Jump to content

gele92

Members
  • Posts

    89
  • Joined

  • Last visited

About gele92

  • Birthday 07/19/1965

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Σπάτων - Αρτέμιδος
  • Νομός
    Αττικής

User Profile

  • Interests
    Αυτοκίνητο,θέατρο,κινηματογράφος,ζωοφιλία

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6

Recent Profile Visitors

5,010 profile views

gele92's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. Φίλε την εργοστασιακή λάμπα μπορεί να σου έβαλαν αλλά τα kelvin ήταν τα ιδια; Να ελέγξεις εάν και οι δυο λάμπες έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά και ειναι της ίδιας εταιρίας. Κοίταξε και στο internet που έχουν φωτό, φως λαμπτήρων με διαφορετικό βαθμό kelvin.

  2. Ευχαριστώ για την απάντηση. Εννοείται ότι έβαλα και πάλι την εργοστασιακή λάμπα. Γι΄ αυτό και η απορία μου.
  3. Φίλες, φίλοι, καλησπέρα. Την προηγούμενη εβδομάδα άλλαξα, σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της vw, τη μια λάμπα των εργοστασιακών xenon που διαθέτει το αυτοκίνητό μου, golf vi dsg7 160ps, το οποίο αγόρασα τον Απρίλιο του 2010. Το ίδιο βράδυ διαπίστωσα ότι η νέα λάμπα που τοποθετήθηκε, ελαφρώς κιτρινίζει, πράγμα που είναι αρκετά εμφανές όπου πέφτει το φως. Τι λέτε να συμβαίνει; θέλω τα φώτα σας! ΥΓ. Αύριο θα περάσω από το συνεργείο να το δουν.
  4. Στη σελίδα 170 του βιβλίου οδηγιών,λέει επί λέξει: '' Μετά από την εκκίνηση του κρύου κινητήρα ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ να παρατηρηθούν για σύντομο χρονικό διάστημα έντονοι θόρυβοι λειτουργίσς. Αυτό είναι φυσιολογικό και δεν αποτελεί αιτία ανησυχίας.''
  5. Καλησπέρα σε όλη την ομάδα! Είμαι κάτοχος ενός golf 6, 160ps, dsg7 κι έχω την εξής απορία: χρειάζεται ή όχι super αμόλυβδη; στην τάπα της βενζίνης γράφει τουλάχιστον 95άρα και δίπλα γράφει super αμόλυβδη. Τα φώτα σας παρακαλώ! ΥΓ. Στα εξουσιοδοτημένα που ρωτώ, άλλος μηχανικός μου λέει έτσι κι άλλος αλλιώς!!!
  6. Παιδιά,καλησπέρα. Άλλαξα σήμερα λάδια σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της vw και είδα πως μου είχαν βάλει τα Castrol Magnatec Prof OE 5-30,αντί των edge professional LL 5-30 που μου έβαζαν μέχρι τώρα. Είναι στην προδιαγραφή 504 00 της vw; απόρησα γιατί είναι και αρκετά φθηνότερα από τα προηγούμενα. Έχω το golf 6,TSI 160ps
  7. Φίλοι,γεια σας! Άλλαξα προ μηνός πολύδισκο(για δεύτερη φορά) και εγκέφαλο κιβωτίου,αφού έμεινα στο δρόμο,από βλάβη. Τα σκορτσαρίσματα,φυσικά,εξαφανίστηκαν,αλλά,όταν το κιβώτιο είναι κρύο και η εξωτερική θερμοκρασία είναι χαμηλή,στο φρενάρισμα και κατά τη διάρκεια της αποσύμπλεξης των ταχυτήτων,κάνει για κάποια δευτερόλεπτα ΄΄λαγουδάκια'',ένα τρέμουλο,σαν να περνάς πάνω σε δρόμο με ανωμαλίες. Σε λίγα λεπτά που θα ζεσταθεί,όλα καλά. Αύριο τηλεφωνώ στο συνεργείο και κλείνω ραντεβού να δουν το αυτοκίνητο.
  8. Χριστός Ανέστη! Χρόνια Πολλά! Φίλοι μου,θέλω τα φώτα σας! Δεν ξέρω αν θα πρέπει να χρησιμοποιήσω σπρέι με σιλικόνη ή χωρίς σιλικόνη,για την περιποίηση του ταμπλώ και των πλαστικών μερών του αυτοκινήτου μου. Έχω το golf vi 160ps dsg7. Στο παλιό μου ι.χ. που είχε σκληρά πλαστικά,έβαζα σπρέι σιλικόνης και το κράτησα 19 χρόνια σε άριστη κατάσταση,στο δρόμο!!! Τώρα που έχει ''αφρώδες'' ταμπλώ,φοβάμαι μήπως η σιλικόνη δεν κάνει. Θα ήθελα τη συμβουλή,όσων γνωρίζουν. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
  9. Δεν έκανε το γνωστό κλακ,που πρέπει άλλωστε να κάνει. Ο ήχος θύμιζε τη...σκουριασμένη κούνια,γι' αυτό και ο μηχανικός μου είπε αμέσως πως ο ήχος προέρχεται 99% από την αντλία νερού.
  10. τελικώς,μετά από επίσκεψή μου σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και σύντομη ''βόλτα'' με τεχνικό σύμβουλο,κρίθηκε απαραίτητη η αλλαγή αντλίας νερού. Χτες παρέλαβα το αμάξι μου,με τη διαβεβαίωση ότι η νέα αντλία είναι βελτιωμένη. Ο καιρός θα δείξει! Υ.Γ. Μέχρι στιγμής,24.700χλμ. έχω αλλάξει πολύδισκο και αντλία νερού. Για να δούμε...
  11. Ευχαριστώ πολύ παιδιά!
  12. ναι,μόνο με ανοιχτό.
  13. tsi 160ps dsg7 oκ για το φύσημα του κομπρέσσορα. Το κλατς δεν άκουγα πριν. Ευχαριστώ πολύ,παιδιά!
  14. Παιδιά καλημέρα! Τις τελευταίες ημέρες,σε κάθε απότομο,όχι σανίδωμα,πάτημα του γκαζιού,ακόμα και με πολύ χαμηλές στροφές,1.200,1.300,1.500κτλ.ακούω ένα κλατς κι αμέσως μετά το φύσημα του κομπρέσσορα. Δεν το άκουγα ποτέ πριν. Η απόδοση του κινητήρα απολύτως φυσιολογική. Κανένα κόψιμο. Χλμ αυτοκινήτου 24.000. Τι λέτε να 'χουμε;
  15. τι να πω! λυπάμαι πολύ! απ' ότι φαίνεται έρχεται,αργά και βασανιστικά,η σειρά μας!!!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.