάρχει για τον συγκεκριμένο κινητήρα.CZEA. Μόνο VALEO υπάρχει. Ακούω τη γνώμη σας σχετικά. LUK ή VALEO ??
  3. Καλημέρα σε όλα τα παιδιά. Εχουμε και λέμε λοιπόν. Passat b8 1.4 tsi 150Hp ACT manual. με 28000χλμ. Το αυτοκίνητο σε κοντινές διαδρομές της τάξης μέχρι και μισάωρο-σαρανταπεντάλεπτο ΄δουλεύει μια χαρά. Μετά από διαδρομή όμως 1.30 ωρών,στο ξεκίνημα με πρώτη,όπως πάντα, σκορτσάρει.Κάνει 2 γκαπ-γκαπ ο κινητήρας και μετά στρώνει. Μετά αφου κάνω τη διαδρομή της 1.30 με 2 ώρες και το αφήσω 2-3 ώρες που σημαίνει ότι κρυώνει η μηχανή και θελήσω μετά να επιστρέψω,το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται ακριβώς όπως το άφησα.Συνεχίζει δηλαδή να σκορτσάρει με πρώτη. Την επόμενη για παράδειγμα μέρα αν κάνω διαγρομές του δεκάλεπτου,μισάωρου,σαρανταπεντάλεπτου δουλεύει κανονικότατα!!! Ειχε βγάλει βλάβη αισθητήρα θέσης συμπλέκτη κατά περιόδους.Τον άλαξα τον αισθητήρα και πίστεψα πως αυτή ήταν η αιτία αλλά δυστυχώς συνέχισε τα ίδια ακριβώς προβλήματα. Προληπτικά αφού στο διαγνωστικό δεν έβγαζε βλάβη άλλαξα ένα σετ πολλαπλασιαστές-μπουζί παρά τα 28000χλμ που έχει το αυτοκίνητο.Δεν έγινε τίποτα. Τα συνεργεία έχουν σηκώσει τα χέρια ψηλά. Εχει κάποιος από σας κάποια ιδέα στο τι μπορεί να συμβαίνει γιατί είναι κουφά πράγματα αυτά.
  4. pireas2009

