Jump to content

neptune1

Members
  • Posts

    46
  • Joined

  • Last visited

About neptune1

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 1

neptune1's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. ξερουμε μοντέλο, πχ είναι τα sachs performance, advantage ή τα super touring?
  2. Παίδες να ρωτήσω κάτι. Έψαξα λίγο αλλα δεν βρήκα απάντηση σε τόπικ. Ξέρετε το golf tsi 140 sportline του 2007 με κωδικό κινητήρα BMY τι μάρκα αμορτισέρ φοράει από το εργοστάσιο? Τα μπροστινά κάνουν μάλιστα και έναν "υδραυλικό" ήχο κατά την απόσβεση ανωμαλίας στο οδόστρωμα. Ευχαριστώ
  3. μαζί σου και εγώ, αλλά επειδή τον έβαλα τον αφρό της amsoil, θα ρθω με αφρό ξυρίσματος!!! Χτές το έβαλα και εγώ το κάρο στο διαγνωστικό, μετά τη χρήση αφρού amsoil, και δεν έδειξε διακοπές καύσης, misfire κλπ. Βέβαια έχω αλλάξει και μπουζί(NGK) και πολλαπλασιαστές(ενισχυμένοι beru) οπότε όλα αυτά μαζί βοηθούν πιστεύω. Ούτε μου έχει αναβοσβήσει πάλι το check engine. Ξεκάπνισμα έκανα μετά τον αφρό αλλά εξακολουθώ με την πρώτη ευκαιρία σε ανοικτό δρόμο και του δίνω. Από ότι έχω καταλάβει δεν χρειάζεται αναγκαστικά να το πας με 180. Αρκεί και πορεία με 3η-4η αλλά σταθερά σε υψηλές στροφές, 4000/λεπτ και πάνω (Διορθώστε με αν κάνω λάθος). Πάντως το τρέμουλο, επιμένω, δεν μου έφυγε τελείως. Βασικά το παρατηρώ το πρωί σε cold start και λιγότερο σε άσχετες φάσεις στο ρελαντί(πχ σε φανάρι)
  4. Το δικό μου πρόβλημα με τρέμουλο κλπ ιδιαίτερα στο cold start δεν λύθηκε με τον αφρό. Και δεν έχει και τόσο κρύο πλέον το πρωί. Μόνο το λαμπάκι σταμάτησε να αναβοσβήνει, τα άλλα εξακολουθούν.
  5. Πρίν λίγο έβαλα μπρός το μοτόρι. Συνέχισε το τρέμουλο και κάποια ελαφρά σκασίματα από την εξάτμιση στο cold start. όταν έπεσαν οι στροφές στις 800 συνέχισε λίγο τρέμουλο σποραδικό. Λαμπάκι δεν άναψε. Από Δευτέρα θα δώ αν δείχνει κανένα σφάλμα στο διαγνωστικό. Κατά τα άλλα χρόνια πολλά και καλή εθνική επέτειο!
  6. λοιπόν χρησιμοποίησα και εγώ τον αφρό της amsoil. Δεν έχω διαγνωστικό vag com να δώ τι γίνεται με την ένδειξη για misfire και ατέλειες καύσης στον 1ο κύλινδρο αλλά θα περιμένω να δώ αύριο πρωί στο cold start αν μου κάνει τρέμουλο-κραδασμούς, αν θα αναβοσβήσει το check engine κλπ.
  7. Και πάλι ευχαριστώ για την κατατοπιστικότατη απάντηση.
  8. Καλησπέρα φίλε, Ήθελα να σε ρωτήσω για τον καθαριστικό αφρό που έβαλες. Εσύ ποιό γκολφάκι έχεις? το 140? ρωτάω γιατί φοβάμαι μήπως δεν είναι καλό να περάσει ο καθαριστικός αφρός από τον κομπρέσσορα. Ρώτησες κανένα γνωστό σου μηχανικό πρίν το χρησιμοποιήσεις? Γιατί σκέφτομαι και εγώ σοβαρά να το χρησιμοποιήσω αλλά διστάζω μήπως κάνω καμιά άλλη ζημιά αφού από μηχανολογικά είμαι άσχετος.Κατά τα άλλα εντυπώσεις είδα μόνο καλές από το πόστ που δημοσίευσες. Τώρα στην πράξη. Φέρνω το αυτοκίνητο σε θερμοκρασία 90. Βγάζω φίλτρο αέρα ενώ λειτουργεί ο κινητήρας και αδειάζω το σρέυ. Ξαναβάζω το φίλτρο. Σβήνω κινητήρα για 5-10 λεπτά. Μετά ξαναβάζω μπροστά και οδηγώ το αυτοκίνητο για φύγουν κατακάθια. Πόση περίπου ώρα οδήγησες το αυτοκίνητο? Πρέπει να το πάμε πατημένο? Τέλος, να υποθέσω ότι δεν σκέφτεσαι μετά από αυτό να ανοίξεις καπάκι για τρίψιμο? Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις πληροφορίες
