Jump to content

fotski

Members
  • Posts

    83
  • Joined

  • Last visited

About fotski

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Polo 6R1 (2010)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

fotski's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

6

Reputation

  1. Το ότι έχουν κι άλλες θέμα με τους ρύπους δεν είναι επιχείρημα για την μη ευθύνη της vw. Δεν ευσταθεί νομικά αυτό. Είναι σαν να λες "σου έβγαλα το μάτι εγώ, αλλά κοίτα υπάρχουν κι άλλοι που βγάζουν το μάτι του άλλου, οπότε είμαι αθώος". Από εκεί και πέρα πάντα θα υπάρχει η διαπλοκή σε μια υπόθεση. Αλλά και αυτό νομικά αδιάφορο είναι Οι χρήστες είναι λογικό να έχουν κίνδυνο αν δεν το κάνουν. Πολύ μεγαλύτερο όμως έχει η vw, αν αρχίσουν όλοι και κινούνται σιγά σιγά ενάντια στην μαμά εταιρεία. Άλλωστε αν θες, δεν χρειάζεται να βγάλεις τίποτα από την τσέπη σου για τον δικαστικό αγώνα. Προσωπικά θα πάω για αναβάθμιση το αυτοκίνητο καταθέτοντας γραπτή επιφύλαξη τόσο στην αντιπροσωπία, όσο και σε άλλους φορείς με κοινοποίηση.
  2. Το πρώτο ζητούμενο δεν είναι τα άλογα, αλλά η επιπλέον ρύπανση. Αγόρασες ένα περισσότερο ρυπογόνο αυτοκίνητο, από αυτό που σου πούλησαν, λόγω ηθελημένης ενέργειας εκ μέρους τους. Μιλάμε για εξαπάτηση καταναλωτή. Αυτό μπορεί να επιφέρει αλυσιδωτές αντιδράσεις ακόμα και από κυβερνήσεις είτε ενάντια στην εταιρεία, είτε ενάντια στους χρήστες.
  3. Σχολιάζεις ως νομικός; Εγώ δεν είμαι απλά το βλέπω τελείως διαφορετικά από ότι το βλέπεις. Άλλο διαπιστώνω ένα πρόβλημα και το διορθώνω (όπως περιγράφεις ότι συμβαίνει) και άλλο έκανα εσκεμμένα κάτι, με πιάσανε και έρχομαι να το διορθώσω. Άλλο πουλάω ένα αυτοκίνητο με χ προδιαγραφές και τελικώς είναι ψ με υπαιτιότητά μου (και μάλιστα εν γνώση). Το ότι το κάνουν ως update δεν σημαίνει κάτι στα δικά μου τα μάτια, αν κάποιος νομικός από την παρέα έχει άποψη, ας μας πει. Αυτό που διαπιστώνω από το κείμενο, είναι ότι έχει ασχοληθεί δικηγόρος, άρα τα πράγματα είναι σοβαρά. Επιπλέον η εδώ αντιπροσωπία (δεν την κακίζω) πετάει το μπαλάκι στην μαμα εταιρεία ξεκάθαρα. Το ζητούμενο είναι κυνηγάς τους εδώ ή τους εκεί;
  4. Λοιπόν έλαβα απάντηση γραπτή από την Kosmocar Παραθέτω τα ερωτήματα που έθεσα και την απάντηση που έλαβα σε επισυναπτόμενο. Προσωπικά θα κάνω το update καταθέτοντας έγγραφη επιφύλαξη. Καλησπέρα, Ευχαριστώ για την ενημέρωση, έχω όμως κάποιες απορίες και θα ήθελα πριν κλείσω ραντεβού να ενημερωθώ για αυτές. 1) Τι ακριβώς θα γίνει στο αυτοκίνητο; Μόνο αναβάθμιση λογισμικού; 2) Η αναβάθμιση λογισμικού τι αλλαγές θα επιφέρει στο αυτοκίνητο; Θα τις έχω γραπτά αυτές; 3) Αν η αναβάθμιση θα επιφέρει αλλαγές μόνο στις εκπομπές NOx (το οποίο είναι το μόνο πρόβλημα με βάση την επιστολή σας), θα έχω κάποια γραπτή εγγύηση για αυτό; πχ. ότι αυτή η αναβάθμιση λογισμικού δεν επηρεάζει καθόλου τις επιδόσεις, την κατανάλωση, τις εκπομπές σε άλλους ρύπους ή δεν θα επιβαρύνει αρνητικά την λειτουργία του αυτοκινήτου σε άλλους τομείς (πχ θερμοκρασία κ.