Jump to content

xlife

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

About xlife

Other Info

  • Car Type
    Polo 6N

xlife's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. xlife

    Fuel Economy

    Ακριβώς επειδή είναι δύο μαγνήτες δεν θα έδινα ποτέ τόσα λεφτά.Ακόμη και τα 7 ευρώ στο Ebay... πολλά ήταν... πιό Polo έχεις?Εγώ σε 6N το έχω.Μες στην αθήνα ειδικά στο σταμάτα ξεκίνα κι εμένα η κατανάλωση είναι πολύ μικρη...πολλες φορές η ιδια.Στην εθνική βλέπω διαφορές.Ήθελα όμως να μας πεί και κάποιος, αν είναι οδηγός σε εταιρεία που το έβαλε τι διαφορά βλεπει.Ξέρω οτι το έχουν βάλει η ΔΕΛΤΑ η ΦΑΓΕ και καποιές άλλες.Καλό θα ήταν να βάλουμε όλοι εδώ τις προσωπικές μας εμπειρίες
  2. xlife

    Fuel Economy

    Η κατανάλωση είναι σιγουρο οτι πέφτει.τουλάχιστον στο Polo και σε ένα Fox που το έχω βάλει.Στο Fox βέβαια αν και είχε πέσει σίγουρα δεν έφτασε το 30%.Γι αυτό άνοιξα το θέμα να μας πούνε και άλλα παιδια αν το έχουν δοκιμάσει εντυπώσεις.Βέβαια οποιος το έχει δοκιμάσει καλό είναι να κάνει στανταρ διαδρομές οπου και μπορεί να καταλάβει ακριβώς τη διαφορά κατανάλωσης. Στην Ελλαδα δεν συμφέρει... ξεκινάει απο 80-100 ευρώ και έχω ακούσει και κάποιους που έχουν δώσει 200-250!!!!!
  3. xlife