  9. Το φίλτρο σίγουρα το ξαναβάζουμε πριν το ξεμπούκωμα? Δεν ξεκαθαρίζεται στις οδηγίες
  10. Και κάτι άλλο, ο αφρός αυτός στις οδηγίες λέει να μην χρησιμοποιείται σε οχήματα που έχουν MAF sensors. Ξέρεις αν το golfακι έχει τέτοιους? Γιατί σκεφτόμουνα να το αγοράσω και εγώ αλλά δεν ήξερα αν κάνει να το χρησιμοποιήσουμε.Όχι τπτ άλλο, μην πάμε για καλύτερα και κάνουμε καμιά ζημιά... Κανείς δεν ξέρει ρε παιδιά?
  11. Αν σου είναι εύκολο, ενημέρωσέ μας μετά για εντυπώσεις, αποτελέσματα κλπ από τη χρήση του προϊόντος Και κάτι άλλο, ο αφρός αυτός στις οδηγίες λέει να μην χρησιμοποιείται σε οχήματα που έχουν MAF sensors. Ξέρεις αν το golfακι έχει τέτοιους? Γιατί σκεφτόμουνα να το αγοράσω και εγώ αλλά δεν ήξερα αν κάνει να το χρησιμοποιήσουμε.Όχι τπτ άλλο, μην πάμε για καλύτερα και κάνουμε καμιά ζημιά...
  12. σημειωτέον ότι στο πόστ που παρέθεσε ο φίλος παραπάνω έλεγα 1400 με έκπτωση από την kosmocar. Συνεπώς εργασία και ανταλλακτικά χωρίς έκπτωση 1500-2000 ευρω
  13. Πάντως εγώ ρώτησα υπεύθυνο μηχανικό σε εξουσιοδοτημένο, πώς οι βαλβίδες εισαγωγής πιάνουν κάπνα (εξανθρακώματα τα λένε επισήμως) αφού η βενζίνη δεν περνάει από εκεί και ψεκάζεται άμεσα στον κύλινδρο και μου απάντησε πώς "κάπνα πιάνουν οι βαλβίδες από τις αναθυμιάσεις της καύσης και όχι από άμεση επαφή με τη βενζίνη". Άλλωστε όπως ειπώθηκε σε άλλο post, αν πέρναγε βενζίνη από τις βαλβίδες εισαγωγής, πιθανόν να μην υπήρχε το πρόβλημα αυτό αφου λογικά θα καθαρίζονταν οι βαλβίδες με τη βενζίνη και τα πρόσθετά της. Επίσης μου είπε ότι το πρόβλημα αυτό με τις βαλβίδες και την κάπνα εμφανίζεται κυρίως σε χρήση του αυτοκινήτου μέσα στην πόλη, σε χαμηλές στροφές και ταχύτητα. Διότι αυτοκίνητα που κινούνται σε αυτοκινητόδρομους με συχνά ταξίδια και σχετικά υψηλές ταχύτητες και στροφές ως επί το πλείστον δεν εμφανίζουν κάπνες. Από την πλευρά μου το θεωρώ αυτό απαράδεκτο. Φταιμε εμείς δηλ. που οδηγούμε κάποιες φορές στην πόλη ή σε κίνηση, ή δεν οδηγούμε το αυτοκίνητο συνέχεια πάνω από 3000στρ/λεπτό. Εδώ η βενζίνη έχει πάει 2 ευρώ, σιγά μην οδηγάμε συνέχεια 3-5.000στρ/λεπτό για να μην πιάσει μάκα το γκολφάκι. έλεος...
  14. Διαμαρτυρία στη Γερμανία δεν φαίνεται να ωφελεί. Γιατί εγώ π.χ. έκανα και διπλωματικά με παρέπεμψαν στην εδώ αρμόδια kosmocar. Διαμαρτυρία στην kosmocar και με βάση αυτήν και κάποια έγγραφη απάντηση της, αν δεν βγεί άκρη, προσφυγή στη δικαιοσύνη. Αν μαζευτούμε όμως αρκετοί. Γι αυτό έχει δίκιο ο φίλος, να φτιάξουμε μια λίστα.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.