Jump to content

alextt

Members
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

alextt last won the day on January 24 2019

alextt had the most liked content!

Community Reputation

1 Neutral

About alextt

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Θεσσαλίας - Λαρισαίων
  • Νομός
    Λάρισας

Other Info

  • Car Type
    Polo 6AW

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Καλησπέρα ,επειδή ψάχνω και εγώ να τα αλλάξω ,ισχύει αυτό που μου είχες γράψει και στο αγγλικό forum? κόστος 600€+300€ τελωνείο ,αν ναι γιατί δεν έβαλες τα εργοστασιακά ?
  2. Καλησπέρα ξανά στην ομάδα φυσικού αερίου! Ημερολόγιο χρήσης : Εχω φτάσει 27300 χλμ.,ανάλογα με τις συνθήκες κίνησης και a/c μου δίνει από 230 έως 270 χλμ. Η καλύτερη κατανάλωση που πέτυχα είναι 2,9 κιλα ,χειμώνα και βράδυ με 100-110 χλμ/ώρα. Σε λίγο πάω για το 2ο σερβις,έχω ένδειξη «σερβις λαδιών» από το 1ο σερβις (δεν μπορέσανε να το σβήσουνε,ξέρει κάποιος κάτι?).Επισης το κλιματιστικό από τη 1η μέρα που παρέλαβα το αυτοκίνητο ,όταν το βάζω προς τα επάνω ,μυρίζει σαν να έχει καιρό να δουλέψει.Εδω και 1,5 μήνα σταμάτησε να δουλεύει το αυτόματο άνοιγμα παραθύρου του οδηγού κ
  3. Τον θόρυβο-τρίξιμο τον ακούω και εγώ ,όχι σε αλλαγές 1η-2η ,αλλά όταν με νεκρό κυλάει και είναι για να σταματήσει .Σε 15 μέρες έχω 1ό σερβις ,όποτε θα το ρωτήσω.Αν κάποιος έχει προηγηθεί στο σερβις,γνωρίζουμε κόστος? Επίσης πείτε μου για αλλά 2 θέματα (αν δεν είμαι off topic): Τι λάμπες φοράμε σε θέσης,πορεία και ομίχλης ?Θελω να βάλω led ,θα δω διαφορά ή να βάλω απλά κάποιες καλύτερες osram ή philips ? Υπάρχουν έτοιμα φωτιστικά σώματα που το αναβαθμίζουν πολυ(παίζουν στο YouTube κάποια βιντεάκια,αλλά από Βραζιλία....). Έχετε δει κάτι αντίστοιχο στην Ελλάδα ? Ευχαριστώ
  4. Για το ζέσταμα στην εκκίνηση και το κρύωμα πριν σβήσεις το κινητήρα ισχύει.Ακουω και εγώ πολλές φορές αυτόν το θόρυβο-τρίξιμο ,προφανώς έχει να κάνει με την ανάκτηση ενέργειας .Και εγώ προσπαθω 1 μέρα την έβδομαδα να δουλεύω με τη βενζίνη .
  5. Δεν ξέρω τι γίνεται με το δικό σου ,αλλά έχω τώρα 10800χλμ και από τότε που κρύωσε ο καιρός ,γεμίζει με 11,3kg αλλά η αυτονομία του αντίθετα έχει πέσει 20-30χλμ.Οι οδηγικές συνήθειες δεν αλλάξανε (πόλη και επαρχία 50-50).Εκει που το καλοκαίρι έβγαζε πορεία 250-260 χλμ. και με τις εκκίνησεις κλείδωνε στα 270χλμ.αυτονομια,τώρα αντίστοιχα δίνει 225 έως 250!!!Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο η πίεση της αντλίας ,από πρατήριο σε πρατήριο (εγώ είμαι επαρχία και βάζω στο 1 και μοναδικό) ή απλά αν μπορεί να «πειραχτεί» η πίεση της αντλίας....
  6. Καλησπέρα σήμερα μίλησα με πωλητή -φίλο μου .Το αμάξι θα έχει 1 έξτρα μποτίλια ,αλλα 2 κιλά ,αρχίζει η γραμμή παραγωγής Μάρτιο ,αλλάζει το τέλος ταξινόμησης ,τιμή βασική 17.500€€€€€.....
  7. Πονεμένη ιστορία η παραγγελία ...Έκανα αρχές Ιανουαρίου παραγγελία ,χρώμα λευκό +composition media +διζωνικό κλιματισμό .Δεν ξέρω για ποιο λόγο επειδή τα αυτοκίνητα αργούσαν πολύ για παράδοση «το σύστημα του εργοστασίου πετούσε έξω τις παραγγελίες και έβγαζε μόνο στάνταρ μοντέλα tgi»Έτσι εγώ και τουλάχιστον άλλοι 2 πελατες παρέλαβαν τα βασικά σε εξοπλισμό.Δεν ξέρω τι ισχύει ..... Εβαλα όπως είχα προγραμματίσει φιμέ μεμβρανες (έχω βάλει τα τελευταία 10 χρόνια σε αλλά 4 δικά μου αυτοκίνητα με κανένα πρόβλημα ποιότητας-αποκόλλησης,στη Λαρισα υπάρχει 1 άνθρωπος που κάνει μόνο αυτή τη δουλειά
  8. Καλησπέρα ,είμαι κάτοχος και εγώ από τις 20 Ιουλιου του polo TGI.Εχω κάνει ως τώρα 4500 χλμ. Κοστος καυσίμου :186€ (Αεριο 119,βενζίνη 66,5€).Τα μισά χιλιόμετρα έγιναν με 5 άτομα και γεμάτο πορτ μπαγκάζ. Η αυτονομία του κυμαίνεται από 250-270 χλμ.(μικτή χρήση πόλη και επαρχία ) Δεν έχει πάρει πάνω από 10,6κιλα αεριο. Τα πλεονεκτήματα του ,τα έχουμε αναφέρει λίγο-πολύ όλοι,προσθέτω καποια μειονεκτήματα κατά τη γνώμη μου : 1)τα πίσω καθίσματα έχουν πολύ βάθος και οξεία γωνία με αποτέλεσμα να κουράζονται εύκολα οι πίσω επιβάτες. 2)το front assist δεν μπορώ να πω ότι
  9. Καλησπέρα ,ποσό καιρό περίμενες.....?
  10. αγαπητο forum χθες ενω πηγαινα πορεια με 130χλμ. ξαφνικα τρανταχτηκε το μπροστινο μερος και το αυτοκινητο αρχισε να κοβει.απο τοτε εχω αναμενα τα λαμπακια του EPC του ASR και του κινητηρα.το αυτοκινητο δεν δινει καθολου επιταχυνσεις ,ειναι σαν να μην εχει turbo.επισης μετα απο καποιες στροφες τρανταζεται και δεν ανεβαζει.θα ηθελα τη βοηθεια σας ,αυριο θα παω στην αντιπροσωπεια ,για ξερω περιπου τι μπορει να ειναι και το υψος της ζημιας.ευχαριστω προκαταβολικα!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.