Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Vassilis63

Members
  • Content Count

    821
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    21

Vassilis63 last won the day on August 25 2019

Vassilis63 had the most liked content!

Community Reputation

315 Excellent

2 Followers

About Vassilis63

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5
  • Car's nickname
    Polo 6R,YAMAHA R6,KAWA Z750

Recent Profile Visitors

2,260 profile views
  1. Εύχομαι πάντα έτσι, τυχερός και αφού όπως βλέπω το έχεις δεν συμπληρώνεις και κανένα Λόττο, joker κλπ, κρίμα να πηγαίνει χαμένο τέτοιο χάρισμα.
  2. Σε λιγότερο από δυο χρόνια και μετά από μόνο !!! 22.000χμ η αντλία νερού στο πολάκι ξανά καπούτ. Πρόκειται για το γνωστό κλαπέτο που κολλάει. Πάλι γνήσια αντιπροσωπίας(φαίνεται τουλάχιστον με το μάτι πανομοιότυπη με την προηγούμενη), δεύτερη φορά, (δεν βρήκαμε και τίποτα άλλο) 265€ μαζί με το ψυκτικό υγρό σε εξωτερικό συνεργείο (δεν ήθελα να τους δώσω ούτε ένα ευρώ παραπάνω) . Έχουμε λέει τώρα εγγύηση αντιπροσωπίας 1 χρόνο, (ανακουφίστηκα πςςςςςςς).. (άρα έχω ένα χρόνο περιθώριο να το στείλω στον αγύριστο). Περιττό να πω ότι δεν πρόκειται ούτε από απέξω να περάσω από την VW για αγορά αυτοκινήτου στο μέλλον.
  3. Τα diesel κίνησης είναι δύο, το νούμερο ένα που είναι πιο λεπτόρευστο και παγώνει δυσκολότερα (πλησιάζει περισσότερο το καθαρό πετρέλαιο ,jet fuel) και κυκλοφορεί στην ελληνική αγορά το χειμώνα και το νούμερο δύο που είναι πιο παχύρευστο για το καλοκαίρι. (Το νούμερο δύο έχει περισσότερα BTU και είναι πιο αποδοτικό. Τα διυλιστήρια βγάζουν την ανάλογη παρτίδα στην αγορά ανάλογα με τις θερμοκρασίες που επικρατούν. Στις ΗΠΑ υπάρχει ξεχωριστή αντλία με νούμερο ένα και νούμερο δυο (βλέπε avatar)και ανάλογα τη θερμοκρασία βάζεις ότι σου κάνει από μαιάμι μέχρι σικάγο... Τώρα όσο αφορά την τελική ταχύτητα ο κρύος αέρας είναι πιο πυκνός και παρουσιάζει μεγαλύτερη αντίσταση.
  4. OK, νόμιζα ότι είχες 14άρες πριν. Κρίμα πάντως που λες ότι δεν έγινε ξυράφι , με προβλημάτισες. Τα φρένα σε γενικές γραμμές είναι πράγματι καλά με καλή αίσθηση στο πως δαγκώνει η δαγκάνα σε ταχύτητες πόλης, αν όμως κατεβείς γρήγορα σε κάποια στριφτερή κατηφορική διαδρομή ζεσταίνονται υπερβολικά γρήγορα και καπνίζουν (τα τακάκια τα μαμίσια). Τέλος πάντων όσο σε καλύπτουν τα κρατάς , αν στην πορεία οι απαιτήσεις σου ανέβουν το ξαναβλέπεις.
  5. Όταν συνειδητά από το 70άρι προφίλ πας σε 45άρι και με σκληρότερα ελατήρια περιμένεις σίγουρα ότι η αίσθηση της προηγούμενης άνεσης θα είναι οριστικά παρελθόν, οπότε τι 45άρι τι 40άρι και τα δυο σκληρά θα είναι (πόση διαφορά στην άνεση να έχουν ?). Ένα converter που βρήκα μου βγάζει 3% https://tiresize.com/comparison/ Αν δεν σου "έκοψε" καθόλου, ΟΚ. Για τα φρένα μη βιάζεσαι κάτι θα βρεις αν ψάχνεις. Αυτό που θέλω να μου πεις είναι αν σταμάτησε να κολυμπάει σαν βάρκα και αν το τιμόνι απέκτησε κοφτερή αίσθηση. Αυτή την αναβάθμιση με τις 17άρες την έχω και εγώ κατά νου.
  6. Πολύ ωραία ζάντα!!! επίσης και το χαμήλωμα!!! λίγο με χαλάει η επιλογή της διάστασης του ελαστικού που μακραίνει το βήμα κατά 3% που ίσως σου δώσει την αίσθηση ο το αυτοκίνητο "έκοψε" στις επιταχύνσεις. Η σωστή διάσταση είναι η 215/40/17 , υποθέτω ότι θα είχαν μεγάλη διαφορά τιμής με τα 205/45/17 γι' αυτό και δεν τα έβαλες. Τέλος οι μπροστινές δισκόπλακες (νομίζω 257mm) φαίνονται πλέον στη 17άρα πολύ μικρές, αργότερα ψάξε μήπως βρεις 288mm από POLO GTI.
