Jump to content

turbatos18

Members
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

About turbatos18

  • Birthday 08/10/1984

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male

User Profile

  • Interests
    Autokinita, mixanes

Other Info

  • Car Type
    Passat

turbatos18's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Φιλε μου καλησπερα. Ειχα και εγω παρομιο αυτοκινητο καποτε και απο 1600 cl του ειχα βαλει μοτερ απο 1800 gti του 91 (KR με μηχανουδραυλικα μπεκ σκετη πατατα οπως αποδηκτικε) και τελικα μετα απο καιρο κατεληξα να ψαχνω μοτερ 20vt μηχανογκαζο απο golf (και το ηλεκτρογκαζο μπαινει). Ειναι καλυτερη λυση βελτιοσιμη, πιο καινουργιας γενιας και μπορεις να βρεις πολλα τετοια μοτερ στην αγορα (μοτερ-σασμαν-πλεξουδα-εγκεφαλο). Εγω παντως το σκεφτομουνα πολυ σοβαρα τοτε αλλα τελικα αλλαξα αμαξι. και μερικες φοτο του παλιου αλλα διστιχως δεν ειναι καλης ποιοτητας.
  2. Εχεις απολυτο δικιο σε αυτο αλλα τι να κανουμε. ευχαριστω παντως για τισ πληροφοριες, καλες βολτες και θα τα ξαναπουμε για νεοτερα.
  3. Γεια σας παιδες. Φιλε Angel και εγω αυτες εχω στο προγραμμα γιατι πιστευω οτι σε συνδυασμο με την KW VAR 3 που φοραω θα γινει τρενο. Εχω σκεφτει βεβαια να τις φερω απ' εξω για να παρω κατευθειαν και την μπροστα και την πισω. θα ηθελα να μου πεις νεα οσο αναφορα το πως σου φαινεται στο στριψιμο πλεον. Ευχαριστω.
  4. Φιλε μου απο την εμπειρια μου εως τωρα λογω του οτι ειχα μεχρι τωρα 3 passat (το πρωτο 35i 91 μοντελο μετατροπη απο 1.6 σε 1.8 gt) και μιας και στην οικογενεια μου υπαρχει ακομα ενα 1.6 passat και ενα 1.8 A4 ατμοσφαιρα θα σου προτεινα εαν εισαι αποφασισμενος να προχωρησεις σε καποια αλλαγη να σκεφτεις την μετατροπη σε 1.8T. Μπορει να σου παρει λιγο καιρο μεχρι να βρεις το μοτερ αλλα αξιζει. Εγω και στα 2 τελευταια φοραγα APU κινητηρες με τους οποιους εχω κανει συνοληκα 170.000 χλμ και γνωμη μου ειναι οτι αμα τα φροντιζεις και δεν τα παρατας ειναι απροβληματιστα.
  5. Παιδες γεια σας και παλι. Διαβαζοντας τις τελευταιες μερες καποια απο τα παλαιοτερα θεματα που αφορουσαν περισσοτερο αναρτησεις και θολομπαρες ειπα να πω και εγω την αποψη μου μιας και μπορει με μοτερ να ασχοληθηκα μολις προσφατα αλλα με αυτα εχω φαει τα αρ........ μου πολα χρονια τωρα απο τοτε που ειχα το προηγουμενο passat 3b. Απο οταν ειχα ακομα το πρωτο μου passat 35i μοντελο 91 ολικη μετατροπη σε passat 35i gt τις ιδιας χρονολογιας το ονομα το οποιο εμπιστευθηκα απο τοτε ακουει σε KW Variant 3 inox line (ακομα και οι ιδιοι οι ανθρωποι στον Τροχο (αντιπροσωπεια KW) δεν πιστευαν οτι παρηγγηλα τετοια αναρτηση για αυτο το αυτοκινητο). Λοιπον οπως ηταν φυσικο αγοραζοντας το καινουργιο πασατικο στον μηνα πανω ακολουθησα την ιδια οδο.Επειδη ομως ηθελα ακομα κατι παραπανω αρχισα να ψαχνομαι για θολομπαρα οπου ακριβως οπως εχει αναφερθει σε αλλη συζητηση βρεθηκα σε αδιεξοδο. Αφου για κακη μου τυχη αναγκαστηκα να αλλαξω passat εβγαλα απο το παλιο οτι ηταν αθικτο και μου εκανε, μεταξη αυτων και την αναρτηση την εστειλα για σερβις μεσο της αντιπροσωπειας και την ξαναεβαλα στο καινουργιο μαζι με ενα συνδιασμο εμπρος και πισω αντιστρεπτικων της H&R (συμβουλη μηχανικου και φιλου) και το αμαξι πλεον κινηται σε ραγες.Λαστιχα να εχεις να σκιζεις. Καλες διαδρομες να εχουμε ολοι!!!!!!!!
  6. turbatos18

