Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Detuner

Members
  • Content Count

    301
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Detuner

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 05/21/1991

User Information

  • Gender
    Male

User Profile

  • Interests
    Gumnasthrio, fai

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5
  • Car's nickname
    Axortagos
  1. αυτο ηταν τελικα.. το παγουρακι αλαχτηκε και ολα μια χαρα.. το καλοριφερ τελικα λειτουργουσε κανονικα το εβαλα στο econ kai ψυθηκα
  2. Μολις τωρα παρατηρησα οτι δε δουλευει και το καλοριφερ ενω το ψυκτικο υγρο που το ειδα και παγωμενο το αμαξι ειναι γεματο αρα νερο δε χανει
  3. Σημερα το απογευμα παω να βαλω το αμαξι μπροστα και μου αναβει το λαμπακι του νερου... ελεγχω τη σταθμη ηταν μια χαρα... παρ ολα αυτα προσθεσα λιγο απιονισμενο νερο.. το βαζω μπροστα παλι τα ιδια.. εκανα περιπου 50 χιλιομετρα πατωντας το και η θερμοκρασια του κινητηρα δεν ανεβηκε καθολου.... θερμοκρασια δεν ανεβαζει νερο εχει.. τι μπορει να ειναι.. το αμαξι το εσβησα και το αναψα 20 φορες μπας και σβησει το λαμπακι αλλα τιποτα... αυτη την εβδομαδα το αμαξι ηταν συνεργειο για βελτιωση τουρμπο και μπεκ αλλα δε νομιζω οτι μπορει να σχετιζεται με αυτο.... μπορει να ειναι κατι αλλο εκτος απο σταθμη ψυκτικου η θερμοκρασια κινητηρα??
  4. για 2-3 μερες να μη το τουρμπισω δε θα παθω και κατι . σε ευχαριστω για την απαντηση
  5. εχω gti πρωτο σταδιο με αντλια...θα προχωρησω σε s3 setup περιμενω δυο ανταλλακτικα... επειδη θα παω αλλου για τοποθετηση και αλλου για προγραμματισμο υπαρχει πορβλημα αν το αμαξι το κυκλοφορω 2-3 μερες με το σεταπ χωρις προγραμμα η πρεπει με το που το βαλω να παω να ρυθμισω.. ρωταω για να το κανονισω αν ειναι να παω αμεσως
  6. Επειδη για big turbo σκεφτομαι απο τον αλλο χρονο αξιζει να επαναπρογραμματισω τωρα με αυτα που εχω βαλει πανω η δε θα δω διαφορα; Καλως για τα μπεκ δεν τα βαζω.
  7. Εχω ενα golf v gti με k03... Οταν προγραμματιστηκε δεν ειχε τιποτα πανω.. Απο τοτε εχω βαλει εξατμιση turboback 76mm εισαγωγη, σκαστρα forge, αντλια υψηλης apr, θα μπει αυτη την εβδομαδα intercooler s3 και σκεφτομαι να βαλω μπεκ rs4 πριν προγραμματισω παλι μιας και σκεφτομαι το αμαξι να γινει big turbo καποια στιγμη.. Αξιζει να προγραμματισω παλι μετα απο αυτα που εχουν μπει, τι αλογα και ροπη παιζει να δω;; Τα μπεκ απο rs4 μπορει να δημιουργησουν καποιο προβλημα σε τοσο μικρη τουρμπινα;;
  8. το εχω σκεφτει αλλα οι τιμες για μπλοκε για το dsg ειναι απαγορευτικεςγια τα χρηματα που μπορω να διαθεσω και σε συνδιασμο με το οτι σε λιγο πρεπει να αλλαξω και λαστιχα ελεγα να βελτιωσω τη προσφυση οσο γινεται απο εκει