    RACE CHIP

    Εχεις δίκιο φίλε μου. Δοκιμάζοντας κάτι πρέπει να λέμε τις εντυπώσεις μας για να βοηθάμε,όσο αντικειμενικό μπορεί να είναι,και τους υπόλοιπους. Τελικά έβαλα το GTS. Θέλησα να πάω στο ανώτατο επίπεδο. Οι εντυπώσεις μου ήταν απογοητευτικές!!! Καμία σχέση με αυτά που υπόσχεται. Απλά πράγματα.Με 30+ άλογα κτλ το αυτοκίνητο θα έπρεπε να έχει αισθητή διαφορά. Ευτυχώς το επέστρεψα Γερμανία,όπου και το είχα αγοράσει, και μου γύρισαν τα χρήματα πίσω. Σε καμία περίπτωση δεν αξίζει τα λεφτά του. Εγώ το έκανα εκ του ασφαλούς αφού ήξερα ότι μπορώ να το επιστρέψω μέσα σε 30 μέρες. Μόνο remap φίλε μου καλέ.
  5. Και αυυή η λειτουργία κωδικοποίηση θέλει.Μηχανικά το αυτοκίνητο είναι έτοιμο.Τις κωδικοποιήσεις θέλει.
  6. Ειναι 2017 μοντελο.Οι πλακετες στις πορτες ειναι τσεκαρισμένες με βάση τον κωδικό τους ότι είναι αυτές που πρέπει.Μόνο μια απλή κωδικοποίηση χρειάζεται για να δουλέψουν με το τηλεχειρηστήριο.Αλλά πια είναι αυτη???
  7. Τα έχω δει όλα αυτά αλλά τίποτα. Αυτό που βρηκα αλλά δεν δέχεται τις εντολές είναι το παρακάτω Central electric coding after door controller coding to enable auto folding:enter security access 31347, then adaptation '(23) Access control 2 - Funk Spiegelanklappen' - set to active(26) - Access control 2 - Menuesteurung Funk Spiegelanlappen - set to active(26) - Access control 2 - Funk Speigelanklappung Modus - set to 'look by command via remote control key' to auto fold on lock.You should also see the option in car menu in infotainment Οταν πάω να αλλάζω τις ρυθμισεις σε ACTIVE το vcds δεν το δεχεται και βγαζει μήνυμα OUT OF RANGE Μπορει κάποιος να το εξηγήσει αυτό αν το γνωρίζει???? Ισως εδώ είναι το κλειδι της επιτυχίας ή όχι.
  8. Ισως και εγώ να σου μίλησα λίγο απότομα διότι έχω χτικιάσει ολα τα χρόνια με διάφορα στα αυτοκίνητα που είχα και προσπαθούσα να κάνω. Και τι ζήταγα πάντα? Πάντα εργοστασιακές μετατροπές αλλά πάντα πάλευα μόνος μου και με κάποια βοήθεια από το intarnet. Από το 2003 ασχολούμαι σε διάφορα αυτοκίνητα,πάντα του ομίλου vag.Ημουνα νιός και γέρασα που λέει και ο λαός. Αυτοί οι άσχετοι στις αντιπροσωπείες εκτός από τα στερεότυπα βάση πλαισίου δεν ξέρουν τίποτα. Τέλος πάντων. Καλή η φιλολογική κουβέντα αλλά επί της ουσίας κάποιος βρε παιδιά για ουσιαστική βοήθεια?? Οι καθρέφτες δουλεύουν κανονικά στην αναδίπλωση από το διακόπτη στη πόρτα. Να δουλέψουν με το τηλεχειριστήριο θέλω.
  9. Το έχω ξαναπεί πως δεν είναι πατέντα.Είναι μια εργοστασιακή μετατροπή.Απλά εδώ στην Ελλάδα στις αντιπροσωπείες δεν ξέρουν τη τύφλα τους. Δεν υπάρχουν φίλε μου καλέ ξεχωριστά μοτεράκια για τα οποία μου λες αν τα πήρα μαζί.Εκτός αν εννοείς κάτι άλλο και το κατάλαβα λάθος. Είναι ολόκληροι καθρέφτες αναδιπλούμενοι. Βγήκαν οι παλιοί και μπήκαν αυτοί.
  10. Ετσι ακριβώς είναι.Αλλά πια είναι ακριβώς η ρημάδα? Θα προσπαθήσω να περάσω τη παρακάτω,αν την δεχθεί.Ειναι για Golf 7. http://forums.ross-tech.com/showthread.php?5057-Golf-7-electric-folding-mirrors Θα σας πω παιδιά.....
  11. Μα εργοστασιακά δουλεύουν από το τηλεχειριστήριο οι αναδιπλούμενοι σε passat B8.Οπως και στα 7αρια και 6αρια Golf.Χωρίς πατέντες.
  12. Ναι.Δουλεύουν κανονικά με το διακόπτη στη πόρτα.Και ανοιγμα και κλεισιμο.
  13. Χαιρετώ όλη την ομάδα του club. Πριν από μέρες τοποθέτησα στο αυτοκίνητο μου (vw passat b8) ένα σετ αναδιπλούμενων καθρεφτών μαζι με τα control modules καθώς και το διακόπτη στη ταπετσαρία που περιλαμβάνει και την αναδίπλωση. Αυτό που δεν έχω καταφέρει είναι με το κλείδωμα να αναδιπλώνουν καθώς και στο ξεκλείδωμα να ανοίγουν. Μέσω Vag com έχω κλικάρει τις επιλογές για folding mirrors installed και στη πόρτα του οδηγού και στου συνοδηγού. Εψαξα αρκετα στο Internet αλλά δεν βρήκα άκρη. Εχει κανείς από σας δουλέψει πάνω σε αυτό το θέμα και να το γνωρίζει?
  14. Καλημέρα σε όλα τα παιδιά της παρέας. Προκαταβολικά θα ζητήσω συγνώμη διότι το πρόβλημα που αντιμετωπίζω αφορά Passat B8 1.6 tdi bluemotion 120Hp μοντέλο 2016 αλλά επειδή ο κινητήρας είναι ίδιος με του Golf καθώς και η επισκεψιμότητα εδώ είναι μεγαλύτερη,γι αυτό θέλησα να τοποθετηθώ εδώ. Πολλές φορές κατά το ξεκίνημα του αυτοκινήτου με σταδιακό και προοδευτικό πάτημα του γκαζιού(όχι δηλαδή γρήγορο ξεκίνημα),περίπου στις 2000 στροφές κάνει ένα μικρό κόμπιασμα για 1 δεύτερο και συνεχίζει και ανεβάζει κανονικά.Μιλάμε βέβαια για ζεστό αυτοκίνητο. Δεν είναι η στιγμή που ανοίγει η τουρμπίνα πιστεύω.Το παράξενο είναι πως δεν το κάνει πάντα.Αλλες φορές το στροφόμετρο ανεβάζει όμορφα και προοδευτικά και δεν καταλαβαίνεις τίποτα. Πήγα στην αντιπροσωπεία και μου άλλαξαν βάση οδηγίας τον αισθητήρα πίεσης καυσίμου αλλά δεν έιδα κάποια διαφορά.Τίποτα άλλο δεν μπορούσαν να μου κάνουν διότι δεν έβγαζε και καμία βλάβη. Διαβάζω πως αν η EGR δεν κλείσει τελείως δημιουργεί χαμηλά κομπιάσματα στον κινητήρα.Εγώ δεν είμαι μηχανικός για να έχω άποψη αλλά δεν θα έβγαζε βλάβη? Κατά τα άλλα το αυτοκίνητο δουλεύει άψογα αλλά εγώ είμαι ψείρας και καταλαβαίνω και το παραμικρό. Αν έχει αντιμετωπίσει κάποιος από εσάς κάτι ανάλογο θα ήτα πολύτιμη η άποψη σας.
  15. pireas2009

    RACE CHIP

    Σε ευχαριστώ πολύ. Απ ότι φαίνεται μάλλον στο RS θα καταλήξω. Δεν έχω αυταπάτες ούτε πιστεύω ότι θα γίνει το αυτοκίνητο πύραυλος.Μια περισσότερη ζωντάνια θέλω. Αυτό είναι το ζητούμενο και πιστεύω ότι το Rs θα με καλύψει.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.