Jump to content

Argie58

Members
  • Posts

    160
  • Joined

  • Last visited

About Argie58

  • Birthday 02/24/1988

User Information

  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

4,797 profile views

Argie58's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα...ρουλεμάν είναι...ότα αλλάξεις δίσκο πλατό και αυτο μαζι......εγω νιώθω και κραδασμό στο λεβιέ ταχυτήτων...120.000km έχω....
  2. ΕΕΕ ναι είναι μεταλική...το είχα ξεχάσει.....
  3. ναι ναι το ξέρω...παλιά είχα ένα seat toledo 1.6 8v και όοοοοταν άλλαξα φλάτζα πολλαπλής και πολλαπλή χταπόδι είχε κοπεί και εκεί ένα και μου το είχαν φτιάξει με κολαούζο νομίζω....θα το αφήσω έτσι...αν μου κάψει φλάτζα το φτιάχνω τότε.... ευχαριστώ....
  4. Λοιπόν έχω 5 βίδες από κάτω και 3 (που θα έπρεπε να είναι 4) από πάνω...η 4η έχει κοπεί το μπουζόνι.... Τώρα πως και τί δεν ξέρω....επίσης τι να κάνω πάλι δεν ξέρω....δεν έχει πάντως κάποιο περίεργο θόρυβο ούτε φαίνεται να χάνει από εκεί....αυτά...
  5. ναι ρε φίλε είναι παξιμάδι σε μπουζόνι...αλλά μπορεί να έφυγε μόνο του;;έλεος....και που να βάλεις χέρι εκεί...δύσκολο....τουρμπίνα,σωληνώσεις λαδιού δεν μπαίνει εύκολα χέρι....αν δεν κάνω λάθος έχω 4 απο πάνω και 5 από κάτω...θα το δω αύριο....με παραξένεψε γιατί είναι η μόνη τρύπα κενη...ππφφφφφφ......ευχαριστώ πάντως....
  6. Γειά σας!Έχω θέμα...έχω ενα golf 5 tsi 140hp μοντέλο 2007.Μπορεί κάποιος με το ίδιο αμάξι να δει πόσες βίδες έχει η πολλαπλή κάτω από την τορμπίνα;;κάθε μια από τις 4 τρύπες έχει από 2 βίδες...η μία όμως τρύπα έχει μόνο μια βίδα... μου ''λείπει'' μια βίδα στη πολλαπλή δίπλα από το φίλτρο λαδιού...δίπλα από τον δυναμό...kκάτω από την σκάστρα της τουρμπίνας...έχει μία βίδα από κάτω και λείπει μια απο πάνω....λείπει ή όντως δεν υπάρχει;;; Ευχαριστώ....
  7. Δεν βάζουμε ποτέ τα εμπρός πίσω...έχουν διαφορετικό ''πάτημα'' τα λάστιχα στους μπροστινούς τροχούς και διαφορετικό στους πίσω....
  8. Sorry για την καθυστέρηση...έβαλα της ate τα super blue racing dot4....τα άλλαξα με τον γνωστό πατροπαράδοτο τρόπο...ένας έξω με ένα σωληνάκι που καταλύγει σε ένα άδειο μπουκάλει,και ένας μέσα να πατάει το πετάλ.....πατάς πετάλ ανοίγεις βίδα αδειάζουν τα παλια υγρά....βιδώνεις βίδα αφήνεις και ξαναπρεσάρεις....έναν έναν τροχό...μέχρι να φεύγουν τα παλιά υγρά και να σου βγαίνουν τα καινούρια για να το καθαρήσεις όσο περισσότερο το κύκλωμα....αδεν κάνω λάθος κάπου στα 450ml είχα βάλει.... χαχαχαχαχα στην αντιπροσωπία δεν έχουν γνώση για την αλλαγή κάθε 30,000κμ ή ανά 2 χρόνια;;;!!!.....το λέει και το βιβλιαράκι...άχρηστο προσωπικό μια ζωή....
  9. Ποιός ο λόγος;;Εγώ τα άλλαξα μόνος μου και δεν έκανα τίποτα......το αμάξι δεν νομίζω να χρειάζεται να ''θυμάται'' πότε άλλαξες τακάκια....
