Jump to content

Kostas Mar

Members
  • Content count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Kostas Mar

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Αμαρουσίου
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Polo 6R1 (2010)
  • Car's nickname
    Πασάς
  1. Kostas Mar

    Volkswagen Polo 9N

  2. Κωνσταντίνε μήπως - λέω μήπως - "παίζει" το ίδιο και για το δικό μου αυτοκίνητο??????? Άρη βάζεις κάτι μπουρλότα μερικές φορές!!!!!
  3. Προσέξτε ορισμένοι γιατί θα σας φάει το ΜΑΥΡΟ σκοτάδι . Οτιδήποτε ΜΑΥΡΟ και ΚΑΚΟ . Τα άσπρα μου θυμίζουν ασθενοφόρο στη Ρουμανία!!!!
  4. Για την πάρτυ μας ΡΕΕΕΕ!!!! Μήπως να βάλω carbon στα πλακάκια της τουαλέτας?????

  5. Kostas Mar

    Συντήρηση Κλιματισμού Passat Cc

    Μπράβο ψηλέ!!!! Το σεντονάκι πάει καπνός!!!! Για το θέμα συμπλήρωσης φρέον, εννοείται ότι συμπληρώνουμε μόνο όταν καταλάβουμε κάποια μειωμένη απόδοση του A/C . Πέρσι μου έτυχε πρόβλημα, μετά από προληπτικό έλεγχο σε άλλο πασσάτ που οδηγούσα, στην ανεπίστροφη βαλβίδα φρέον (πολύ μικρή διαρροή φρέον) που μόνο μετά από 3 επισκέψεις σε συνεργείο εντοπίστηκε και αλλάχτηκε. Μου έβγαλε την πίστη μέχρι να βρούν ότι η ανεπίστροφη λόγω παλαιότητας δεν έκλεινε καλά!!! Επίσης, να προσθέσω ότι το καλοκαίρι μετά από έκθεση του αυτοκινήτου στον ήλιο για ώρες, δεν απαιτούμε να παγώσει το αμάξι σε 10 λεπτά!!!! Εγώ προσωπικά ανοίγω όλα τα παράθυρα για να δροσίσει γρήγορα και μετά το 5λεπτο βάζω το A/C στο φουλ.
  6. Άρη καλώς σε βρήκα και εδώ. Εντάξει, για την παρατήρηση σου έχεις δίκιο, αλλά βρε αδελφέ δεν έχει εξασφαλίσει η REVO ούτε ΕΝΑ PASSAT CC 1.8 TSI CDAA επί 1 χρόνο σε ολόκληρη την Ευρώπη για να κάνει τις απαιτούμενες δοκιμές και ξεφτιλίζει τους εκπροσώπους της (όπως την CARGATE), διακινδυνεύει την φήμη της, ενώ ακόμα και ο Έλληνας "μαστρό-Μήτσος" (το λέω με συμπάθεια) τους κάνει πλάκα??????? ΠΟΛΥ ΥΠΟΠΤΟ!!!!
  7. Κωνσταντίνε Γεια και από μένα. Συμφωνώ και εγώ ότι είναι μαγκιά σου (με την καλή έννοια) που μπαίνεις εδώ μέσα να υπερασπιστείς το μεροκάματο σου, αλλά υπάρχουν ορισμένα ΑΛΛΑ.... 1) Μετά την εμπειρία μου, δεν πιστεύω ότι η REVO διέθετε κώδικα για μοτέρ CDAA όταν βάλατε μέσα το αμάξι μου για πρόγραμμα. ΦΑΟΥΛΛΛΛ 2) Η εταιρία (το αφεντικό και εσύ) μου φέρθηκε σχεδόν άψογα, αλλά το θεωρώ υποχρέωση σας προς την ψυχική οδύνη του ΠΕΛΑΤΗ. Δεν συγχώρησα το γεγονός που δεν με ενημερώσατε ότι κάτι μπορεί να μην πάει καλά και να κλειδώσει η ECU. Δικαιολογίες ότι "....πρώτη φορά έτυχε" ή ότι "..το πρωί έβαλα πρόγραμμα σε 2 CC και δεν υπήρξε πρόβλημα" για μένα είναι ΜΗΔΕΝ. 3) Δεν συγχωρώ τα λεγόμενα σου "....καθώς το αυτοκίνητο μετά από μια σύντομη δοκιμή που του κάναμε λειτούργησε σωστά, αλλά μόλις "διάβασε" ο εγκέφαλος έκανε κάποιους δισταγμούς". Δυστυχώς τα πράγματα είναι όπως τα γράφει παραπάνω ο Άρης, με τον οποίο μίλησα μετά την τραυματική εμπειρία μου εκείνο το απόγευμα (και με τον Σίμο). 