1. μολις παρελαβα το POLO gsg7 με το καινουργιο Megatronic ή Mechatronic. Κοστος απο 960 ως 1300 € (αναλογα με την εκπτωση του Αντιπροσωπου κα ι της Κοσμοκαρ). 2. εγγυηση εγκεφαλου δυο ετη και ευχες για οχι για ενα ακομη "εγκεφαλικο"! 2. Ελεγξατε την Οδικη που εχετε: ποσες μεταφορες; υποχρεωτικα στον τοπο κατοικιας; κτλ... Στάλθηκε από το SM-A300FU μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
ομοιοπαθης.
1. αν σας καλυπτει η Οδικη να το μεταφερετε στο δικο σας συνεργειο. (εγω το αφησα Αγρινιο απο 7/8 ως 18/8 διοτι δεν με καλυπτε η Οδικη και έπρεπε να ξαναγυρισω και να οδηγησω πισω Θεσσαλονικη)
2. Νεο Megatronic απο 960 ως 1.300 € (ανταλακτικο κι εγατικα). ζητηστε απο Αντιπροσωπο και Κοσμοκαρ ΕΚΠΤΩΣΗ)
3. Μετά την αλλαγη, δυο χρονια εγγυηση.
4. καλη τυχη
Στάλθηκε από το SM-A300FU μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
αρχικη, με εκπτωση απο τον Αντιπροσωπο, 1.245€ και με εκπτώσεις απο Κοσμοκαρ 995€ (παλι καλα τοσο φαινετσι τους επιτρεπεται απο την μητρικη vw)
ειναι λογικο;
Απαντηση δεν εχω, αλλα να προσθεσω μια υποερωτηση...
Σε περπτωση που θελει αλλαγη ο εγκεφαλος mechatronic ή megatronic ποιο το κοστος και ποσα τα εγατικα; (μου ειπαν 1.265 €, ειναι λογικο;)
1. αυτοκινητο Polo tsi 1.2 DSG και εχει κανει 79.000 χιλ
2. αναψε το σημα "καταλυτη" και σταματησε
3. παιρνει μπρος και στη θεση Ρ ανεβαζει στροφες
4. στις θέσεις D και R το στροφομετρο σταματαει στις 1000 στροφες και δεν τσουλαει
5. τι μπορει να επαθε;
ΥΓ εχω μεινει στην Ναυπακτο και ειμαι απο Θεσσαλονικη.
κάθε συμβουλη ευπρόσδεκτη
1. αυτοκινητο Polo tsi 1.2 DSG και εχει κανει 79.000 χιλ
2. αναψε το σημα "καταλυτη" και σταματησε
3. παιρνει μπρος και στη θεση Ρ ανεβαζει στροφες
4. στις θέσεις D και R το στροφομετρο σταματαει στις 1000 στροφες και δεν τσουλαει
5. τι μπορει να επαθε;
ΥΓ εχω μεινει στην Ναυπακτο και ειμαι απο Θεσσαλονικη.
κάθε συμβουλη ευπρόσδεκτη
Δεν αντιδραει η μηχανη στο γκαζι. Δεν ανεβαζει στροφες. Καποιος μου ειπε να προσπαθησω με το S ή το σειριακο +/-.
Το Hill Control οπως παντα κραταει για λιγο, μετα όμως υπαρχει κυληση προς τα πισω!! Δεν φαινεται να εμποδιζει την κινηση προς τα μπρος.
Ο κινητηρας δεν σβυνει, απλα βρισκεται στις 800 στροφες και δεν λει να ανεβει.
Πραγματι εχω την highline. Θα δω τι μπορω να κανω διοτι ειναι ενοχλητικο και δεν με ενδιαφερουν οι σπορ επιδοσεις. Προτιμω την ανεση. Πηρα αυτη την εκδοση διοτι μου αρεσαν οι θεσεις και τα εξτρα.
Σε ανηφορα απο δευτερευοντα δρομο προς κυριο, σταματατησα για να ελεγξω και να στριψω. Με το που πατησα γκαζι δεν ανεβαιναν οι στροφες και δεν επαιρνε ταχυτητες. Το προβλημα παρουσιαστηκε για πρωτη φορα (5.500 χιλ). Τι μπορει να συνεβηκε?? Σκεφτηκα καποιο σκουπιδι στη βενζινη. Καποιος μου ειπε μηπως λογω καποιας ολισθησης αναψε το ESP και σε τετοιες περιπτωσεις να παταω το κουμπι που το ακυρωνει. Η αληθεια ειναι οτι δεν θυμαμαι αν αναψε το σηματακι αυτο. Μπορει καποιος/α να μου πει το γιατί και τι να προσεχω!
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.