Jump to content

Chrisantz

Members
  • Posts

    56
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Chrisantz last won the day on July 8 2020

Chrisantz had the most liked content!

About Chrisantz

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    T-Roc

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Chrisantz's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

13

Reputation

  1. Ναι ειχα δει και τις τέντες αλλα δεν προστατεύει απο σκονη γυρη κλπ.. και δεν ασχοληθηκα παραπάνω. Ευχαριστώ.
  2. Ευχαριστώ πολυ θα το κοιταξω αν και με βλεπω να πληρωνω κλειστό εν τελη parking. Κατι πρεπει να γινει με το parking στο Ελλαντα... Δεν παλεύεται σε περιοχες οπως Αθήνα - Πειραιάς! Βγαινει 2 μισθους το χρονο ή ενα αν είσαι τυχερός.
  3. Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Ο πολυμερισμός είναι ο φόβος μου σε αυτή την περίπτωση.
  4. Καλησπέρα σας, Θα ήθελα γνώμες για αγορά κουκούλας για το T-Roc. Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι το εξής: Στην εργασία μου το αφήνω σε ανοικτό parking στο οποίο ανα season οι θέσεις επηρεάζονται είτε απο ήλιο / γύρη, είτε απο σκόνη και βροχή. ο χρόνος χρήσης της κουκούλας θα είναι 9 ώρες εκτεθημένη σε καιρικά φαινόμενα. Επειδη κάπου είχε πάρει το μάτι μου οτι κακής ποιότητας κουκούλες μπορεί στην ζέστη μέχρι και να σου καταστρεψουν την επίστρωση του χρώματος. Γιαυτό θα ήθελα μια βοήθεια έτσι ώστε να μου πείτε είτε κάποια κουκούλα που εμπιστεύεστε είτε κάποια ποιοτηκα στοιχεία που θα πρέπει να έχει έτσι ώστε να αποφύγω "κακές" εμπειρίες... Σημαντικό είναι να μπαίνει, να βγαίνει και να αποθηκεύεται εύκολα και χωρίς κόπο. Το Budget μου είναι από 60-100€. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  5. Δωρεάν ειναι το service επειδή εχω το 4all. Τακάκια έλεγξαν, και έβαλαν καινούρια λάδια 0w20. Θα ανησυχουσα αν το εκανε παλι, αλλα μονο εκεινο το πρωϊ το εκανε. Μηχανικο δεν νομιζω να ηταν. Κατι ηλεκτρονικό νομιζω ειναι που σχετίζεται με τον ψεκασμό. Θα δείξει. Ειμαι καλυμμένος απο εγγύηση οτι κ να ναι αυτο για αλλα 3 χρονια.
  6. Καλησπέρα σας, Πηγα σημερα για το service μιας κ εχω το 4all πρόγραμμα και ειναι ανα χρονο κάθε χρονο για 4 χρονια. Λαδια μονο μου ειπε οτι αλλαξαν. Το προβλημα το ειδαν στον καταγραφεα, μου ειπαν οτι αφου δεν το ξαναέκανε μπορει να ηταν απλα καποιο σκουπιδι στην βενζίνη κ να το εκανε, δεν τους εβγαλε καποιο προβλημα παρα το οτι ειχε γινει αυτη η καταγραφη. Σαν "σβησιμο κινητηρα" μου το ανεφερε. Ουτε missfire ουτε κατι αλλο. Μου εκανε παντος εντύπωση γιατι μεχρι 50 χλμ/ωρα δουλευε κανονικα ανεξαρτητος ταχύτητα ς (σχέσης) και μολις το σανίδωνες μετα, εκανε λες και ειχε κόφτη... Εκανε τρεμουλο και σα να έσβηνε ο κινητήρας αλλα δεν έσβηνε... Σα να ξεκινουσες με 6η. Δεν το εχει ξανακανει απο τοτε βέβαια.
  7. Δευτέρα στις 15/2 εχω το service αλλα μάλλον θα το αλλάξω λόγω καιρού. Πάντος μεχρι σήμερα δεν μου το ξανα εμφάνισε...
  8. Καλησπέρα σας, Troc 1.5 advanced manual 150 hp. Εχω μονιμα on το S&S και ενω σημερα βρησκομουν στον δρομο με 3 ειχα την ευκαιρία να την πατησω βαθια, μολις πηρε 2-2.5k στροφες αρχισε να κλοτσάει η μηχανη σα να σβησει αλλα κρατιοταν. Πατημενο τερμα το γκαζι. Κατευαζω 2α στις 3k παταω τέρμα γκάζι και παλι το ιδιο. Βλεπω αναβοσβηνει λαμπακι στο ταμπλο της μηχανης και αυτοματα μου πεταει στο κεντρο μνμ οτι ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ Start and Stop. Το απενεργοποιω και ολα μια χαρα, ολα σαν πριν. Κατευθειαν παιρνω τηλ karenta, με σύνδεσαν κατευθείαν με τεχνικο κ με ενημερωσε οτι πρεπει αμεσα να το δει. Μεχρι να το παω στο συνεργείο δοκιμασα να το ενεργοποιησω παλι με τα ιδια αποτελεσματα, αυτη τη