3) Αν θέλει η εταιρία να έχει καλό όνομα στην αγορά, αυτά τα ΑΛΛΑ πρέπει να λείψουν. Ή ΔΙΝΕΙ ΕΓΓΥΗΣΗ Η REVO (CARGATE) ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΓΙΑ PASSAT CDAA (ΜΑΝUAL - DSG) Ή ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ (ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΝΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ. Δεν θα πληρώσουν την κρίση οι καλόπιστοι πελάτες. Οκαλός πωλητής δεν λέει ΜΙΣΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ). Για ό,τι δεν είμαστε σίγουροι ότι παίζει χωρίς πρόβλημα, κάνουμε επισήμανση "we provide at YOUR OWN RISK!!!!!" Ένα δεν μπορώ να καταλάβω!!!! Ο Παντελής από την θεσ/νίκη φοράει σε μοτέρ CDAA φτιαχτό πρόγραμμα και ο δήθεν ΚΟΛΟΣΣΟΣ του Tuning REVO περιμένει να βρει αυτοκίνητο για να εξελίξει κώδικα. Η δικιά μου ECU πήγε Αγγλία για 2 μέρες και γύρισε από τους "έξπερτς" με πρόγραμμα που δεν έπαιζε!!!!!! Αν θυμάσαι σου ζήτησα κάποιες απαντήσεις, αλλά δεν μου έδωσες καμιά επειδή οι Εγγλέζοι δεν δώσανε καμμιά!!!!!!! ΠΟΛΥ ΥΠΟΠΤΟ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΚΘΕΤΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ!!!!!! Τέλος πάντων, εγώ δεν κρατάω κακία, επειδή το αμαξάκι μου δουλεύει μια χαρά (ευτυχώς με το μαμά πρόγραμμα) και μου δώσατε την εγγύηση των 2 χρόνων για την ECU μετά την ταλαιπωρία στην οποία την υποβάλατε. Να είσαι καλά.
  8. Ξεκίνησα να βάλω πρόγραμμα σε γνωστή εταιρία των Β. Προαστίων, αλλά την πάτησα άσχημα γιατι το μοτέρ μου είναι CDAA, για το οποίο αποδείχθηκε ότι η συγκεκριμμένη εταιρία δεν είχε κώδικα!!! Παρά ταύτα, προσπάθησαν να "μάθουν στου κασίδη το κεφάλι" (το δικό μου αμάξι) μπας και αρπάξουν το 700αράκι ευρώ. Και όχι μόνο αυτό, αλλά η ECU μου κλείδωσε λόγω antitunning protection (ή και προβλήματος στον flasher), οπότε αναγκαστικά την στείλανε στην Αγγλία για ξεκλείδωμα. Μου έδωσαν βέβαια το αυτοκίνητο του Δντή για αντικατάσταση του δικού μου (3 ημέρες), αλλά ένοιωσα το αμάξι μου βιασμένο, παρότι μου το γύρισαν με το μαμά πρόγραμμα, που ευτυχώς είχαν κρατήσει αντίγραφο. Προσοχή λοιπόν οι κάτοχοι των μοτέρ CDAA (αρχές 2010 και δώθε), γιατί δεν έχουν όλες οι εταιρίες κώδικα για το CC. Υποθέτω ότι σε μένα έκαναν δοκιμή προγράμματος από άλλο μοντέλο του γκρουπ που "έπαιζε" σωστά ή από πρόγραμμα που ήταν για μοτέρ BZB. Η κρίση έχει κάνει ορισμένους να πουλάνε ότι θέλουνε γενικά, χωρίς ειλικρίνεια στο πελάτη, ειδικά αν τον κόψουνε ότι δεν έχει πολλή σχέση με το άθλημα (καγκουροδρομίες ). Υ.Γ. Να διευκρινήσω ότι είναι το πρώτο μου ποστ εδώ, καθώς "αηδίασα" με τα τεκταινόμενα σε κάποιο άλλο παρεμφερές φόρουμ.

VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.
×