  9. gia ta pilot sport cup τι γνωμη εχετε?? τα εχει δοκιμασει κανεις.. αν θελουν τοσο συχνα αλλαγμα αν εβαζα μονο μπροστα semi slick και πισω καποιο αλλο θα υπαρχει προβλημα??
  10. και εγω για toyo r1r ελεγα.. το αμαξι ειναι περιπου στα 270 αλογα πρωτη δευτερα δεν πατανε καλα η εστω ετσι οπως θα ηθελα... τωρα φοραω continental sport contact 3
  11. Σκεφτομαι τα επομενα λαστιχα μιας και αυτα που εχω σε λιγο θα χρειαστουνε αλλαγη να ειναι semi slick.. θελω λαστιχα για να μπορει να παταει οσο καλυτερα κατω και να ελατωθει στο μεγιστο το σπινιαρισμα σε συναρτηση με το να μπορει να παει το αμαξι και σε βρεγμενο δρομο και να μην ειναι λες και ειναι πανω σε παγο.. δε με νοιαζουν οι επιδοσεις στο βρεγμενο γιατι στο βρεγμενο παντα παω αρκετα αργα και προσεχτικα και να βγαζουν χιλιομετρα και να μη θελουν αλλαγμα στο χρονο .. ξερω οτι θα βγαζουν λιγοτερα αλλα τουλαχιστον 25000 πιο κατω δεν εχω την οικονομικη δυνατοτητα να τα αλλαζω... διασταση ελαστικων 225/40/18 εψαξα στην αναζητηση αλλα δε βρηκα κατι αναλογο.. ευχαριστω εκ των προτερων
  12. Παρατηρησα οτι το τιμονι μου γερνει αριστεροστροφα 1-2 εκατοστα χωρις να επηρεαζεται καθολου η συμπεριφορα του αυτοκινητου.. δηλαδη οταν το αμαξι παει ευθεια το τιμονι δεν ειναι ισιο απλα γερνει μονο του.. το αμαξι δε τραβαει καθολου αριστερα η δεξια.. το παρατηρησα αυτο μετα απο πεσιμο σε λακουβα αρκετα μεγαλη που τη περασα με 70 χιλιμετρα περιπου αλλα δε ξερω αν ηταν απο πριν και απλα το παρατηρησα τοτε (που δε νομιζω να ηταν ετσι γιατι οπτικα φαινεται αρκετα ).. τι να κοιταξω?? υπαρχει περιπτωση να εναι απο στραβωμα ζαντας?? θελει ευθυγραμμιση??
  13. Και εμενα χτες οταν παω να το ξεκλειδωσω να μπω μεσα δεν ανοιξε καθολου η πορτα του οδηγου.. ξαναδοκιμασα και ανοιξε καθυστερημενα ομως και κανοντας εναν περιεργο ηχο.. εκανα μερικες δοκιμες και καποιες φορες δεν ανοιγει καθολου καποιες αλλες ανοιγει πιο αργα απο του συνοδηγου και κανοντας αυτον τον ηχο σα να ζοριζεται και καποιες αλλες ανοιγει κανονικοτατα σαν να μη τρεχει τιποτα... το κλειδωμα απο μεσα με το κουμπι διπλα στο χερουλι της πορτας λειτουργει κανονικοτατα χωρις να καθυστερει καθολου.. ξερει κανεις τι μπορει να ειναι?? επισης αν καποιος που εχει παθει το ιδιο και την εβγαλε φτηνα σε καποιο συνεργειο και ειναι απο Αθηνα αν ειναι ευκολο ας μου στειλει με pm το ονομα του συνεργειου που πηγε..
  14. τοποθετησα τα oem bi-xenon μεταχειρισμενα .... παρατηρισα οτι στο δεξι φαναρι τρεμοπαιζει η λαμπα.. στο αριστερο ολα καλα... επισης αν μπορεσα να παρατηρησω καλα αρχιζει και τρεμοπαιζει μετα απο 15 περιπου δευτερολεπτα που την αναβω.. δλδ οταν εχει αναψει πληρως.. ξερει κανεις τι μπορει να ειναι??
×
×
  • Create New...