Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Greg

Members
  • Content Count

    116
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About Greg

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Polo 6R1 (2010)
  1. θα πάρεις πάλι Polo???? αν δεν με θυμάσαι μπες εδώ να φρεσκάρεις τη μνήμη σου:
  2. παιδιά συγγνώμη που επανέρχομαι, υπάρχει κανένας που μπορεί να βοηθήσει? Να μην ανοίγω αλλού thread για αυτό το αστείο θεματάκι μου... ευχαριστώ!
  3. ευχαριστώ για τις απαντήσεις..... Εμένα 10-40 μου έβαλαν, είμαι εκτός προδιαγραφών? Το βιβλιαράκι όντως αναγράφει τους κωδικούς που είπες, VW 502,504,507 (σέρβις σταθερού διαστήματος ακολουθώ) Είχα αφήσει το αμάξι 4 ημέρες για αλλαγή καδένας και δεν ήμουν παρών στην αλλαγή και δεν γνώριζα οτι μαζί με την αλλαγή καδένας θα μπουν νέα λάδια...η μ***α έγινε.. το θέμα είναι τα αφήνω μέχρι την επόμενη φορά και ξαναβάζω castrol edge 5w-30 (αυτά ξέρω αυτά εμπιστεύομαι) ή πρέπει να το κάνω τώρα που είναι νωρίς και δεν έχουν περάσει πολλά χιλιόμετρα...
  4. καλημέρα φίλε μου, νομίζω για να το ενεργοποιήσεις την πρώτη φορά όσο και να πατάς κουμπια δεν θα καταφέρεις τίποτα παρά να αδειάσεις την μπαταρία στα κλειδιά σου. Ενεργοποιείται μέσω vag com σύνδεση (ματζαφλάρι bluetooth και pc που έχεις περασμένο το πρόγραμμα) δεν το έχω κάνει αλλά εδώ έχω διαβάσει παιδιά που είτε τους το έκανε ο ηλεκτρολόγος της εκάστοτε αντιπροσωπείας ("σε 1 λεπτό" όπως γράφει ένας φίλος) είτε έχουν το παραπάνω εξάρτημα (40-60 ευρώ νομίζω αλλά πάλι δεν το υπογράφω) και το έχουν κάνει μόνοι τους. Εγώ τώρα έχω άλλο προβληματισμό και για να μην ανοίγω θέμα (αφού δεν ειναι ΠΡΟΒΛΗΜΑ αλλά προβληματισμός) έκανα την αλλαγή καδένας (δωρεάν) και ενώ πάντα έβαζα CASTROL EDGE 5w-30, μου έβαλαν στην αντιπροσωπεία "ΛΑΔΙ ΚΙΝΗΤΗΡΟΣ SAE 10W-40" (υποψιάζομαι οτι θα είναι αυτά που στο άσπρο μπουκαλάκι γράφουν απέξω "VOLKSWAGEN" σαν να λεμε σκλαβενιτης μαραττα...) το αμάξι δεν έχει κινηθεί πολύ από τότε (ούτε 50 χλμ), τι να κάνω? αξίζει τον κόπο (και τα χρήματα φυσικά...) να ξαναβάλω αυτά που είχα ή να τα βάλω την επόμενη φορά, δηλ. σε 10.000-12.000 χλμ στο τυπικό μικρό σερβις?? να σημειώσω οτι μου είπαν οτι σε αλλαγή καδένας ΠΡΕΠΕΙ να αλλάζονται τα λάδια+φίλτρο (ήταν και αυτά δωρεάν για αυτό και το μαραττα... εε τα noname εννοώ) Αν δεν γίνει αντιληπτό εδώ το ερώτημα μου θα το μεταφέρω και στα θέματα που αφορύν τα λάδια και θα εκτιμήσω τις απαντήσεις σας γιατί ξέρω οτι το κομμάτι -λάδι στον κινητήρα- είναι πολύ κρίσιμο και πολύ πιο σημαντικό από όσο νομίζει ο περισσότερος κόσμος ευχαριστώ