    me and my wheels

    my wheels
  7. Παιδες ευχαριστω για την βοηθεια και ελπιζω πως καποια στιγμη θα τα πουμε και απο κοντα σε καμοια συγκεντρωση. Κατι τελευταιο.Πειτε μου αν γνωριζεται απο που θα μπορουσα να προμηθευτω τα μπεκ ή αν γνωριζεται κανεναν που να τα πουλαει λογω καινουργιου project.Ευχαριστω.
  8. Σωστοι και οι δυο ευχαριστω. Ναι οντος τα μπεκ που εχω επανω τωρα ειναι τα μαμα και με το που πεσουν τα αλλα στα χερια μου εφυγα για προγραμμα. Αυτο που θα ηθελα να ρωτησω ακομα ειναι αν το μαφ χρειαζεται να αντικατασταθει ολο μαζι με τη μεγαλητερου διαμετρου βαση του ή αν παιρνω μονο τον αισθητηρα και τον κουμπωνω στην μαμα θεση.(Το φιλτροκουτι ειναι ακομα στην θεση του με ενα ελευθερο φιλτρο και απ' οτι ξερω εκει απο κατω βρισκεται) Ευχαριστω για το ενδιαφερον παιδια.
  9. Γεια σας παιδες. Ειμαι καινουργιο μελος και μιας και σας βλεπω αρκετα ψαγμενους θα ηθελα να σας κανω μια ερωτηση. Εχω ενα 3Β passat 20vt του 2000 το οποιο ειναι το δευτερο μετα απο ενα ατυχημα που ειχα και φοραγε απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη μια Κ-04 και προγραμμα. Οταν το αγορασα του εβαλα καποια πραγματα που ειχα απο το προηγουμενο αλλα για κακη μου τυχη οταν του αλαξα την Ν75 που φοραγε (μαυρη) με την καφε που ειχα βαλει στο αλλο το αμαξι σηκωνε περισσοτερη πιεση με αποτελεσμα να σε ενα ταξιδι που εκανα και το ζωρισα σε ψηλες στροφες να στεγνωσει και να εχω δραματα. Αφου ξεπερασα το σωκ το πηρα αποφαση και ειπα να το φτιαξω μια και καλη. Το μοτερ ξαναφτιαχτηκε απο την αρχη με σφυρηλατες μπιελες και εμβολα, εγεινε ροικη στο καπακι ανεβηκε ελαφρως η συμπιεση, εγκατασταθηκε fm intercooler, η τουρμπινα παρεμηνε η ιδια (για τωρα),forge κλειστου τυπου σκαστρα,φιλτρο Κ&Ν,και ψαχνω να βρω 4 μπεκ απο S3 για να φτιαξω το καινουργιο προγραμμα. Αυτη τη στιγμη το αυτοκινητο δουλευει με το παλιο προγραμμα με την μαυρη Ν75 για να συμβαδιζει η πιεση με τις παραμετρους του προγραμματος αυτου (μεχρι να βρεθουν τα μπεκ για να φτιαχτει το καινουργιο) και η ερωτηση μου αφου ανεφερα το ιστορικο του μοτερ ειναι η εξης. Σε αυτη την περιπτωση θα χρειαστει και maf απο S3 για μια πιο ολοκληρωμενη δουλεια η δεν θα παιξει ρολο? Εχω και μια ακομη ερωτηση να κανω αλλα για να μη σας κουραζω θα την κανω εφοσον με το καλο παρω καποια απαντηση σε αυτην. Σας ευχαριστω προκαταβολικα.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.