-
Posts
104 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
8
Chrisantz last won the day on March 29
Chrisantz had the most liked content!
About Chrisantz

Contact Methods
-
Website URL
https://antzoulatos3d.wordpress.com/
User Information
-
Gender
Male | Άνδρας
-
Νομός
Αττικής
Other Info
-
Car Type
T-Roc
-
Car's nickname
T-Rocket
Recent Profile Visitors
489 profile views
Chrisantz's Achievements

VWClub Member (1/1)
32
Reputation
-
Καλημέρα σε όλους. Έψαχνα για turbo upgrade και βρήκα οτι η το κομμάτι της τουρμπίνας που ενωνει με τις εξόδους καυσαερίων απο το μοτέρ είναι διαφορετικό στις IS20-IS38-IS45. Δηλαδή σε μένα είναι οριζόντιο όπως στην παρακάτω φωτό που έβγαλα και στα άλλα κάθετο. Παραθέτω φωτό και απο μια IS38. Γνωρίζει κάποιος αν υπάρχει αντάπτορας η γίνεται μετατροπή?
-
Άκυρο, έκανα λάθος. Το ελατήριο είναι για την κεφαλή της σκάστρας και όχι για τη Wastegate. Oh well..
-
Ευχαριστώ πολύ! Μιλησα με ενα εναν οικο tunne εδω Eλλάδα με αφορμή ενα Seat Leon που καναν remap στα 185hp με ακιβώς ίδιο setup και μηχανικά μέρη με το δικό μου και μου είπαν με IC kai 100ron κοιτάω εύκολα τα 190-200hp και να μην ανησυχώ για τα εσωτερικά του μοτέρ ΑΝ χρησιμοποιήσω το μαμα turbo, γιατι απλά θα σου δώσει ότι έχει μέχρι εκει που μπορεί, μετά απλά δεν θα τραβάει παραπάνω. Για παραπάνω μπορείς να αλλάξεις turbo, βαλβίδες, μπιέλες, συμπλέκτη, αντλίες καυσίμου κλπ αλλά ΔΕΝ ξέρω αν το ίδιο το Engine block σαν κατασκευή μπορεί να υποστηρίξει πάνω απο 240-260hp λόγω οτι τα καναλια λαδιού / ψύξης του λογικά θα είναι μικρότερα απο του 2.0lt. Αν γνωρίζει κάποιος ας ρήξει κανα φώς. Δεν έχω βρεί και κανενα ανώμαλο σαν και μένα με το 1.5 θέλει να το κάνει κροκόδειλο χαχαχα. Τώρα κοιτάω όταν όταν θα κάνω αλλαγή στα λάστοιχα (μετά το καλοκαίρι) μήπως και του βάλω αναρτήσεις BC Raicing Coilovers να γίνει λίγο πιο κούτσουρο γτ τώρα στα ζόρια πάει λίγο βάρκα -γυαλό. Το σκεφτόμαι μιας και δεν θα πάω σε 18άρες με πιο φαρδυά λάστοιχα, να φτιάξω ανάρτηση να πάρω κράτημα απο κει περισσότερο. Γιατι σε αυτές μπορείς να χαμηλώσεις , να πειράξεις το camber και τη σκληρώτητα ταυτόχρονα.
