Jump to content

Catalyst

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

About Catalyst

  • Birthday 07/30/1988

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Σαλαμίνας
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Scirocco

Catalyst's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Στη θεωρία αν πας απο 235/40/18 σε 225/40/18 θα μειωθεί το πλάτος του πέλματος του ελαστικού κατά 10 χιλιοστά (235-225=10) και θα μειωθεί το προφίλ του ελαστικού κατά 4 χιλιστά (235*40%=94 / 225*40%=90). Στην πράξη από την μείωση του πλάτους των ελαστικών θα έχεις λιγότερο "κράτημα", αλλά πιστεύω ότι στον δρόμο η διαφορά είναι αμελητέα. Άσε που αν πάς σε καλύτερο ελαστικό θα δεις διαφορά προς τα πάνω, παρά την μείωση του πλάτους. Το προφίλ παραμένει πρακτικά ~το ίδιο. Αν πας σε 225/45/18 τότε το προφίλ θα γίνει 101,25 χιλιοστά που στην ουσία αλλάζει κατά πολύ. Συνοπτικά αν δεν αντέχει η τσέπη σου το 235/40 πήγαινε σε 225/40. Αλλιώς κοίτα κάποιο φθηνότερο (αλλά όχι λιγότερο ποιοτικό) ελαστικό.
  2. Απ' ότι έχω καταλάβει, μετά την μείωση των τιμών τον Σεπτέμβρη που μας πέρασε, έχουν αυξήσει τις τιμές στα έξτρα. Από κάπου πρέπει να βγάλουν την χασούρα.
  3. Οι 18" Interlagos σε σχέση με τις 17" του βασικού εξοπλισμού έχουν 535 Ευρώ παραπάνω. Οπότε δεν μιλάμε για 2000 Ευρώ που λες εσύ. Αν ήταν να δώσεις τόσα λεφτα φυσικά και μπορείς να πάρεις πολύ καλύτερες ζάντες σε σχέση με τις εργοστασιακές.
  4. Για να μην έχει εισαχθεί 1.5 χρόνο περίπου μην περιμένεις να το φέρουν.
  5. Εγώ το έχω παραγγείλει με το χειροκίνητο . Αλλά όλοι λένε ότι το DSG τα αξίζει τα λεφτά του και με το παραπάνω. Οπότε αν έχεις τα λεφτά, πάρτο με DSG.
  6. Αν η διαφορά είναι μόνο 300Ε έφυγες αύριο πρωί να το παραγγήλεις. Τώρα, το Manual vs. DSG θέλει συζήτηση. Με το δεύτερο έχεις πολύ γρήγορες αλλαγές, άνεση στην πόλη και μικρότερη κατανάλωση με το κιβώτιο στο D και αν θέλεις μεγαλύτερη συγκίνηση το βάζεις στο S. Και αν θες αλλάζεις από τα paddles στο τιμόνι όποτε θες εσύ ταχύτητες. Από την άλλη είναι ένα εξελιγμένο αυτόματο κιβώτιο με ότι διαφορές έχει απο ένα χειροκίνητο. Βάλε τα κάτω και αν αξίζει για σένα τα παραπάνω 2Κ Ευρώ κρίνε ανάλογα.
  7. +1 για εισαγωγή. Ο αντάπτορας ακούγεται ότι βελτιώνει το τσαφ-τσουφ αλλά σου ρίχνει την απόδοση.
  8. Αυτά συμβαίνουν όταν τους περισσεύουν ασημί "T" & "S", αλλά και τιμόνια, κλιματισμοί. Όταν τελειώσουν τα αλλάζουμε. Αφού το κάνουν επίτηδες, πιστέυω, και ταιριάζουν τα ίδια σε 3,4 διαφορετικά μοντέλα.
  9. Μετά την τελευταία (μικρο)αλλαγή στον βασικό εξοπλισμό, τα 122 θα έχουν κόκκινο το SI και στο 160 & 2.0 θα είναι όλα κόκκινα.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.