Jump to content

NIKOS A3

Members
  • Posts

    22
  • Joined

  • Last visited

About NIKOS A3

  • Birthday 07/27/1978

Other Info

  • Car Type
    Not a VW car

User Information

  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Μη ορισμένος

NIKOS A3's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Σχετικά με την αναβάθμιση, αυτό που γίνεται ειναι να περαστεί νεο software στον εγκέφαλο ώστε να διορθώσει τυχόν κοψίματα και κομπίασματα που μπορεί να έχει ο κινητήρας από κακή ποιότητα βενζίνης και διορθώνει τις καμπύλες ροπής ώστε να γίνεται ομαλότερη η απόδοση της στο δρόμο. Επίσης σε αρκετές περιπτώσεις βελτιώνεται και η κατανάλωση αφού ο στόχος είναι και η μείωση των ρύπων. Αξίζει να σημειωθεί ότι την επανορθωτική εξόρμηση αυτή δεν την έχουν όλα τα TSI.Το έχω τσεκάρει αφού κάθε μέρα βλέπω αρκετές περιπτώσεις αφού αυτή είναι η δουλεία μου (τεχνικός σύμβουλος σε συνεργείο εξουσιοδοτημένο)
  2. Μετα από πολύ καιρό, ίσως τα καταφέρω και εγω να είμαι στην συνάντηση σας παιδιά. Ο φίλος νικοςνετ ακούει? Ελπίζω να δέχεστε Audi στην παρέα...
  3. NIKOS A3