  5. Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Απαντάω στον τίτλο του θεματος μου: τελικά ήταν κάτι περισσότερο..... πήγα χτες στον φιλοσίδη και αλλαξαν την δεύτερη καμένη ασφάλεια (ναι το ξαναέκανε...) και αφού έβαλαν νέα ασφάλεια, άλλαξαν τα καλώδια του συναγερμού που είπαν οτι προκαλούσαν το πρόβλημα (ήταν διαβρωμένα, ήταν στραβά δεν κατάλαβα.. πάντως σε αυτά "εριξαν" το φταίξιμο) δεν με πειράζει που το αμάξι δεν έχει κλείσει 3 χρόνια και χάλασαν κάτι καλώδια (ας ήταν μονο αυτα τα προβλήματα μας) αλλα με πειράζει που από τα συμφραζόμενα με αυτά που μου είπε ο ηλεκτρολόγος κατάλαβα οτι δεν πρέπει να έσβησαν οι βλάβες που ανέφερα παραπάνω... όταν μου λέει "τις εσβησα τις βλάβες αλλα ακόμα και να τις ξαναδεις αύριο μην ανησυχήσεις γιατί και τα golf και τα polo εδώ και πολλά χρόνια τις βγάζουν στα διαγνωστικα και δουλεύουν ρολοι... το σημαντικο είναι να μην βγάζει check engine στο κοντερ" πως να μην υποψιαστω οτι οι βλαβες παραμενουν... (δυστυχως εκει δεν με αφησαν να ειμαι παρων οπως στην auto club για να διαπιστώσω αν όντως σβηστηκαν) να ανησυχησω για τις βλαβες ή να το ξεχασω το θεμα και ολα καλα? Υ.Γ. για οποιον δεν ξερει το check engine είναι αυτό το κίτρινο/πορτοκαλί λαμπάκι που δείχνει την μηχανή http://2.bp.blogspot.com/-nO-H8VIVNzk/Ti2Ajeax2vI/AAAAAAAAEo8/NDBT7cUWVqk/s1600/check-engine-light+%25281%2529.jpg
  6. Σε POLO 1.2 TSI (2010) έχω CLIMATIC και την προηγούμενη εβδομάδα (και δυστυχώς σε ταξίδι) δεν δούλευε το A/C ούτε την αναδιανομής αέρα (βλ. φωτο), δεν άναβαν τα εν λόγω κουμπιά αλλά –ευτυχώς— δούλευε κανονικά ο αέρας και έτσι δεν είχα προβλήματα θαμπώματος κτλ Πριν γίνει αυτό είχα παρατηρήσει ότι το AC έβγαζε περισσότερο(πιο γρήγορα γινόταν κρύος, για να είμαι ακριβής) κρύο αέρα από ότι παλιά (polικο ψύχος) αλλά το απέδιδα στο ότι πρόσφατα (12 μέρες πριν χαλάσει) του είχα κάνει το σέρβις των 30.000 και άλλαξαν το φίλτρο καμπίνας. Μπορεί όντως αυτός να ήταν ο λόγος που απέδιδε τόσο καλά το a/c ή ότι κάτι δεν πήγαινε καλά(?) στα ηλεκτρολογικά… κάποιος με περισσότερη εμπειρία θα μου πει (electric doctor γιάτρεψε με) Αφού επέστρεψα από το μίνι ταξίδι και πήγα στην αντιπροσωπεία που έκανα το σέρβις που προανέφερα, το κοίταξαν και μου άλλαξαν μια καμένη ασφάλεια (βλ.