α.), 4) Η αναβάθμιση του λογισμικού είναι και παραδοχή από μέρους σας ότι αγόρασα διαφορετικό αυτοκίνητο σε προδιαγραφές από ότι μου δηλώσατε αρχικώς και τελικώς μου πουλήσατε. Αγόρασα ένα αυτοκίνητο με κύριο χαρακτηριστικό τους περιορισμένους ρύπους, που τελικώς δεν ίσχυε λόγω δόλου από την πλευράς σας. Επιπλέον είναι δεδομένη η μείωση της μεταπωλητικής αξίας του αυτοκινήτου μου, καθώς όλοι οι αγοραστές είναι επιφυλακτικοί. Τι αποζημίωση έχετε υπολογίσει προς εμένα ως παραπλανώμενο πελάτη σας; 5) Θα έχω γραπτή εγγύηση ότι τα υπόλοιπα μέρη του αυτοκίνητου δεν έχουν παρόμοιες από την πλευρά σας διαφοροποιήσεις με βάση τα χαρακτηριστικά που δημοσιεύατε στα manual του αυτοκινήτου όταν αυτό το αγόρασα; Ευχαριστώ για τον χρόνο σας,
  5. Για την ώρα με πήραν τηλέφωνο να μου εξηγήσουν και απαντήσουν στην επιστολή τηλεφωνικά!!!!!!!!!!!!!!!! Τους άκουσα με προσοχή. Θεωρούν ότι δεν θα αλλάξει κανένας δείκτης επιδόσεων, γίνεται μόνο update στον εγκέφαλο (έχω polo 1.2 bluemotion 2011) και φυσικά ούτε λόγος για αποζημίωση κλπ. Τους εξήγησα ότι δεν μπορούν να μου απαντούν τηλεφωνικά., τους ευχαρίστησα και τους ζήτησα να μου απαντήσουν γραπτώς σε όλα. Το τηλεφώνημα έγινε Δευτέρα και φυσικά ακόμα δεν έχω λάβει τίποτα. Θεωρώ δεδομένο ότι θα προσέξουν κάθε λέξη που θα γράψουν στην επιστολή (πιθανά θα πάρουν οδηγίες και από Γερμανία) Για την ώρα έχω μιλήσει με δικηγόρο και μπορεί να απευθυνθώ στο εξωτερικό (μια μικρή αναζήτηση στο google θα βρείτε γραφείο που ετοιμάζουν ομαδικές αγωγές). Όπως και να έχει τα πράγματα για την vw κρέμονται σε μια κλωστή.......
  6. Προσωπικα τους εστειλα επιστολη. Θελω γραπτη περιγραφη, καθως και εγγυηση για οτι κανουν και οτι δεν θα αλλαξει τιποτα (επιδοσεις, καταναλωση κλπ). Επισης ερωτω ως παραπλανημενος πελατης, αν θα αποζημειωθω. Υγ. Το τελη πιθανα να αλλαξουν ξανα και τοτε θα πληρωσουμε ασχετως αναβαθμισης λογω του παρανομου λογισμικου.
  7. Αγαπητέ Πελάτη, Όπως σας έχουμε ήδη ενημερώσει με σχετική επιστολή μας, ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας επηρεάζεται από λογισμικό που σχετίζεται με βελτιώσεις των τιμών οξειδίων του αζώτου (NOx) κατά τη δοκιμή στο εργαστήριο (NEFZ/Νέος Ευρωπαϊκός Κύκλος Οδήγησης) σε σχέση με την πραγματική κυκλοφορία στον δρόμο. Γι' αυτό το λόγο απαιτείται ο αναπρογραμματισμός του εγκεφάλου κινητήρα (αναβάθμιση λογισμικού). Με την παρούσα επιστολή, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το απαιτούμενο λογισμικό είναι πλέον διαθέσιμο και μπορεί επομένως να λάβει χώρα ο αναπρογραμματισμός εγκεφάλου του κινητήρα του οχήματός σας, χωρίς ουδεμία δική σας επιβάρυνση. Ως εκ τούτου, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε άμεσα με έναν Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Service Volkswagen προκειμένου να κλείσετε ραντεβού για την εφαρμογή των ανωτέρω τεχνικών μέτρων στο όχημά σας. Σημειώνουμε ότι η ανωτέρω αναβάθμιση λογισμικού αναμένεται να διαρκέσει, αναλόγως του εύρους των εργασιών, από μισή έως μία ώρα. Για την ομαλή εκτέλεση των σχετικών εργασιών, είναι απαραίτητο να έχετε μαζί σας αυτήν την επιστολή καθώς και το βιβλίο Service για να πραγματοποιηθούν οι απαραίτητες καταχωρίσεις. Κατανοούμε απολύτως ότι πρόκειται για μια μη προγραμματισμένη επίσκεψη στο συνεργείο και για το λόγο αυτό ζητούμε την κατανόηση και τη συνεργασία σας . Επίσης, θα χαρούμε να σας προσφέρουμε το κατάλληλο μεταφορικό μέσο που ταιριάζει στις προσωπικές σας ανάγκες, χωρίς ουδεμία χρέωση, ως μέσο αντικατάστασης, για όσο διάστημα απαιτηθεί να παραμείνει το όχημά σας στο συνεργείο για την εφαρμογή των ανωτέρω τεχνικών μέτρων. Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη που δείχνετε στη Μάρκα Volkswagen και παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση. Σε κάθε περίπτωση, η Γραμμή Εξυπηρέτησης Πελατών Volkswagen (τηλ. 210-9981100 e-mail: customercare@kosmo*μη επιτρεπόμενο @ URL*) είναι στη διάθεση σας για οποιαδήποτε επιπρόσθετη πληροφόρηση. Με εκτίμηση, Για την Kosmocar Α.Ε. Αθανάσιος Κονιστής Κωνσταντίνος Οικονόμου Διευθυντής Πωλήσεων Διευθυντής After Sales & Marketing Volkswagen
  8. δεν χρειάζεται να νιώσει κάτι αρνητικό. Το έχω γράψει ήδη οτι με έχει κερδίσει.
  9. Αλήθεια, το ότι είχα θέμα με το dpf και ταυτόχρονα έγινε αυτό στην τουρμπίνα (έστω και στο κολλάρο), μόνο εμένα με προβληματίζει; Και τα δύο συνεργεία δεν το συσχετίζουν. Εμένα αυτή η σύμπτωση πολύ με προβληματίζει.
  10. Μπορεί ο καθένας μας να έχει υποψίες για τον οποιονδήποτε. Για μένα μετράει πως κάποιος σήκωσε το τηλέφωνο και ασχολήθηκε, παραδέχτηκε το λάθος και ανέλαβε να το πληρώσει. Από εκεί πέρα ο καθένας αποφασίζει τι θα κάνει. Προσωπικά η ενέργειά τους με ικανοποιεί, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα ξαναπάω. Θα το σκεφτώ πολύ, καθώς και εγώ εργάζομαι, κάνω λάθη, πληρώνω το τίμημα και προσπαθώ να το διορθώσω ή να μειώσω του παράγοντες που το προκάλεσαν. Το πρώτο συνεργείο (επίσης εξουσιοδοτημένο) το άλλαξα για παρόμοιους, αλλά λιγότερο σοβαρούς λόγους (Γρατσίας). Μόλις ηρεμήσω και σταθμίσω του παράγοντες, μέχρι την επόμενη φορά που θα χρειαστώ συνεργείο θα έχω κατασταλλάξει. Για την ώρα το συνεργείο που μου έφτιαξε το πρόβλημα (Τσακουλέρης στο Χαϊδάρι), τόσο ως αποτέλεσμα, συμπεριφορά αλλά και εικόνα με έχουν κερδίσει.
  11. Σήμερα είχα τηλεφώνημα από την Καρέντα Πατησίων. Με πολύ ευγένεια με ενημέρωσαν για το λάθος και τον ελλειπή έλεγχο που έκαναν. Μου δίνουν απόλυτο δίκιο και ζητούν συγγνώμη. Το αιτιολόγησαν σε ανθρώπινο λάθος και μου ζήτησαν να επιστρέψω στο κατάστημα ώστε να πάρω τα χρήματα που είχα δώσει, καθώς δεν είναι δυνατόν να έχω πληρώσει για κάτι το οποίο ήταν λάθος. Μάλιστα μου αναφέρθηκε, ότι ακόμα και αν αποδεχόμουν την αντικατάσταση της τουρμπίνας , το σφάλμα θα βρισκόταν αμέσως και δεν θα κάνανε επ ουδενί την αντικατάσταση της τουρμπίνας, αλλά μόνο την αντικατάσταση του κολάρου. Είναι μάλιστα σίγουροι ότι το ίδιο θα έκανε και οποιοσδήποτε άλλος υπάλληλος οποιουδήποτε συνεργείου.
  12. Σκεφτόμουν να τα αναρτήσω αφού έπαιρνα απάντηση. Το συνεργείο που έκανε τον έλεγχο είναι της Καρέντα στα Πατήσια.