    Audi Sports Club

    500 posts.Τοσα λίγα?Δεν εχουμε δουλεια να κάνουμε μάλλον...
  4. Το μουαγιε είναι κατα πάσα πιθανότητα ή ακομά και τα ρουλεμαν.Μάλλον οι δίσκοι γυρίζουν παράκεντρα πάνω τους και όταν φρενάρεις δέχονται τέτοιες δυνάμεις που στραβώνουν...
  5. Το μπλοκ του κινητήρα που έχει επιλεχθεί είναι απο φαιο χυτοσιδηρο, μέταλλο που αντέχει στις καταπονήσεις μέχρι 21 bar και η μέγιστη στιγμιαία αντοχή είναι 120 bar.
  6. Εγώ πήγα το Audi Α3 (κόκκινο)για ένα γδάρσιμο γύρω στα 2-3 εκατοστά που είχα Σάββατο χωρίς ραντεβού στον Άγιο Δημήτριο και σε 3 ώρες ήταν έτοιμο.Το κόστος ήταν 80 euro.Έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος και απο την δουλεία που έκαναν και απο το μαγαζί.Η διαφορά με κανονικά φανοποιειο έιναι ότι υπάρχει database με όλα τα εργοστασιακά χρώματα και το φτιάχνει επι τόπου σε πολύ μικρές ποσότητες.Το χρώμα αυτό γίνεται απο ανάμειξη διαφόρων υλικών σε σταγόνες και στεγνωνει πολύ γρήγορα.Όλα τα χρώματα έχουν το όνομα της φίρμας και ψεκάζονται με αερογράφο. Στεγνώνουν με λάμπες πολύ γρήγορα πάντως.Το χρώμα μου είναι πολύ δύσκολο και παρ'όλα αυτα δεν φαίνεται τιποτα. Το πρόβλημα είναι ότι δεν βάφουν καπώ γιατι μου είπαν ότι τα καπώ είναι βαμμένα ειδικά από το εργοστάσιο κατί που δεν ξέρω αν είναι αλήθεια.
  7. οσοι εχουν golf 1,4 ας βαλουν το χερι τους κατω απο το προστατευτικο μεταλλικο θερμομονωτικο καλλυμα της πολλαπλης εξαγωγης και θα νιωσουν τι χταποι φοραει, γιατι δεν φαινεται στο ματι (κρυμμενο).Επισης το καζανακι απο τον κυριο καταλυτη και πισω είναι ελευθερο(πριν το τελικο) αν σηκωσετε το αμαξι θα δειτε τη σωληνα της εξατμισης και τη διαμετρο του καζανακιου.Μονο το τελευταιο καζανακι ειναι πνιγμενο (το ίδιο και η μαμα εισαγωγη)
  8. ααα ! και κατι αλλο.Το μαμα χταποδι του Golf IV ειναι πολυ καλο ακομα και αν ανεβει η ιπποδυναμη με εκκεντροφορους (οχι πολυ αγριους, μαλλον με reprofile των εργοστασιακων). Είχα το Golf 4 1,4 και θυμαμαι καλα οτι το εργοστασιακο είναι 4-1 (οχι 4-2-1) κατι που ευνοει την ροπη, επίσης τα μπουζι είναι απο την μαμα τους τριακιδα!!!
  9. φίλε Montoya δεν είμαι tuner αλλα παραλληλα λυπαμαι γιατι στη αγορα του tuning εδω στην ελλαδα γινεται χαμος. Το A3 μου δεν το εχω παραλαβει ακομα και θα είναι το 1,6 8V, για πολλους και διαφορους λογους δεν προτιμησα το FSI. Απλα όπως έχω ξαναπει είμαι υπευθυνος εγγυησεων σε ιταλικη αντιπροσωπεια και λυπαμαι που βλεπω παιδια που ερχονται στην εταιρεια με καποιο προβλημα απο τους δήθεν καλους εξατμισαδες της πιατσας ή αλλους βελτιωτες που υποσχονται με ένα τελικο καζανακι πεντε αλογα και 2-3 kgm ροπη. Αυτα είναι αδιανοητα.Τους βάζουν ένα προγραμμα κονσερβα που δινει λιγο αβανς και αρκετη βενζινη και νομιζουν οτι πειραξαν το αμαξι τους. Προσφατο παραδειγμα με punto 1.8 που ο πελατης αφαιρεσε τον διπλο προκαταλυτη σε εξατμισα (με δυο αισθητηρες λ) εβαλε χταποδι 4-2-1 και το αμαξι τρελαθηκε, εσβηνε, δεν διορθωνε το καυσιμο, οι καλωδιωσεις του 1ου λ διαβαζαν ο ενας πλουσιο (αφου δεν υπηρχε ο διπλος προκαταλυτης) και ο 2ος φτωχο μειγμα,το αμαξι εκαιγε ενα βενζιναδικο, μαυριζε τα μπουζι απο λαθος μειγμα και εκαψε δυο πολλαπλασιαστες. Οταν ο πελατης εμαθε την τιμη για προκαταλυτες και πολλαπλη(επρεπε να ξαναμπει η εργοστασιακη για να δουλεψει σωστα) του εφυγε το κεφαλι.Αμαρτια δεν είναι? τελικα οπως παραδεχτηκε δεν πήρε σχεδον τιποτα απο δυναμη.Φαντασου!