-
Καλησπέρα σας! Small update: -1. Oι ζάντες / αναρτήσεις θα πάνε λίγο πίσω γιατι σκέφτομαι να τελειώσω (λέμε τώρα...) με τα μηχανικά πρώτα... -2. Δεκέμβρη του 2023 έχω το τελευταιο service εντός εγγυησης οπότε remap μετα γιατι αλλιως τη χάνω. Μου είπαν οτι μόνο αν πειράξω εγκέφαλο τη χάνω. Τώρα μάλλον του αυτοκινήτου εννοούσαν γιατι ο δικός μου είχε Κεφαλλονίτη προγραμματιστή Οπότε σκέφτομαι τώρα τι μπορώ να αλλάξω μετα το τελευταιο service και πριν το remap. -1. Μπουζίά με τα NGK Iridium -2. Πολλαπλασιαστές (Ignition Coils) NGK R8 -3. Τουρμπίνα (?) Θέλω τα φώτα σας... Ποια μπορώ να φορέσω? Αξίζει το Hybrid που σου αλλάζουν τη φτερωτή? -4. Συστημα συμπλέκτη. (Clutch kit) Και εδώ θέλω μια βοήθεια... Δεν μπορώ να βρώ πουθενα ενα Upgrade kit, πώς θα να το ψάξω? Βρήκα κάποιο της Sachs αλλά δεν μπορώ να το συγκρίνω με κάτι για να πώ οτι ειναι αυτό που πρέπει να πάρω... help! Θα αφήσω τον μαμά όσο αντέξει αλλά νομίζω μετά τα 200hp θα φύγει μόνος του... -5. Μπιέλες... πόσο αντέχουν οι μαμα? Επίσης δεν μπορώ να βρώ πληροφορίες. Ξέρει κανείς? -6. Intercooler... μετά τα πόσα Hp θα το χρειαστώ? Τώρα με αυτά που έχω (~155-160hp) τα λάδια max τα έχω δει 95c και το ψυγείο στους 100c αλλά πέφτουν μέσα στο 3-5λεπτο με χαλαρή οδηγηση στους 80/90 αντιστοιχα. -ΧΧ Τι άλλο προτείνεται να αλλάξω πρίν το remap και με ποια σειρά? Πείτε γνώμες. Δεν έχω βρεί κάποιον "οδηγό" για αυτά και πάω με τη λογική βλέποντας και κάνοντας και όσο αντέχει η τσέπι... Αλλά όσο πιο safe γιατι ειναι και το main αυτοκίνητο οπότε πάντα κοιτάω να ειναι κάτι δοκιμασμένο.
-
Michaels_v2 started following Chrisantz
-
Μου είπαν οτι ο μονος τρόπος ειναι να το αγοράσεις απο αντιπροσωπεια. Εσυ μπορείς, Πρέπει πρώτα να το κανεις Bash και μετά να το patch-αρεις. -Κατέβασε το αρχείο απο εδώ https://we.tl/t-Gy31UzoneR -Μέσα θα βρεις ενα αρχείο README GUIDE.txt έχει όλες τις οδηγίες που θα χρειαστείς. Αν κάπου κολήσεις, στην προηγούμενη σελίδα αναφέρω το Telegram group που μπορείς να ρωτήσεις οτι χρειαστείς και θα σου απαντήσουν αμεσα. (Αγγλικά πάντα)
-
Το θέμα είναι ότι δεν μπορείς να το πιάσεις κάπου χωρίς τη μπάρα.. έτος αν περάσεις κάνα paracord και να το θυληκωσεις εκεί που κουμπώνει η εταζιερα αλλά νομίζω θα δείχνει πολύ πρόχειρο. Αν το πάρει κανείς κ το δοκιμάσει σκέτο ας ανεβάσει καμία φωτό.
-
καλησπέρα σε όλους. Εδω είμαστε... κατέβηκε επιτέλους. έκανε μονο 4 μέρες... θυμήθηκα εποχές 56k modem Τα έβαλα σε ενα φακελο μαζί με το patch Duke & Congo και σας τα κανω share απο το Gdrive μου. Αν σε περίπτωσει σταματήσει να δουλευει το link πέιτε μου με προσωπικό μνμ να σας το ανανεώσω. https://drive.google.com/drive/folders/1-Z5a7pRsGbfhYiifS2yVpnZSiP-JYNe9?usp=sharing ! Το βάζετε με δικό σας ρίσκο ! *δεν το έχω βάλει ακόμη για να πώ γνώμη και δεν έχω βρεί ακριβώς τι αλλάζει απο την προηγούμενη έκδοση. Αν έχει κάποιος πληροφορία ας γράψει. Το patch που ειχα κάνει στην προηγούμενη έκδοση μου δουλεύει απροβλημάτιστα. Πρώτα το upgrade και μετά το patch. Σε οτι αφορά την κάρτα και το format έχει οδηγίες μεσα στο patch, τα ίδια ισχύουν και για το upgrade. Παραθέτω και σχετικό video. https://www.youtube.com/watch?v=6FlHM9VZl_s Μετα το patch μέσω OBD11 μπορείτε να αλλάξετε και μερικά πραγματάκια εξτρα. Βρήκα απο το forum τους, https://forum.obdeleven.com/thread/3286/coding-adaptions