φορα μπηκα μεσα στην κονσολα και διαβασα το μνμ που βγαζει στο γενικο overview στις πληροφορίες και ελεγε οτι απετειτε μεγαλο φορτιο ενεργειας... Κατι τέτοιο δεν το θυμαμαι απεξω. Αμεσως πηγε το μυαλο μου σε μπαταρια... Φτανω service και με ενημερωσαν οτι μιας και περασε κ ο χρο ος καλο θα ηταν να κλεισω κ γενικο σερβις. Το ειδε ο τεχνικος επιτοπου και μου ειπε οτι αν ο εγκεφαλος καταλαβει οτι για καποιο λογο θελει παραπανω ενεργεια ρευμα, και δεν το εχει τοτε το πρωτο που κοβει ειναι το s&s αλλα δεν μπορει να αιτιολογήσει το σκορτσαρισμα - κλοτσιμα στον κινητήρα. Εκλεισα ραντεβού για την Δευτέρα να το δουν κ να κανω κ το σέρβις. Εχει κανεις αντιμετοπισει το ιδιο ή μπορει να καταλάβει κατι παραπανω? Καυσιμο παντα βαζω shell v power racing απο το ιδιο πρατηριο πάντα. Μου το ειχε κναει πριν κατι χρονια και ενα citroen xsara που είχα. Λετε να ειναι αναποδο κ να το εκανε λόγο βενζίνης κ οχι ηλεκτρικα μπαταρια?
  9. Καλημέρα σας, νομιζω οτι ειναι ξεκάθαρα θεμα οδήγησης. Εχω το Troc 1.5 exp. Πριν ειχα ενα xsara 1.4 του 99 και οδηγουσα με τον εξης τροπο. Κουμπωνα 1 και αλλαζα στις 2-2.500 σε 2α. Τωρα εγω παρατηρω οτι απλα εχει άλλη φιλοσοφία αυτο το αυτοκίνητο. Βαζω πρωτη χωρις γκαζι και μολις κλειδωσει βαζω δευτέρα και παταω γκαζακι. Παει λουκουμι. Αν ξεκιναω σε ανηφορα με πρωτη και βαθυ γκαζι δεν εχει θεμα. Αν θελω πεταγμα, παλι πρωτη σταδιακα αρκετο γκαζι και δεν εχει θεμα. Το προβλημα εμφανίζεται ΜΟΝΟ αν παω σα @#!€# να βαλω πρωτη και να παιζω ελαφρα με το γκαζι μεχρι να κουμπωσω δευτερα. Στην ουσια σε μαθαινει σε μια πιο σωστη εκκινηση. Προσωπικά νομιζω ειναι πανέξυπνος τροπος των μηχανικων να μαθουν στον καθενα μας να οδηγει σωστα και ομαλα. Αν θες να εισαι γρηγορος με πρωτη σε αναγκαζει να την διαχειριστείς με γρηγορο τροπο. Φουλ γκαζι και κοφτη 2α. Η να πας με νορμαλ τροπο. Στην ουσια βγαλαν την ενδιαμεση επιλογη που δεν εχει και νοημα και καει και βενζινη και χαλας και το γραναζι ευκολοτερα.
  10. Καλησπέρα, Αν εννοείς το να σου δείχνει το ρολόι μεγάλο στο κέντρο, τότε θα πρεπει να μπεις στις ρυθμίσεις στο ρολόι και να το τσεκαρεις σαν επιλογη και μετα μολις κλείσεις το active info display απο το κουμπί θα στο εμφανησει.
  11. Καλησπέρα σας, Τελικά πήρα απο amazon αυτήν που είχε πει και ο Doggy στο post του για την Active Info Display, αλλά απο UK αυτή τη φορά και ήρθαν γιατι απο την DE ακόμα έρχονται... 8 ιντσών έλεγε αλλα εν τέλη κάνει και για 10.3 γάντι. απλά μάλλον μετράνε άλλο σημείο.
  12. Για το AID (Active info display) και γω μονο 8" βρίσκω, οχι τη 10.3". Επίσης tempered glass δεν ειναι καμια δυστυχώς. Σκληρό pvc ειναι. Ευελπιστώ στο μελλον να βγαλουν.
  13. Παν μέτρον άριστον! Λιγο υπομονή και μετα το πατας αμα θες και τερμα. Τι είναι 2 και 3 χιλιάδες χλμ μπροστά σε όλα αυτα που έχεις μπροστά σου? Προσωπικά το στρώσιμο το θεωρώ σωστό και για ακόμη ένα λόγο, μαθαίνεις και σε μαθαίνει το αυτοκίνητο. Προσωπικά δεν βρίσκω νόημα να το γονατίζω μες την πόλη ή την εθνική. Γιατί? Για να βγω πρώτος στο φανάρι ή τα διόδια? . Το πρόβλημα συμβαίνει οταν χρησιμοποιεις το οτιδήποτε χωρίς μέτρο ή δογματικά (σαν εμενα που το στεγνωνω και θα κάψω νωρίτερα την αντλία μου χαχαχα). Τώρα να αναγκαστείς να κάνεις εθνική και μια προσπέραση με 4-5κ στροφές 1-2 φορές οκ... δεν θα χάσει και η Βενετιά βελόνι.. Αλλο αυτό όμως και άλλο να το οδηγείς τέρμα όλη την ώρα. Και στρωμένο σωστά να είναι θα σου βγάλει πρόβλημα πιο γρήγορα απο οτι αν το οδηγείς με μέτρο.
  14. Το πρώτο είναι όντως γυαλί ή ζελατίνα που θολώνει και λίγο και έχει και μια ψιλο σαγρέ υφή? Το λινκ που έδωσες είναι απο Κίνα ο πωλητης. (Shenzhen)
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.