Jump to content

golfeas

Members
  • Posts

    18
  • Joined

  • Last visited

About golfeas

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

golfeas's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. καλησπερα πηρα ενα vag com 704.1 το εγκατεστησα ολα ενταξει και μολις πηγα να το τοποθετησω σε golf v 2004 μοντελο πηγα στα options εκανα test και μου εβγαλε port status: ok, interface:found, type :Ross-Tech HEX-USB+CAN, version 1,78 , status: ready, K1:OK, K2:OK , CAN:NOT READY γνωριζει κανεις γιατι δε μου βγαζει την can ok???μετα απο αυτο πατησα save πηγα πισω πατησα select και υστερα engine εψαξε για βλαβες και δε βρηκε τιποτα.πηγα μετα να πατησω αλλη επιλογη και δε μ αφηνει σε καμια αλλη εκτος απο engine.
  2. Εχω αυτο το καλωδιο αναβαθμιζετε η θα μου κλειδωσει? http://www.mikresaggelies.com.gr/viewad.asp?id=50073366356100361
  3. golfeas

    Help Vag Com

    καλησπερα παιδια.πηρα χθες ενα καλωδιο vag com v704 με το προγραμμα 704.1.Το προβλημα μου ειναι το εξης παω στο option κανω το test και μου βγαζει κ1 οκ, κ2 οκ ,can not ready.Γνωριζει καποιος τι πρεπει να κανω για να ειναι το can ok???
  4. Λοιπον παιδια το a/c η το clima χρειαζονται καθε χρονο ελεγχο και οταν λεω ελεγχο ποτε μα ποτε συμληρωμα αλλα ανακτηση του ηδη υπαρχοντος φρεον απο το κυκλωμα υστερα κενο που γινεται μεσω μηχανηματος και μετα επανατοποθετηση του φρεον και καποιας ποσοτητας λαδιου εαν δειξει το μηχανημα οτι λειπει η οτι εχει καει.Αυτα για τη συντηρηση.Τωρα ας περασουμε στο θεμα συμπληρωμα που το καταδικαζω και πιστευω και εσεις μολις διαβασετε τις συνεπειες.Λοιπον φιλοι μου το a/c η το clima οπως και καθε μηχανημα εχει ενα σημειο που ονομαζεται καρδια,η καρδια του συγκεκριμενου μηχανηματος ονομαζεται αλλιως κομπρεσορας η συμπιεστης του οποιου η λειτουργεια ειναι να διακινει το φρεον και το λαδι μεσα στο συστημα κατοπιν καποιων πιεσεων και κατοπιν καποιας συγκεκριμενης ποσοτητας φρεον και λαδιου.Ετσι καταλαβαινετε πως οτι αλλο υπαρχει(αερας,σκουπιδακια,καμενα λαδια κτλ.) μεσα στο συστημα θα ειναι καταστροφικο γι'αυτον.Αυτο ηταν μια μικρη εισαγωγη για να καταλαβετε τι γινεται μεσα στο συστημα.Ας δουμε τις συνεπειες του συμπληρωματος.Λοιπον εχουμε ενα αυτοκινητο που μολις το παραλαβαμε καινουριο,αν κατσουμε και εξετασουμε τι εχει μεσα θα δουμε οτι για παραδειγμα εχει 650 γραμμαρια φρεον και 200 γραμμαρια λαδι οπου υπο αυτες τις συνθηκες δουλευει τελεια το συστημα μας.Για διαφορους λογους μετα απο ενα χρονο το αυτοκινητο μπορει να χασει 50 γραμμαρια φρεον(θα εξηγησω τους λογους παρακατω)οπου αυτα θα αντικατασταθουν με 50 γραμμαρια αερα(θα εξηγησω πως μπηκε και ο αερας).Ο τυπος ομως που εχει το αυτοκινητο θα καταλαβει οτι η ψυξη του εχει πεσει η μπορει να μην το καταλαβει και καθολου επειδη μπορει να ειναι λιγη η ελλειψη φρεον αρα και λιγη διαφορα θερμοκρασιας απο την προηγουμενη χρονια παντως ελλειψη υπαρχει παντα.