-
Το βρήκα! https://jcclubsport.co.uk/collections/vw-3?page=1&fbclid=IwAR3ER3OZycdGzMd2wvD4yzCaYmSQKav7Ap6c_DDa12twojz3kqdT-N7LQhc Δεν ειναι αναγκη να βγούν τα πίσω καθίσματα σε αυτό μιας και ειναι εντελός διακοσμητικό απλά 99% θελει... Εταζιέρα-delete χαχαχα Μαρεσε οπως το ειδα σε κοκκινάκι (απλά και μόνο για εικαστικούς λόγους) και σκεφτόμουν να εβαζα εκει πυροσβεστήρα, πρωτες βοήθειες,γυλέκο... το κλασσικο τελος πάντων πακετάκι + τα υγρα τζαμιων αυτοκινητου και 1 σετ εργαλεια. Τώρα τα έχω σε ενα σακβουαγιαζ μικρό αλλά το κοκκινάκι μου κέντρισε το ενδιαφερον. Βεβαια τώρα που το ξαναείδα δε νομίζω να είναι βολικο στο βαλε βγάλε, αλλα και το οτι θέλει off την εταζιέρα μόνιμα... δε νομίζω να αξίζει εν τέλη και 150-200 +τελωνείο... μπά
-
Καλησπέρα σε όλους! Ψάχνω αυτό το κοκκινο δύχτι, μπορεί κάποιος να βοηθήσει να το βρούμε? Μήπως ειναι ημάντες με θολόμπαρα και τοχει κάνει μόνος του? pls help! Ευχαριστώ.
-
Ναι οκ, λογικό και ευχαριστώ απλά θέλω να έχω μια εικόνα το τι παίζει και να κάνω ενα κοστολογιο για να το οργανώσω σωστά, δε θέλω τελευταια στιγμή να ψάχνω και ισως λόγω πίσεσης ή βιασύνης να προβώ σε λάθος αγορες κλπ. Κάνω τον καμβά μου απο πρίν και βάζω στόχους.
-
Καλησπέρα παιδιά, Σκέφτομαι πρίν το remap για τα 200hp/350nm να βάλω κανα δισκο-πλατό καλύτερο για αν ειναι οκ 100% με τις ροπές αλλά και εν μέρη futureproof. Manual 6speed έχω. Ξέρει κανεις να μου προτείνει κάποιο kit? H να με καθοδηγήσει να βρώ πληροφορίες? Ο μαμά σίγουρα είναι ΟΚ για τα 250nm που έχει αλλά λογικά αντέχει μέχρι τα ~285nm. όλοι οι κατασκευαστές αφήνουν ενα περιθόριο πάντα. Σωστά? Ευχαριστώ!
-
Ok. False alarm... ενα μυαλό χειμώνα καλοκαίρι τι να σου κάνει χαχαχαχα. Δουλευει κανονικά απλά ο θεούλης παταγα το ΟΚ και μου ελεγε ενεργοποιησε τον γενικό διακόπτη και δεν θυμηθηκα οτι πρώτα πρεπει να πατησεις το κουμπάκι απο πάνω με το στροφομετρο που εχει για εικονα πανω στο τιμόνι.... Ελεγα αφου το ΟΚ στην επιλογή σημαινει ενεργοποίηση... Τώρα μου έστειλε ενας το Firmware απο το group και κατέβηκε μπαμ απο cloud link αλλά το φοβάμε ε΄ναι η αλήθεια και θα περιμένω να κατέβει το σωστό απο το κυρίως site.
-
Χαχαχα υπομονή ... Το κατεβάζω με 20kB/s και είναι 3.7gb Einai to MTS2_Eu_vw_P0879D
-
Καλημερα Christt. Έλα https://we.tl/t-IJfXHZeTBd *Παρατήρησα οτι μου έχει απενεργοποιήσει το ACC και θέλει πιθανα longcoding απο OBDeleven αλλα θα το τσεκάρω. Αν χρησιμοποιείς το ACC μην το ρισκάρεις. @topmar Εσένα το ACC δουλευει κανονικά? Εμενα ενω το δίχνει και παω να το ενεργοποιησω μου βγαζει μνμ "ενεργοποιηστε τον κεντρικό διακόπτη".