  10. Άλλαξα σήμερα βαλβολίνες BP SGX 75W/90 2lt....Η παλιά(μαμα) βαλβολίνη μετά από 95,000κμ βγήκε αρκετά καλή με ένα ξανθό λίγο σκούρο χρώμα...Η αίσθηση είναι σαφώς καλύτερη, όχι βέβαια από την ποιότητα της βαλβολίνης -αυτό θα το δείξει ο καιρός- αλλά από το ότι μπήκαν καινούριες...σε μία βόλτα που έκανα φάνηκε αρκετά συνεργάσιμο το σασμάν με αλλαγές 2,3,4 χωρίς το κλείσιμο του γκαζιού...και σε κατεβάσματα η 3 δεν αρνείται να κουμπώσει όπως πρίν...είναι λίγο πιο μαλακό αλλά καταλαβαίνεις στο χέρι ότι κουμπώνει η ταχύτητα...επήσεις όταν ξεκινούσα σιγά σιγά δεν υπάρχει πλέον ο θόρυβος σαν να βαράνε γρανάζια...περισσότερες εντυπώσεις μόλις κάνω κανα 2,000κμ...
  11. Άρα στην σπόρ οδήγηση και στα κατεβάσματα των ταχυτήτων, ειδικά μέσα στο καλοκαίρι, είναι πιο ''βούτυρο'' το σασμάν....και θα έχω τα ίδια όπως τώρα.....σασμάν (υπερ)ζεσταμένο και βαλβολίνες που θα την ακούνε κανονικά και οι ιδιώτητες σαν λυπαντικό όλο και θα μειώνονται...άρα μαμακια...σωστα;;ή λάθος;; Viscosity Index(Δείκτης Ιξώδους) = περιγράφει την αντίσταση του λαδιού στη μεταβολή του ιξώδους του με την αύξηση της θερμοκρασίας. Όσο πιο μικρός είναι αυτός ο αριθμός τόσο πιο ευαίσθητο είναι το ιξώδες του με τη θερμοκρασία
  12. Πάντως δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι μαμά ή fuchs ας πούμε που έχουν σχεδόν ίδια χαρακτηριστηκά είναι οι καλύτερες....σκέψου μόνο ότι οι εργοστασιακές έχουν Viscosity @ 100 C 6.3 και οι bp ας πούμε που πήρα εγώ έχουν 14.6....από τις γνώσης που έχω, καθότι δεν είμαι και μηχανικός-λογιστής είμαι-, ξέρω ότι το νουμεράκι αυτό μου λέει πόσο ''ευάισθητο'' είναι το λιπαντικό στην αλλαγή του ιξώδες τους στους 100 βαθμούς...ένα λάδι λοιπόν με 6.3 σημαίνει ότι χάνει πιο γρήγορα την ιδιότητα του σε σχέση με ένα άλλο που έχει 14.6...Αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος γνώστης...αυτά....
  13. Τελικά θα αλλάξω με BP SGX 75W/90 GL-4(VW 501.50).....Τις είχε δοκιμάσει ένας φίλος μου σε passat και ήταν ευχαριστημένος....πάντως από μαμα σίγουρα καλύτερες...δεν ξέρω γιατί αλλά τις redline τις φοβήθηκα για τα κρύα ξεκινήματα....Αν και δεν αργώ να ζεστάνω σασμάν......αστειάκι....
  14. Ευχαριστώ πολύ...αντε βάλε και τις δικές σου να δούμε.....
  15. Αυτό που έγραψα ήταν εκτίμηση δικιά μου..μόνος μου άλλαξα τακάκια-υγρα...Είχαν πολύ λιγότερη πάστα από όλες τις φωτό που έχουν αναρτηθεί....η ''επιτυχία'' βέβαια είναι πως δουλεύω με λίγο φρένο..πίο πολύ κάνω νορμάλ κατεβάσματα και στρίβω και λίγο με όσα να 'ναι(όπως λέει και η κοπέλα μου...χαχχαχαχαχαχαχαχα)
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.