Jump to content

dimsaras

Members
  • Posts

    33
  • Joined

  • Last visited

About dimsaras

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Polo 6R (2009)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

dimsaras's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Παιδιά καλησπέρα και καλή χρονιά. Σόρρυ που εδώ και λίγο καιρό δε ξαναέγραψα τίποτα αλλά δεν είχα κάνει καμία καινούρια μέτρηση. Λοιπόν με τον καινούριο κινητήρα μετά από 2920 km όλο το σαγρέ έχει τελειώσει οπότε αυτό είναι 1 λίτρο σωστά ; Για να υπενθυμίσω πως πήγαν οι μετρήσεις : 530 km : τέρμα πάνω στο σαγρέ. 830 km : τέρμα πάνω στο σαγρέ. 1030 km : μία γραμμή κάτω 1156 km : δύο γραμμές κάτω 2080 km : 8.5-9 γραμμές κάτω 2920 km : όλο το σαγρέ έχει τελειώσει. ακριβώς κάτω από την τελευταία γραμμή. Αυτά λοιπόν από εμένα. Από εδώ και πέρα δε ξέρω ακριβώς τι θα κάνω. Λογικά στην αντιπροσωπεία θα μου πουν όλα καλά αφού είναι ακόμα στην αρχή ο κινητήρας κ.τ.λ. Επίσης για όποιον τον ενδιαφέρει μέχρι τα 2000 km τον κινητήρα δεν τον πίεζα. Από τα 2000 km κάνω κάποια ανοίγματα και ουσιαστικά οδηγάω χωρίς να δίνω ιδιαίτερη σημασία στις στροφές του κινητήρα κ.τ.λ. Δεδομένου ότι το αυτοκίνητο έχει remote start συναγερμό και turbo timer ο κινητήρας πάντα έχει αναπτύξει καλή θερμοκρασία πριν τον πίεσω ενώ πάντα η ψύξη του γίνεται ομαλά και όχι απότομα.
  2. Ναι δεν αντιλέγω... Και εμένα αυτό που λέτε μου φαίνεται το λογικό. Απλά ανέφερα τι μου είπαν και μου φαινόταν περίεργο......
  3. Δυστυχώς επέκταση εγγύησης δεν έχω κάνει. Ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Στην Ε.Τ.Ε.Α. (Θεσσαλονίκη) μου είπε ότι είναι εκτός εγγύησης. Τι να πω κλασσικά ανοργάνωτα πράγματα.....
  4. Εντωμεταξύ τώρα δε ξέρω καθόλου τι να κάνω. Γιατί αφενός το αμάξι είναι πλέον 2+ χρόνων και είναι εκτός εγγύησης και ο αλλαγμένος κινητήρας μου είπαν δεν έχει εγγύηση. Δηλαδή αν μου μείνει και αυτός στα χέρια σε καμια 10.000-15.000 τι θα κάνω ; Θα πάω να τους πληρώνω σαν *μη επιτρεπόμενη λέξη* να μου βάλουν άλλον κινητήρα ;
  5. Ελατήρια είχα αλλάξει στα 11.000 km. Μέχρι τα 20.000 km ήταν εντάξει. Μετά στα 30.000 km o κιντήρας παρέδωσε πνέυμα τελείως. Έτσι στα 30.000 km μου άλλαξαν τον κινητήρα. Τώρα που είμαι στα 32.000 μετά την αλλαγή κινητήρα έχει κάψει όπως είπα περίπου 9 γραμμές από τη βέργα.
  6. Μετά την αλλαγή κινητήτα 2000 km και έχει κάψει 9 γραμμές από το "σαγρέ". Με την αναγωγή περίπου 400-500 ml ;
  7. Εγώ σήμερα πήγα για μέτρηση στα 1150 km. Έχει κάψει 3 γραμμές από τη βέργα. Κλασσική απάντηση ήταν ότι είναι στο στρώσιμο οπότε είναι μια χαρά. Επίσης μου είπε ότι 3 γραμμές είναι περίπου 100 ml. Όντως ; Και ότι δεν είναι ανάγκη να προσθέσω. Εντωμεταξύ μέχρι τα 800 km δεν είχε κάψει τίποτα. Επίσης τον ρώτησα και μου είπε ότι ο καινούριος κινητήρας δεν έχει εγγύηση εκ νέου. Αυτά τα 1000 km το πηγαίνω σχετικά συντηρητικά. Αυτά από εμένα.