Οταν θα παει στον μαστορα αν ειναι γνωστης θα του κανει τη συντηρηση που προανεφερα αν ο μαστορας ειναι τραλαλιμ τριλιλομ και θελει να τα παρει γρηγορα θα του κανει ενα συμπληρωμα 50 με 100 γραμμαρια και θα του πει οτι ειναι ενταξει.Πραγματι θα βγαζει καλυτερα απο πριν.Αλλα αυτη ηταν η συντηρηση;Λοιπον το συστημα μας καινουριο ειχε 650 γραμμαρια φρεον συν 200 γραμμαρια λαδι και τιποτε αλλο ουτε βρωμιες ουτε καμενα λαδια ουτε αερας.μετα απο ενα χρονο για διαφορους λογους εχουμε χασει 50 γραμμαρια φρεον και υπαρξη 50 γραμμαριων αερα συν καποια καμμενα λαδακια.Αρα 600 γραμμαρια φρεον 50 γραμμαρια αερα και 180γραμμαρια χρησιμο λαδι και 20 γραμμαρια αχρηστο.Υστερα παμε στον πονηρο το μαστορα και μας συμληρωνει φρεον μεχρι να δει να βγαζει καλυτερα ψυξη ας πουμε 100 γραμμαρια.Οπως ειπα και πριν ψυξη θα δουμε.Αλλα ας δουμε και τις συνθηκες του κυκλωματος.Εχουμε και λεμε 700 γραμμαρια φρεον 50 γραμμαρια αερα που δε βγηκαν συν 180 γραμμαρια λαδι χρησιμο και 20 γραμμαρια καμενο που κυκλοφορει σαν την αρρωστια μεσα στο συστημα.Το αποτελεσμα απο ολα αυτα ειναι οι πιεσεις μεσα στο συστημα να ανεβαινουν τραγικα και στη καλυτερη των περιπτωσεων να σκασει καποιος σωληνας και στην χειροτερη και τσουχτερη για την τσεπη σας να τα παιξει ο κομπρεσορας γιατι καπου πρεπει να εκτονωθει αυτη η πιεση.Αρα ρε παιδια αξιζει για λιγο λιγοτερα ευρω να αποφευγει καποιος την κανονικη συντηρηση;Ας περασουμε στο θεμα διαροης.Μια συχνη διαροη ειναι να χανεται φρεον κυριως το χειμωνα απο τις ενωσεις των σωληνων του a/c διοτι κανεις το χειμωνα δε το βαζει σε λειτουργεια μ'αποτελεσμα να μην κυκλοφορει το λαδακι μεσα στο συστημα και τα λαστιχακια που υπαρχουν στις ενωσεις να ξερενονται και να φευγει απο εκει το φρεον.Αρα και το χειμωνα θα βαζεται το a/c για να λιπενονται τα λαστιχακια και να μην εχουμε διαροες.αλλη διαροη συνηθως ειναι να χανει το ψυγειο του a/c που βρισκεται πισω απο τον προφυλακτηρα και αυτο γιατι πολλες φορες στα παρκαρισματα μας ακουμπαει ο μπροστα και δε θελει πολυ να γινει το κακο.Αν ειναι μεγαλη η τρυπα φαινετε και με το ματι το φρεον που θα φευγει, αμα ειναι ομως μικρη γινεται αντιληπτη με τη χρηση μιας ειδικης αμπουλας(αυτο ισχυειει γαι ολες τις διαροες τωρα ανεφερα καποιες συνηθισμενες).Αυτα τα ολιγα ειχα να πω και εγω.Και τονιζω κατι οσο πιο καλο κενο γινεται στο συστημα κατα τη συντηρηση τοσο πιο μακροζωια υπαρχει στο συτημα και καλυτερη ψυξη.Εδω θα ειμαι οποιος εχει απορια πανω στο a/c και σε προβληματα με τα ψυγεια του αυτοκινητου του γενικως καθ'οτι ειναι η δουλεια μου αυτη.Και επειδη το club μας θα πρεπει να ειναι πιο ενημερωμενο απ'ολα τ'αλλα..
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.