  13. Φρέσκια ιστορία. Την παρακάτω επιστολή την έστειλα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και περιμένω απάντηση. Καλημέρα σας. Μπαίνω στον κόπο να σας γράψω, γιατί νομίζω (προφανώς) ότι σας ενδιαφέρει η άποψη ενός πελάτη σας (πρώην πλέον). Την Πέμπτη 25/02/2016, πήγα το αυτοκίνητό μου vw polo tdi 1.2 bluemotion στο κατάστημά σας στα .................. Είχε προηγηθεί επικοινωνία με τεχνικούς μία εβδομάδα πριν, λόγω του ότι άναψε το λαμπάκι του dpf (φίλτρο συγκράτησης μικροσωματιδίων) και το αυτοκίνητο παρουσίασε μειωμένη απόδοση και αυξημένη κατανάλωση. Διάβασα το βιβλίο οδηγιών και έκανα άμεσα πράξη να οδηγήσω το αυτοκίνητο σε συγκεκριμένες στροφές και ταχύτητα, για μικρό χρονικό διάστημα και το λαμπάκι έσβησε. Το αυτοκίνητο όμως συνέχιζε να παρουσιάζει τα άλλα δύο συμπτώματα. Οι τεχνικοί σας, με συμβούλεψαν τηλεφωνικά, να συνεχίσω να κινώ το όχημα και μετά από 1-2 αδειάσματα-γεμίσματα καυσίμου να δούμε αν εξακολουθεί (στην πιθανότητα να υπάρχει κακό καύσιμο). Μου επιβεβαίωσαν ότι το dpf είναι μια χαρά εφόσον έσβησε το λαμπάκι. Το πρόβλημα δεν μειωνόταν οπότε την Πέμπτη 25/02, βρέθηκα στα ................... μετά από τηλεφωνικό ραντεβού. Το αυτοκίνητο ελέγχθηκε και την Παρασκευή 26/02, ενημερώνομαι ότι η βλάβη είναι στην τουρμπίνα, η οποία θα ήθελε αντικατάσταση. Στην ερώτησή μου, πως προκλήθηκε αυτή η ζημιά και αν σχετίζεται με το dpf , η απάντηση ήταν αρνητική. Στην δεύτερη ερώτησή για το μέγεθος βλάβης της τουρμπίνας και την πιθανότητα να είναι κάποιο ανταλλακτικό της τουρμπίνας, με ενημέρωσαν ότι δεν κάνετε επισκευή, αλλά πλήρη αντικατάσταση αυτής. Μου βγάλανε και με ενημέρωσαν για το κόστος αντικατάστασης (ξεπερνούσε τα 1300 ευρώ). Όπως καταλαβαίνετε πήρα το αυτοκίνητο και πήγα να πάρω μια δεύτερη γνώμη. Εγκυκλοπαιδικά, το συνεργείο δεν ήταν εξουσιοδοτημένο, αλλά εξειδικευμένο. Το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό. Το πρόβλημα ήταν ένα λαστιχένιο κολάρο της τουρμπίνας, το οποίο είχε σχιστεί (φθορά). Η αντικατάστασή του έλυσε το πρόβλημα και το κόστος ήταν 21,5 φορές μικρότερο από αυτό που μου προτείνατε, δηλαδή 60 ευρώ!!!!!! (έχω φωτογραφία αν σας ενδιαφέρει από το σκισμένο κολάρο). Ρητορικές Απορίες : Θεωρείτε ότι ήταν δύσκολο να φανεί με την πρώτη ματιά το πρόβλημα; Οι τεχνικοί σας δεν έφτασαν-φτάνουν σε τέτοιο βάθος ελέγχου; Έφτασαν αλλά έχουν εντολή για πλήρη αντικατάσταση; Αν βγάλει το διαγνωστικό ένα πρόβλημα, δεν ελέγχετε αν το πρόβλημα είναι κάτι απλό; πονάει χέρι-κόβουμε χέρι; Επί της ουσίας, είμαι απογοητευμένος ως πελάτης σας (αν και δήλωσα διαφορετικά πράγματα μια μέρα μετά, σε τηλεφωνική κλίση αξιολόγησης από την εταιρεία σας, διότι δεν είχα αποταθεί ακόμα σε άλλο συνεργείο) και το κυριότερο εκνευρισμένος διότι αυτό μπορεί να έχει συμβεί και στο παρελθόν και λόγω του μικρότερου κόστους να μην ασχολήθηκα. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας ΥΓ. Η παρούσα ενημέρωση και η τυχόν απάντησή σας θα δημοσιευθεί σε forum ιδιοκτητών vw ανεβάζω φωτογραφίες για να δείτε την βλάβη.......
  14. Εμένα ακόμα δεν μου ήρθε email , αλλά μπήκα στο site έβαλα τον αριθμό πλαισίου και μου έβγαλε το κείμενο που σου έστειλαν και εσένα. Το θέμα είναι αν η επέμβαση που θα κάνουν, θα έχει όντως επιρροή στις επιδόσεις των αυτοκινητων μας. Γιατί ακόμα δεν υπάρχει τίποτα επίσημο. Φώτης
  15. Παιδιά τσεκαρατε το αμάξι στο vw.gr ; εμένα μου βγάζει ότι έχει το παράνομο λογισμικό (bluemotion 1.2 tdi 02/2011)
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.