Jump to content

GTI_25JAHRE

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

About GTI_25JAHRE

  • Birthday 08/26/1987

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 4

GTI_25JAHRE's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Νομιζω ιτο ta spirt ειναι πιο σκληρα και καλυτερα απο τα sport.Βασικα ι bilstein τα ονομαζει bilstein B6-Β8-Β9.... Εγω ειχα σε punto GT τα sprint groupN με eibach 6 ποντους,μπαρα ρυθμιζομενη και ζαμφορ,δεν ειχαν τερματισει ουτε μια φορα,χτυπουσε μεσα ελαφρως μεσα στην πολη,αλλα σε ταξιδι ηταν αρκετα ξεκουραστο για τοσο σκληρο αμορτησερ! Σε συγκριση με ΚΟΝΙ κιτρινο που το δοκιμασα και εκεινο ειναι πολυ πιο μαλακο! Νομιζω ομως οτι με το bilstein επερνε μεγαλυτερες κλισεις! Για μενα ειναι πολυ καλη επιλογη και οικονομικη!! Αλλιως coilovers!!
  2. επειδη τις εχω ψαξει σχεδον οτι coilover κυκλοφορει..μεσα απο sites και απο forum ξενα...συγκεκριμενα σε αγγλικο forum για ibiza cupra την εχουν δοκιμασει παρα πολλοι οπως επισης και την weitec με ρυθμιση καθ'υψος και μιλανε με τα καλυτερα λογια!Βεβαια ολοι εχουν αμφιβολιες για την αξιοπιστια επειδη ειναι φρεσκο-φορεμενες!! Παντως οταν πηγα να στειλω e-mail στην weitec το email ηταν ....@kwautomobile.com!! Λενε οτι και η ap ειναι της KW χαμηλοτερης ποιοτητας... Η αρ χαμηλωνει 3-9 ποντους ενω h weitec 2.5-6!!!
  3. τι εννοεις με την custom λυση??? και εγω ενα golf mk4 εχω και ψαχνω αναρτηση,ελεγα να δωσω μεχρι 800 ευρω αλλα με 1100 βρηκα την kw variant2 και την PSS9...
  4. εγω αποτι ξερω ειναι αρκετα ακριβα κυριως τα πισω.8-πιστονα για μπροστα εχουν καπου στα 1600 ενω τα πισω 6-πιστονα εχουν 2200!!!! και ειναι ακριβα διοτι το χειροφρενο γινεται υδραυλικο!! Βεβαια 8α μ πειτε οτι 8-πιστονα με 1600 ειναι καλη τιμη...αλλα δεν εχουν καμια σχεση με ΒΡΕΜΒΟ! Σε golf mk4 με 18χωραν τα BREMBO του ΕVO MR (gran turismo με 320 mm-τωρα φοραω 312mm)
  5. παιδια εμενα το golfακι μου einai GTI mk4 25jahre με γνησιο μπλοκε...και με 6-ταχυτο κιβωτιο....σε σχεση με τα απλα golf ειναι τελειο....!!!προσωπικα το βαζω και λιγο στην πιστα το αυτικινητο...στριβει αψογα κυριως στις φουρκετες!!εκει που μ αρεσει να το οδηγω ειναι σε βροχη... Πιστευω κατι αναλογο ισχυει και για το GTI MK5
  6. ρε παιδια εμενα 1800 με 180 ιππους και οταν βαλω κλιματισμο και 4 ατομα καταλαβαινω την διαφορα αισθητα...
  7. συμφωνω οτι η διαφορα τιμης κερδιζεται απο τα περισσοτερα χλμ αλλα,προσωπικα εγω επειδη κυκλοφορω αρκετα μεσα στο κεντρο δεν βλεπω διαφορα αναμεσα σε 95 και 100 οκτανιααπο 8εμα καταναλωσεις. Μην σας πω οτι οταν εχω 100αρα καιει περισσοτερο επειδη εχεις το δαιμονιο.....και το δουλευεις συνεχεια κοφτη... :D :D
  8. νομιζω πως 2 οργανα για το λαδι ειναι υπερβολι αλλα δεν ειναι κακο! βασικα θερμοκρασια λαδιου χρειαζεται... σκεψου οτι ετσι εχουμε ουσιαστικα 2 οργανα διοτι ειναι γνωστο οτι,οσο ανεβαινει ι θερμοκρασια η πιεση μειωνεται!
  9. Φτανει ο καιρος να βαλω και εγω μια καλη αναρτηση στο αυτοκινητο μου..GOlf GTI 25jahre. Μεχρι στιγμης εχω βρει καλες τιμες για KW Variant2 και BilsteinPSS9! Αλλα επειδη ο λογος που θελω να βαλω coilover δεν ειναι για να τρεχω στις πιστες(αν και τυχαινει να πηγαινω αλλα για χαβαλε και οχι τοσο για χρονο τρελο) για κατι πο οικονομικο σκεφτομαι μια ρυθμιζομενη σε υψος μονο για να χαμηλωσει κι αλλον 1 ποντο(τωρα ειναι ηδη 5 ποντους). Μου λενε για weitec η ap(θυγατρικες της kw). Γνωριζει καποιος κατι σχετικο?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.