φωτο) η οποία ήταν 5A. Μου έδωσαν άλλες 2 να τις έχω σε περίπτωση που ξανακαει, να την αλλάξω και να το πάω να δουν τι έχει.. μου είπαν ότι αν δεν ξαναγίνει θα το θεωρήσουμε τυχαίο συμβάν και να μην δώσουμε συνέχεια. ΟΚ μέχρι εδώ.. το θεώρησα σωστό --προληπτικά-- να έχω δυο ασφάλειες και κανένα πρόβλημα να μην ασχοληθούμε περαιτέρω (άλλωστε και λογω υγρασίας μπορεί να καεί μια ασφάλεια σωστά?) Ο προβληματισμός μου έγκειται στο γεγονός ότι αφού αλλάχτηκε η ασφάλεια, έβαλαν το πολακι στο διαγνωστικό και του έβγαλε τα εξής σφάλματα : ΚΕΡΑΙΑ – AUX IN 1 ΒΛΑΒΗ MEDIA CENTER 2 ΒΛΑΒΕΣ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ 4 ΒΛΑΒΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΟΘΗΚΗ 1 ΒΛΑΒΗ Μπορεί να μου διαφεύγει κάτι γιατί δεν τα σημείωσα, μου είπε ότι είναι φυσιολογικό αφού είχε το θέμα με την ασφάλεια κτλ… οπότε πάτησε διαγραφή βλαβών και ξαναέτρεξε το διαγνωστικό: ΚΕΡΑΙΑ – AUX IN 1 ΒΛΑΒΗ MEDIA CENTER 1 ΒΛΑΒΗ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ 1 ΒΛΑΒΗ Τις ξαναεσβησε και το ξαναέτρεξε και πάλι το ίδιο. Κανονικά δεν έπρεπε να μην εμφανίζει βλάβη? Συμβουλεύτηκε και τον ηλεκτρολόγο και είπε ότι είναι φυσιολογικό(!) στο polo να εμφανίζονται κάποιες βλάβες χωρίς να είναι και όλα τα polo το κάνουν κτλ… Περιμένω σχόλια σας. Ευχαριστώ.
  7. Greg

    Polo Tsi - A Full Report

    1. EDIT : ανέβασα τις φωτογραφίες στον server του vwclub γιατί δεν λειτουρούσαν τα links από εκεί που τις είχα ανεβάσει μάλλον λόγω παλαιότητας. 2. Villager, τελικά τι έκανες ? 3. Εγώ μπήκα στο τρυπάκι τις τελευταίες ημέρες να βάλω κάποιο navi και ίσως κάμερα οπισθοπορείας κτλ... ε λοιπόν κοιτάω το rns-510 στο youtube που μου φαίνεται αρκετά καλό... πήρα τηλέφωνο φιλοσίδη να μάθω τιμές και ΚΑΡΑΦΛΙΑΣΑ.. 3610 ΕΥΡΩ !!!!!! και μάλιστα τιμή χωρίς εγκατάσταση (δηλαδή ακόμα πιο ψηλά) τους λέω δηλαδή για να καταλάβω, το RCD310 πόσο κάνει??? η απάντηση ήταν εξίσου εξωφρενική: 1200 ευρώ!!!!!!!!!!!!! δεν πάμε καλά! (τα επιβεβαίωσα με καρέντα όπου το πρώτο κάνει 3400 ευρώ και το δεύτερο 850 ευρώ... περίμενα την καρέντα ακριβότερη και όχι φθηνότερη αλλά και πάλι δεν παλεύονται)
  8. ορίστε η άποψη μου ή μάλλον κάτι παραπάνω από απλή άποψη! http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=50763 έλα να ξαναανεβαίνει το post μου