    Fuel Economy

    Αφού μας εχουν φουλάρει στις διαφημήσεις με το μαγνήτη καυσίμου και αφού τον βρήκα 7 ευρώ στο Ebay σκεφτηκα κι εγώ να τον τοποθετήσω.Σκεφτηκά να δώσω την αποψή μου όπως και οποιοσδήποτε το έχει τοποθετήσει ωστε να βοηθήσουμε αυτους που θέλουν να μάθουν πληροφορίες.Η καθημερινή μου διαδρομή είναι 120 χιλιόμετρα σε εθνική οδό και περίπου 50 εως 150 χιλιόμετρα σε αστικό περιβάλλον.Θα μιλήσω πρώτα για τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στην εθνική οδό Μετά το μαγνήτη κάνω τουλάχιστον 30% περισσότερα χιλιόμετρα.Όταν το αυτοκίνητο όμως προσεγγίσει τις 3000-3500 στροφές τότε η οικονομία πέφτει τουλάχιστον στο 20%.Σε περιπτώσεις που του πίνω το αίμα με φούλ γκάζι η οικονομία εξανεμίζεται. Σε συνθήκες πόλης έχω οικονομία περίπου 10% αλλά είναι δύσκολο να υπολογίσω αν είναι παραπάνω ή παρακάτω. Στις διαφημήσεις ακουγα αυξηση υποδύναμης μεχρι 10 %.ΑΥΤΟ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.Αν ήταν θα το καταλάβαινα σίγουρα μιάς και έχω κινητήρα APQ που σέρνεται... Λόγω του οτι τουλάχιστον η διαδρομή μου στην εθνική ειναι STANDAR καθε μέρα ξέρω πόσο ακριβώς έκαιγα και πόσο ακριβώς καίω... Όσοι το έχετε χρησιμοποιήσει μπορείτε να πείτε τις εντυπώσεις σας
  4. Είμαι στα σκαριά να πάρω μια BMW.Για τους λόγους που αναφέρεις.το Polo όμως δεν θα το δώσω.Είναι αυτοκίνητο που δεν με πούλησε ποτέ... και ας το αφήνω κατα καιρούς ασυντήρητο... Τώρα που έχω μάθει και φτιάχνω μόνος μου τα πάντα πάνω του μου φαίνετε άδικο να το αφήσω.Δεν λέω.είναι απαραίτητο ένα μεγάλο αυτοκίνητο απ τη στιγμή που κάνω minimum 150 χιλιομετρα τη μέρα και γι αυτο σκέφτηκα κάτι πιο ταξιδιάρικο.Αν όμως είμουν συνέχεια μέσα στην Αθήνα ίσως να μη μου χρειαζόταν άλλο.Αυτό που μ έχει ξενερώσει με το 6Ν είναι οτι ποτέ μα ποτέ δεν βρήκα ποτηροθήκη για το αυτοκίνητο που να βολευει.πάντα το ένα χέρι κρατάει τον καφέ και το άλλο εναλλάσετε στο λεβιέ και στο τιμόνι... Πάντος αν θες τη γνώμη μου για τα κυβικά θα σου πρότεινα 1400 έστω και αν έχει λιγότερα αλογά... (Είχα για λίγο καιρό ένα FOX 1200 και στα κατεβάσματα σε στροφές ήταν τρισάθλιο + του οτι αργούσε πολύ να ανεβάσει στροφές...πάρα πολύ...βέβαια οταν έπιανε 145 km/h τα πήγαινε ...
  5. είμαι στο 89% των μελών που σας βρήκα στο γκούγκλε... Βέβαια έχω την εντύπωση οτι είχα γραφτεί ξανά οταν είχα το πρώτο πολο αλλά δεν θυμάμαι...
  6. ΜΗΝ ΑΛΑΞΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!!!!!!!!!! Το 6Ν είναι μακράν καλύτερη κατασκευή απο τα μεταγενέστερα Polo.Οταν αναγκάστηκα να ξαναπάρω αυτοκίνητο το 6N ξαναπήρα.Έχω οδηγήσει αρκετά αυτοκίνητα και ανάμεσα τους ήταν και το 9Ν.Δεν νομίζω οτι έχουν καμία σχέση τα 2 αυτοκίνητα.Το 9Ν απλά έχει ομορφότερο σχεδιασμό... Όμως το 6Ν τείνει να γίνει μύθος.Είναι σχεδόν κάτι σαν τον παλιό σκαραβαίο.Βέβαια απόψεις είναι αυτές... Τώρα για την ασφάλεια των γερμανικών σε σχέση με τα ιαπωνικα... Η πόρτα του 6Ν είναι στιβαρή κατασκευή... του Corolla νόμιζα οτι θα σπάσει... Με το πρώτο Polo που είχα βγήκα απείραχτος απο ένα τροχαίο με ταχύτητες 140 και άνω. Όλοι όσοι μου μιλήσαν(αστυνομικοί, πραγματονόμονες και λοιποί που βλέπουν καθημερινά τροχαία) μου είπαν ότι είμουν τυχερός που είχα vw...
  7. xlife