  8. Ευχαριστώ πολύ όλους για την απάντηση. Ναι το είχα ξαναδεί αυτό με τα σωληνάκια του a/c αλλά δε θυμόμουν που ακριβώς ήταν στο forum.
  9. Καλησπέρα και από εμένα. Σε λίγο πλησιάζει τα 1000 km μετά από αλλαγή κινητήρα. Μέχρι στιγμής φαίνεται να πάει καλά. Το ζήτημα βέβαια είναι ότι δεν πρόσεξα αν το είχαν <<ξεχυλίσει>>. Στα 500 και στα 850 που το είδα είναι τέρμα πάνω. Κάποιες ερωτήσεις : Το ότι δεν αλλάζουν τα χιλιόμετρα που γράφει μου φαίνεται λογικό. Όμως με την έννοια <<αλλαγή κινητήρα>> τι εννοούν ; Ας πούμε η άδεια του αυτοκινήτου δε γράφει πάνω τον αριθμό του κινητήρα ; Δεν υποτίθεται ότι αυτός θα έπρεπε να αλλάζει ; Επίσης ρε παιδιά εσάς τι αποδεικτικά σας δώσανε ; Έγω πήγα να το πάρω υπέγραψα τα παραστατικά κανονικά και περιμένω να μου δώσουν το αντίγραφο αλλά τίποτα. Μου λένε δε χρειάζεται να πάρετε κάτι. Λέω εντάξει θα γράφει κάτι στο βιβλίο του σέρβις αλλά πάλι τίποτα. Επίσης με τον καινούριο κινητήρα παρατηρώ συνέχεια έναν συντονισμό που ακούγεται στο ρελαντί ενώ σήμερα παρατήρησα ότι μεταξύ 2000-3000 στροφές ακούγεται πάλι ένα ήχος που μοιάζει πάλι με κάποιον συντονισμό. Το έχει παρατηρήσει κανείς αυτό ; Το ζήτημα με τα φρένα και εμένα μου το κάνει αλλά με το που πάρει μπρος το πεντάλ <<μαλακώνει>> όπως θα έπρεπε.
  10. +1 και εγώ περιμένω το δικό μου. 30000 χλμ και 4 μέρες πριν λήξει η εγγύγηση αλλαγή κινητήρα.
  11. Ναι τα 5 δεν τα έβρισκα σε αυτή τη διάσταση και νομίζω ότι δε βγαίνουν.
  12. Εδώ και 2000 χιλιόμετρα φοράω το continental sport contact 3. Είμαι πολύ ευχαριστημένος αλλά πρέπει να κάνω μερικά ακόμα χιλιόμετρα. Ακριβά αλλά πιστεύω ότι αξίζουν. Τα μαμά δε μου άρεσαν πολύ.
  13. Ξέει κανείς που μπορώ να βρω το itg induction kit στην Ελλάδα ? Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντηση.
  14. Πραγματικά καλή τύχη.... Ελπίζω να δικαιωθείς με το παραπάνω.
  15. Σήμερα πήγα για τη δεύτερη μέτρηση στην αντιπροσωπεία.... 500ml και βάλε μέσα σε 1000 km. Τώρα μου είπε θα περιμένουμε τα ανταλλακτικά !!!!! Γιατί για κάποιο λόγο είμαι σίγουρος ότι μετά το αμάξι θα είναι ακόμα χειρότερα ??? Τι μπορώ να κάνω ? Να τους πιέσω για καινούριο μοτέρ ? ?? Και ποιος θα μου το βάλει ? ? Οι ανίδεοι στην αντιπροσωπεία ? ? Να πιέσω να μου αλλάξουν το αυτοκίνητο ? ? Σιγά μη μου το αλλάξουν... Τι να πω. Ενώ το αυτοκίνητο το βρίσκω εξαιρετικό είναι απαράδεκτη τελείως η όλη συμπεριφορά με τα λάδια.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.