  9. Επειδή δεν είναι ο καιρός για πρόστιμα και όλοι οι κάτοχοι POLO (κυκλοφορίας 2009 και μετά) ανεξαρτητων κυβικών δικαιούμαστε το σήμα που μας επιτρέπει την διέλευση στον δακτύλιο σας γράφω για να το κατεβάσετε κιεσεις από http://poseidon.minenv.gr/daktylios/ βάζετε αριθμό κυκλοφορίας, το αφμ δικαιούχου και έτοιμο το πράσινο σηματάκι! επίσης βρήκα ένα ενδιαφέρον άρθρο που γράφει όλα τα μοντέλα της VW που δικαιούνται το σήμα (κοινώς όσα μοντέλα εκπέμπουν κάτω απο 140 gr/km διοξειδίου του άνθρακα και το υβριδικό TOUAREG) up! 1.0 take up! / move up! (60 hp) – βενζίνη – 105 γρ./χλμ. 1.0 move up! / high up! / white up! / black up! (75 hp) – βενζίνη – 108 γρ./χλμ. 1.0 move up! AUTO (60 hp) – βενζίνη – 103 γρ./χλμ. 1.0 move up! / high up! / white up! / black up! AUTO (75 hp) – βενζίνη – 105 γρ./χλμ. POLO 1.2 TRENDLINE / COMFORTLINE 3D/5D (70 hp) – βενζίνη – 128 γρ./χλμ. 1.2 TSI TRENDLINE / COMFORTLINE/HIGHLINE 3D/5D (90 hp) – βενζίνη – 119 γρ./χλμ. 1.2 TSI TRENDLINE / COMFORTLINE/HIGHLINE DSG 3D/5D (90 hp) – βενζίνη – 124 γρ./χλμ. 1.2 TSI TRENDLINE / COMFORTLINE/HIGHLINE 3D/5D (105 hp) – βενζίνη – 124 γρ./χλμ. 1.2 TSI TRENDLINE / COMFORTLINE/HIGHLINE DSG 3D/5D (105 hp) – βενζίνη – 124 γρ./χλμ. 1.2 TSI CROSS POLO 5D (105 hp) – βενζίνη – 128 γρ./χλμ. 1.2 TSI CROSS POLO DSG 5D (105 hp) – βενζίνη – 128 γρ./χλμ. 1.4 TSI GTI DSG 3D/5D (180 hp) – βενζίνη – 139 γρ./χλμ. 1.2 TDI BlueMotion 3D/5D (75 hp) – πετρέλαιο – 89 γρ./χλμ. 1.2 TDI TRENDLINE / COMFORTLINE 3D/5D (75 hp) – πετρέλαιο – 99 γρ./χλμ. 1.6 TDI BlueMotion Technology TRENDLINE / COMFORTLINE 3D/5D (90 hp) – πετρέλαιο – 96 γρ./χλμ. 1.6 TDI TRENDLINE / COMFORTLINE DSG 3D/5D (90 hp) – πετρέλαιο – 112 γρ./χλμ. GOLF 1.2 TSI TRENDLINE / GENERATION 3D/5D (85 hp) – βενζίνη – 129 γρ./χλμ. 1.2 TSI TRENDLINE / GENERATION DSG 3D/5D (85 hp) – βενζίνη – 134 γρ./χλμ. 1.2 TSI BlueMotion Technology TRENDLINE / GENERATION 3D/5D (105 hp) – βενζίνη – 121 γρ./χλμ. 1.2 TSI BlueMotion Technology TRENDLINE / GENERATION DSG 3D/5D (105 hp) – βενζίνη – 123 γρ./χλμ. 1.4 TSI GENERATION / HIGHLINE DSG 3D/5D (122 hp) – βενζίνη – 138 γρ./χλμ. 1.4 TSI GENERATION / R-LINE DSG 3D/5D (160 hp) – βενζίνη – 139 γρ./χλμ. 1.6 TDI TRENDLINE / GENERATION 3D/5D (105 hp) – πετρέλαιο – 119 γρ./χλμ. 1.6 TDI GENERATION DSG 3D/5D (105 hp) – πετρέλαιο – 123 γρ./χλμ. 2.0 TDI GTD 3D/5D (170 hp) – πετρέλαιο – 134 γρ./χλμ. GOLF PLUS 1.2 TSI TRENDLINE / COMFORTLINE (85 hp) – βενζίνη – 136 γρ./χλμ. 1.2 TSI COMFORTLINE DSG (85 hp) – βενζίνη – 139 γρ./χλμ. 1.2 TSI COMFORTLINE (105 