    6N Manual

    Σ΄ευχαριστώ για την απάντηση σου. Το manual της haynes το εχω υπόψιν. Περιμένω απο το Ebay ένα για ένα φίλο με ένα Mercedes w202.Ισως να πάρω και ένα για το 6N απλα έχω ακούσει οτι δεν είναι το καλύτερο manual και σε συναρτηση με τα αγγλικά μου... Το elsa δεν το είχα ξανακούσει και ακούγετε ενδιαφέρων. Είναι Workshop manual η απλά κάποιο πρόγραμμα για σύνδεση του αυτοκινήτου όπως το vag com?. Όσο για το απλό manual θα εκτιμούσα πολύ αν κάποιος έχει σκαναρει το δικό του να μου το έστελνε.
  8. Μετά απο την τοποθέτηση εντελός λάθος ελαστικών σε αυτοκίνητο φίλου σκέφτηκα να βοηθήσω λίγο κάποιους που δε γνωρίζουν. Πολοί απο σας σκέφτεστε τι ταιριάζει στο αυτοκίνητο σας και με τι ζαντολάστιχα θα φαίνετε ωραίο. Πρώτα απ' όλα θα πρέπει να σκέφτεσται αν το αυτοκίνητο έχει δυνατότητα να φορέσει τα λάστιχα η και τις ζάντες που έχετε σκοπό να του βάλετε. Ο παρακάτω σύνδεσμος λειτουργεί σαν υπολογιστής κατάληλων ελαστικών για το αυτοκίνητο μας http://www.net-comber.com/tirecalc.html Στην πρώτη στήλη βάζουμε τα ελαστικά που προτείνει ο κατασκευαστής. Στη δεύτερη λίστα βάζουμε τα ελαστικά που θέλουμε να βάλουμε και συγκρίνουμε τα αποτελέσματα.Προσπαθούμε να μην έχουμε αποκλίσεις απο τον κατασκευαστή γιατί αυτό θα έχει κακό τελικό αποτέλεσμα σε όλους τους τομείς. ελπίζω να βοήθησα αρκετά
  9. Όταν ζορίζεται να κατέβει τότε κάπου βρίσκει μάλλον.το είχα πάθει κι εγώ και τελικά είχαν ξεκουμπόσει κατι κλίπ και βρίσκαν κάτι καλώδια στο τζάμι με αποτέλεσμα να μην κατεβαίνει το παράθυρο ευκολά.Όμως με το ζόρι που είχαν φάει τόσο καιρό που δεν το έφτιαχνα το ένα αφτάκι είχε ραγίσει.Μερικούς μήνες μετά έσπασε και αναγκάστηκα δεύτερη φορά να βγάλω ταπετσαρία πόρτας.το αυτάκι είχε σπάσει.Το έδεσα πρόχειρα με σύρμα και δούλεψε κανονικά για αρκετό καιρό.Τώρα όμως διαλύθηκε εντελός.το EBAY βρήκα αυτάκια η και το μηχανισμό ολόκληρο.Όταν αποφασίσω να τα πάρω θα σας πώ εντυπώσεις.Είναι απ την πλευρά του συνόδηγου και δεν με ενδιαφέρει πολύ.Τα αφτάκια κάνουν περίπου 5 ευρώ...
  10. xlife

    6N Manual

    Παιδιά γειά σας. Είμαι νέος στο Club.Θα ήθελα να ξέρω που μπορώ να βρώ το manual του αυτοκινήτου.'Εχω το Polo 6Ν με κινητήρα APQ.Αν κάποιος μπορεί να με βοηθήσει θα το εκτιμούσα.Αν θέλετε στείλτε ΡΜ.Βέβαια με ενδιαφέρει πάρα πολύ και κάποιο workshop manual μιας και όλα πάνω στο αυτοκίνητο τα φτιάχνω μόνος μου. Ευχαριστώ εκ των προτέρων
  11. Γειά σας Κ. Απο Αθήνα Το πρώτο μου αυτοκίνητο ήταν ενα 6Ν του 98 8βάλβιδο μαυρό και τελος πάντων πλέον κάποιοι απο σάς μπορεί να χρησιμοποιήσατε ανταλακτικά απ ότι περίσεψε απο το τρακάρισμα. Τωρινό αυτοκίνητο 6Ν του 99 (τελικά αν κάνεις Test Drive και τρακάρεις χοντρά με POLO... αυτό θα ξαναπάρεις...) 8βάλβιδο κινητήρας APQ Τα σέρβις τα κάνω όλα μόνος μου Κάθε 5000 χλμ λάδια φίλτρα κτλ Σήμερα παρέλαβα κατι ιριδιόμπουζα να κάνω χαβαλέ Φιλτροχοάνη απο Ebay με 18 ευρώ με την αποστολη πάλι για χαβαλέ Το επόμενο μου αυτοκίνητο ελπίζω σε κανα δυο μήνες θα ειναι μια μπέμπα αλλα το 6Ν θα το έχω για πάντα. Inside look (μόνο εγώ λείπω απο κεί μέσα) Outside look(Οτι ακυρο αυτοκόλητο υπάρχει μπαίνει... ψάχνω τώρα να του βάλω ενα "γιατροί χωρίς σύνορα" και ένα "POLITEIA TENIS CLUB") Παιδιά το 6Ν μιλάμε το βάζω σε εκτός δρόμου διαδρομές και είναι πολύ σκυλί.τα όποια προβλήματα ,δουλευεί σαν ταξί δεν κατεβαίνει παράθυρο συνοδηγού βαζει νερά απο κάπου πίσω κτλ... δεν με απασχολούν ιδιαίτερα γιατί το αυτοκίνητο δε μασάει.Έχει κάνει χίλια χιλιόμετρα σε μια μέρα ακατούρητο μιλάμε.με άλλο αυτοκίνητο θα έκανα μια στάση. μ αυτό δεν φοβάμαι τίποτα!!!!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.