  10. οχι βεβαια γιατι θα συνεχισει να διαβαζει λαθος καυσαερια απο τον δευτερο αισθητηρα λ αφου ο πρωτος δεν θα διορθωνει σωστα. Γενικα αποφυγετε το χταποδι αν δεν εχετε αλλαξει εκκεντροφορους γιατι καταβαση χαλαει την περιοδο overlap των βαλβιδων (περιοδος που η βαλβιδα εισαγωγης και η εξαγωγης ειναι και οι δυο ανοικτες).Όσοι εχουν αλλαξει χταποδι ισως εχουν παρατηρησει οτι αυτο δουλευει σε πιο υψηλες στροφες απο το εργοστασιακο. Αφηστε που λογω υπερβολικης "ελευθεριας" στην εξοδο των καυσαεριων κινδυνευουν και οι βαλβιδες εξαγωγης με υπερθερμανση κοινως αρπαγμα λογω μεγαλης αναστροφης πιεσης (λογω ουσιαστικα μεγαλης ταχυτητας καυσεριων).Αυτα δεν ισχυουν σε ρυθμους βολτας αλλα μαλλον κανενας δεν βαζει χταποδι για ηρεμη βολτα ετσι?
  11. Μην ξεχνατε το εξης : στην Ιαπωνια η νομοθεσια για τους ρύπους δεν ειναι τοσο αυστηρη οσο στην ευρωπη. αυτο συνεβαινε μεχρι προτινος και στην γειτονικη μας κυπρο οπου κυκλοφορουν ιαπωνικα εξωτικα αμαξια (honda nsx, impreza p1, lancer evo, skyline) για τα οποια όλοι οι ιαπωνες βελτιωτες έχουν κιτ αφαιρεσης του κυριου καταλυτη. Αλλη η ιαπωνικη τεχνολογια όμως, και αλλες οι βενζινες εκει και στην ιαπωνια.Στην Ιαπωνια οι κινητηρες δουλευουν και με στοιχειομετρικο μειγμα 14:1 και ειναι τουρμπο με 95-98 οκτανια και δεν χτυπανε πειρακια!ενω εδω ακομα και τα 100 οκτανια ειναι πεταμενα λεφτα.οικονομικοτερη λυση 95 οκτανια και που 100 για καθαρισμα απο επικαθισεις σε θαλαμο καυσεως , αυλους, σωληνωσεις λογω προσθετων.
  12. Παιδία όλα καλά αυτά που λετε αλλα επειδή είμαι υπευθυνος εγγύησεων σε ιταλική αντιπροσωπεια εχω δεί πολλα. Μην πειραζετε τους προκαταλύτες που ειναι στο χταπόδι. Το αμαξι βγαζεί θάνατο και χαλάει το σήμα απο τον κύριο αισθητήρα λ. Ο εγκέφαλος δεν διορθώνει σωστά και καταστρεφονται οι χαρτες ανάφλεξης. Αν θέλετε να αλλάξετε κάτι οπωσδήποτε βάλτε αγωνιστικό καταλύτη. Εξάλλου ο κατασκευαστης δεν έιναι μ@λ@κ@ς να δαπανά ατελείωτες ωρες σε εξελιξη ενός μοντέλου!
  13. φιλε mikemat λυπαμε αλλα εχουν μαλλον δικιο.Δουλευω σαν υπευθυνος εγγυησεων σε αντιπροσωπεια ιταλικης μαρκας και εκει ο συμπλεκτης θεωριεται αναλωσιμο. Αν εχει βαρυνει το πενταλ το συμπλεκτη, το πιο πιθανο ειναι να προερχεται απο τα χτενια του πλατω (υγρασια).Το μονο που καλυπτεται απο εγγυηση ειναι το σπασμενο ρουλεμαν απο οσο γνωριζω. Το θεμα των εγγυησεων ειναι πολυ πικραμενη ιστορια και λιγο πολυ οι αντιπροσωπειες εχουν δεμενα τα χερια γιατι υπαρχουν και οι τεχνικοι επιθεωρητες που ελεγχουν τα παντα.Τα ορια των χιλιομετρων ειναι πολυ σχετικα.Πχ μου ετυχε περιπτωση με αυτοκινητο που εκανε θορυβο απο τα μπαρακια ζαμφορ μπροστα και ηθελαν αντικατασταση.Ο οδηγος ειχε ομως 18.000 χιλιομετρα και απορριφθηκε το αιτημα του γιατι ειχε 17 αρες ζαντες !!!Δυστυχως μαλλον δεν μπορεις να κανεις και πολλα γιατι αν ηταν απο ελατωματικο υλικο θα το ειχε παρουσιασει νωριτερα.Ζητα όμως εκπτωση!!! αυτο νομιζω οτι το δικαιουσαι!!!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.