hp) – βενζίνη – 139 γρ./χλμ. 1.2 TSI COMFORTLINE DSG (105 hp) – βενζίνη – 139 γρ./χλμ. 1.2 TSI BlueMotion Technology TRENDLINE / COMFORTLINE (105 hp) – βενζίνη – 126 γρ./χλμ. 1.6 TDI TRENDLINE / COMFORTLINE (105 hp) – πετρέλαιο – 126 γρ./χλμ. 1.6 TDI COMFORTLINE DSG (105 hp) – πετρέλαιο – 129 γρ./χλμ. GOLF CABRIOLET 1.2 TSI BlueMotion Technology (105 hp) – βενζίνη – 132 γρ./χλμ. 1.6 TDI BlueMotion Technology (105 hp) – πετρέλαιο – 117 γρ./χλμ. JETTA 1.2 TSI DESIGN / COMFORT (105 hp) – βενζίνη – 134 γρ./χλμ. 1.4 TSI DESIGN / COMFORT DSG (122 hp) – βενζίνη – 138 γρ./χλμ. 1.4 TSI COMFORT DSG (160 hp) – βενζίνη – 139 γρ./χλμ. 1.6 TDI BlueMotion Technology DESIGN / COMFORT (105 hp) – πετρέλαιο – 109 γρ./χλμ. 1.6 TDI BlueMotion Technology COMFORT DSG (105 hp) – πετρέλαιο – 113 γρ./χλμ. 2.0 TDI COMFORT (140 hp) – πετρέλαιο – 126 γρ./χλμ. 2.0 TDI COMFORT DSG (140 hp) – πετρέλαιο – 138 γρ./χλμ. BEETLE 1.2 TSI CULT / DESIGN (105 hp) – βενζίνη – 137 γρ./χλμ. 1.6 TDI CULT / DESIGN (105 hp) – πετρέλαιο – 119 γρ./χλμ. PASSAT LIMOUSINE 1.4 TSI BlueMotion Technology TRENDLINE / COMFORTLINE (122 hp) – βενζίνη – 138 γρ./χλμ. 1.4 TSI BlueMotion Technology HIGHLINE (122 hp) – βενζίνη – 138 γρ./χλμ. 1.4 TSI BlueMotion Technology TRENDLINE / COMFORTLINE DSG (122 hp) – βενζίνη – 138 γρ./χλμ. 1.4 TSI BlueMotion Technology HIGHLINE DSG (122 hp) – βενζίνη – 138 γρ./χλμ. 1.6 TDI BlueMotion Technology TRENDLINE / COMFORTLINE (105 hp) – πετρέλαιο – 114 γρ./χλμ. 1.6 TDI BlueMotion Technology HIGHLINE (105 hp) – πετρέλαιο – 114 γρ./χλμ. 1.6 TDI BlueMotion Technology TRENDLINE / COMFORTLINE DSG (105 hp) – πετρέλαιο – 120 γρ./χλμ. 1.6 TDI BlueMotion Technology HIGHLINE DSG (105 hp) – πετρέλαιο – 120 γρ./χλμ. 2.0 TDI BlueMotion Technology COMFORTLINE (140 hp) – πετρέλαιο – 119 γρ./χλμ. 2.0 TDI BlueMotion Technology COMFORTLINE DSG (140 hp) – πετρέλαιο – 135 γρ./χλμ. 2.0 TDI BlueMotion Technology HIGHLINE 4MOTION (140 hp) – πετρέλαιο – 137 γρ./χλμ. PASSAT VARIANT 1.6 TDI BlueMotion Technology TRENDLINE / COMFORTLINE (105 hp) – πετρέλαιο – 116 γρ./χλμ. 1.6 TDI BlueMotion Technology HIGHLINE (105 hp) – πετρέλαιο – 116 γρ./χλμ. 1.6 TDI BlueMotion Technology TRENDLINE / COMFORTLINE DSG (105 hp) – πετρέλαιο – 122 γρ./χλμ. 1.6 TDI BlueMotion Technology HIGHLINE DSG (105 hp) – πετρέλαιο – 122 γρ./χλμ. 2.0 TDI BlueMotion Technology COMFORTLINE (140 hp) – πετρέλαιο – 120 γρ./χλμ. 2.0 TDI