  7. Ναι το βλέπω με το torque 14.8V στο ρολλάρισμα και 15.1V στο φρενάρισμα.
  8. Στα 14,8V φορτίζουν κάθε φορά που αφήνεις το πεντάλ του γκαζιού ρολάροντας, ενώ κάθε φορά όταν πατάς φρένο φορτίζουν στα 15.1V
  9. Ταξιδεύοντας άναψε το λαμπάκι (κόκκινο συνοδευόμενο με ισχυρό προειδοποιητικό ήχο και γραπτό μήνυμα στη καντράν). Επιτόπου βάζω το καλοριφέρ τέρμα στο ζεστό και ο ανεμιστήρας στο τέρμα και η κατάσταση ελέγχθηκε και χαλαρά στηριζόμενος στη μικρή ηλεκτρική βοηθητική αντλία (παρακολουθώντας τη θερμοκρασία με το torque) κατάφερα και γύρισα πίσω. Η σούπερ σοφιστικέ αντλία νερού έχει επάνω της μια ηλεκτροβαλβίδα που κάνει την αντλία να γυρίζει μόνο όταν το υγρό έχει φτάσει στην προκαθορισμένη θερμοκρασία. Αυτή λοιπόν κόλλησε στη θέση δεν γυρίζω καθόλου!!! 130€ κόστος ανακατασκευής της αντλίας συν 80€ εργασία. Ο μηχανικός μου είπε ότι μια άλλη βλάβη στην κεντρική αντλία νερού των TDI είναι και το σπάσιμο των φτερών της με αποτέλεσμα να γυρίζει σκέτος ο άξονας. Όποιος βρεθεί σε παρόμοια δυσάρεστη έκπληξη: γρήγορη αντίδραση με τη λειτουργία του καλοριφέρ για να αποφύγει τα χειρότερα...
  10. Διευκρινίζω λοιπόν, οι μπαταρίες για τα αυτοκίνητα που έχουν start stop με σύστημα ανάκτησης ενέργειας είναι διαφορετικές από της απλές που φοράνε τα υπόλοιπα. Για τις απλές το αλτενέιτορ φορτίζει σε τάση 14.4V ενώ οι τύπου AGM στα 15V. Έτσι αν βάλεις απλή όσο και ενισχυμένη να είναι σε αυτοκίνητο με start stop δεν θα μπορεί να φορτιστεί σε γρήγορο χρόνο που χρειάζεται στο σταμάτα ξεκίνα όπως οι τύπου AGM.
  11. Δεν είναι ίδια, είναι τύπου AGM με χαμηλή εσωτερική αντίσταση δίνοντας πολύ μεγάλο ρεύμα και αντίστοιχα δέχεται πολύ μεγάλο ρεύμα φόρτισης για να είναι έτοιμη σε κάθε σταρτ στοπ. https://www.varta-automotive.gr/el-gr/technology/agm-battery-technology
  12. http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Continental/Premium-Contact-5.htm http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Michelin/Primacy-3.htm http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Bridgestone/Turanza-T001.htm http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Goodyear/EfficientGrip-Performance.htm
  13. Η εικόνα του είναι οριακά καλή, αυτό είναι και το όριο (15.000χμ) για αφιλτράριστο πετρέλαιο. Αν έβαζες μόνο AVIO θα είχε καλύτερη εικόνα. Εγώ πάντως συνεχίζω και βάζω vpower και αλλάζω φίλτρο πετρελαίου συχνότερα γιατί μου κοστίζει λιγότερο από το να βάζω μόνο AVIO.
  14. Ο όρος γενικά "μαλακό λάστιχο" ή "σκληρό λάστιχο" στη γλώσσα των καθημερινών οδηγών αφορά το πλαινό του ελαστικού. Ένα "μαλακό ελαστικό" είναι άνετο στις λακούβες ,συνήθως αθόρυβο και γενικά καταπονεί λιγότερο το αμάξωμα, κατστρέφεται όμως εύκολα από απροσεξία (το γνωστό κόψιμο σε πεζοδρόμιο). Το Michelin πάντα ήταν ένα τέτοιο "μαλακό ελαστικό" που ικανοποιούσε την πλειοψηφία των οδηγών αφού ήταν άνετο και έβγαζε πολλά χιλιόμετρα λόγω σκληρής γόμας στο πέλμα. 'Αρα λοιπόν άλλο θέμα η σκληρότητα του πλαινού και άλλο η σκληρότητα της γόμας. Τα αγωνιστικά ελαστικά έχουν πολύ σκληρά πλαινά (βοηθά αυτό στην κατευθυντικότητα και στις απότομες αλλαγές πορείας) και πολύ μαλακή γόμα. Πως να χαρακτηρίσεις αυτό το λάστιχο σκληρό η μαλακό? από άνεση και θόρυβο κύλησης δεν το συζητάμε, τραγικό.
×
×
  • Create New...