BlueMotion Technology COMFORTLINE DSG (140 hp) – πετρέλαιο – 135 γρ./χλμ. 2.0 TDI BlueMotion Technology HIGHLINE 4MOTION (140 hp) – πετρέλαιο – 139 γρ./χλμ. PASSAT ALLTRACK 2.0 TDI BlueMotion Technology (140 hp) – πετρέλαιο – 135 γρ./χλμ. VOLKSWAGEN CC 2.0 TDI BlueMotion Technology (140 hp) – πετρέλαιο – 125 γρ./χλμ. 2.0 TDI BlueMotion Technology DSG (140 HP) – πετρέλαιο – 139 γρ./χλμ. TOURAN 1.2 TSI BlueMotion Technology TRENDLINE / COMFORTLINE (105 hp) – βενζίνη – 139 γρ./χλμ. 1.6 TDI BlueMotion Technology TRENDLINE / COMFORTLINE (105 hp) – πετρέλαιο – 121 γρ./χλμ. 1.6 TDI BlueMotion Technology TRENDLINE / COMFORTLINE DSG (105 hp) – πετρέλαιο – 119 γρ./χλμ. 2.0 TDI BlueMotion Technology COMFORTLINE (140 hp) – πετρέλαιο – 125 γρ./χλμ. 2.0 TDI BlueMotion Technology COMFORTLINE DSG (140 hp) – πετρέλαιο – 135 γρ./χλμ. TIGUAN 2.0 TDI BlueMotion Technology FREESTYLE / SPORTSTYLE 4X2 (140 hp) – πετρέλαιο – 139 γρ./χλμ. TOUAREG 3.0 V6 HYBRID (380 HP) – βενζίνη – 193 γρ./χλμ.
  10. Πριν καιρό, είχα βρει ένα pdf της VW που ενημέρωνε σχετικά με το longlife service. Επειδή είμαι στη δουλειά τώρα δεν έχω χρόνο να ψάξω λινκ (όποιος θέλει να του το στείλω ευχαρίστως) για να σας το παραθέσω αλλά ούτε και να μεταφράσω αυτά που σας κάνω copy paste: LongLife Regime. To obtain the most benefit from the LongLife service regime, the car should to be generally driven in a style/condition of use listed below: • Mainly longer distance journeys • Limited number of cold starts, engine is kept at operating temperature over a longer period of time. • Daily mileage above approx. 25 miles. • Constant speed. • Vehicle used regularly. Time/Distance Regime. It your car is driven in a style if listed below, it may be more appropriate to opt for the Time and Distance regime • Extremely uneconomical driving style ie continual maximum acceleration ie. ‘foot to floor’. • Vehicle fully loaded. • Mainly short journeys. • Frequent cold starts. • Frequent hill climbs. • Frequent towing. • City centre driving. For further information concerning the servicing regimes, please consult your Volkswagen Retailer or repairer for full details. Εγώ διάλεξα το δεύτερο (σταθερό διάστημα) γιατί με φωτογραφίζει (mainly short journeys, city centre driving)
  11. εντυπωσιακό!! πάντα τέτοια! τώρα για το πρόβλημα ελπίζω πραγματικά να το σκέφτεστε και να γελάτε.. ο χρόνος (σ.σ. τα χιλιόμετρα) θα δείξει...
  12. σε όποιον αρέσουν οι αριθμοί και η στατιστική θα του φανεί ενδιαφέρον οτι και για εμάς τους κατόχους 1.2 TSI, η πολυπόθητη λύση σχετικά με το σβήσιμο στο ρελαντί βρέθηκε ακριβώς ίδια περιόδο. Ήμουν διακοπές τελευταίες μέρες του ιουλίου(ή 29 ή 30 ιουλίου με πήραν όπως πήραν και εσας ρε τι σύμπτωση είναι αυτή??) οταν με πήραν και απο kosmokar και από φιλοσίδη οτι περάστε οποτε θέλετε να λύσουμε το πρόβλημα (σημείωση : αναβάθμιση εγκεφάλου) και τις πρώτες μέρες του αυγούστου πήγα και το έκανα. Το επιβεβαίωσα και από το "history log" μου : Εύχομαι οι περιπέτειες μας να μοιάζουν εκτός από ημερολογιακά αλλά και στην ΟΡΙΣΤΙΚΗ επίλυση του προβλήματος γιατί έχετε ταλαιπωρηθεί πάρα πολυ οι gtiαδες (περισσότερο ψυχολογικά παρά που τρέχετε στα συνεργεία). Εάν όχι τότε να εξετάσετε το γεγονός να προχωρήσετε την κίνηση του δικηγόρου που είχε γράψει εδώ ή των παιδιών που προσπαθούσαν να σας οργανώσουν με μαζική επιστολή/καταγγελία κτλ είναι δικαίωμα σας 20+ χιλ. δώσατε διάολε
  13. Καλησπέρα φίλε, από που το πήρες το πάνω μέρος (aka καπάκι, aka κούμπωμα) του τεμπέλη 8 ευρώ? thanks
  14. Greg

    Polo Tsi - A Full Report

    ναι τα RNS ελεγα που έχουν και gps. κοιτας την τιμη aftersale ή με την αγορα του αυτοκινητου? πχ το media in κανει 150 ευρω με την αγορα του αυτοκινητου ενω μετά το πήρα (με τρομερή έκπτωση και επειδή είχαν κάνει λάθος στην προσφορά τους από την αντιπροσωπεία) στα 250 ευρώ. Δεν είναι μικρή η διαφορά αν σκεφτείς οτι είναι περίπου 80% πάνω της αρχικής τιμής. Για αυτό έλεγξε το γιατί παίζει ρόλο!
  15. Greg

    Polo Tsi - A Full Report

    ναι υπάρχει η δυνατότητα να συνδεθεί με bluetooth (για ομιλία handsfree όπως είπες) κάτι που έπρεπε να είχα βάλει όταν μου έβαλαν το media in στο ντουλαπάκι (και κατ'επέκταση είχαν ξηλώσει όλο το μπροστινό μέρος για να μπει...) αλλά no money no honey.. δεν πειράζει την εχω βρει την πατέντα με ανοιχτή ακρόαση και προσαρμόζω το κινητό στην θηκούλα που υπάρχει ο καθρεύτης "καλωπισμου" του οδηγού. εσύ ομως που μιλάμε για αγορά καινούργιου αν από την αρχή πάρεις από το r310 και πάνω τότε θα έχεις 6 ηχεία και έξοδο aux-in όπως σωστά λέει ο φίλος naruel...(σημείωση μόνο αν αγοράσεις, όπως εγώ, εξ'αρχής το r210 ΔΕΝ σου έρχεται το πολάκι με +2 ηχεία & aux in & δυνατότητα συμβατότητας με media in... νομίζω και συμβατότητα με bluetooth αλλα δεν ειμαι σιγουρος) άρα πάμε από 310 και πάνω... εγώ θα έβαζα 510 αν το έπαιρνα τώρα, να έχεις όλα αυτά και gps και είσαι κομπλε!
×
×
  • Create New...